На отворен пат секој мотор ќе се издува и ќе смени "режим" на работа и без адитиви, т.е ќе се смири. Тоа го знам од лично искуство и со бензиски и дизел мотор.
Јас лично би ставил адитиви, бидејќи колата си има километри, не сум навлегол и несакам у сервисната историја да знам што е и како правено пред да ја земам (за мене по лекари немам направено никакви испитувања-па за кола) така да тоа пробување ќе биде ваљда периодов и толку, пошто со моја километража нема да стигнам да ја дуплирам сегашнава у теков на животот. Па и до смрт да ја возам.
Тие другите зафати ми се поважни, зошто од нив машината не работи како што треба.
Плус да додадам во листата, сеа ми текна:
-замаецот почнува да тропка, може и сетот за ламела да е, ако се отвара ќе се смени се комплет
-промена на глицерин
-проверка на серво пумпа, некогаш воланот знае да биде не толку лесен како што треба
-предницата е во план, ама незнам за кога
Може има уште нешто, али здравје.