Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 83788 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: HP vs Torque
« Одговори #90 на: 18 Јануари 2014, 11:20:33 am »
Торкот лепи за седиште.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #91 на: 18 Јануари 2014, 11:34:22 am »
Забрзувањето лепи за седиште.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: HP vs Torque
« Одговори #92 на: 18 Јануари 2014, 14:49:04 pm »
И дупла 57-ца ЛЕПИ за седиште па не МРДА! :D

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #93 на: 18 Јануари 2014, 15:59:48 pm »
57мицата ти лепела зашто имало мастика на седиштето. ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #94 на: 18 Јануари 2014, 19:45:53 pm »
Основни работи се ова. Точно.

Возилото влече повеќе на 4000 вртежи отколку на 2000 вртежи. Развива повеќе коњи (дизел, бензин исто). Лепи за седиште повеќе. Побрзо е.


Ова не е мое мислење. Ова не е предмет на дискусија. Ова е факт кој лесно може да се провери. А кривите од динамо точно го опишуваат влечењето на колата.

Незнам како може ова да не е кристално јасно. Заблуда е во прашање и погрешно сфаќање.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #95 на: 18 Јануари 2014, 20:25:41 pm »
Ниту графиков не е од мене правен. Како го објаснуваш тоа што тој покажува дека повеќе сила се испорачува на 1750 отколку на 3500 вртежи? Ако сакаш и во друга брзина најди ги соодветните точки за тој број на вртежи, секогаш ист е резултатот. Секогаш повеќе сила има моторот таму каде што торк вртежниот момент е поголем.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #96 на: 18 Јануари 2014, 20:40:48 pm »
Дали сакаш да кажеш дека 2.0 ТДи има повеќе сила на 2000рпм отколку на 4000рпм?

Те молам оди провери го ова во пракса. Стојам и јас на располагање ако треба.



Дали го гледаш графиков? Дали ти е јасно што значи графиков? Дали забележуваш дека колата при 2000рпм има 65KW (90кс) а при 4000Rpm има доста повеќе 104Kw (140ks). Дали ти е јасно што се коњски сили и што ознауваат истите?

2000 рпм - педала до под, колата има сила од 90кс.

4000 рпм - педала до под, колата има сила од 140кс.

Како сакаш да ти објаснам во пракса, да не се резилиме вака на форум 15 страни?

Во трета брзина (рецимо) 2000-2500рпм ти е од 30-50кмч и тоа го прави колата за 3 секунди. Во истата брзина 4000-4500рпм ти е од 60-80кмч. Значи и покрај тоа што  отпорот на воздухот е поголем, колата ПОБРЗО ќе забрза од 60-80 во трета, отколку од 30-50 во трета. Дали ме разбираш?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: HP vs Torque
« Одговори #97 на: 18 Јануари 2014, 20:47:54 pm »
Да токму тоа сака да каже. Како што и кажува графикот, има повеќе сила на 2000 но помалку моќност отколку на 4000.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #98 на: 18 Јануари 2014, 20:55:54 pm »
Ако на 2000rpm возиш 30, тогаш на 2500, ќе возиш 37.5 км/ч, а не 50, далеку е 50. Во истата брзина на 4000rpm, возиш со 60км/ч, а кога ќе стигнеш до 4500 ќе возиш со 67.5км/ч. Кога сакаш тестирај, само почни го тестот од 20 барем за да има време турбината да се заврти и побрзо ќе забрзаш до 30 до 37.5, отколку од 60 до 67.5. Ако сакаш пушти софтвер со GPS и мерач на забрзување на телефонот, ќе ти покаже при која брзина колкаво забрзување си имал

Кога ќе имам повеќе време ќе направам уште еден поголем пост посветен за моќноста и што точно таа означува.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 774
  • .
Одг: HP vs Torque
« Одговори #99 на: 18 Јануари 2014, 22:43:42 pm »
Значи моторите треба да се споредуваат по коњи, така?
нормално, инаку на сообраќајните книшки не би пишувале KW туку Nm
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #100 на: 18 Јануари 2014, 22:49:48 pm »
Имаме цела тема меѓузабрзувања, но неможе да изведеме тест во вакум или без тежина. Тука доаѓа до израз дино мерењето.

Еве тазе видео од пред 30мин:

Ќе биде поспоро затоа што доаѓа до израз зголемената брзина, но ако условите се исти? Ако не е зголемено оптеретувањето заради поголемата брзина? (како во 1ва брзина на пример - или уште поточно на дино)

Јасно дека ако пуштам софтвер ќе се намали забрзувањето со порастот на брзината - од причини што е потребно повеќе сила за возилото да крене повисока брзина.

Да токму тоа сака да каже. Како што и кажува графикот, има повеќе сила на 2000 но помалку моќност отколку на 4000.
Ме интересира како се преточува ова во пракса? Што значи повеќе „сила“, а што повеќе „моќност“. Некаде се утињаме, изгледа е во поимиве.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: HP vs Torque
« Одговори #101 на: 18 Јануари 2014, 22:57:35 pm »
Ладна ја газиш. :)
Шо кола?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #102 на: 18 Јануари 2014, 23:00:24 pm »
Чисто за видеото излегов. TDi 1.9 110кс.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #103 на: 18 Јануари 2014, 23:15:59 pm »
При ниски брзини, забрзувањето е толку големо, што силата која се користи за зголемување на кинетичката енергија е многу поголема од таа што се губи при совладување на воздушниот отпор.



Во 3та брзина, црвените линии ја означуваат силата која останува за забрзување, по одземањето на воздушниот отпор. Во 5та плавите вертикални линии го означуваат истото. Во втора брзина во која што си мерел, уште помало е влијанието на отпорот на воздухот врз силата која се пренесува на патот.

Графикот е од многу појак мотор, но тој е принципот.

Може ќе поминам во понеделник на пиво, па ќе разглабаме ако сакаш.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: HP vs Torque
« Одговори #104 на: 19 Јануари 2014, 00:35:23 am »
Какви глупости се изначитав на темава...
Торкот ја движел колата, торкот лепел за седиште...


А нели ваквите бисери се за на femina форум?

Или дај земете Физика за 7-мо и 8-мо одделение, прочитајте што е сила, што е моќност, што е вртежен момент па потоа да зборуваме за тоа?

Сеедно е дали моторот има поголема или помала сила/вртежен момент на одреден број на вртежи!
Она што ја движи колата и од кое зависи забрзувањето е моќноста!!!

Моќност e производ од силата и брзината односно производ од вртежниот момент и аголната брзина кај ротациони системи каква што оската на моторот.
P = F * v

Сила е прозивод од масата m и забрзувањето а
F = m * a

Забрзување a е разлика од квадратите на моменталната брзина v и почетната брзина v0 поделена со два и поделена со изминатиот пат s
a = ( v ^ 2 - v0 ^ 2) / 2s

Брзина е должина на изминат пат на едно тело за единица време
v = sqrt (v0 ^ 2 + 2as)

Според ова
P = F * v = m * a * v = m * v * (v^2 - v0 ^2) / 2s

Ако земеме дека масата на возилото е 1000kg, а притоа за изминат пат од 100m брзината на возилото се зголемила од 20m/s(72km/h)  на 30m/s(108km/h) тогаш

P = 1000kg * 30m/s * (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 100m = 30000kg*m/s * 500m^2/s^2 / 200m = 75000kg*m^2/s^3 = 75kW

Следи дека за да забрзаме од 72km/h на 108km/h во траекторија долга 100m треба да имаме мотор кој консантно испорачува 75kW
Времето t за кое ќе се постигне забрзувањето е
a = ( v ^ 2 - v0 ^ 2) / 2s = (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 100m = 2.5m/s^2
t = (v - v0) / a = 10m/s / 2.5m/s^2 = 4s

Ако истото тоа возило зголемувањето на брзината од 20m/s до 30m/s го направило поминувајќи пократок пат s2 тоа значи дека го направило за пократко време односно дека подобро ќе не залепи за седиште. Да земеме дека забрзувањето го реализарало поминувајќи пат од 50m наместо 100m:

P = 1000kg * 30m/s * (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 50m = 30000kg*m/s * 500m^2/s^2 / 100m = 75000kg*m^2/s^3 = 150kW

Следи дека за да ја преполовиме траекторијата при која ќе го постигнеме истото забрзување потребен ни е дупло помоќен мотор.
Времето t за кое ќе се постигне забрзувањето е
a = ( v ^ 2 - v0 ^ 2) / 2s = (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 50m = 5m/s^2
t2 = (v - v0) / a = 10m/s / 5m/s^2 = 2s

Ако сакаме да забрзаме од 30m/s на 40m/s тогаш со моторот чија моќност е 75kW истото ќе го сториме во траекторија s3
P = F * v = m * a * v = m * v * (v^2 - v0 ^2) / 2*s3
s3 = m * v * (v^2 - v0 ^2) / 2P
s3 = 1000kg * 40m/s * (40m/s ^ 2 - 30m/s ^ 2) / 2 * 75kW = 40000kg*m/s * 700m^2/s^2 / 150kW = 186.66m

Закључок?
« Последно менување: 19 Јануари 2014, 00:48:06 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!