Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 91668 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: HP vs Torque
« Одговори #360 на: 09 Февруари 2015, 13:41:57 pm »


Пишете ми што сте се договориле на 501 ва страна.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: HP vs Torque
« Одговори #361 на: 09 Февруари 2015, 13:46:24 pm »
ДЕКА БЕНЗИН Е БОЉЕ ОД ДИЗЕЛ

;D ;D ;D ;D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: HP vs Torque
« Одговори #362 на: 09 Февруари 2015, 13:47:55 pm »
Абе јас направив објективна споредба. Нити е за да ми одговара или не. Ајде ајде има напредок, уште малку фали и поголем дел од форумџииве ќе сфатат дека зборење од инат не води до никаде. Затоа и пишав
Цитат
Нормално дека можеш бмв-то да го исцедиш и да си маргинално подобар од фордот од 80-120, тоа е факт. Но шо знам јас лично би идел за поголем торк.

И на репликата насочена кон симо
Цитат
Така е, секој си има свои приоритети и смета она што му е најпотребно од еден современ автомобил.

Делиме искуства и мислења, а помалку филозофии како да го заебеме форумџијата, глумење паметни, или да сметаме дека нашите мислења треба да се вреднуваат дали се исправни/погрешни особено на вакви теми или па терање сеир без граници затоа што друг начин да се направи цивилизиран дијалог не е возможен.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: HP vs Torque
« Одговори #363 на: 09 Февруари 2015, 14:06:13 pm »
....
Ајде бе, јас барем се зафркавам, ми е гајле мене дали алфа гт лепи за седиште или кашкаи лепи за седиште.
Се што имам да кажам тука за лепењето за седиште е дека кај секој дизел го има тој момент, ВАУУУУ види како лепи за седиште, а тој да ти забрзувал од 50-80 у трета. Кај многу бензици го нема тој ефект, заменет е се плавно забрзување. Кај мене ниедно од бмв-ата не лепеше/не лепи за седиште. Особено ако си повисок, и ако седиштето ти е спуштено ептен ниско. Нит се клатиш, нит се мрдаш лево десно, ништо. И двете беа/се околу 150 коњи.
Мондеото со 116 коњи, и повеќе вртежен момент, го има тоа чувствто дека лепи за седиште повеќе од двете бмв-а. А дали има подобро забрзување? НЕ. Дали има поголема крајна брзина? НЕ. Дали е поекономичен? Дефинитивно.  :)

пс. Со темпомат забрзува побрзо и рамномерно без засецкување.  :)
Па тоа е целата поента си забрзал од 50-80 во 3-та за многу кратко време со единствено притискање на гаста и осмех на лице. Тоа е што се бара.
 
Не можев да најдам мондео, ама еве ти фокус со 115 коња и бмв 318и со 143 коња од zeperfs.com
BMW 80-120 (најбрзо - брзина на менувач ирелевантно) 6,5 секунди
BMW 80-120 (4-та) 10,5 секунди
BMW 80-120 (5-та) 13,3 секунди

Идеме кај фокус дизел со јадни 115 коња :D

Ford 80-120 (најбрзо - брзина на менувач ирелевантно) 7.3 секунди (за 0.8 побавно од јакото бмв :D)
Ford 80-120 (4-та) 7,3 секунди (ова е нешто што 99% на претекнување ќе користиш и со насмевка и леснотија ќе претекнеш некое "јако" бмв со 143 коња :))
Ford 80-120 (5-та) 10,6 секунди

Нормално дека можеш бмв-то да го исцедиш и да си маргинално подобар од фордот од 80-120, тоа е факт. Но шо знам јас лично би идел за поголем торк. Самото шалтање на брзина подоле за претакнување кај бензинец и буквално рикање за да постигнам нешто многу полесно со дизел ми нема смисла. Али со новиве турбо-бензинци мислам дека полека дизелот почнува да губи но кај и да е ќе почне да се вградува сериски дизел + хибрид e тогаш се ќе стане јасно  :D

http://cleantechnica.com/2014/12/17/2016-audi-q7-debuts-plug-diesel-hybrid-option/
Цитат
Pairing a 258 horsepower 3.0 liter TDI V6 with a with a 126 horsepower electric motor for total output of 373 horsepower, the quattro all-wheel drive enables 0 to 60 MPH acceleration of just 6.0 seconds and a top speed of 140 MPH.


http://www.zeperfs.com/en/duel164-4522.htm Форд со новото БМВ
http://www.zeperfs.com/en/duel164-5504.htm Форд со старото БМВ (само што моето не беше купе)
http://www.zeperfs.com/en/duel5504-4522.htm Старо со ново БМВ.


Еве го дуелот на трите коли. Двете ги имам, двете ги имам возено многу километри (Новото бмв ми е релативно ново само 11 000 имам со него, уште се запознаваме, додека фордот веќе тера 90 000 откако е купен од нас, со старото поминати околу 45 000), и сум бил во најразлични ситуации со трите.

И да, внатре во Фордот го имаш чувството дека најмногу лепи за седиште. Дури и ако вратам брзина подолу со БМВто, стиснам до долу, го нема тој филинг на лепење. Реално, трите се со ОК перформанс кој тежнее кон слаб.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #364 на: 09 Февруари 2015, 14:10:47 pm »
Пишете ми што сте се договориле на 501 ва страна.

Дека ако му даеш на Филип да ти ја тестира калибрата, може да лепи за седиште слично како кашкаи. ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #365 на: 09 Февруари 2015, 17:19:51 pm »
Дека ако му даеш на Филип да ти ја тестира повози калибрата, може да лепи за седиште слично како кашкаи. ;D

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: HP vs Torque
« Одговори #366 на: 10 Февруари 2015, 08:30:34 am »
да не навлегувам во уште една безконечна дискуција, само едно видео ќе постирам
http://wheelsaddicts.com/semi-truck-killing-supercars-drag-strip/
Али сепак хп е производ од торк и обртаи, тоа исти како да кажите радиус вс плоштина.... плоштината е производ од радиусот(на квадрат) и пи. Не може плоштината да се зголеми а радиусот да се намали.. Е сега бензин или дизел е ствар на вкус и чични сваќања и теории за животот... 

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: HP vs Torque
« Одговори #367 на: 10 Февруари 2015, 09:47:55 am »
Пишете ми што сте се договориле на 501 ва страна.

Дека ако му даеш на Филип да ти ја тестира калибрата, може да лепи за седиште слично како кашкаи. ;D

Може..али не му ја давам.
Малку мистерија во сите овие калкулации и математики не е на одмет.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: HP vs Torque
« Одговори #368 на: 31 Март 2015, 23:02:53 pm »


Отсутен pero sipino

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: HP vs Torque
« Одговори #369 на: 31 Март 2015, 23:29:47 pm »
нешто чудноо во споредбава фордот појак од бмв

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: HP vs Torque
« Одговори #370 на: 01 Април 2015, 07:42:40 am »
нешто чудноо во споредбава фордот појак од бмв

Фордот има филинг дека лепи и дека е појак. Инаку е трактор.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: HP vs Torque
« Одговори #371 на: 06 Април 2015, 04:52:38 am »
Феелинг то феелт ит :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #372 на: 02 Јули 2015, 23:06:46 pm »
Само групацијата Фолксваген не лаже :)

Они вртежен момент мерат на тркала, а башка во техничка документација пишуваат помалку коњи одошто даваат.... на тркала секако :P

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: HP vs Torque
« Одговори #373 на: 03 Јули 2015, 09:28:43 am »
И тоа е лошо?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: HP vs Torque
« Одговори #374 на: 03 Јули 2015, 11:43:00 am »
лага си е лага бе.. ти не сваќаш... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време