Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 163797 пати)

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1020 на: 28 Јуни 2022, 13:54:35 pm »
Сите знаеме дека дијагностиката е најголем проблем. Мислам дека пишуваше дека си имал добро исксутво со некој од сервисисте на VW во Скопје, пробај пак таму или кај Митревски во Скопје (Припор).
Оригинал ти е новиот ЕГР?
Мене многу ми е чуден звукот, мене не ми звучи дека се дизни, не сум слушнал така да звучат неисправни дизни (само сум гледал што прават неисправни дизни), а можеби и грешам.

Не знам за ЕГР-от, не го видов пред монтирање...
Само старот/тој што го извадија го видов.

За дијагностика - вчера му пишав на Саше (Др. Авто) за термин и му објаснив што прави колава, ама не ми врати дополнително.

Отсутен momak_31

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 223
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1021 на: 28 Јуни 2022, 16:20:42 pm »
Нема ни да ти врати Саше. Испоисфален на форумов а секогаш се крие кога треба тој да открие некој проблем. Или пак му е испод ниво да чачка "неподобни" коли.
Еве можда сум првиот со негативно мислење за него тука

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1022 на: 28 Јуни 2022, 17:04:12 pm »
Не си првиот.

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1023 на: 28 Јуни 2022, 17:40:49 pm »
@ivanxh - Кај тебе исклучена е клапната или како?

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1024 на: 28 Јуни 2022, 18:12:47 pm »
Се поставува прашањето, ако е ставен нов егр, од што може да настрада за толку кратко време?

Дали беше во темава или на друго место, као да имаше дилема околу начин/насока/позиција на отварање/монтирање на вентилот?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6667
  • Бенве сие бенве
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1025 на: 28 Јуни 2022, 19:41:40 pm »
Нешто прочитав, нешто не, осеќам дека исходот ќе биде дадени премногу пари, а ќе останеш со расипана кола без пола функционални системи и делови. Најверојатно некоја дизна “моча” што би рекле мајсториве, пробај гази ја на отворено и кога ќе запреш во лер ако не се смири одма тогаш е дизна. Мој совет не фрлај пари, вози додека не откаже.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1026 на: 28 Јуни 2022, 20:02:30 pm »
Исчисти Маф и Мап сензор,адитив веќе имаш бутнато,рокај ја тро повеќе од 3000-4000 обратај ама да можеш барем 100км за извозеш.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1027 на: 28 Јуни 2022, 20:24:19 pm »
Исчисти Маф и Мап сензор,адитив веќе имаш бутнато,рокај ја тро повеќе од 3000-4000 обратај ама да можеш барем 100км за извозеш.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk



Маф може и да му е време за менување. После 100к и онака глупости почнуваат да прават повеќето ако не се расипат.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3413
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1028 на: 28 Јуни 2022, 20:39:26 pm »
Ти за 1 година две дизни на Винс ќе му дадеш и пак проблемот останат.

После одредени км, пак Винсот ќе ти биде најдобар другар, тоа е.

Ако сакаш правилна дефектажа и отклонет дефект:
[Name] Darko
[Mobile] +389 78 311 651
VW VAG Experts

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1029 на: 28 Јуни 2022, 23:34:18 pm »
@vlatko.klp
Мислењето ти го најдов во темата ЕГР вентил

Проблемот гледај да не е електричниот дел од егр-то. Така се заеба кај мене 2 пати. И многу важно треба да одиш да се репрограмираат параметри со рено дијагностика, иначе џабе пак ќе ти се појави ламбичето.

И ти исклучуваше ЕГР на времето?

Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 610
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1030 на: 28 Јуни 2022, 23:35:01 pm »
@ivanxh - Кај тебе исклучена е клапната или како?
Кај мене EGR-от е софтверски исклучен, хардверски уште не сум му турил blocking plate. DPF и вториот катализатор исто се во бољи живот, а клапните не ми се гасени, ниту кај лептирите кај усисната (swirl flaps) ниту клапната за гас (throttle body). За последново не би требало да ти вади кодови освен ако апла ама апла не е заглавено, ама тоа и на секое давање гас ќе го осеќаш, нема само повремено да се дешава.

Да ги зачистиш MAF-от и MAP-от не ми звучи на лош совет, не е некој зафат. MAF-от стриктно со MAF cleaner, а MAP-от со некој electric contact cleaner можеш.

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1031 на: 28 Јуни 2022, 23:37:20 pm »
Исчисти Маф и Мап сензор,адитив веќе имаш бутнато,рокај ја тро повеќе од 3000-4000 обратај ама да можеш барем 100км за извозеш.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk

Џабе Рики, нема ништо на дијагностика за тие сензори.

Буквално истото (limp mode и сијаличката за греачи) го имав пред да го сменам стариот ЕГР. Само што го променив - година и пол немав ништо од тие проблеми. До вчера кога се појавија истите грешки и симптоми.

Деновиве ќе ја носам во Чешиново кај Баже.
И за двата проблеми - варирањето на вртежите и за грешката со ЕГР.
« Последно менување: 28 Јуни 2022, 23:43:13 pm balanar »

Присутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2180
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1032 на: 28 Јуни 2022, 23:41:04 pm »
@ivanxh - Кај тебе исклучена е клапната или како?
Кај мене EGR-от е софтверски исклучен, хардверски уште не сум му турил blocking plate. DPF и вториот катализатор исто се во бољи живот, а клапните не ми се гасени, ниту кај лептирите кај усисната (swirl flaps) ниту клапната за гас (throttle body). За последново не би требало да ти вади кодови освен ако апла ама апла не е заглавено, ама тоа и на секое давање гас ќе го осеќаш, нема само повремено да се дешава.

Да ги зачистиш MAF-от и MAP-от не ми звучи на лош совет, не е некој зафат. MAF-от стриктно со MAF cleaner, а MAP-от со некој electric contact cleaner можеш.

Мислам дека грешка фрла клапната заради ЕГР-от, иако е пред влезот од ЕГР во усисна. Насочувачот што лежи во усисна, а доаѓа од ЕГР-от е насочен кон клапната и се мешаат повратните гасови и свежиот воздух :) Пишував за ова кога ја чистев и сакав да го ротирам.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(слика од отворот на клапната кон усисната грана, насочувачот покажува кон надолу т.е кон усисната клапна)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(сликата е од интернет, ама толку беше гаден ЕГР насочувачот)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Да заглавуваше во отворена или затворена позиција - ќе се гушеше моторот или ќе тресеше при гасење.

За чистење на МАФ/МАП ме замисливте, сакам да го изгасам ЕГР-от претходно, многу ме нервира limp mode. Многу.
« Последно менување: 28 Јуни 2022, 23:53:16 pm balanar »

Отсутен ivanxh

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 610
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1033 на: 28 Јуни 2022, 23:56:35 pm »
@ivanxh - Кај тебе исклучена е клапната или како?
Кај мене EGR-от е софтверски исклучен, хардверски уште не сум му турил blocking plate. DPF и вториот катализатор исто се во бољи живот, а клапните не ми се гасени, ниту кај лептирите кај усисната (swirl flaps) ниту клапната за гас (throttle body). За последново не би требало да ти вади кодови освен ако апла ама апла не е заглавено, ама тоа и на секое давање гас ќе го осеќаш, нема само повремено да се дешава.

Да ги зачистиш MAF-от и MAP-от не ми звучи на лош совет, не е некој зафат. MAF-от стриктно со MAF cleaner, а MAP-от со некој electric contact cleaner можеш.

Мислам дека грешка фрла клапната заради ЕГР-от, иако е пред влезот од ЕГР во усисна. Насочувачот што лежи во усисна, а доаѓа од ЕГР-от е насочен кон клапната и се мешаат повратните гасови и свежиот воздух :) Пишував за ова кога ја чистев и сакав да го ротирам.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(слика од отворот на клапната кон усисната грана, насочувачот покажува кон надолу т.е кон усисната клапна)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(сликата е од интернет, ама толку беше гаден ЕГР насочувачот)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Да заглавуваше во отворена или затворена позиција - ќе се гушеше моторот или ќе тресеше при гасење.

За чистење на МАФ/МАП ме замисливте, сакам да го изгасам ЕГР-от претходно, многу ме нервира limp mode. Многу.
Дефинитивно прво угаси го тоа ѓубре и спаси се од понатамошни главоболки. Јас исто се зезнав како тебе, прво го сменив, па за 3-4 месеци почнав слични симптоми да осеќам како првиот пат кога ми откажуваше. Превентивно земав сам го зачистив, 2 кила гареж мислам имаше собрано, па наредна прилика го угасив за да си имам мирна глава.

Види и нешто вакво ако можеш да набавиш и физички да го блокираш од кога ќе го исклучиш софтверски: https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-2-0-tdi-round-port-common-rail-egr-blanking-kit.html

Присутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 673
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1034 на: 29 Јуни 2022, 00:28:53 am »
Деновиве ќе ја носам во Чешиново кај Баже.
Уф, заборавав на Блажо од Чишиново. Со среќа.
Јас бев кај него во 2010, кога го земав Стило-то и барав мајстор за одржување и избегав од таму што подалеку. Ѓубре од човек.
Братучед ми го вртеше и бричеше за еден Цитроен Ц3 долго време.
Татко ми сакаше да му менува еден куп работи на Астрата, за нешто што Тони во среди за саат време.
Ако можеш, пробај изброј колку пати ке ги извреѓа Сеат и моторот и дизели и егр и Германија додека завршиш, и искрено кажи колку пати ќе те остави да го чекаш да може да погледне.
Син му беше фин и учтив на времето.
Со среќа уште еднаш и извини за офф топик, само се наежив кога го прочитав. Не познавам некој без врски кој не бил заебан таму.