Автор Тема: Peugeot 307 1.6HDI SW  (Прочитано 1112 пати)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
  • Слобода или смрт
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #15 на: 01 Февруари 2025, 16:46:40 pm »
Од се пишано може само да заклучиме дека испаѓа на кој како ќе му се погоди денот од мајсториве или како ќе ја удене у моментот работата на среќа. Друго нзс нема.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6666
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #16 на: 01 Февруари 2025, 17:17:40 pm »
Автоклима ВАМ во Маџари, повели локација: https://www.google.mk/maps/place/AVTO+KLIMA+VAM/@41.9996876,21.4869233,160m/data=!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x13543f45eff85703:0x33c7766bf0e74eed!8m2!3d41.999343!4d21.4868012!16s%2Fg%2F11h7f_hchl?hl=en&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDEyOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Овој еднаш проба поштено да ме заколе за фреон. Препорака за Авто клима Webasto (позади Американ) или Интерфриго Лепенец.

На 307 електриката знае да почне да зеза, претпоставувам дека изолацијата на каблите попушта после Х години од производство.

Иди кај некој што работи баш Цитроен/Пежо а не што ги работи сите брендови. Дац Лепенец избегавај го, мислам дека City car се коректни, провери си.

Моја препорака за Webasto. Од искуство ти кажувам. Сите мајстори низ Скопје ги пројдов само овие успееја да го решат проблемот. А беше толку едноставно

И кај мене беше едноставен проблем, резистор кој ја вклучува перката на хладњакот. Беше пробиен и поради тоа прва брзина не ми работела, туку втора, и заради тоа се набивал појак притисок на јаки горештини, не циркулирал одма воздух низ хладњакот бидејки кога ќе ја упалиш климата треба да почне одма перката да врти.

А фино културно му објаснив во Вебасто, кога е ептем жешко ми се случува гасење и палење постојано на компресорот, додека наутро и навечер немам проблеми.
Ме откачи со тој муабет, таков ти е компресорот, така е кај сите коли.
Му посочив дека тројца колеги, на ист паркинг се паркираме, во исто време ги вклучуваме климите, кај нив нема проблеми, кај мене има.

А најинтересно е што и немаше коли во моментот, само на една кола и полнеше фреон, други немаше да чекаат ред.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5916
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #17 на: 17 Февруари 2025, 15:54:02 pm »
17.02.2025-(200.400KM)
Направен голем и мал сервис,деловите се набавени од кај нашиот Прки 😁
1.Сет ребраст со водна пумпа-DOLZ
2.Линест каиш+ролер-SNR
3.Ременица алтернатор-INA
4.Термостат-Meat&Doria
5.Антифриз Г12+ Mannol
6.Горен држач-STC
7.Долен држач метален дел-STC
8.Долен држач-Febi
9.Црево клапна-Maxgear
10.Сет филтери-Filtron
11.Масло Total Ineo ECS 5W-30
12.Греачи-Magneti Marelli
Сума сумаром со работна рака 500€
Напомена греачите не се заменети,никој мајстор не сака да се бафта со нив,сакаат брза пара.
Забелешка имам за маслото дека не бев таму,застанав после 2км и маслото е црно катран,некако сумливо ми е дали е сменето маслото 🤔🤨....се друго се гледа дека е менето.


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Присутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2423
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #18 на: 18 Февруари 2025, 09:04:32 am »
Наздравје сервис. Кај дизељите маслото станува катран одма после замена, ако ти е мајстор од доверба не би се сомневал дали го сменил.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5916
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #19 на: 18 Февруари 2025, 10:16:55 am »
Па не ми е од доверба,прв пат сум таму 😅

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Volvo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 308
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #20 на: 18 Февруари 2025, 10:51:38 am »
Маслото иако црни веднаш не значи дека треба да е катран црно. Наспорти сите убедувања дека мора да се симнува мотор за да се заменат греачите (дека се позади), всушност треба да се извади држач и малку да се навали моторот и ќе може да се заменат.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5758
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #21 на: 18 Февруари 2025, 11:57:47 am »
Greacite se na isto mesto kako i kaj B klasata w245 ?
Sega koga pravev servis koga menuvav termostat odma pod nego se i greacite. Znaci dodeka rasturi da stigne do nego ima bogami dosta rabota. Ne e taka prosto i ednosdavno kako kaj drugive primer ete E klasata kade se na vrv od motor epten na acik ovde se u 3 lepe upikani pozadi. Najlesno da ti recat mora motor nadvor i nekoja paprena cifra.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5916
Одг: Peugeot 307 1.6HDI SW
« Одговори #22 на: 18 Февруари 2025, 12:23:51 pm »
Позади мотор се греачите,треба да се направи пристап до нив,се вадат бришачите,таа пластичната решетка кај бришачите,кукиште за филтерот за ваздух се вади и таму се,нема потреба за мотор вадење.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk