Кај 147 треба да имаш предвид дека купуваш кола која во времето кога била нова - се натпреварувала со премиум производителите во поглед на возни карактеристики, технологија, мотори и слично.
Ако се помириш со тоа, сопствеништвото ќе ти оди лесно, бидејќи што и да купиш од конкуренцијата од исто годиште, се е еднакво комплицирано и еднакво скапо.
Е сега, конкретно за бензинците, добри се ако им смениш лагери на радилица (мајстор што го правел тоа знае да ги смени преку картер без вадење и отварање мотор). Тоа е единствена погубна маана на Twin Spark.
Мене лично не ми беше прифатлив тој зафат поради тоа што ако не помине во најдобар ред, оде воз у кукуруз, и треба да барам друг мотор на кој пак ќе му менувам лагери. Во комбинација со предницата која во тоа време кошташе многу пари да се среди прописно - решив да ја скокнам 147/156/GT генерацијата на Alfa.