@FilipV, Гледам треба пак од поново:
1. Погледни го графикот на Vasil, тој ги става i изедначува на график кривите на торк од 0 вртежи до MAX-rpm.
2. За да го пренесеме тоа на пат, значи дека треба на двете возила да ги изедначиме V-max и Max-rpm на моторите.
3. Тоа се случува, ако избереме слични степени на пренос при кои при максимални вртежи на двата мотори се постигнуваат исти брзини. Со тоа сме направиле, на пример, qq i alfa да имаат постојано исти брини при max-rpm/2, max-rpm/4, max-rpm/8 итн.
4. Со тоа сме постигнале директна спореба на моторите при вршење на иста работа. Без разлика дали се работи за забрзување од 20-50, 40-60, 100-180... Значи, не станува збор само за максималната снага. Туку станува збор за целокупниот работен режим на моторот. Иако теоретски кашкаито има повеќе торк, тој торк не може практично да го покаже, зошто кога ќе го претрвориш во сила, заради малиот број на вртежи на моторот не може да изврши исто работа како и помалку торки моторот од алфата.
Се надевам дека сега поубаво разбра зошто е потребно да се изедначат в-макс и рпм-макс на двете возила, ако сакаш да ги споредуваш правилно.