Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Си кажаа вљубениците на ВЊ што имаа да си кажат и штурци.
Уствари од што е пун шеми, на Prison Break Џонтра е истетовиран на телото на главниот протагонист
Цитат: martin_bt на 10 Ноември 2014, 20:04:44 pmНаместете и една рампа пред влез на Скопје за такса на нас селаните ко ке дојдиме шо дишиме од вашиот префинет воздух.
Наместете и една рампа пред влез на Скопје за такса на нас селаните ко ке дојдиме шо дишиме од вашиот префинет воздух.
Да ја сумираме листата на аргументи:-Турбодизел вс атмо бензинец не смее биказ оф ризнс-Турбодизел вс турбобензин, само ако е побрз турбобензинот, а ако не е ондак А45 АМГ биказ оф ризнс-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина ама различен број турбини, не смее биказ оф ризнс-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина со ист број турбини, само еден модел е-ако е побрз дизелот, немал звук, не бил спортски-едини аргумент на дизелот е што не троши-едини аргумент на бензинецот е што имал звук и бил поспортски ради звукот ( пошто сите мотори со 4 цилиндра милина од звук вадат )-останати аргументи, Хаарп, Том Круз, глобално затоплување, избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот, Бранко -ако троши плин, ако не може за евтино плин ондак од скапите системи, биказ оф спортинес, не дека ќе ти ја силуваат колата за да го наместат
Цитат: DarthJe5us на 27 Ноември 2014, 01:35:14 amДа ја сумираме листата на аргументи:-Турбодизел вс атмо бензинец не смее биказ оф ризнс-Турбодизел вс турбобензин, само ако е побрз турбобензинот, а ако не е ондак А45 АМГ биказ оф ризнс-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина ама различен број турбини, не смее биказ оф ризнс-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина со ист број турбини, само еден модел е-ако е побрз дизелот, немал звук, не бил спортски-едини аргумент на дизелот е што не троши-едини аргумент на бензинецот е што имал звук и бил поспортски ради звукот ( пошто сите мотори со 4 цилиндра милина од звук вадат )-останати аргументи, Хаарп, Том Круз, глобално затоплување, избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот, Бранко -ако троши плин, ако не може за евтино плин ондак од скапите системи, биказ оф спортинес, не дека ќе ти ја силуваат колата за да го наместат(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Како во Прилеп за пиво фестот што ни наплаќаа?
На темава во претходни постови имам магистрирано и пошто немаше разбирачка решив да не се замарам. Ама ај, уат а хел, еве пак Давам споредба на 2 современи автомобила, со современи мотори, двата турбо. 2 автомобила кои може да си ги дозволи еден просечен македонец (значи не ферарија, аемџија, в10 тедеија), значи РЕАЛНА споредба како што љуби да каже колега ФилипВ Ова е цената на автомобилите во овластен салон:(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Еве ЛИНКПошто ние сме размазени пазени, си земав слобода да ги земам цените во Титаниум опрема, пошто на форумов сум читал дека испод Титаниум не смееш да погледнеш.Прво:Фиеста 1.0 бензин 100кс 13.500 еурФиеста 1.6 дизел 96кс 15.200 еурРазлика во цена: 1.700 еурОколу едноставната математика.Фиеста 1.0 бензин има декларирана потрошувачка во град од 5,9л, ама пошто кај бензинци тоа „е нереално“, нека има 7,5 литри. Еве ЛИНКФИеста 1.6 Дизел има декларирана потрошувачка во град од 4,4 л. Е сега пошто кај дизел е секогаш како што напишал производителот, јас само ќе заокружам на 4,5 литри. Еве ЛИНКИмаме разлика од цеееели 3 литри на 100 изминати градски километри.Моменталната цена на горивата во МКД е:73,50 ден. бензин (нормално поскапиот)62,00 ден. дизелЕве ЛИНКФиеста 1.0 бензин според горните податоци ќе помине 100 км со 551,25 ден.Фиеста 1.6 дизел според горните податоци ќе помине 100 км со 279 ден.Односно, доколку возиш Фиеста дизел, на 100 километри имаш заштеда од 272,25 ден. (скоро дупло)Според разликата во цена од 1,700 еур, односно 104,295 ден. испаѓа дека разликата во цена што си ја платил за дизелот, ќе ја заштедиш при точење гориво за 38,085 км. Тоа се во просек нешто околу 4 години, еве нека се 3.Само при точење гориво и тоа при идиотско трошење кај бензинчето во однос на дизелашиштето.Дали е регистрацијата поскапа кај дизелот?Дали е одржувањето поскапо кај дизелот?ОК, не ги земам во предвид.И стигаме до моментот, ама дизелов тегне земјина ротација забрзува. (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Внимателно!Бензинчето има 45 помалку торкови од дизелашиштето, но поставени 350 вртежи пониско. ФилипВ, каде повеќе ќе уживаш во случајов? Не треба да потсетам дека кај бензинчето, троа повеќе ќе трае мускулот Знам дека ќе се фатите за повисоките брзини и шалтањето една подоле кое очигледно му е потребна на бензинчето, ама па тежината на дизелашиштето доведува до 1,7 м подолг пат на кочење. Пат кој кај оној мускулот може да значи живот или смрт.И еве како компарација, а ценовно поблиску:(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Фиеста 1.0 бензин 125кс 14.500 еурФиеста 1.6 дизел 96кс 15.200 еурРазликата е само 700 еур, ме мрзи пак да правам математика.Од друга страна, перформансите се неспоредливи:(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Со една забелешка: бензинчето има 201 Nm, грешка е погоре. Еве ЛИНК. И претпоставувам дека графиците се со математички пресметки, па меѓу забрзувањата би биле уште повеќе наклонети кон бензинчето. Со прости зборови, џогер виледа, патос бришење.Да резимирам.Се уште стојам на веќе кажаното дека единствената предност на дизелите е потрошувачката. (колку и да ме разубедува ФилипВ дека не е така )Потрошувачктата која се исплати тек после 3-4 години и тоа доколку пресметуваме САМО по основ на гориво.Ефортлес возење одамна нудат и бензинците. Овие современите. Со 6 брзини и торкови ниско поставени, а не оние со кои обично знаете да споредите и застанале со развој пред 15 години.И се согласувам дека колку расте класата на возилото, така се зголемува потребата од дизел. Но заради потреба, не заради друго. Ние сме во состојба да ги дадеме последните 25.000 еур и да се позајмиме уште 2.000 за да земеме Пасат дизел пошто помалку ќе трошел. На запад, пред да го земат дизелот ќе пресметаат дали ќе помине во годината 50.000 за да му се исплати.Гритингс, Марјанот.
дизелов тегне земјина ротација забрзува.
Читајќи ја темава доаѓам до заклучок дека 1.4тси (на плин), е подобро од 2.0тди во ете да речиме голф 6..... Свашта..
Цитат: DarthJe5us на 28 Ноември 2014, 18:36:43 pmЛексусот е класа под Пасатот, исто и Камарото и 911.Кај ја земаш травата?
Лексусот е класа под Пасатот, исто и Камарото и 911.