Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 87079 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #345 на: 09 Февруари 2015, 00:18:13 am »
џабе кашкаито ти е боље од Алфа-турбо

Лилеееј... не е кашкаито боље од алфа гете. Нит сум рекол, нит сум помислил.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: HP vs Torque
« Одговори #346 на: 09 Февруари 2015, 00:21:40 am »
Мислиш дека само ти си седнал зад 1.9 TDi? Видеово е снимано по низбрдица.
Ај утре ако имам можност и автопатот ке го снимам... инаку снимано е накај Петровец, кај бензинската на Макпетрол на автопат(може да е брдо, ама не е видливо за око, ај утре на друго место ке снимам). Башка колава е дефектна...
« Последно менување: 09 Февруари 2015, 00:28:38 am Filip_90 »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34160
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #347 на: 09 Февруари 2015, 00:22:57 am »
@ FilipV:  Морее... сигурен сум дека барем ЕДНАШ имаш  помислено на тоа. ;D
Признај, не биди педер :P

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #348 на: 09 Февруари 2015, 01:17:54 am »
@ FilipV:  Морее... сигурен сум дека барем ЕДНАШ имаш  помислено на тоа. ;D
Признај, не биди педер :P

velinovska, sedi mirna

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #349 на: 09 Февруари 2015, 07:31:11 am »
Еве како е алфа  во 6-та:
[youtubeеер]sKYuR53FQTU[/youtube]
Еве вегенот  :D
http://www.youtube.com/watch?v=RvcN12Cjc00&feature=youtu.be[/youtube]
Мене ми е поважен вртежниот момент, пошто најчесто возам у опсегот на вртежи каде што тој е максимален (1800-3000)...
Инаку имањаков јас потполно го сваќам што сака да каже, т.е да се изразам како него:
Еве во споредбава со алфава до 4000 врт. имам повеќе коњи и поголем врт. момент од нејзе, ама тоа не значи дека алфата е послаба, може Симо си ја тера низ град, по автопат и по стража од 4000-7000 врт.



1. На видеото е битно да се види како „глајда“ при 50, не како забрзув во последна од 60-80. Таму јас си го бркам семафорот, да не ми се запали црвено, затоа е забрзувањето. (сушти го голфот на 50км/ч во 6-та, да видиме како вози)
2. Како што кажав, очекував дека И кашкаито ќе има подобро забрзување во тој режим (но нема, забрзува исто - ок).
3. 1.9 tdi е далеку поспособен и поеластичен (подобро распоредена крива на момент, поготово при ниски вртежи) мотор од 1.5 dci, a со оглед на истата кубикажа како алфата + турбо, очекувано е да има подобро забрзување.
4. пак останува истото прашање, дали теоретски при 4.500 вртежи овој ТДИ може да постигне 250? Ако не може, тогаш ќе симнам една брзина на алфата, па ќе ги мериме забрзувањата од 60-80. Единствено тогаш моторите се способни да извршат иста работа, (да постигнат одредена брзина, или да забрзаат од-до), а оној со поголема целокупна моќност во рангот во кој што мериме, дали тоа било од 0-100, од 20-50, од 50-70 или од 160-180,  ќе ја однесе победата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: HP vs Torque
« Одговори #350 на: 09 Февруари 2015, 07:33:14 am »
....
Ајде бе, јас барем се зафркавам, ми е гајле мене дали алфа гт лепи за седиште или кашкаи лепи за седиште.
Се што имам да кажам тука за лепењето за седиште е дека кај секој дизел го има тој момент, ВАУУУУ види како лепи за седиште, а тој да ти забрзувал од 50-80 у трета. Кај многу бензици го нема тој ефект, заменет е се плавно забрзување. Кај мене ниедно од бмв-ата не лепеше/не лепи за седиште. Особено ако си повисок, и ако седиштето ти е спуштено ептен ниско. Нит се клатиш, нит се мрдаш лево десно, ништо. И двете беа/се околу 150 коњи.
Мондеото со 116 коњи, и повеќе вртежен момент, го има тоа чувствто дека лепи за седиште повеќе од двете бмв-а. А дали има подобро забрзување? НЕ. Дали има поголема крајна брзина? НЕ. Дали е поекономичен? Дефинитивно.  :)

пс. Со темпомат забрзува побрзо и рамномерно без засецкување.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #351 на: 09 Февруари 2015, 07:36:28 am »
Симо, зошто забрзуваш со темпомат, а не со педала за гас?  ;D ;D ;D

Зошто со такви финти сакаш да го девалвираш кашкаито?  :P :P

Заборавив да ти одговорам: Темпоматот ми е за константна брзина 50км/ч, кога забрзувам имам притиснато папуча. Возењето (глајдањето) со 50 во 6-та е битно, не забрзувањето.
Кашкаито не пробувам да го девалвирам со финти ;)


Но, ете, симо ни е суперсензитивен кога нешто ќе се спореди со алфа бензинец во било кој контекст, а не па кога не-дај-боже тоа е таму некој си геј квазитеренец со малолитражен тракторски мотор. Blasphemy! Burn!

Симо е само суперсензитивен на булшит муабети, како што се:
Да, знам, и мојов dCi K9K влече ко луд и рамномерно....

Вчера возев Сузуки Витара со атмосферски v6 бензинец од 2.3 литри. Релација Карпош 4 - Долно Соње - Карпош 4.
Шознам.
Повторно ја има онаа ретка тиња од ништожност на ниски вртежи. Стискаш папуча и (скоро) ништо не се случува, освен што моторот ќе го смени звукот. Брзина подоле, вртежите 2500-3000 и почнува да тегне. Да бидам по прецизен - многу убаво и јако да тегне. Корне! Но, во вртежите во кои ќе го поминам 95% од времето во 95% од ситуациите? Тапа џонс.

Дали проба да менуваш брзини со обртометар близу 7.000рпм?

Не. Докај пет-пет-и-нешто-шес ја стиснав дватрипати. Убаво тегне, слично на кокошарникот на 3-4000, можда малце подобро.
« Последно менување: 09 Февруари 2015, 07:43:55 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: HP vs Torque
« Одговори #352 на: 09 Февруари 2015, 12:55:06 pm »

1. На видеото е битно да се види како „глајда“ при 50, не како забрзув во последна од 60-80.
4. пак останува истото прашање, дали теоретски при 4.500 вртежи овој ТДИ може да постигне 250?
Иде како да се рече дека иде :D
Неможе да постигне 250 пошто на 1000 вртежи иде 50. Значи на 5000 ќе иде 250 теоретски, а реално нема да иде никогаш повеќе од 190 ;D
Него темава е Hp vs Torque, па и на тоа укажував во мојот пост.
Зошто да изберам кола со повеќе Hp а помалку Nm, eве 150Hp и 185Nm наспротив кола со 105Hp и 250Nm ?
http://rototest-research.eu/spec/view/png/graph/STR-06032902-kW-Nm-C.png
http://rototest-research.eu/spec/view/png/graph/STR-97103001-kW-Nm-C.png
Кога според графициве од 1000 до 4100врт. имам и поголем вртежен момент и и повеќе Hp. Од 4100 врт. па нагоре моторот од алфата има повеќе Hp и си продужува до 7000, а другиов умира. Ама прашањето е колку често ќе бидам во тој режим на возење.

Неоспорно е дека Алфата е побрза и има подобри перформанси, но колку често се користат тие?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #353 на: 09 Февруари 2015, 13:17:44 pm »
Предноста на моторот со повеќе HP при пониски вртежи е што не мора да направиш downshift за да го искористиш максималниот момент. Инаку, без разлика, и со едниот и со другиот мотор, кога возиш норално, без газење, користиш грубо 30-тина коњски сили, за да може да се совлада праволиниско нормално возење без забрзување, за се` друго, треба да превземеш некоја акција. Со едниот ако сакаш да постигнеш поголема брзина, треба да смениш брзина нагоре, со другиот, ако сакаш да постигнеш поголемо забрзување, треба да симнеш брзина надолу.
« Последно менување: 09 Февруари 2015, 13:38:58 pm Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: HP vs Torque
« Одговори #354 на: 09 Февруари 2015, 13:30:12 pm »
....
Ајде бе, јас барем се зафркавам, ми е гајле мене дали алфа гт лепи за седиште или кашкаи лепи за седиште.
Се што имам да кажам тука за лепењето за седиште е дека кај секој дизел го има тој момент, ВАУУУУ види како лепи за седиште, а тој да ти забрзувал од 50-80 у трета. Кај многу бензици го нема тој ефект, заменет е се плавно забрзување. Кај мене ниедно од бмв-ата не лепеше/не лепи за седиште. Особено ако си повисок, и ако седиштето ти е спуштено ептен ниско. Нит се клатиш, нит се мрдаш лево десно, ништо. И двете беа/се околу 150 коњи.
Мондеото со 116 коњи, и повеќе вртежен момент, го има тоа чувствто дека лепи за седиште повеќе од двете бмв-а. А дали има подобро забрзување? НЕ. Дали има поголема крајна брзина? НЕ. Дали е поекономичен? Дефинитивно.  :)

пс. Со темпомат забрзува побрзо и рамномерно без засецкување.  :)
Па тоа е целата поента си забрзал од 50-80 во 3-та за многу кратко време со единствено притискање на гаста и осмех на лице. Тоа е што се бара.
 
Не можев да најдам мондео, ама еве ти фокус со 115 коња и бмв 318и со 143 коња од zeperfs.com
BMW 80-120 (најбрзо - брзина на менувач ирелевантно) 6,5 секунди
BMW 80-120 (4-та) 10,5 секунди
BMW 80-120 (5-та) 13,3 секунди

Идеме кај фокус дизел со јадни 115 коња :D

Ford 80-120 (најбрзо - брзина на менувач ирелевантно) 7.3 секунди (за 0.8 побавно од јакото бмв :D)
Ford 80-120 (4-та) 7,3 секунди (ова е нешто што 99% на претекнување ќе користиш и со насмевка и леснотија ќе претекнеш некое "јако" бмв со 143 коња :))
Ford 80-120 (5-та) 10,6 секунди

Нормално дека можеш бмв-то да го исцедиш и да си маргинално подобар од фордот од 80-120, тоа е факт. Но шо знам јас лично би идел за поголем торк. Самото шалтање на брзина подоле за претакнување кај бензинец и буквално рикање за да постигнам нешто многу полесно со дизел ми нема смисла. Али со новиве турбо-бензинци мислам дека полека дизелот почнува да губи но кај и да е ќе почне да се вградува сериски дизел + хибрид e тогаш се ќе стане јасно  :D

http://cleantechnica.com/2014/12/17/2016-audi-q7-debuts-plug-diesel-hybrid-option/
Цитат
Pairing a 258 horsepower 3.0 liter TDI V6 with a with a 126 horsepower electric motor for total output of 373 horsepower, the quattro all-wheel drive enables 0 to 60 MPH acceleration of just 6.0 seconds and a top speed of 140 MPH.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #355 на: 09 Февруари 2015, 13:33:45 pm »
Да, тоа е едната поента, но другата поента е што BMW-vo 4 оди исто од 80-120 како што оди и фордот во 5-та, но овој првиот во таа 4-та брзина ќе забрза до 170-180, додека фордот веројатно ќе треба и 6-та брзина да употреби, а веќе забрзувањата во 5 и 6 над 120км/ч му се далееку помали од оние на bmw-то во 4-та. Стапот има два краја.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: HP vs Torque
« Одговори #356 на: 09 Февруари 2015, 13:35:21 pm »
Така е, секој си има свои приоритети и смета она што му е најпотребно од еден современ автомобил.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: HP vs Torque
« Одговори #357 на: 09 Февруари 2015, 13:38:16 pm »
^ A конверторот на вртежниот момент помеѓу моторот и тркалата? А тежината?

Слаб некако Фокусот као за 85Nm поголем вртежен момент при 1750


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14393
  • Пудингот на шоферството
Одг: HP vs Torque
« Одговори #358 на: 09 Февруари 2015, 13:38:56 pm »
Sekoj si pravi sporedbi kako so mu odgovara.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #359 на: 09 Февруари 2015, 13:39:49 pm »
Sekoj si pravi sporedbi kako so mu odgovara.
И како што си вози.