Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 83847 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #285 на: 07 Февруари 2015, 21:55:47 pm »
Ваков hate speech само на македонски форум може да има.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #286 на: 07 Февруари 2015, 23:34:52 pm »
„пффф 150 коња бензинец, јака му*а, вози исто ко` 1.5dci".

Тоа тебе така ти се чуло унутра меѓу ушите. Те молам, друг пат да не ги проекитраш своите фантазии врз мене, но уште помалку да ме исмеваш врз основа на нив. Оќеј?

Немам јас Филипе никакви фантазии врзани со тебе. Извини молим те ако се навреди што твојата „врске нема со реалноста“ изјава се најде во „легендарни“, ама тоа не е проекција на моите фантазии. Во моите фантазии за среќа нема место за тебе, па ни како медиум за проектирање.

Цитат
И, да, у нормално возење (не трикање до макс рпм!) скоро исто вози. Не исто, ама не ни премногу различно. Разлика у снага (и, да, разликувај „снага“ од „максимална снага“!) од некој процент не е некоја „ден и ноќ“ разлка. Тоа што тој факт тебе не ти се вклопува во изградениот автомобилски „каков дизел какве пичке си материне“ светоглед си е твој проблем. Мене не ме мешај у таа каша на предрасуди и емоции, жифти све. Сам снаоѓај си се таму. Јас, освен перспектива на некој што не е ниту пробензин ниту продизел немам што друго да ти понудам.
Пази, некој процент. И сега погледни го графикот горе. На точка 4000 на X оската, може да се види дека тој „некој процент“ е 20-тина проценти, значи најмлаку е околу 10%  помеѓу точките 3000 и 4000.  Да ја фрилме настрана малку поголемата тежина на QQ. За тебе тоа е „некој процент“, ок „некој процент“. може да биде и 40-тина проценти. И тоа е некој процент.
Јас ниеднаш не спомнав тркање, ниту макс рпм ниту макс снага овој пат. Спомнав мерење, спомнав оставање на сугестивниот осет на страна со тоа што ќе го покриеш обртомерот.

А сеа ти почнуваш да буташ зборови, односно да праиш проекции за мојот светоглед. Мојот светоглед за дизелите и бензините нема врска со погледот „Ни v6 2.5 ни ЈТС 2.0 не можат со мојот 1.5dci убермашиниште“, за кои си заслужуваш место во легендарните. А кога веќе спомна за мојот поглед за дизелите и бензиците, сосема погрешна претстава имаш. Но тоа е за друга тема.
Емоциите очигледно тебе те надвладејаа, пошто изгледа ја разбираш „легендарни“ како многу навредлива тема, наместо многу духовита.
Сепак ако мислиш дека сум те навредил, пријави до модераторите, без разлика што јас сум модератор, комотно може да избришат моја несоодветна порака.

Цитат
Јас сум го кажал само она што сум го кажал и ништо друго, ни повеќе ни помалку. А за straw man „„„дискутирање“““ имаш доволно морончиња и у маало, и тука на форум. Мене батали ме за такви муабетчики.

Имаме кажување и толкување. Она што си го кажал може да се толкува. Кога некој ќе ми каже дека 2.0 бензинец во спортско купе е скоро исто ко 1.5 dci во градски (полу)теренец, јас го толкувам како легендарна порака.

У маало не седам, не ме дружат, многу сум ги ду*чел викаат, па ме избегнуваат. Фала за предлогот. А и арно ме потсети, забораив. Не си ти чоек за муабет. Треба да се воздржам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: HP vs Torque
« Одговори #287 на: 08 Февруари 2015, 01:16:30 am »


Или уште подобро, кажи ми како е кашкаи со 50км/ч во последна брзина? Ова е дел од драјвабилити прикаската. Не е се` во торкот при број на вртежи.

Еве како е алфа  во 6-та:


Јас баш сега пробав во последната брзина кај мене, 14-15 секунди му требаат од 50 до 100 км/ч, и да, тресе пошто се растресе од пред некое време, пред тоа не тресеше во никој режим колку и да запнуваш ;D
Иначе 105 Hp и 250 Nm треба да има колава, ама пошто има дупка на една цевка после турбото и не иде повеќе од 180-190 км/ч (според брзинометарот) предпоставувам дека има доста помалку...

Снимав, ама ништо не се гледа пошто темно.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #288 на: 08 Февруари 2015, 09:16:49 am »
Имаме кажување и толкување. Она што си го кажал може да се толкува.

Толкување и менување не е исто.

Кога некој ќе ми каже дека 2.0 бензинец во спортско купе е скоро исто ко 1.5 dci во градски (полу)теренец, јас го толкувам како легендарна порака.

Тоа никој не ти го кажал. Ти си го сменил мојот исказ (на тој начин што суи му одзел клучен дел) за да го направиш полесен за напаѓање и таков сменет го напаѓаш. Тоа е дефиниција за straw man.

Ќе ти помогнам да го сфатиш ова со менувањето со тоа што ќе се навратам на прашањето за моментот и што ја сум кажал или не сум кажал за важноста на иститот.

Се помачив дур го пишував ова, така да плиз читај внимателно.

НИКОГАШ не сум кажал „моментот е најбитна особина на секое ауто“. Она што сум го рекол е:

За перформансите при секојдневното возење, максималниот момент е поважен од максималната коњажа.


Кога велам „читај внимателно“ велам „читај ги сите зборови, пошто ни еден не е пишан за украс и треба да ги земеш сите зборови до еден за да го доловиш тоа што навистина го кажувам“. Доколку скратиш у главата макар еден збор - више не е тоа тоа што сакам да го кажам.

Еве ти неколку примери на кратења на горниот став со кои тоа веќе не е истиот став и не сакам тоа да го кажам:

Кратење бр. 1 „За перформасите при возењето максималниот момент е поважен од максималната коњажа“ (изоставено „секојдневното“, со што ставот веќе не е исправен: доколку возењето не е секојдневно туку е драг рејс, тогаш максималниот момент не е поважен од максималната коњажа, пошто победува тој со поголема максимална коњажа)

Кратење бр. 2 „За перформансите при секојдневното возење моментот е поважен од снагата“ (изоставено „максималниот“ пред „моментот“ и „максималната“ пред „коњажата“, со што ставот веќе не е исправен: при секое возење, и секојдневно и драгрејс, перформансите зависат од коњажата, само што тоа скоро никогаш не е максималната коњажа)

Кратење бр. 3 „Моментот е поважен од снагата“ (изоставени еден куп зборови со кои исказот станува потполно бесмислен. моментот и снагата се интимно поврзани поими, не може кој било од тие два да биде поважен од другиот)

Кратење бр. 4 „Коњажата не е битна, битна е само моментот“ (ставот е сменет скроз и е трансформиран во колосална глупост)

Кратење бр. 5 „Моментот е најбитното нешто за аутото“ (ова не само што е колосална глупост, туку е not even wrong, нешто што е и повеќе од глупаво)

Мутирање бр. 6. „Ако имаме две различни аута, бољи перформанси ќе има тоа со поише момент, а не со поише коњи“ (и ова е глупост, пошто не зема во предвид еден куп фактори како односи во менувачот, бла бла.)

Ти, Сики, можеш кое било од овие кратења да СИ ЗАМИСЛИШ дека е мојот став (а ниту едно од црвените не е мој став, и да чујам некој да каже такво нешто прв ќе се побунам!) и да го презентираш како исправно толкување, па така „„„толкувано“““ да го тртенш у легендарни. Ама нема да бидеш во право, мене ќе ме изнервираш, а себе ќе се лишиш од можеби значајна автомобилска поента. Немој. Наместо да кратиш и толкуваш, читај што НАВИСТИНА ти пишува соговорникот.
« Последно менување: 08 Февруари 2015, 09:21:50 am filipv »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #289 на: 08 Февруари 2015, 10:44:29 am »
Јас, Фики, во легендарни го ставив целиот твој цитат (или став) во врска со споредбата на спортско гт со 150кс со обичен градски (полу)теренец со dci 105кс. Не изменив ниту едена буква. Не можеш да ме спречиш да имам толкување за твојот став и притоа тој да ми биде легендарно смешен. Може да не ти се свиѓа и да мислиш дека дека ми е погрешно толкувањето, но тоа не мора да го промени моето толкување.  Доколку сметаш дека е навредливо тоа што сум го направил, имаш механизам директно да се обратиш до некој модератор преку порака или да пријавиш преку копчето „пријави на модераторот“ (hint: кога ја те нервирам, поарно пп да пратиш до некј модератор или до админот, да му се исплачеш убаво, отколку да кликнеш на „пријави на модераторот“), и ако одлучи дека е навредливо моето однесување, може слободно да ми ја избрише пораката и/или дискусијата.

А ти, Фики, може малку да олабаиш и на луѓето да им престанеш да им „попуваш“ како да дискутираат, дали да толкуваат и што да пишуваат,и дали пред гранапче да вежбаат пред да дојдат тука, за тебе да ти ја удоволат формата на дискутирање. Олабаи малку, поарно за сите ќе биде. Помалку време ќе губиме на објаснување зошто и како дискутираме, ко` да е ова едукатиевен форум за реторика, а не форум за љубители на авотомоибли.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #290 на: 08 Февруари 2015, 10:52:51 am »
Јас, Фики, во легендарни го ставив целиот твој цитат (или став) во врска со споредбата на спортско гт со 150кс со обичен градски (полу)теренец со dci 105кс. Не изменив ниту едена буква.

И, така неизменето, што имаше смешно во тоа што го пишав (што не е ова што го пишуваш горе) па да стои у „легендарни“?

А ти, Фики, може малку да олабаиш и на луѓето да им престанеш да им „попуваш“ како да дискутираат

Секој нормален ќе изреагира ако некој му го искриви ставот и така искривен му го исмева. Не можеш да очекуваш да ме дупиш, а ја да ти ќутам. И ти би изреагирал без промашај. И петко и станко исто.

Ја така возвраќам. Не ти викам „пичка ти матер“ туку ти барам дефекти у аргументот. Ако тоа не ти се свиѓа - не ме дупи со дефектни аргументи. Просто ко пасуљ.

А не ми брцаш у око, па откако ќе изреагирам - ај фики олабај ме. Е неможе така.
« Последно менување: 08 Февруари 2015, 10:58:56 am filipv »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #291 на: 08 Февруари 2015, 11:20:42 am »
Јас, Фики, во легендарни го ставив целиот твој цитат (или став) во врска со споредбата на спортско гт со 150кс со обичен градски (полу)теренец со dci 105кс. Не изменив ниту едена буква.

И, така неизменето, што имаше смешно во тоа што го пишав (што не е ова што го пишуваш горе) па да стои у „легендарни“?

Немам потреба да ти објаснувам. Можда требаше да го дополнам и со споредбата на 2.5V6 со 150кс со твојот QQ, поточно со ова:

Вчера возев Сузуки Витара со атмосферски v6 бензинец од 2.3 литри. Релација Карпош 4 - Долно Соње - Карпош 4.

Шознам.

Повторно ја има онаа ретка тиња од ништожност на ниски вртежи. Стискаш папуча и (скоро) ништо не се случува, освен што моторот ќе го смени звукот. Брзина подоле, вртежите 2500-3000 и почнува да тегне. Да бидам по прецизен - многу убаво и јако да тегне. Корне! Но, во вртежите во кои ќе го поминам 95% од времето во 95% од ситуациите? Тапа џонс.


Цитат
А ти, Фики, може малку да олабаиш и на луѓето да им престанеш да им „попуваш“ како да дискутираат

Секој нормален ќе изреагира ако некој му го искриви ставот и така искривен му го исмева. Не можеш да очекуваш да ме дупиш, а ја да ти ќутам. И ти би изреагирал без промашај. И петко и станко исто.

Ја така возвраќам. Не ти викам „пичка ти матер“ туку ти барам дефекти у аргументот. Ако тоа не ти се свиѓа - не ме дупи со дефектни аргументи. Просто ко пасуљ.

А не ми брцаш у око, па откако ќе изреагирам - ај фики олабај ме. Е неможе така.

Цитирање на твое мислење не е искривување на став. Може, од друга страна, да ме обвиниш дека ти го исмевам ставот, но таков изворен неискривен.

И не мене да ме олабаиш, имам ја живец. Туку се посеруе форумов од вакви „мудрувања“. Се откажуваат луѓе од партиципирање и од читање. Викаат „кој ќе се расправа со фаласијата на Филип и со мудрувањето за тоа како треба да се понашаме кога дискутираме“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #292 на: 08 Февруари 2015, 11:23:32 am »
Немам потреба да ти објаснувам. Можда требаше да го дополнам и со споредбата на 2.5V6 со 150кс со твојот QQ, поточно со ова:

Вчера возев Сузуки Витара со атмосферски v6 бензинец од 2.3 литри. Релација Карпош 4 - Долно Соње - Карпош 4.

Шознам.

Повторно ја има онаа ретка тиња од ништожност на ниски вртежи. Стискаш папуча и (скоро) ништо не се случува, освен што моторот ќе го смени звукот. Брзина подоле, вртежите 2500-3000 и почнува да тегне. Да бидам по прецизен - многу убаво и јако да тегне. Корне! Но, во вртежите во кои ќе го поминам 95% од времето во 95% од ситуациите? Тапа џонс.


И што е тука неточно?

Легендарно би било кога би кажал „1.5 дци е бољи од в6 2.3“. Тоа ниту го кажав ниту го помислив. Напротив, се потрудув да опишам специфично сценарио во кое ќе дојдат до израз многу специфични својства на дваата мотори.

Или многу математика е тоа за тебе?
« Последно менување: 08 Февруари 2015, 11:30:03 am filipv »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #293 на: 08 Февруари 2015, 11:33:08 am »
A ne vi e cudno toa sto grafikot gi stava tolku blisku tie navidum fijametralno sprotivni motori???

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #294 на: 08 Февруари 2015, 11:38:03 am »
Немам потреба да ти објаснувам. Можда требаше да го дополнам и со споредбата на 2.5V6 со 150кс со твојот QQ, поточно со ова:

Вчера возев Сузуки Витара со атмосферски v6 бензинец од 2.3 литри. Релација Карпош 4 - Долно Соње - Карпош 4.

Шознам.

Повторно ја има онаа ретка тиња од ништожност на ниски вртежи. Стискаш папуча и (скоро) ништо не се случува, освен што моторот ќе го смени звукот. Брзина подоле, вртежите 2500-3000 и почнува да тегне. Да бидам по прецизен - многу убаво и јако да тегне. Корне! Но, во вртежите во кои ќе го поминам 95% од времето во 95% од ситуациите? Тапа џонс.


И што е тука неточно?

Легендарно би било кога би кажал „1.5 дци е бољи од в6 2.3“. Тоа ниту го кажав ниту го помислив. Напротив, се потрудув да опишам специфично сценарио во кое ќе дојдат до израз многу специфични својства на дваата мотори.

Или многу математика е тоа за тебе?
Многу е за сите, ако ми дозволат да зборам во нивно име.

Ако кажеш дека е „Тапа џонс“, V6 2.3(или 2.5, не знам дали го корегиравме податокот), а од друга страна кажеш:

Да, знам, и мојов dCi K9K влече ко луд и рамномерно.... но поише ми се свиѓа кога торкот го барам пониско во вртежите. Не ми се свиѓа кога му опаѓа ефикасноста на моторот, не знам зашто, некоја жута тужна сијаличка ми се пали у мозоков кога знам дека фрлам безвезе неизгорено гориво низ ауспух

Тогаш јасно е како сакаш да ги претставиш работите. Експлицитно не кажуваш дека е бољи, ама имплицираш на заклучок дека е бољи твојот кашкаи.





A ne vi e cudno toa sto grafikot gi stava tolku blisku tie navidum fijametralno sprotivni motori???

Не. Ако бензинецот имаше 110кс, може и ќе се поклопеа. Вака со 110/140кс се релативно блиску. Тоа е оноа што на пат се принесува.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34068
  • Таков е животот... јебига
Одг: HP vs Torque
« Одговори #295 на: 08 Февруари 2015, 11:58:59 am »
Да кажеш дека торкот е побитен параметар од коњажата намоторот е како коаг ќе те прашаат колку брзо вози колата ти да одговориш 100.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #296 на: 08 Февруари 2015, 12:12:00 pm »
Да кажеш дека торкот е побитен параметар од коњажата намоторот е како коаг ќе те прашаат колку брзо вози колата ти да одговориш 100.

Се согласувам. Затоа и НЕ го кажувам тоа.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #297 на: 08 Февруари 2015, 12:24:35 pm »
A ne vi e cudno toa sto grafikot gi stava tolku blisku tie navidum fijametralno sprotivni motori???

Не, Замисли двата мотори да се дизели. Едниот 110, другиот 130кс Кривите ќе им бидат дури и поблиску Но во реалниот живот, перфорамнсите на оној појакиот се постојано подобри од оние на послабиот мотор. Пластично прикажано со пример:
http://www.zeperfs.com/duel4327-2749.htm

уште подобар пример (мотори со иста кубикажа):
http://www.zeperfs.com/duel3036-1200.htm

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #298 на: 08 Февруари 2015, 12:39:34 pm »
A ne vi e cudno toa sto grafikot gi stava tolku blisku tie navidum fijametralno sprotivni motori???

Не. Ако бензинецот имаше 110кс, може и ќе се поклопеа. Вака со 110/140кс се релативно блиску. Тоа е оноа што на пат се принесува.

И со 118кс се поклопуваат во средниот опсег.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #299 на: 08 Февруари 2015, 12:45:46 pm »
Сепак, јас би ја земал со резерва кривата од RRI за jts, или би користел ист извор за кривата на dci моторот: http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&ChartsID=875

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.