Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 91502 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #480 на: 28 Декември 2016, 11:25:33 am »
1:1 со тди 105 со тси 125 би била интересна споредба. Прво, може да ти кажам дека во ниту една ситуација нема да се одалечиш или избегаш, тука се негде во перформанси. Ќе бидиме нек то нек низ цела македонија. Второ,  ќе потрошиш 30% повеќе.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: HP vs Torque
« Одговори #481 на: 28 Декември 2016, 11:27:50 am »
Ама ова е драг-рејс со педала до под.

Тие бројки не се добар показател за реалните секојдневни перформанси.

се согласувам

во реалноста 1.9тди мене ми трошеше градска 6.8-7.3, а 1.4тси ми троши 7.8-8.3

Лошко во друга реалност живее.

1:1 со тди 105 со тси 125 би била интересна споредба. Прво, може да ти кажам дека во ниту една ситуација нема да се одалечиш или избегаш, тука се негде во перформанси. Ќе бидиме нек то нек низ цела македонија. Второ,  ќе потрошиш 30% повеќе.



@filipv еве гледаш :)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: HP vs Torque
« Одговори #482 на: 28 Декември 2016, 11:35:26 am »
1:1 со тди 105 со тси 125 би била интересна споредба. Прво, може да ти кажам дека во ниту една ситуација нема да се одалечиш или избегаш, тука се негде во перформанси. Ќе бидиме нек то нек низ цела македонија. Второ,  ќе потрошиш 30% повеќе.

тука сме некаде, освен кога не сме




Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #483 на: 28 Декември 2016, 11:39:20 am »
И ти во друга реалност живееш. Мене ми нема потрошено повеќе од 5.7 105ката.  Затоа ова се ќе се сведе на рекла казала.


1:1 со тди 105 со тси 125 би била интересна споредба. Прво, може да ти кажам дека во ниту една ситуација нема да се одалечиш или избегаш, тука се негде во перформанси. Ќе бидиме нек то нек низ цела македонија. Второ,  ќе потрошиш 30% повеќе.

тука сме некаде, освен кога не сме

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Супер график, покажува колку во суштина се изедначени коливе, и колку прецизно ти објаснив дека нема низ цела македонија никаде да ми избегаш. Баш сакам да видам потрошувачка на тси со просечна брзина од 130кмх.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #484 на: 28 Декември 2016, 11:48:16 am »

Ефикасноста... Симо, на каква ефикасност мислиш кога ќе кажеш „макс торк = макс ефикасност“? Мора да појасниш.
Појаснив убаво, прочитај. При макс торк, имаш најдобар однос на испорачана снага и потрошено гориво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #485 на: 28 Декември 2016, 11:50:45 am »
Пак он 2000 кубици...намали од инаетот.

Кој инает бе тиквичке?
Ти давам убава споредба, само ти одма плачеш кога не ти одговара.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #486 на: 28 Декември 2016, 11:57:33 am »
2000 кубици атмосферец можеш да земеш за споредба само ако се искористуваат максималнките перформанси од 1.4 турбото. Со нормално возење 1.4 турбо малку го користи турбото и има околу ~1500 кубици. Сега оправдание ли ќе бараме зошто 1.4 тси троши повеќе од 1.4 косилица, нели треба помалку да троши?

Башка воопшто не ме интересира дали е 1.2, 1.4 или 1.6, само крајниот резултат ме интересира. Кој помалку троши, кој е поефикасен.  Мазда вади големи атмосферци, кои трошат како мали турбаши.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: HP vs Torque
« Одговори #487 на: 28 Декември 2016, 12:00:48 pm »
И ти во друга реалност живееш. Мене ми нема потрошено повеќе од 5.7 105ката.  Затоа ова се ќе се сведе на рекла казала.


1:1 со тди 105 со тси 125 би била интересна споредба. Прво, може да ти кажам дека во ниту една ситуација нема да се одалечиш или избегаш, тука се негде во перформанси. Ќе бидиме нек то нек низ цела македонија. Второ,  ќе потрошиш 30% повеќе.

тука сме некаде, освен кога не сме

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Супер график, покажува колку во суштина се изедначени коливе, и колку прецизно ти објаснив дека нема низ цела македонија никаде да ми избегаш. Баш сакам да видам потрошувачка на тси со просечна брзина од 130кмх.


Вози ја низ Скопје, ќе видиш колку ќе ти троши. Башка, баш ме интересира каде низ цела Македонија ќе извадиш просечна брзина од 130 км/ч?
Или пак ќе си шалташ како што ти одговара (што не е ништо ново)?

п.с. Нека се запраша администрација дали стварно е потребна уште една тема со величење на супериорноста на старо Ауди А3 1.9 ТДИ, кој би можел да биде подобрен ако и само ако е направен од Хјундаи, и со тупење за дизели колку (не)трошат? Отаде заморно е веќе.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #488 на: 28 Декември 2016, 12:03:24 pm »
Појаснив убаво, прочитај. При макс торк, имаш најдобар однос на испорачана снага и потрошено гориво.

Чекај малце: при макс торк, или при вртежите на кои кога папучата за гас би била притисната до крај би се добил макс торк?

Вака како што си го пишал, просто „макс торк“, односот испорачана снага - потрошено гориво не е најдобриот. Може некој мотор ќе даде макс торк на богата смеша и плус инјектирана вода/етанол, ама тогаш за мало зголемување на торкот (и со самото тоа коњажата), имаме големо зголемување на потрошувачката. Ем макс торк, ем не е односот најдобар.

Тоа што понекогаш макс.торк. вртежите се совпаѓаат со макс.еф. вртежите е просто совпаѓање, не е законитост.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #489 на: 28 Декември 2016, 12:06:33 pm »
Не чекам ич. При макс торк, моторот испорачува најмногу снага звс потрошено гориво. Не гледам нешто нејасно па да треба дообјаснување.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #490 на: 28 Декември 2016, 12:08:36 pm »
И ти во друга реалност живееш. Мене ми нема потрошено повеќе од 5.7 105ката.  Затоа ова се ќе се сведе на рекла казала.


1:1 со тди 105 со тси 125 би била интересна споредба. Прво, може да ти кажам дека во ниту една ситуација нема да се одалечиш или избегаш, тука се негде во перформанси. Ќе бидиме нек то нек низ цела македонија. Второ,  ќе потрошиш 30% повеќе.

тука сме некаде, освен кога не сме

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Супер график, покажува колку во суштина се изедначени коливе, и колку прецизно ти објаснив дека нема низ цела македонија никаде да ми избегаш. Баш сакам да видам потрошувачка на тси со просечна брзина од 130кмх.


Вози ја низ Скопје, ќе видиш колку ќе ти троши. Башка, баш ме интересира каде низ цела Македонија ќе извадиш просечна брзина од 130 км/ч?
Или пак ќе си шалташ како што ти одговара (што не е ништо ново)?

п.с. Нека се запраша администрација дали стварно е потребна уште една тема со величење на супериорноста на старо Ауди А3 1.9 ТДИ, кој би можел да биде подобрен ако и само ако е направен од Хјундаи, и со тупење за дизели колку (не)трошат? Отаде заморно е веќе.

Те молам. Ниеднашне спомнав ауди, туку тди со тси...што е во склоп на кс и нм, темава. Ништо не форсирам јас.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #491 на: 28 Декември 2016, 12:17:30 pm »
Не чекам ич. При макс торк, моторот испорачува најмногу снага звс потрошено гориво. Не гледам нешто нејасно па да треба дообјаснување.

Јасно е што сакаш да кажеш, но тоа не е точно, барем не овака ко што си го пишал.

Ако кажеше „При вртежите кај кои е макс торк, моторот испорачува најмногу снага за потрошено гориво“ ќе беше поточно (но само отприлика, и тука има исклучоци).

Колкав е торкот не зависи само од вртежите, туку и од колку е притисната папучата за гас. Макс торк значи макс притисната папуча за гас, а тоа НЕ Е најдобар однос гориво-снага.


Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #492 на: 28 Декември 2016, 13:08:14 pm »
Се подразбира тоа Филипчо. Еве мене не ми беше потребно да ми спомиња број на вртежи за да сфатам.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: HP vs Torque
« Одговори #493 на: 28 Декември 2016, 13:20:42 pm »
Пак има 10-15% разлика и ќе ја има, се додека бензинците не ја украдат последната дизелска технологија, високата компресија и самозапалувањето. Нема време за тоа, електричниот автомобил доаѓа и ќе стави забрана на развојот на моторите со внатрешно согорување. Ти си тој кој слепо верува во напредок. На Мацко косилицата тси троши повеќе од портен инџекшн со иста кубикажа во корејска косилица. Каде е напредокот?

Аман преку таквото сте фаци кои појма немате ни од инженерство, проценти, технологии. Цепај си дизелот и не пишувај што ти падне на памет... Се што кажа е апсолутно погрешно и го има напишано во секоја книга за термодинамика. Дизелов циклус е ПОМАЛКУ ефикасен од бензинов (немам време да барам точни бројки и цртеж од дијаграмот по книгиве, бидејќи очигледно си на ниво рекла казала). Разликата во искористување на енергијата од пред 20 гидни (која беше до 35% за бензин и 45% за дизел, 45/35=1,3= 30% поефикасен) е постигната само поради компресијата која во тоа време беше и до над 120% поголема од бензинците(бензинци со 8-9:1 дизелите и до 21:1). Квалитетот на горивата со октанската моќ, технологијата за идеална контрола на горивото, дојде до тоа бензинците да имаат и до 14:1, а дизелите 17:1.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #494 на: 28 Декември 2016, 13:52:31 pm »
Не чекам ич. При макс торк, моторот испорачува најмногу снага звс потрошено гориво. Не гледам нешто нејасно па да треба дообјаснување.

Јасно е што сакаш да кажеш, но тоа не е точно, барем не овака ко што си го пишал.

Ако кажеше „При вртежите кај кои е макс торк, моторот испорачува најмногу снага за потрошено гориво“ ќе беше поточно (но само отприлика, и тука има исклучоци).

Колкав е торкот не зависи само од вртежите, туку и од колку е притисната папучата за гас. Макс торк значи макс притисната папуча за гас, а тоа НЕ Е најдобар однос гориво-снага.



Филип, МВС само при одредени вртежи има макс торк. Поновиве турбаши го „растегнуваат“ вештачки со лимитирање на бустот, па имаат во одреден ранг вртежи, наместо при одредени вртежи, ама за поедноставување на работите, нема да го разгледуваме тој случај, туку само случајот кога кривата на торк има пик на графикот. Макс торк нема кога не е притисната папучата до даске. тогаш имаш % од торк. Тогаш немаш максимална снага при тие вртежи. Затоа мојата дефиниција е премногу јасна и нема забуни: При макс торк, имаш надобар однос на снага вс потрошено гориво. Во секоја друга ситуација, моторот не работи толку оптимално. Технички, тоа е затоа што принципот на контрола на внес на воздух во моторот, со брегасти осовини, има една голема маана, а тоа е оптимално хранење на моторот со воздух само во одреден момент кој што го предвиделе креаторите на моторот.
Муабетите на „нормално секојдневно возење“ и „со пола гас“, нема врска со мојот горенаведен исказ, кој е прилично јасен и дефиниран без додатни филозофски компликации.
Уште еднаш: При макс торк, односот на произведена снага и потрошено гориво е најдобар (или најоптимален ако повеќе сакаш).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.