Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1887091 пати)

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2204
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15060 на: 09 Октомври 2014, 13:06:10 pm »
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15061 на: 09 Октомври 2014, 13:10:51 pm »
Хах има cupholders! :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15062 на: 09 Октомври 2014, 15:31:22 pm »
Неодоливо ме потсетува на црвен голф 3 дизел со црни кеси на прозорите.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2204
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15063 на: 09 Октомври 2014, 19:41:29 pm »
Кој губи има право да се љути.
И една молба до администраторите,да се отвори една тема Плинаши вс товарни возила,бидејќи 90% од тие што мислат дека спаѓаат во групата на бензинци се во голема заблуда. :-D
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15064 на: 09 Октомври 2014, 19:44:09 pm »
Никој не се лути, таман работа, и јас сум кај трактористите и тоа досега водат со 2-1 кај мене дома. И да, не сум имал плинаш. Темава може да се сфати како зафрканција, и на таа вода да се тера.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15066 на: 09 Октомври 2014, 23:40:13 pm »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15067 на: 10 Октомври 2014, 03:01:54 am »
не не неееее.. тоа е изгорен асвалт под силината на возилото додека летал со миљон на саат... асвалтот не додржал... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2204
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15068 на: 10 Октомври 2014, 10:49:22 am »
 Ај сите плинаши гитла од темава    ;D   :D
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15069 на: 10 Октомври 2014, 11:07:29 am »


The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15070 на: 10 Октомври 2014, 11:54:59 am »
Чернобил. Само на тркала.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2705
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15071 на: 06 Ноември 2014, 19:33:11 pm »
Кој губи има право да се љути.
И една молба до администраторите,да се отвори една тема Плинаши вс товарни возила,бидејќи 90% од тие што мислат дека спаѓаат во групата на бензинци се во голема заблуда. :-D


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15072 на: 20 Ноември 2014, 13:46:03 pm »
Ciao. Come stai?

Вчера возев Сузуки Витара со атмосферски v6 бензинец од 2.3 литри. Релација Карпош 4 - Долно Соње - Карпош 4.

Шознам.

Повторно ја има онаа ретка тиња од ништожност на ниски вртежи. Стискаш папуча и (скоро) ништо не се случува, освен што моторот ќе го смени звукот. Брзина подоле, вртежите 2500-3000 и почнува да тегне. Да бидам по прецизен - многу убаво и јако да тегне. Корне! Но, во вртежите во кои ќе го поминам 95% од времето во 95% од ситуациите? Тапа џонс.

Пред да срипате „аха, ама тоа е големо и тешко возило“ да ви кажам дека тежи 1.3 - 1.4 тона. Ко обична кола.

За овие својства на бензинците сум пишувал и порано стопути. Но, сега пишувам пак затоа што некако мислев дека таа мизерна дупка на ниските вртежи е чисто заради малата кубикажа на типичниот бензинец кој сум го возел. Дека кај поголемите бензинци не е така. Но, ете, големичок шестак и повторно истата приказна. Повторно угорницата од Долно накај Горно Соње мора у втора. Повторно истото шалтање со десната рака при секоја промена на конфигурацијата на патот, повторно истата досадна потрага по торкот со десната нога. Сега галија папучата, сега нагази ја, ама немој премногу, ама немој премалку. Уби боже. Да, искусен возач ќе се навикне и ќе го наоѓа торкот несвесно, но човек се навикнува на се и сешто.

Дизелот е каде-каде попријатен за возење. Риспонс на папучата од гас имам секогаш и секаде. Дизелчето во кокошарникот, иако со помала максимална коњажа и со два цилиндра помалку, и иако колата е стотина кила потешка, каде-каде полесно ги совладува угорничките и кривинчињата. Иако максималната коњажа е помала, коњажата која навистина ја развивам е поголема (пошто, освен ако не се тркам, неќам да возам на 3000+ рпм). Можам многу полесно да ја пратам правата доза на торк кон погонските тркала. Полесно држам темпо. Полесно претекнувам. Колата е по жива. Полесно и поубедливо мрда. Повеќе време имам да ја разгледувам околината и да уживам во животот.

Да се обрние внимание дека ниту еднаш не ја спомнувам потрошувачката и дека зборувам исклучиво за ужитакот при возењето. Помеѓу 2.3 v6 атм. бензинец и 1.5 dci K9K го бирам второто без милисекунда двоумење и без милисекунда помислување на потрошувачката.

Свесен сум дека новите турбобензинчиња го немаат тој проблем и дека влечат мазно низ целиот спектар на вртежи. Но, тогаш го имаме проблемот со потр.... уствари, ај, реков нема да ја спомињам.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15073 на: 20 Ноември 2014, 13:51:26 pm »
Дизел, дизел...ич.
На 200  7 да ми троши, не 17.

Турбодизел..that is.

Напролет ставам плин..
Едно мерак стискање досега ме кошташе 500 денари.
Доста е.



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29608
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15074 на: 20 Ноември 2014, 13:51:59 pm »
2.3-литарски мотор не е „големичок“ мотор. 2.3-литарски бензинец е онака, океј, просечен бензинец.

Бензинец е од 3 литра па нагоре. 6.2 ако може, V8.