Автор Тема: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001  (Прочитано 88658 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #165 на: 28 Јуни 2018, 09:03:03 am »
ЕГР-то е составен дел од моторот. Да, можеби затнување ќе помогне или одмогне, сеедно кога е ставен таму за причина, нека биде и само поради еуро норма. Има многу причини зошто треба да се затне ама зошто и да не се затне егр.

 За да не се затне ЕГР на постари дизели, потребно е нели подолго возење, добро гориво и модерно уље со помалку пепел онакво како што се става на понови коли што имаат ДПФ. (ц3 стандард итн.)

Ако на стар дизел од ауспух ви мириса на несогорено, искачааат црнила тоа значи истото ви влага назад во моторот преку ЕГР-то и прашањ е на време кога ќе се заебе ЕГР-то и моторот по малце. Тогаш затни ЕГР ама проблемот не е отстранет, кога самиот мотор е проблемот.

Еве една кратка причина зошто да не се затне ЕГР.

Цитат
These recycled, carbon dioxide-rich exhaust fumes cool the combustion chambers within the engine. This cooling effect lowers the combustion chamber temperature. These recycled exhaust fumes also displace some of the oxygen that would otherwise be drawn into the engine from the surrounding atmosphere. Because the combustion chamber is cooler and because there’s less oxygen, less NOx is produced.
Also, because the combustion chambers are cooler, the engine as a whole runs cooler. This is particularly important to the engine’s turbocharger: turbochargers (and the oil that they need for their lubrication) don’t last long if the engine is overheating.

Но,

Цитат
Because the EGR’s recycled exhaust gas displaces some of the air within the combustion chamber, the engine’s efficiency is reduced. For this reason, the EGR system doesn’t operate during times of heavy acceleration. It also doesn’t operate during idle, because the presence of exhaust gases at idle tends to cause uncontrollable rough running.  However, no diesel engine works with anything like complete efficiency and, over time, the carbon dust inside the exhaust gases begins to clog up the EGR system, reducing the movement of the EGR valve. This clogged EGR valve causes the engine to run badly due to an imbalance in the fuel/air mixture. Because the engine is running badly, the fuel is not being consumed efficiently. Because the fuel is not being consumed efficiently, more carbon dust is produced. Some of this carbon dust within the exhaust gets recycled by the EGR system, clogging the EGR valve still further. The more the EGR gets clogged, the more carbon dust is produced. The more carbon dust is produced, the more the EGR valve clogs. This viscious circle continues until the EGR valve jams completely open or closed.
If the jammed EGR valve is not repaired or replaced quickly, all sorts of problems may occur.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #166 на: 28 Јуни 2018, 12:05:52 pm »
1000 зошто, 1000 затоа,така му доаѓа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #167 на: 28 Јуни 2018, 12:21:32 pm »
Ќе раскажеш, кога ќе го отвориш усисот ;) Тешко ќе најде одговори на „зошто“ прашањата :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #168 на: 28 Јуни 2018, 13:36:28 pm »
Симо јас во 1 година поминав 70 000км, ако ја отворам усисната којзнај шо ке најдам внатре...
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #169 на: 28 Јуни 2018, 13:43:36 pm »


Вака изгледа усисната грана (ова е отворот на усисната грана после EGR вентилот), на Еуро 6 дизелче со непоминати 100.000км :) Дијаметарот на усисот редуциран на 1/2. Надолу по граната - бетер...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #170 на: 28 Јуни 2018, 13:50:22 pm »
На што мотор е ова?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #171 на: 28 Јуни 2018, 13:59:01 pm »
Само турбо бензин.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #172 на: 28 Јуни 2018, 14:00:16 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Вака изгледа усисната грана (ова е отворот на усисната грана после EGR вентилот), на Еуро 6 дизелче со непоминати 100.000км :) Дијаметарот на усисот редуциран на 1/2. Надолу по граната - бетер...
Колку вакви конкретни еуро 6 дизелчиња се возат во моментов со непоминати 100.000 дали знаеш? И колку од нив имаат вакви проблеми? Да не правиме генерализација.

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • Eбач на батерии :D
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #173 на: 28 Јуни 2018, 14:11:26 pm »
И дали е само во град возена?
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #174 на: 28 Јуни 2018, 14:14:00 pm »
Симо јас во 1 година поминав 70 000км, ако ја отворам усисната којзнај шо ке најдам внатре...
Немора да значи, се е до начинот на возење, т.е дали на отворено или град. Не дека и на отворено не фаќа, ама со возење у град не се споредува, посебно некој ако вози како @Tischläufer :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #175 на: 28 Јуни 2018, 14:14:11 pm »
Ова е од 2.4 jtdm од 159ка. И оваа си возеше "без проблем" но сега вози ко нова. Газдата не размишљаше два пати дали само да исчисти или да исчисти и затне. Дпф-от го остави на кола сега за сега. До следна средба со саѓето од дизелот :)
Не генерализирам, споделувам реални искуства. Знам каков беше усисот на 147 кога растуравме и чистевме (брат ми виглавно). Ама не сакам да кажувам џа моето ауто, ете, споделувам искуство од ауто редовно (и повеќе од редовно) одржувано исклучиво во овластен сервис, и возено и на отворено и во град, без цепидлачење. Ефектите по чистење и затнување (и swirl flap delete) се драматични. Искрено, мислам дека е и подобро за екологија, кога имаш мотор што работи како што треба, отколку намалени нокс во првите 20.000км, а после машина пуна со саѓе. Но, да не ја дрвам, ќе си види златниот сам, мој совет е, кога ќе исчисти усис и све шти намислил, да не го жали егрот, туку да го затне и да си свирка. Негово е што ќе си одлучи..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #176 на: 28 Јуни 2018, 14:21:31 pm »
Доколку дадеш одговор на моите прашања, мислам јасно ќе ти стане дека твоето искуство и на некој си со 2.4 во 159ка неможе да се земе релевантно и врз основа на тоа да вадиш егр. Јас на меганот сменив два пати ЕГР и пак неможе да се убедуваме други дека нашиот избор ќе биде подобар и за друиот.

Иначе проблеми со ЕГР на модерни дизели се многу поретки за разлика од порано пред се поради користење на водено ладење и користење на модерни масла со многу ниско ниво на пепел што најмногу придонесува за гареж заедно со лошо гориво.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #177 на: 28 Јуни 2018, 14:40:04 pm »
Доколку дадеш одговор на моите прашања, мислам јасно ќе ти стане дека твоето искуство и на некој си со 2.4 во 159ка неможе да се земе релевантно и врз основа на тоа да вадиш егр. Јас на меганот сменив два пати ЕГР и пак неможе да се убедуваме други дека нашиот избор ќе биде подобар и за друиот.

Иначе проблеми со ЕГР на модерни дизели се многу поретки за разлика од порано пред се поради користење на водено ладење и користење на модерни масла со многу ниско ниво на пепел што најмногу придонесува за гареж заедно со лошо гориво.


Околу негата „чистење, одзатнуење,  продувавање“, само си пропуштил на крај да го затнеш EGR-от. Ќе ти се заблагодари колата :)
По чистењето ако функционира се како што треба околу ЕГР вентилот, вакууми и остало, не планирам да го затнам.


Кога ќе отвориш усисна грана, ќе ти влезе у план и програма, самото :)

Кога ќе ги извадиш усисната грана, цревата од и до турбина и интеркулер, турбината и кога ќе ги исчистиш од нафатениот забетониран слој саѓе со мешави на од уље-уљни испарувања, самиот ќе си одлучиш. Не од искуствата на накои „интернет шилибајзери".

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #178 на: 28 Јуни 2018, 14:49:47 pm »
Нострадамус.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #179 на: 28 Јуни 2018, 15:05:31 pm »
А слушам и поживо било возилото ако се извади ЕГР.
Јас ке го извадам шо го еам 🤔

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk