Автор Тема: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ  (Прочитано 556779 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2265 на: 16 Ноември 2014, 15:16:07 pm »
Во тестот за VW Tiguan, по пет дена од објавувањето на тестот без ниту еден коментар :D
Си кажаа вљубениците на ВЊ што имаа да си кажат и штурци. :D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2266 на: 17 Ноември 2014, 10:46:21 am »

Уствари од што е пун шеми, на Prison Break Џонтра е истетовиран на телото на главниот протагонист :)


Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2267 на: 17 Ноември 2014, 13:08:43 pm »
Наместете и една рампа пред влез на Скопје за такса на нас селаните ко ке дојдиме шо дишиме од вашиот префинет воздух.

Како во Прилеп за пиво фестот што ни наплаќаа?

:)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2268 на: 27 Ноември 2014, 07:56:42 am »
Да ја сумираме листата на аргументи:
-Турбодизел вс атмо бензинец не смее биказ оф ризнс
-Турбодизел вс турбобензин, само ако е побрз турбобензинот, а ако не е ондак А45 АМГ биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина ама различен број турбини, не смее биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина со ист број турбини, само еден модел е
-ако е побрз дизелот, немал звук, не бил спортски
-едини аргумент на дизелот е што не троши
-едини аргумент на бензинецот е што имал звук и бил поспортски ради звукот ( пошто сите мотори со 4 цилиндра милина од звук вадат )
-останати аргументи, Хаарп, Том Круз, глобално затоплување, избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот, Бранко
-ако троши плин, ако не може за евтино плин ондак од скапите системи, биказ оф спортинес, не дека ќе ти ја силуваат колата за да го наместат



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2269 на: 27 Ноември 2014, 09:50:07 am »
Да ја сумираме листата на аргументи:
-Турбодизел вс атмо бензинец не смее биказ оф ризнс
-Турбодизел вс турбобензин, само ако е побрз турбобензинот, а ако не е ондак А45 АМГ биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина ама различен број турбини, не смее биказ оф ризнс
-ако е побрз турбодизелот од турбобензинот при иста зафатнина со ист број турбини, само еден модел е
-ако е побрз дизелот, немал звук, не бил спортски
-едини аргумент на дизелот е што не троши
-едини аргумент на бензинецот е што имал звук и бил поспортски ради звукот ( пошто сите мотори со 4 цилиндра милина од звук вадат )
-останати аргументи, Хаарп, Том Круз, глобално затоплување, избацување на фило со глупа споредба во која дизелот е 2-300 кила потежок, зависи на што ќе налета на јутуб во моментот, Бранко
-ако троши плин, ако не може за евтино плин ондак од скапите системи, биказ оф спортинес, не дека ќе ти ја силуваат колата за да го наместат


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

I lost it here.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2270 на: 27 Ноември 2014, 11:00:43 am »
Наместете и една рампа пред влез на Скопје за такса на нас селаните ко ке дојдиме шо дишиме од вашиот префинет воздух.



Како во Прилеп за пиво фестот што ни наплаќаа?

:)

Барем пиво пиеше. Good enough reason :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2271 на: 27 Ноември 2014, 13:15:11 pm »
Не ми е гајле што цитирам километарски пост, ама ова е дефинитивно еден од најдобрите и најиздржани постови некад напишани на форумов.

На темава во претходни постови имам магистрирано и пошто немаше разбирачка решив да не се замарам. Ама ај, уат а хел, еве пак :)

Давам споредба на 2 современи автомобила, со современи мотори, двата турбо.
2 автомобила кои може да си ги дозволи еден просечен македонец (значи не ферарија, аемџија, в10 тедеија), значи РЕАЛНА споредба како што љуби да каже колега ФилипВ :)

Ова е цената на автомобилите во овластен салон:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Еве ЛИНК

Пошто ние сме размазени пазени, си земав слобода да ги земам цените во Титаниум опрема, пошто на форумов сум читал дека испод Титаниум не смееш да погледнеш.

Прво:

Фиеста 1.0 бензин 100кс     13.500 еур
Фиеста 1.6 дизел 96кс        15.200 еур

Разлика во цена: 1.700 еур

Околу едноставната математика.
Фиеста 1.0 бензин има декларирана потрошувачка во град од 5,9л, ама пошто кај бензинци тоа „е нереално“, нека има 7,5 литри. Еве ЛИНК
ФИеста 1.6 Дизел има декларирана потрошувачка во град од 4,4 л. Е сега пошто кај дизел е секогаш како што напишал производителот, јас само ќе заокружам на 4,5 литри. Еве ЛИНК

Имаме разлика од цеееели 3 литри на 100 изминати градски километри.

Моменталната цена на горивата во МКД е:

73,50 ден. бензин (нормално поскапиот)
62,00 ден. дизел

Еве ЛИНК

Фиеста 1.0 бензин според горните податоци ќе помине 100 км со 551,25 ден.
Фиеста 1.6 дизел според горните податоци ќе помине 100 км со 279 ден.

Односно, доколку возиш Фиеста дизел, на 100 километри имаш заштеда од 272,25 ден. (скоро дупло)

Според разликата во цена од 1,700 еур, односно 104,295 ден. испаѓа дека разликата во цена што си ја платил за дизелот, ќе ја заштедиш при точење гориво за 38,085 км. Тоа се во просек нешто околу 4 години, еве нека се 3.
Само при точење гориво и тоа при идиотско трошење кај бензинчето во однос на дизелашиштето.

Дали е регистрацијата поскапа кај дизелот?
Дали е одржувањето поскапо кај дизелот?

ОК, не ги земам во предвид.

И стигаме до моментот, ама дизелов тегне земјина ротација забрзува.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Внимателно!
Бензинчето има 45 помалку торкови од дизелашиштето, но поставени 350 вртежи пониско.
ФилипВ, каде повеќе ќе уживаш во случајов? Не треба да потсетам дека кај бензинчето, троа повеќе ќе трае мускулот :)

Знам дека ќе се фатите за повисоките брзини и шалтањето една подоле кое очигледно му е потребна на бензинчето, ама па тежината на дизелашиштето доведува до 1,7 м подолг пат на кочење. Пат кој кај оној мускулот може да значи живот или смрт.

И еве како компарација, а ценовно поблиску:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Фиеста 1.0 бензин 125кс     14.500 еур
Фиеста 1.6 дизел 96кс        15.200 еур

Разликата е само 700 еур, ме мрзи пак да правам математика.
Од друга страна, перформансите се неспоредливи:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Со една забелешка: бензинчето има 201 Nm, грешка е погоре. Еве ЛИНК. И претпоставувам дека графиците се со математички пресметки, па меѓу забрзувањата би биле уште повеќе наклонети кон бензинчето. Со прости зборови, џогер виледа, патос бришење.

Да резимирам.

Се уште стојам на веќе кажаното дека единствената предност на дизелите е потрошувачката. (колку и да ме разубедува ФилипВ дека не е така :) )
Потрошувачктата која се исплати тек после 3-4 години и тоа доколку пресметуваме САМО по основ на гориво.

Ефортлес возење одамна нудат и бензинците. Овие современите. Со 6 брзини и торкови ниско поставени, а не оние со кои обично знаете да споредите и застанале со развој пред 15 години.

И се согласувам дека колку расте класата на возилото, така се зголемува потребата од дизел. Но заради потреба, не заради друго. Ние сме во состојба да ги дадеме последните 25.000 еур и да се позајмиме уште 2.000 за да земеме Пасат дизел пошто помалку ќе трошел. На запад, пред да го земат дизелот ќе пресметаат дали ќе помине во годината 50.000 за да му се исплати.

Гритингс, Марјанот.

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg726662.html#msg726662
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7437
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2272 на: 27 Ноември 2014, 13:51:23 pm »
Аааабе Марјан ;D :D :D :D хахахаха/


дизелов тегне земјина ротација забрзува.


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2273 на: 27 Ноември 2014, 15:05:45 pm »
Постов ме натера пак да ја отворам темата после неколку месеци.

ЕДИТ: И се покајав :)
« Последно менување: 27 Ноември 2014, 15:11:35 pm Banzai »
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2274 на: 27 Ноември 2014, 15:07:03 pm »
Читајќи ја темава доаѓам до заклучок дека 1.4тси (на плин), е подобро од 2.0тди во ете да речиме голф 6..... Свашта..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2275 на: 28 Ноември 2014, 18:52:41 pm »
Лексусот е класа под Пасатот, исто и Камарото и 911.

Кај ја земаш травата?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29794
    • CARclub.mk
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2276 на: 28 Ноември 2014, 19:00:28 pm »
Бидејќи јас сум единствениот тука што actually ги возел колите, можам само да ви кажам дека детето е во право.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17604
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2277 на: 28 Ноември 2014, 19:19:57 pm »
Абе детето нека научи да се изразува зошто вака изглеа како сериозно да се "травосал". Постот погоре личи како Пасатот да е класа над Лексусот, Камарото и 911, а уствари е meh со два телевизора внатре.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2278 на: 28 Ноември 2014, 19:24:21 pm »
И јас мислев дека е meh до вчера.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16734
  • Keep it 100
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #2279 на: 28 Ноември 2014, 19:42:35 pm »
Јас сеуште мислам така.