Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 178792 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #885 на: 24 Јули 2022, 17:26:17 pm »
Има на каросерија.мк ново, 300 денари е...

Ама, знам дека нема да е ОЕМ и дека ќе пожолти многу брзо.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #886 на: 16 Август 2022, 10:02:56 am »
Регистрирана денес.

- 3.247,00 денари автоодговорност;
- 3.228,00 денари трошоци на технички (поскапо од лани за 379,00 денари);
- 2.201,00 денари јавни патишта, и
- 50,00 денари во МВР.

Вкупно - 8.726,00 денари.

Техничкиот - без забелешки. Предните амортизери покажаа некоја вредност 0.19 двата, фабричките се, а задните се менувани и покажаа максимална 0.30, што даље имплицира дека предните одлично се држат за 14 години, во 15-тата влеговме и 131.000 километри.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #887 на: 16 Август 2022, 13:32:24 pm »
На опел астра и вектра од 1995 до 2002 од блиско искуство амортизери и потисна и ламела тераат многу повеќе од колата
Чичко ми имаше вектра 95та помина 330000км со фабрички амортизери и потисна и ламела, а беше товарана како магаре.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5927
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #888 на: 17 Август 2022, 09:03:46 am »
На опел астра и вектра од 1995 до 2002 од блиско искуство амортизери и потисна и ламела тераат многу повеќе од колата
Чичко ми имаше вектра 95та помина 330000км со фабрички амортизери и потисна и ламела, а беше товарана како магаре.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Кај мене се нови и амортизери и потисна и ламела, издржале машки скоро 300000 км ;D
« Последно менување: 17 Август 2022, 09:10:28 am nestorodario »

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #889 на: 26 Август 2022, 13:52:43 pm »
11.08.2022 година, 131.015 километри.

Заменет сензорот за притисок на масло. Ставен заменски Fae 12436, 300,00 денари.



Оригиналниот не покажуваше проблем, освен замастувањево...



Пошто не бев сигурен дали е од него потечено или од дихтунг поклопца вентила, ја повозав малку по замената, да видам што ќе се случи. 350 километри, не можам да видам ништо замастено.

Сликава е од денеска - нема ништо, две недели и како што кажав, околу 350 километри.



Не беше многу замастено, ама пак имаше. Најизразено беше на спојот меѓу блокот и картерот. До таму се спуштило...

Испрано е се сега, стакло е.

Одам на одмор понеделник, па кога ќе се вратам, ќе има пак контрола на дигалка, ќе видиме што ќе каже.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5927
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #890 на: 12 Септември 2022, 09:54:42 am »
11.08.2022 година, 131.015 километри.

Заменет сензорот за притисок на масло. Ставен заменски Fae 12436, 300,00 денари.



Оригиналниот не покажуваше проблем, освен замастувањево...



Пошто не бев сигурен дали е од него потечено или од дихтунг поклопца вентила, ја повозав малку по замената, да видам што ќе се случи. 350 километри, не можам да видам ништо замастено.

Сликава е од денеска - нема ништо, две недели и како што кажав, околу 350 километри.



Не беше многу замастено, ама пак имаше. Најизразено беше на спојот меѓу блокот и картерот. До таму се спуштило...

Испрано е се сега, стакло е.

Одам на одмор понеделник, па кога ќе се вратам, ќе има пак контрола на дигалка, ќе видиме што ќе каже.
Чест приблем кај X14XEP моторите е сензорот за притисок на масло.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #891 на: 14 Септември 2022, 18:32:27 pm »
14.09.2022 година, 132.159 километри.

Заменето уљето (Mannol Elite 7903 5W-40, 3 литри) и филтер за уље (Hengst E611H D442). Од промената поминати 4.330 километри.



Уљето, 1.500,00 денари, филтерот 300,00 и работна рака 300,00 - вкупно 2.100,00.

Забелешка:

Претходно имав ставено Mannol Longlife 7715 504/507 5W-30. За нешто повеќе од 4.000 километри ми сркна околу 400 милилитри, што е многу. Најмногу до сега од сите масла што ги имам користено. Таа потрошња од 300-400 милилитри е стандард од промена на промена, на пола шипка го симнува, ама во распон од 7.500 до 10.000 километри.

Прв пат во овие 14 години дотурив уље пред промена, но не ради тоа што морав, туку сакав да видам колку милилитри треба да се дополни од средина на шипка до максимум. 350-400, тука негде е. Сега знам.

Ради тоа што возењето остана исто, а потрошњата на уље драстично рипна, го сменив порано и повеќе нема да го користам, иако со ова уље колата работеше ПРЕКРАСНО. Мазно, без вибрации, тивко... Милина. Али, потрошњата во моментов ми е многу за да ја проголтам.

Ќе одлучам дефинитивно после оваа и уште една промена - ќе видам како ќе се движи потрошувачката на уљето, па ќе видиме дали е до уљето или до колата.

Тоа што течеше од сензорот е решено, се е суво после 1.144 километри и малку повеќе од месец дена.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #892 на: 14 Септември 2022, 19:30:56 pm »
На здравје сервис , провери го вентилот на пластичниот капак од моторот дали ти работи добро, може од него да троши улје

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5654
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #893 на: 14 Септември 2022, 19:43:49 pm »
Jas na vektrata celo vreme koristev Mannol Defender 10x40 dodeka ja imav znaci 6 godini i 6 promeni. Na ozoglaseniot uljozder x16xel mene mannolot mi go trosese od promena na promena nekoj 400-500gr na 9000 do 10.000km.
Poslednoto staviv Shell po pamet na bratucedov ama neznam kako se pokaza kolata ja dadov posle 1000km od promenata.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #894 на: 14 Септември 2022, 19:51:45 pm »
На здравје сервис , провери го вентилот на пластичниот капак од моторот дали ти работи добро, може од него да троши улје

За уљената пареа, така?

Не гледам како би го проверил....?

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #895 на: 14 Септември 2022, 20:48:53 pm »
За улјена пареа е додека е исправен , после тоа улје низ него минува. Види со некој мајстор-сервисер, би требало да  знае како, мислам дека за тие мотори треба капакот  да се извади , а после тоа и нов диктон обавезно

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #896 на: 14 Септември 2022, 22:09:25 pm »
Тоа нели оди пак во моторот - било пареа било уље?

Тука има и друг момент - не знам колку (количина и време) течело од сензорот за уље што го менував, па таму да не отиде уљето?

Како и да е, капак сега не отворам, никако. Ќе истерам уште намјалку две промени на уље, па ќе установиме...

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 392
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #897 на: 14 Септември 2022, 22:31:09 pm »
Да оди во моторот само не кај другото улје  туку  преку усисот оди во клиповите и согорува

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5927
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #898 на: 15 Септември 2022, 09:47:38 am »
Мое мислење е да останиш на 5W-40.
Ценава ми е некако многу евтина за тој вискозитет на масло, јас обично масла купувам директно од Германија бидејќи тука имав проблем со DPF филтер и ми светнуваше сијаличката за масло, се работи за Castrol Edge 5W-40,и наместо да го троши маслото, го креваше нивото, го купив истото масло од Германија, еве 7 години нема никаков проблем и покрај тоа што има ремап.
« Последно менување: 15 Септември 2022, 10:00:19 am nestorodario »

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2351
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #899 на: 15 Септември 2022, 11:53:34 am »
Јас мислам дека потрошувачката на маслото (5-30) ти била сосема нормална, сепак е „потенко“ масло, еве и да имало удел и тоа со сензорот за масло. Мене волку масло ми трошеше Голфот со 1,6 (сервисиран во овластен со Кастрол 5-40).
Претпоставката е мајката на сите заебувања