Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 467990 пати)

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3801
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3015 на: 05 Септември 2024, 22:24:32 pm »
Реално и право чудо е што Опел не пропадна на такви коли....
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
  • Бенве сие бенве
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3016 на: 05 Септември 2024, 22:29:59 pm »
Опел ми беше првото возило, млад бев, ко несторчето сега. Времиња беа, убави спомени, штета што Опел ќе го снема па ќе мора да барам на гугл да се фалам по внуците.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8584
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3017 на: 05 Септември 2024, 22:31:15 pm »
штета што Опел ќе го снема па ќе мора да барам на гугл да се фалам по внуците.

Зошто?

Ако чуваш некој во гаража - ти е страв да не се стори ПЕпел по дваесет години?

Има чаре - балсамирај го.
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
  • Бенве сие бенве
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3018 на: 05 Септември 2024, 22:33:06 pm »
Че ги однесам до Прилеп кај Несторо, он че ја чува астрата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8584
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3019 на: 05 Септември 2024, 22:38:33 pm »
Nastie Balsamerro.
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3801
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3020 на: 05 Септември 2024, 23:46:46 pm »
Опел ми беше првото возило, млад бев, ко несторчето сега. Времиња беа, убави спомени, штета што Опел ќе го снема па ќе мора да барам на гугл да се фалам по внуците.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Заебано беше Тигрето :D
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
  • Бенве сие бенве
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3021 на: 06 Септември 2024, 06:52:29 am »
Ја забораив таа кола бе, еве сега ти ме потсети. За корсата Б 1.5тд исузу технолоџи мислев. Од опрема централно, ербег, и предни стакла на копче. Фул фул беше.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3801
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3022 на: 06 Септември 2024, 08:18:10 am »
Ја па Корсата ја заборавив (слава и), првен на Тигрето ми текна. Опасно Кабрио беше тоа, немаше место за СУП даска на неа ама па го имаше тој Опел Шмек :D
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10944
  • 430i
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3023 на: 06 Септември 2024, 09:15:26 am »
де де..








Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3719
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3024 на: 06 Септември 2024, 09:55:31 am »
Позитивна страна на Опел е што не држат многу цена. @nestor04 наместо да лупниш слична сума на пари за Лексус од 2008ма имаш убав Опел од 2018та  ;D

https://omo.mk/listing/opel-insignia-grand-sport-innovation-at-mmh063/
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2700
  • Слобода или смрт
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3025 на: 06 Септември 2024, 10:16:10 am »
Реално и право чудо е што Опел не пропадна на такви коли....

Една ластовичка не прави пролет. Така и вие не го судете опел по астрата од несторо. :D

Во фамилија и потесно опкружување на луѓе имало многу опели и сите генерално имале позиивни искуства.

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3801
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3026 на: 06 Септември 2024, 10:30:57 am »
Не не, не ја судам по таа, таа е исклучок и може за секое возило да се случи така. Иако кај Опел Астра Х 1.4 коефициентот да се расипе моторот е 1.1
Судам по тоа дека станаа бренд кој никој не го сака ни посакува. Имаа коли кој апсолутно не беа ни посакувани од никој (Исклучок за Инсигниа) ни интересни за гледање, ни за возење ниту па имаа некој технологии интересни. Еве земи ги пример од пред 5-10 години Crossland, Mokka, Corsa, Antara, Adam, Meriva..... според мене крајно безвезални возила.  Едноставно онака, постоеа само колку да се рече.
Сега кога ги земаа Стелантис, дизајнот им е мн подобар ама па со моторите ги отепаа иако мислам дека подобра иднина ќе имаат него ли со предходното раководство со кое што беа осудени на пропаст.
« Последно менување: 06 Септември 2024, 11:30:01 am Sase_91 »
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5673
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3027 на: 06 Септември 2024, 10:38:52 am »
Порано се знаеше - Антарата почнуваше од 2.0 150кс (127ка никогаш не сум видел) кој со ремап е доста добар мотор, па продолжуваше со 2.4 сѐ до 3.2 мотор. Ако зборуваме за расипливоста можеби астрата кај мене не е толку расиплива колку што сум пицајзла и сакам сѐ да биди топ. Појавила една точка колку грашок изгорен лак и акде цел кров ќе го фарбам. Антарата никогаш не се расипа во 7 години кај нас, додека на блиски пријатели (тие што се од Прилеп ја знаат добро таа Антара) беа први газди и на 30000км смениле моторен компјутер и пола инсталација, крајно незадоволни, така да ни тоа не е мерило. Татко ми е опелџија уште од тинејџерски години. Поседувал неколку астри ф уште во 90та, подоцна опел тигра, па астра г, па антара и сега не знам зошто не продолжи на опел (најверојатно поради французите и изборот на мотор). Накратко - муабетот ми беше околу расипливоста, ако беа расипливи немаше да се оди на еден ист бренд 20 години и да се вози толку долго време (најмалку 5 години една кола) без оглед на поволностите и донекаде високиот буџет.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6670
  • Бенве сие бенве
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3028 на: 06 Септември 2024, 11:03:10 am »
[mention]kimi makedonski [/mention] у Бугарија која националност вози Форд и Опел?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3801
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3029 на: 06 Септември 2024, 11:12:51 am »
Порано се знаеше - Антарата почнуваше од 2.0 150кс (127ка никогаш не сум видел) кој со ремап е доста добар мотор, па продолжуваше со 2.4 сѐ до 3.2 мотор. Ако зборуваме за расипливоста можеби астрата кај мене не е толку расиплива колку што сум пицајзла и сакам сѐ да биди топ. Појавила една точка колку грашок изгорен лак и акде цел кров ќе го фарбам. Антарата никогаш не се расипа во 7 години кај нас, додека на блиски пријатели (тие што се од Прилеп ја знаат добро таа Антара) беа први газди и на 30000км смениле моторен компјутер и пола инсталација, крајно незадоволни, така да ни тоа не е мерило. Татко ми е опелџија уште од тинејџерски години. Поседувал неколку астри ф уште во 90та, подоцна опел тигра, па астра г, па антара и сега не знам зошто не продолжи на опел (најверојатно поради французите и изборот на мотор). Накратко - муабетот ми беше околу расипливоста, ако беа расипливи немаше да се оди на еден ист бренд 20 години и да се вози толку долго време (најмалку 5 години една кола) без оглед на поволностите и донекаде високиот буџет.

Еве сега баш седам со едни луѓе од Прилеп и ги прашувам за Антарата и викаат како може да не ја знаеме таа Антара.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA