Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 87329 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #495 на: 28 Декември 2016, 13:54:21 pm »
Без лутиш Мармалад. Вози си тоа најнеeфикасната бензинска машина од крајот на 20тиот век. Дури и масл кар е поефикасен.

Чекај сеа, јас ти кажувам дека најголемата разлика останата меѓу бензин и дизел е високата компресија и самозапалувањето, ти ми викаш, ништо не знам, дизелот е поефикасен заради компресијата? КОј е тој бензинец што има 14 компресија денес? Сите се околу 10. 8-10 поточно. Денешниве бензинци веќе не се ОТО мотори. Што ќе бидат ако ги направат со компресија 17 и ги исфрлат непотребните свеќици, знаеш ли? Ќе бидат ДИЗЕЛИ, без разлика на тоа што користат бензин за погонско гориво. Дизел моторот може да работи на скоро секое течно погонско гориво, така го замислил Рудолф Дизел, читни малце. Се што треба е да го прилагоди системот за вбризгување (пумпа+дизни) да не се расипуваат од тоа погонско гориво, моторот е 102.5 % компатибилен без никакви преработки.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #496 на: 28 Декември 2016, 14:07:16 pm »
Не чекам ич. При макс торк, моторот испорачува најмногу снага звс потрошено гориво. Не гледам нешто нејасно па да треба дообјаснување.

Јасно е што сакаш да кажеш, но тоа не е точно, барем не овака ко што си го пишал.

Ако кажеше „При вртежите кај кои е макс торк, моторот испорачува најмногу снага за потрошено гориво“ ќе беше поточно (но само отприлика, и тука има исклучоци).

Колкав е торкот не зависи само од вртежите, туку и од колку е притисната папучата за гас. Макс торк значи макс притисната папуча за гас, а тоа НЕ Е најдобар однос гориво-снага.



Филип, МВС само при одредени вртежи има макс торк. Поновиве турбаши го „растегнуваат“ вештачки со лимитирање на бустот, па имаат во одреден ранг вртежи, наместо при одредени вртежи, ама за поедноставување на работите, нема да го разгледуваме тој случај, туку само случајот кога кривата на торк има пик на графикот. Макс торк нема кога не е притисната папучата до даске. тогаш имаш % од торк. Тогаш немаш максимална снага при тие вртежи. Затоа мојата дефиниција е премногу јасна и нема забуни: При макс торк, имаш надобар однос на снага вс потрошено гориво. Во секоја друга ситуација, моторот не работи толку оптимално. Технички, тоа е затоа што принципот на контрола на внес на воздух во моторот, со брегасти осовини, има една голема маана, а тоа е оптимално хранење на моторот со воздух само во одреден момент кој што го предвиделе креаторите на моторот.
Муабетите на „нормално секојдневно возење“ и „со пола гас“, нема врска со мојот горенаведен исказ, кој е прилично јасен и дефиниран без додатни филозофски компликации.
Уште еднаш: При макс торк, односот на произведена снага и потрошено гориво е најдобар (или најоптимален ако повеќе сакаш).
Мотор на внатрешно согорување има дефиниран макс торк од всисот и издувот, како и од отворањето на вентили. Ако можеш да го варираш издувот, усисот и отворањето на вентили ќе добиеш повеќе максимуми или целосно покачена крива. Конкретно кај Интегра е тоа видливо кога се јавуваат различни отворања. Истото е забележливо кога со промена на издувот се поместува максимумот на торк кривата понапред или поназад.

Ако ставиш елекронско отварање на вентили со варијабилно отварање зависно потребата. Со вклучување на 5ти такт на моторот при помала потреба на моќност. Со пеперутка на издувот кој под 3500рпм ќе оди низ помала цевка и ќе дава торк на ниски, а над 3500 (рецимо) ќе отвара пократка и поширока цевка. Ќе се добие многу ефикасен атмосферски бензинец (или плинец) со многу сила секаде, и ниска потрошувачка при помали оптеретувања. Ама дремењето и ситни еколошки корекции последниве 20 години кои се крајно непотребни ги доведоа бензинците до дереџе кое намерно вклучува прескапи компоненти и расипливи како турбоа, и директни дизни. Работи за кои нема потреба. Ама мрзата и лакомоста си го прават своето. Бензинците имаат простор за подобрување, ама не се подобруваат, туку само се усложнуваат. Непотребно.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: HP vs Torque
« Одговори #497 на: 28 Декември 2016, 14:35:54 pm »
Сега оправдание ли ќе бараме зошто 1.4 тси троши повеќе од 1.4 косилица, нели треба помалку да троши?
Лажеш.
Не е убаво да лажеш.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: HP vs Torque
« Одговори #498 на: 28 Декември 2016, 15:04:24 pm »
Недај боже јас по басистички форуми да се понашам како некои познавачи тука...


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: HP vs Torque
« Одговори #499 на: 28 Декември 2016, 15:18:55 pm »
Ти пишав дека дизелот е поефикасен (ситуација од пред 20 год) само поради компресијата, со факти и наука, ти ми пушташ видео од фифт гиар за тоа дека дизел можел и на бензин да работи.
Денес веќе не е така, ефикасноста не им е поголема, помири се со тоа. А во врска со потрошувачката, единствена работа во која во одредени ситуации дизелот е во предност, се случува само поради масата на возилата која отиде до небо, па моторите (косилиците) кои беа наменети за возила до 800кг, треба да движат возила од 1450кг (пример астра Ј 1.4 100кс). Стави го тој мотор у кадет Д со 14ки тркала, ќе видиш дека на отворено ќе троши 3.5Л, во град 5л, а ќе оди побрзо од 105кс дизел со дупло повеќе Нм.
Заклучок, дизел само у аута (контејнери на 4 тркала) тако звани Sport Utility Vehicle, во се друго, модерен бензинец.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #500 на: 28 Декември 2016, 15:28:24 pm »
Не ти го пратив видеото за да видиш дека дизелот без никаков проблем работи на бензин, сакав да сватиш дека со секоја еволуција на бензинецот во последниве 15 години, тој се повеќе наликува на дизел. И ако го направат последниот чекор во еволуцијата, тоа нема да биде бензинец, туку дизел мотор, и тоа ти го докажав со видеото. Всушност целиот развој на бензинците последниве 15 години ќе резултира со тип  на мотор кој веќе постои 100 години и се вика дизел.

Субару турбо бензинец троши повеќе од Q7 6.0 V12 tdi, како може да оправдуваш кола со бензинец кој е толку неефикасен? Секој со својот личен избор, не мора да форсираме што друг да вози, јас никогаш не сум форсирал некого..

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: HP vs Torque
« Одговори #501 на: 28 Декември 2016, 15:52:47 pm »
фаворизирам b18c у кола од 1 тон и шпер мењач, 180Nm се сосема доволни за 1 тон, ако имаш добра коњажа. А субаруто троши, нек си ибе :D али во секој случај помалку од Q7 3.0 tdi, проверено не мора да ми покажуваш дека НЕ е така :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34166
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #502 на: 28 Декември 2016, 15:53:16 pm »
Секој со својот личен избор, не мора да форсираме што друг да вози, јас никогаш не сум форсирал некого..

Лажеш **рво, мене секогаш ми сереш што возам баблс :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #503 на: 28 Декември 2016, 15:58:06 pm »
Да, затоа што е смешно. Али никогаш не сум ти рекол да возиш нешто друго.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34166
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #504 на: 28 Декември 2016, 16:10:13 pm »
Па не директно, ама битно форсираш. Среќа што сум хард кор иначе да беше друг некој до сега ќе сменеше :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #505 на: 28 Декември 2016, 16:12:37 pm »
Бравос Миле, ти си наш херој :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14210
Одг: HP vs Torque
« Одговори #506 на: 28 Декември 2016, 18:20:31 pm »
Ти пишав дека дизелот е поефикасен (ситуација од пред 20 год) само поради компресијата, со факти и наука, ти ми пушташ видео од фифт гиар за тоа дека дизел можел и на бензин да работи.
Денес веќе не е така, ефикасноста не им е поголема, помири се со тоа.

Тука грешиш.

Самиот концепт на дизел моторите и самото својоство на дизелот како гориво го прави секогаш да биде поефикасно во согорувањето од бензинот.

Дизелот има енергетска вредност по литар од 36.9MJ/l. Бензинот има 33.7МЈ/l или отприлика 18% поголема енергетска вредност (општо се заокружува на ~20%)/

И еден тон други работи што го прават дизелот поефикасен.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: HP vs Torque
« Одговори #507 на: 28 Декември 2016, 18:28:23 pm »
Лорд дај бе да му е...., па глеаш дека нишо не пишуем колку да ви контрирам, покажете малку сериозност.... Gasoline (petrol)   MJ/Kg46.4             Diesel / Fuel oil      48MJ/Kg

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #508 на: 28 Декември 2016, 18:29:19 pm »
Ти во килограми купуваш бензин или во литри?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43952
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #509 на: 28 Декември 2016, 18:34:01 pm »
Јас најдов други податоци. 35.8 MJ/L за дизел, 34.2MJ/L за бензин. Премала разлика за енергетската густина да направи големи пресврти во ефикасноста. https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_density

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.