Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 83831 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #270 на: 07 Февруари 2015, 18:39:14 pm »
Не треба линк, доволно е да си ги прочиташ самиот пораките во diesel-benzin темата. Ајде ќе префорлмулирам, пошто можеби експлцитно не тврдиш. Може ваква реченица за у парламент? „Имам впечаток дека твојот став е дека торкот е најбитната карактеристика за било кое возило“. Ок е сеа? Разубеди ме сега дека тоа не е твоето мислење.

Јас ти кажав, поклопи ги вртежите со едно црно картонче. Тогаш оцени ги возните својства и влечењето на возилото.

Или уште подобро, кажи ми како е кашкаи со 50км/ч во последна брзина? Ова е дел од драјвабилити прикаската. Не е се` во торкот при број на вртежи.

Еве како е алфа  во 6-та:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7372
Одг: HP vs Torque
« Одговори #271 на: 07 Февруари 2015, 18:50:34 pm »
И сега која равенка важи ? Сакам да пресметам колку коњски сили има косилицата што ја возам при 2500 и 4500 вртежи. Косилицата има ~130њм.  и ~80кс ;D :D

Преносот не игра улога ?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #272 на: 07 Февруари 2015, 18:57:11 pm »
Ајде ќе префорлмулирам, пошто можеби експлцитно не тврдиш. Може ваква реченица за у парламент? „Имам впечаток дека твојот став е дека торкот е најбитната карактеристика за било кое возило“. Ок е сеа? Разубеди ме сега дека тоа не е твоето мислење.

Не, онака како што го формулираш, тоа не е моето мислење. Тоа е пресимплифицирано, банализирано, со отфрлени клучни моменти кои му даваат контекст и смисла. Какво побогу е тоа тврдење „торкот е најбитна карактеристика за било кое возило“??? Како воопшто го замислуваш тој став сам по себе, без оглед чив е?? Релацијата „торк-перформанси“ е премногу сложена за да може да се сублимира во една проста реченица.

И не знам зошто мислиш дека така мислам, но најверојатно затоа што не си читал внимателно што сум пишувал. Нејсе.

Јас ти кажав, поклопи ги вртежите со едно црно картонче. Тогаш оцени ги возните својства и влечењето на возилото.

Влечењето субјективно го оценувам според тоа колку ќе ме залепи за седиште со педала стисната до крај. И, повторувам, онака како што го возев (без цедење до крај), алфата лепеше за седиште слично ко кокошарникот. Не знам зашто ти е толку тешко да го прифатиш ова и зашто толку ти смета што е така?? Зошто воопшто придаваш толкава тежина и возбуда на таа проста обзервација?

Или уште подобро, кажи ми како е кашкаи со 50км/ч во последна брзина?

Како тоа мислиш „како е“? Биди по прецизен со прашањето ако сакаш прецизен одговор.

Ова е дел од драјвабилити прикаската. Не е се` во торкот при број на вртежи.

ОК, кул.

Еве како е алфа  во 6-та:

Браво за алфата.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #273 на: 07 Февруари 2015, 19:03:56 pm »
Влечењето го оценуваш додека ги споредуваш вртежите на кашкаито со вртежите на алфата, воедно сум сигурен (претпоставка е ова) дека споредуваш и „како влече во втора“, што е апсолутно погрешно, ти кажав  зошто, зоошто qq во втора влече до 60, а gt влече до 90-100. Субјективно „приближно исто“ влечат, ама крајниот резултат е едната е побрза кола.

Како е кашкаито со драјвабилити во 6-та при 50км/ч? Потегнува, тресе, те тера да вратиш брзина или оди мазно, можеш да забрзаш без мака до 70-80? Така „како е?“.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #274 на: 07 Февруари 2015, 19:12:22 pm »
Влечењето го оценуваш додека ги споредуваш вртежите на кашкаито со вртежите на алфата

Никако. Напротив, и самиот потенцирав дека споредување на бензинец и дизелаш при исто вртежи е баби и жаби, не прочита?

воедно сум сигурен (претпоставка е ова)

хаха пази што си пишал тука :)

дека споредуваш и „како влече во втора“, што е апсолутно погрешно,

Не, ти си си замислил у главата што сум правел и ја критикуваш замислата. Суперкласичен strawman.

Како е кашкаито со драјвабилити во 6-та при 50км/ч? Потегнува, тресе, те тера да вратиш брзина или оди мазно, можеш да забрзаш без мака до 70-80? Така „како е?“.

Ќе пробам сега и ќе ти кажам, со тоа што не сум сигурен што точно значи „те тера да вратиш“ (никој не ме тера ништо, моја е колата ќе правам што сакам) и „без мака“ (чива мака? каква мака?). „Потегнува“ и „тресе“ разбирам што значи, па тоа ќе ти кажам - дали потегнува и дали тресе.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #275 на: 07 Февруари 2015, 19:31:38 pm »
Кажи де како го оцени субјективното влечење, да не бидам ја сламениот човек. При која брзина, во кој пренос, до колку на саат влечењето беше? Еве, јас на пример, можам да кажам дека стилто со 95 кс и 1050кг, влече исто во втора, како алфата со 150кс и 1400кг во 3-та. Тоа е субјективно и фино дефинирано. Алфата во трета влече до 120, стилото до 80. Газот исто ми притиска на седиштето, ама алфата е побрза кола.
 
Види, ако јас нешто си замислувам тоа е затоа што ти не си дефинирал доволно прецизно што точно субјективно си осетил. Значи мојот „строумен“ став потекнува од твојот начин на започнување на дискусијата, паушално, без доволно вистински податоци, кој потоа пробуваш да го качиш на високо техничко ниво споредувајќи бројки и криви од торк и сила.


„те тера да вратиш брзина“, значи моторот веќе не работи како што посакуваш во 6-та брзина, па мора да симнеш брзина надолу. „Без мака“ тоа значи дека имаш соодветен риспонс на папучата за гас, односно не ти се потребни два века од 50 до 60км/ч, затоа што снагата на колата не е доволна да го забрзува возилото.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #276 на: 07 Февруари 2015, 20:09:15 pm »
Пресметав. Моторот 2.0 JTS кај Alfa Romeo GT е појак од кокошарникот само над 4500 вртежи. Под 4500 втртежи е послаб.

Но, се разбира, 4500 рпм кај бензинец и 4500 вртежи кај дизелаш се баби и жаби. Затоа, да земеме кој колку е јак на половина од „корисниот“ банд на вртежи. Кај кокошарникот тоа би биле од 1500 до 4500 вртежи, па средината би му дошла некаде околу 3000 рпм. Од друга страна, „корисниот“ банд на вртежи кај 2.0 JTS е од 1500 докај 6500 рпм, па средината би му дошла некаде околу 4500 рпм. Кокошарникот на 3000 рпм произведува 95 коњски снаги, додека алфата на 4500 рпм произведува 110 коњски снаги - 15 повеќе.

Не е ни изненадување што, онака како што ја возев алфата (без цедење во највисоките вртежи) влечеше слично како кокошарникот.

Еве уште еднаш: доколку не ги цедиме при макс вртежи, 1.5 дци 105 и 2.0 jts се слично јаки. And there's nothing you can do about it (освен можеби прибегнување кој fallacies)

Така да, мојот исказ влага во „легендарни постови“ само ако грубо го смениме. Инаку е вистинит.

Но, кога сме веќе кај „легендарни постови“, што мислиш, каде треба да го сместиме твоето упорно „бензинецот е појак од дизелот во сите режими“?

К9К 105
http://www.bullpower.nl/upload/files/28214a7ab2.jpg (црвеното е нечипувано)

2.0 JTS
http://rototest-research.eu/spec/view/png/graph/STR-02091301-kW-Nm-C.png

Еве ти ги торк-кривите од линковите ставени во еден график. Третата крива е од вториот мотор но во степен на пренос во кој стига до лимитер при иста брзина како првиот (за да не споредуваме баби и жаби).


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #277 на: 07 Февруари 2015, 20:30:49 pm »
Кажи де како го оцени субјективното влечење, да не бидам ја сламениот човек.

Друже, ја повозев колата некоја минута, немав намера систематски да ги истражувам разликите во перфомансите меѓу кокошарникот и алфа гете.

Еве како го субјективно го оценив: тргам на семафори у прва, педала до под, вртежите се креваат до некоја нормално-разумна-секојдневна граница како (околу пола од максималните), па втора, пак педала до под итн... при тоа субјективно, без обврски, давам лефтрена отприликанска субјективна оценка како ме лепи за седиште. Исто како што и ти би „оценувал“ (обрни внимание на наводниците) кога би ти дал некој кола на едно крукче низ град.

 
Види, ако јас нешто си замислувам тоа е затоа што ти не си дефинирал доволно прецизно што точно субјективно си осетил. Значи мојот „строумен“ став потекнува од твојот начин на започнување на дискусијата, паушално, без доволно вистински податоци, кој потоа пробуваш да го качиш на високо техничко ниво споредувајќи бројки и криви од торк и сила.

Не е точно. Мојата оценка беше лефтерна и презентирана како таква, со изрази како „отприлика“, „скоро“, „шознам“ итн. Моментот кога се почна дискисија на техничко ниво беше откако ти мојот пост го онади во „легендарни“ и покрај тоа што во него немаше ништо „легендарно“, што тргнав и да ти го покажувам.

„те тера да вратиш брзина“, значи моторот веќе не работи како што посакуваш во 6-та брзина

и понатаму не разбирам. Како „треба“ да работи моторот? Како јас „посакувам“ да работи? Пробај да го поставиш прашањето со употреба на конкретен, технички речник.

Инаку, не зам кој тоа мотор работи „ко што треба“ у шеста на 50 кмч?

па мора да симнеш брзина надолу. „Без мака“ тоа значи дека имаш соодветен риспонс на папучата за гас, односно не ти се потребни два века од 50 до 60км/ч, затоа што снагата на колата не е доволна да го забрзува возилото.

Два века, Симо?

Иначе, само што се вратив од Центар и пробав: во шеста брзина и 60 на саат моторот е на 1200 вртежи, работи мазно (=не испушта невообичани звузи и вибрации) и влече. Дури и на блага угорница. И? Што значи тоа?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #278 на: 07 Февруари 2015, 20:35:35 pm »
Еве ти ги торк-кривите од линковите ставени во еден график. Третата крива е од вториот мотор но во степен на пренос во кој стига до лимитер при иста брзина како првиот (за да не споредуваме баби и жаби)

За да не споредуваме баби и жаби треба да направиш не торк криви, туку криви на коњажа и да ги растегнеш подеднакво. Вака е бизарен графикот, пошто искача дека 1. JTS потегнува од пониски вртежи и дека 2. под 1500 рпм (ако добро гледам) к9к скоро и да не генерира торк, што не е вистина.

Затоа, за да ги избегнеш тие компликации, просто направи графици за коњажа и растегни ги подеднакво - од мин до макс. Бројките за рпм одоздола најубаво скроз да ги изоставиш пошто само бунат.

EDIT уствари ај и ја ќе нацртам па ќе видиме што сме добиле

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #279 на: 07 Февруари 2015, 20:43:50 pm »
Тој график е потребен ајде да го видиме.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #280 на: 07 Февруари 2015, 20:45:04 pm »
Вака е бизарен графикот, пошто искача дека 1. JTS потегнува од пониски вртежи и дека 2. под 1500 рпм (ако добро гледам) к9к скоро и да не генерира торк, што не е вистина.

1. Бизарно е што по преку 1000 страни бенз вс. дизел, сеуште не се јасни овие работи
2. На графиците што ги линкуваше, за двата мотори немаше никакви информации под 1500 вртежи

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #281 на: 07 Февруари 2015, 20:45:45 pm »
@Filip,  Yup, твојот пост мораше да отиде у легендарни, затоа што заклучотот од твојот коментар на провозувањето е „пффф 150 коња бензинец, јака му*а, вози исто ко` 1.5dci". Тоа е легендарно.

Жал ми е што не можам да ти објаснам технички што значи кога моторот работи како што не треба.  

Ете твоето QQ работи како треба. Good for you. ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #282 на: 07 Февруари 2015, 20:50:49 pm »
Затоа, за да ги избегнеш тие компликации, просто направи графици за коњажа и растегни ги подеднакво - од мин до макс. Бројките за рпм одоздола најубаво скроз да ги изоставиш пошто само бунат.

EDIT уствари ај и ја ќе нацртам па ќе видиме што сме добиле

Еве го и тоа:


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #283 на: 07 Февруари 2015, 21:03:50 pm »
Скоро исти се значи? Мала предност има 2.0јтс Во еквивалентна изведба? :) Не е далеку од реалноста графикот. Многу корисно објаснување дава ако знаеш да го прочиташ.
може да се види 2.0тди 140 како се понаша во споредба со 150кс вензот? :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: HP vs Torque
« Одговори #284 на: 07 Февруари 2015, 21:24:58 pm »
„пффф 150 коња бензинец, јака му*а, вози исто ко` 1.5dci".

Тоа тебе така ти се чуло унутра меѓу ушите. Те молам, друг пат да не ги проекитраш своите фантазии врз мене, но уште помалку да ме исмеваш врз основа на нив. Оќеј?

И, да, у нормално возење (не трикање до макс рпм!) скоро исто вози. Не исто, ама не ни премногу различно. Разлика у снага (и, да, разликувај „снага“ од „максимална снага“!) од некој процент не е некоја „ден и ноќ“ разлка. Тоа што тој факт тебе не ти се вклопува во изградениот автомобилски „каков дизел какве пичке си материне“ светоглед си е твој проблем. Мене не ме мешај у таа каша на предрасуди и емоции, жифти све. Сам снаоѓај си се таму. Јас, освен перспектива на некој што не е ниту пробензин ниту продизел немам што друго да ти понудам.

Јас сум го кажал само она што сум го кажал и ништо друго, ни повеќе ни помалку. А за straw man „„„дискутирање“““ имаш доволно морончиња и у маало, и тука на форум. Мене батали ме за такви муабетчики.
« Последно менување: 07 Февруари 2015, 21:33:29 pm filipv »