Ова е од 2.4 jtdm од 159ка. И оваа си возеше "без проблем" но сега вози ко нова. Газдата не размишљаше два пати дали само да исчисти или да исчисти и затне. Дпф-от го остави на кола сега за сега. До следна средба со саѓето од дизелот
Не генерализирам, споделувам реални искуства. Знам каков беше усисот на 147 кога растуравме и чистевме (брат ми виглавно). Ама не сакам да кажувам џа моето ауто, ете, споделувам искуство од ауто редовно (и повеќе од редовно) одржувано исклучиво во овластен сервис, и возено и на отворено и во град, без цепидлачење. Ефектите по чистење и затнување (и swirl flap delete) се драматични. Искрено, мислам дека е и подобро за екологија, кога имаш мотор што работи како што треба, отколку намалени нокс во првите 20.000км, а после машина пуна со саѓе. Но, да не ја дрвам, ќе си види златниот сам, мој совет е, кога ќе исчисти усис и све шти намислил, да не го жали егрот, туку да го затне и да си свирка. Негово е што ќе си одлучи..