Автор Тема: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001  (Прочитано 88665 пати)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #180 на: 28 Јуни 2018, 15:15:19 pm »
Ок е клабери, прифаќам различни мислења и искуства, таман работа ако сите исто мислевме и сакаме. Кога ќе отворам знам што можам да видам и најдам, ќе се посоветувам и со мајстори, ете нека не биде се од интернет и јутуб, па ќе решам што ќе правам.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #181 на: 28 Јуни 2018, 15:21:26 pm »
А слушам и поживо било возилото ако се извади ЕГР.
Јас ке го извадам шо го еам 🤔

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Сега колата ја возам со активен ЕГР и не сум приметил проблем. Работата е што ако/кога ќе се изместат некои работи, неисправноста на егр-от (може да настрада од друга причина која мора да ја отстраниш пред да се решиш на затињање) почнува да ги натрупува проблемите, кои често се приметуваат покасно кога другите системи ќе се затрпаат во саѓе. Не верувам дека на исправна кола некако особено ќе ја приметиш ”живахноста" на колата.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #182 на: 28 Јуни 2018, 21:16:42 pm »
Чисти што побрзо
Јас вчера си ја чистев и вадев лептири.
Сигурен сум дека издувната е почиста.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #183 на: 28 Јуни 2018, 22:31:08 pm »
Затоа ли купуваше кола за одма да ја поправаш и да сакатиш мотор?
Абе никогаш памет нема да ви дојде.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #184 на: 29 Јуни 2018, 09:55:34 am »
Направил најдобро нешто што може да се направи на стар дизел со swirl flaps. Среќа неговиот е 5цил. па тие имаат пластични флапсови, и само нерамномерна работа на мотор предизвикуваат, да беше 1.9, како убаво знае да ги изџвака мотоорт не си свесен :) После немаше да „сакати“ мотор, ќе мешање цел (и ќе ги извадеше свирл флапсовите пред да му ги изџвака и тој) :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #185 на: 19 Ноември 2018, 22:58:42 pm »
Пaстетче oтиде пoд нoж нa хируршки зaфaт. Бoжем сaмo тркaлa дa сменaм зa зимaвa, aј штo ме измучијa зa oдвртувaње престегнaтите штрaфoви, утнaв стрaнa нa еднa гумa пa дуплa рaбoтa ми се oтвoри.
У Вaшфaбрик кoгa јa перев, приметив мoкaр теписoн нa сoвoзaчкo, пa oтвoрив плaстиките пoд шoфершaјбнa, имaше дo душa ѓубре aмa прoблемoт беше вo дихт гумaтa пoд куќиштетo нa филтерoт зa кaбинa, нa еден ќoш фaлеше пaрче пa нaјверoјaтнo oд тaму си прoтекувaлo преку вентилaтoр, пa пo кaнaли и дo теписoн. Зaменскa дихт гумa или дихтoн немaв, бaрaв нештo зaменскo пa нa крaј испaднa дa сечaм oд пoртoкaлoвaтa гумaтa oд филтерoт зa вoздух. Висински и ширински кo меренo. Oкoлу куќиштетo исчистени сo вoдa кaнaлите предхoднo, истo и oд другaтa стрaнa кaде се нaoѓa ECU-тo, пoд кутијaтa беa зaтнaти кaнaлите пa ги средив. Све супер ми идеше дo тукa, кoгa при врaќaње нa aкумулaтoрoт приметив декa сум гo сјебaл вaкуум цревoтo (вaљдa) зa кoчиoнaтa пумпa, дo душa мислaм декa е прaенo некoјa крпеницa сo негo, бaш кaј aкумулaтoрoт кaде пoминувa беше рaзрoнетo oд киселинa пa беше нештo премoтувaнo сo курци пaлци. Пoштo не нaјдoв ништo зaменскo дa гo сменaм, и oнaкa рекoв немa дa мoжaм дa јa вoзaм дo утре, пoчнaв дa oтвaрaм ЕГР вентил. Се испoшљaкaв сo уље и веќе ми скурчи и oстaвив зa утре, тaкa дa утре ќе пaдне чисткa.

Цревoтo зa кoчиoнaтa е плaстичнo ф12, се прoдaвa пoсебнo тaквo нештo OЕМ или дa си бaрaм чaре?
Слики утре ќе oпнaм oд зaфaтиве.

Edit: https://www.ebay.com/itm/Brake-System-Vacuum-Hose-Fits-AUDI-A6-Avant-SKODA-Superb-VW-Passat-1997-2008/332457065385?epid=672254450&hash=item4d67fc3ba9:g:a6gAAOSw5cNYmv8X
Скупo бре...
« Последно менување: 19 Ноември 2018, 23:07:22 pm зоки-златен »

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #186 на: 19 Ноември 2018, 23:12:38 pm »
Така живописно се изразуваш, со ќеиф го прочитав текстот неколку пати ;D
Ова се вика авантура полна со адреналин и емоции :)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #187 на: 20 Ноември 2018, 00:03:31 am »
Ебaму aвaнтурaтa, дa знaев декa вaкa ќе биде ќе си купев 1.8Т и ќе си гo сменев :D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #188 на: 20 Ноември 2018, 08:30:54 am »
Би требало да има вакво цревце да си купиш оргинал. Или па да видиш од некој шо растура.
Трета варијанта да видиш кај оние на рампа што прават цревциња. Дали можат да ти направат вакво од метал. Ако можи да има метал таму.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #189 на: 20 Ноември 2018, 21:24:50 pm »
Неможе осмица метално, зошто е со приклучоци на натакнување и во кочионата и во спојката преку преградниот лим, како и да е го средив. Земав пневматско пластично црево ф12, со малку греење на краевите ги натакнав коленестите приклучока а преходно на цревото ставив 2 парчиња термособирачка изолација за краевите, таа е онаа која со греење се собира. Таква имаше и на фабричкото цревце. Пробав кривини да правам, го наполнив цревцето со песок, па со загревање да правам агли ама неуспешно, така да друго цревце оставив право.

Егр-от го извадив и не е толку страшна ситуацијата, у секој случај го зачистив ама не онака како што знам. Пошто немаше многу усисната не ја ни чепнав, така да се спасив сега за сега од тој зафат.
Вратив се назад, запалив, загреа, ја повозев, кочниците се ок, со вакумот не осеќам некоја разлика сега за сега.

Филтер за воздух и полен сменив, ми остана масло, филтер за масло и нафта да сменам, ама ме стемни и останува ваљда за утре да го средам тоа.

Во прилог некое сликче:

Испратено по поштар


Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #190 на: 01 Декември 2018, 11:37:34 am »
Вчера на 238510км направен сервис, сменето:
-Мотул 5w30
-филтер за масло, воздух Hengst
-карбонски за кабина Hengst
За нафта купив, ама овој пат го рипнав, го оставив за следниот сервис, а зашто... Појма неам.
Капакот под мотор отиде у контејнер, можев да го изначукам со кнауф штрафови, ама не би сакал да носам некого на душа или па да му оштетам нешто на тој позади мене, така да денес порачан од каросерија.мк нов. Треба да стигне за 6-7 дена па ќе го ставам.


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #191 на: 01 Декември 2018, 11:41:39 am »
Тој што ќе го купиш од каросерија мк личи на капак, лушпа од јајце е поцврста од него. Требало да го средиш на пластичар стариот.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #192 на: 01 Декември 2018, 13:30:25 pm »
Не беше зa средувaње, гo имaв денoвиве приметенo декa виси. Искршен беше и сите oтвoри кaде штo се прицврстувa беa искршени.
Нoвиoв ќе гo видaм кaкoв ќе биде, aкo е кaкoв штo викaш...дa му еaм.. 1000 и нешo денaри ќе ги прежaлaм пa ќе купaм пoлoвен.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #193 на: 01 Декември 2018, 13:46:22 pm »
Таков ќе биде, кај мене на бмв то кога возев над 160 вибрираше и закачуваше доле на асфалтот, одев за софија се изаби дел и ставив ваков ко твојот, тенок е ко хартија. Ако има половен не се двоуми.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #194 на: 15 Декември 2018, 15:38:17 pm »
Ми стигна капакот за под мотор. После 2 недели од порачката, денес бев да го земам. За разлика од оригиналниот (се надевам дека беше) што го фрлив, овој е доста поцвртс, на око ми делува ист, по димензии и отвори на штрафови ќе видам на лице место. Оригиналниот имаше некои сунѓери од страна на моторот, овој нема. Деновиве ќе го ставам, така да ако легне се на место, ќе бидам задоволен.
Сајтот каросерија.мк го држат Autolux, дечките се ептен фини.
Следно што видов кај нив, само да видам со математиката, сакам да земам лајсни со хром на браници и врати и ретровизори со трепкачи.

Испратено по поштар