Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 87317 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #120 на: 19 Јануари 2014, 21:24:31 pm »
Deni исто е забрзувањето. Типот од видеото, уште не нагазува до крај пред да стигне до 5000 вретежи, затоа што искача од некоја споредна улица. Примети дека се врти воланот и се гаси жмигавецот.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3942
Одг: HP vs Torque
« Одговори #121 на: 19 Јануари 2014, 21:25:07 pm »
Ајде вака да пробаме да подобјасниме.

Торк кривата кај Интегра 1.8 е релативно константна. Има варијации но еве ја во пракса.


Хипотеза: Доколку Nm се битни за забрзувањето Интерга 1.8 ќе забрзува исто при 2500-3500 rpm, и при 7000-8000rpm.
Заклучок: Тоа не е случај. Хипотезата не е точна.

Мислам дека сега треба да е многу појасно со видевцето.

Не го изгледав видеото, но предпоставвам дека забрзувањето од 7000-8000 доста се намалува. Но тоа е затоа што сите паразитни и други сили што контрираат на силата на моторот растат со зголемувањето на брзината на моторот а особено и на колата ако се движи во простор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #122 на: 19 Јануари 2014, 21:25:30 pm »
Deni исто е забрзувањето. Типот од видеото, уште не нагазува до крај пред да стигне до 5000 вретежи, затоа што искача од некоја споредна улица. Примети дека се врти воланот и се гаси жмигавецот.
Нема шанси да си озбилен...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #123 на: 19 Јануари 2014, 21:28:01 pm »
Се гледа дека нагазува некаде кај 4.500.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #124 на: 19 Јануари 2014, 21:29:57 pm »
http://www.ls1gto.com/forums/showthread.php?t=334833
Еве ти убава тема од друг форум.

и една слика од темата.


Ова е од забрзувањето. G-force мереле. Иста е како торк кривата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #125 на: 19 Јануари 2014, 21:31:04 pm »
^^ Во горнава слика многу убаво се гледа зелениот засек кога се менува од 7000 на 5000rpm.

A oвој текст е исто пишан во линкот твој:
Цитат
Scenario 1 (torque peak): The engine stays at 4500 RPM during hard acceleration. The engine torque stays constant (375 lb-ft). Assume that the CVT is at the point in time where the ratio is 1:1 (for simplicity – arbitrary). Thus, the 375 lb-ft only gets multiplied by the 3.46 final drive. This makes the torque at the wheels 375 * 3.46 = 1297.5 lb-ft. Radius of the wheel is 1ft. This means a forward thrust of 1297.5 lb. Our car weighs 4000 (with driver). 1297.5/4000 = 0.324 g’s of acceleration.

Scenario 2 (power peak): The engine stays at 6000 RPM during hard acceleration (CVT stays the same). The engine torque stays constant at only 335 lb-ft (less than scenario 1). However, the engine is revving 50% faster. This means that in order to be traveling the same speed for any given CVT gear ratio there must be a 1.333:1 gear reduction added to the final drive. This brings the new final drive to 1.333 * 3.46 = 4.61. This is not cheating. This just makes the 2 scenarios equal by making their road speed the same for the same CVT ratio. Now again, assume the CVT is at a 1:1 ratio like scenario 1 (same wheel speed as scenario 1). Thus the engine torque of 335 lb-ft gets multiplied by 4.61. So, 335 * 4.61 = 1545.5 ft-lb at the wheels. Dividing by the wheel radius, =1545.5 lb of thrust. Taking the thrust divided by the vehicle weight, 1545.5/4000 = 0.386 g’s of acceleration.
Убаво објаснето.

Ако е „исто забрзувањето“ тогаш зошто воопшто е битна кривата на моќноста на едно возило и зошто се зголемува со вртежите? Што значи терминот моќност во автомобилска индустрија?

Кога ќе си ги одговорите на себе прашањава точно - ќе се разјаснат многу работи.

Или накратко:

Дали 150Nm при 2000rpm ќе даде исто забрзување на возилото со 150Nm при 6000rpm?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3942
Одг: HP vs Torque
« Одговори #126 на: 19 Јануари 2014, 21:33:09 pm »
Ако мериме во вакум и ги снема паразитните компоненти, идеално кје ја следи кривата на торкот.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3942
Одг: HP vs Torque
« Одговори #127 на: 19 Јануари 2014, 21:36:06 pm »
Ако е „исто забрзувањето“ тогаш зошто воопшто е битна кривата на моќноста на едно возило и зошто се зголемува со вртежите? Што значи терминот моќност во автомобилска индустрија?

Кога ќе си ги одговорите на себе прашањава точно - ќе се разјаснат многу работи.

Или накратко:

Дали 150Nm при 2000rpm ќе даде исто забрзување на возилото со 150Nm при 6000rpm?

Криват на моќност ти ја кажува максималната брзина, кривата на торкот ти го покажува забрзувањето. Во идеален случај ако немаме отопри кои растат исто ќе забрзува колата и на 6000 и на 2000 rpm.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #128 на: 19 Јануари 2014, 21:37:43 pm »
Дени од максималната моќност ја добиваме таа хипербола која многу ни кажува. Од таа крива можеш да ја определиш максималната брзина и максималното теоретско забрзување. Затоа се користи.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #129 на: 19 Јануари 2014, 21:40:04 pm »
Дени од максималната моќност ја добиваме таа хипербола која многу ни кажува. Од таа крива можеш да ја определиш максималната брзина и максималното теоретско забрзување. Затоа се користи.
Не спомнав никаде „максимална моќност“. Туку моќност.
^^ Во горнава слика многу убаво се гледа зелениот засек кога се менува од 7000 на 5000rpm.

A oвој текст е исто пишан во линкот твој:
Цитат
Scenario 1 (torque peak): The engine stays at 4500 RPM during hard acceleration. The engine torque stays constant (375 lb-ft). Assume that the CVT is at the point in time where the ratio is 1:1 (for simplicity – arbitrary). Thus, the 375 lb-ft only gets multiplied by the 3.46 final drive. This makes the torque at the wheels 375 * 3.46 = 1297.5 lb-ft. Radius of the wheel is 1ft. This means a forward thrust of 1297.5 lb. Our car weighs 4000 (with driver). 1297.5/4000 = 0.324 g’s of acceleration.

Scenario 2 (power peak): The engine stays at 6000 RPM during hard acceleration (CVT stays the same). The engine torque stays constant at only 335 lb-ft (less than scenario 1). However, the engine is revving 50% faster. This means that in order to be traveling the same speed for any given CVT gear ratio there must be a 1.333:1 gear reduction added to the final drive. This brings the new final drive to 1.333 * 3.46 = 4.61. This is not cheating. This just makes the 2 scenarios equal by making their road speed the same for the same CVT ratio. Now again, assume the CVT is at a 1:1 ratio like scenario 1 (same wheel speed as scenario 1). Thus the engine torque of 335 lb-ft gets multiplied by 4.61. So, 335 * 4.61 = 1545.5 ft-lb at the wheels. Dividing by the wheel radius, =1545.5 lb of thrust. Taking the thrust divided by the vehicle weight, 1545.5/4000 = 0.386 g’s of acceleration.
Убаво објаснето.

Ако е „исто забрзувањето“ тогаш зошто воопшто е битна кривата на моќноста на едно возило и зошто се зголемува со вртежите? Што значи терминот моќност во автомобилска индустрија?

Кога ќе си ги одговорите на себе прашањава точно - ќе се разјаснат многу работи.

Или накратко:

Дали 150Nm при 2000rpm ќе даде исто забрзување на возилото со 150Nm при 6000rpm?

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: HP vs Torque
« Одговори #130 на: 19 Јануари 2014, 21:47:33 pm »
Не е исто, како исто. Во првото сценарио имаш 0.324 g’s, во второто 0.386 g’s. Во првото множиш 375 * 3.46 = 1297.5 lb-ft , во второто 335 * 4.61 = 1545.5 ft-lb. Поентата на пресметкава е да се одбере идеалниот момент за промена во повисок степен на пренос. Во првата ситуација преносот е со однос 3.46, во втората 4.61. Затоа што кога ќе смени во следниот степен ќе се префрли од вртежен опсег во кој има 375lbft, на област во која има 335, потребно е да се направи оваа математика за да се види во кој степен ќе добие поголемо забрзување при таа брзина. Никаде во математиката не користи моќност. Секаде пресметуваат во однос на вртежниот момент и на крај со калкулација на обемот на тркалото ја добиваат резултантната сила.

едит. т.е обратно е. првата ситуација е со повисок степен на пренос. Поентата е иста

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3942
Одг: HP vs Torque
« Одговори #131 на: 19 Јануари 2014, 21:48:13 pm »

Ако е „исто забрзувањето“ тогаш зошто воопшто е битна кривата на моќноста на едно возило и зошто се зголемува со вртежите? Што значи терминот моќност во автомобилска индустрија?


Веројатно исто во било која индустија што значи. Колку работа можеш да извршиш во единица време. Или колку енергија можеш да испорачаш во единица време. А работа се врши со 0 забрзување исто така.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: HP vs Torque
« Одговори #132 на: 19 Јануари 2014, 21:50:51 pm »
@Deni, погледни го овој клип:


Види колку време треба од 60-80 (или од 70-90 за полесно), и потоа колку време треба од 140-160

Иако во делот од 140-160 е близу до максималната снага, евидентно е дека забрзувањата се поголеми близу максималниот торк.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #133 на: 19 Јануари 2014, 21:52:45 pm »
Уау Симо не очекував од тебе да ми кажеш да гледам споредби при 70 и 150кмч.


Ако е „исто забрзувањето“ тогаш зошто воопшто е битна кривата на моќноста на едно возило и зошто се зголемува со вртежите? Што значи терминот моќност во автомобилска индустрија?


Веројатно исто во било која индустија што значи. Колку работа можеш да извршиш во единица време. Или колку енергија можеш да испорачаш во единица време. А работа се врши со 0 забрзување исто така.
Многу точно. Браво. Тоа го баравме. Мислам дека сега е многу појасно.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3942
Одг: HP vs Torque
« Одговори #134 на: 19 Јануари 2014, 22:10:52 pm »
Уау Симо не очекував од тебе да ми кажеш да гледам споредби при 70 и 150кмч.


Ако е „исто забрзувањето“ тогаш зошто воопшто е битна кривата на моќноста на едно возило и зошто се зголемува со вртежите? Што значи терминот моќност во автомобилска индустрија?


Веројатно исто во било која индустија што значи. Колку работа можеш да извршиш во единица време. Или колку енергија можеш да испорачаш во единица време. А работа се врши со 0 забрзување исто така.
Многу точно. Браво. Тоа го баравме. Мислам дека сега е многу појасно.

Поентата е за да можеш да го движиш „предметот“ во еден систем во кои влијаат сили кои сакаат да го застанат, мора да вложиш енергија. Ако го движиш со константа брзина упортебуваш сила која е еднакава на силите на „орпор“. Забрзување НУЛА.

Две исти возиал со исти максимална моќ ќе имаат иста максимална брзина (доволно блиску иста). Но та со поголема сила побрзо ќе ја достигне, на истата патека (под блабла исти услови, идеално да имаат ист менувач исти максимални број на вртежи, па кривата на сила да има ист облик итн).

Е сеа есапот би бил прост да не се динамички параметрите кај системите со внатрешно согорување.

Ама пак од она Њутн што ги има откриено многу не се дооткрило навака. Механиката вели дека тоа е така. А и праксата исто.