Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 391889 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1335 на: 14 Јануари 2016, 22:38:08 pm »
Каде работиш @VTR?

Rabotev, veke ne sum vo mk...

Љубовни проблеми а?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1336 на: 15 Јануари 2016, 01:55:13 am »
Затоа секој втор монтира плин... Нека монтира некој Дизна ситем плин на кола со карбуратор ако е мангуп :)

еве јас... јас имам направено такво нешто... информација за секвенција од алтернатор... малку ми се излижаа прстите после додека се погоди и наштелува мапата, ама бинда... мислев дека е тоа једино југо со таква модификација..
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1337 на: 15 Јануари 2016, 09:10:31 am »
Кај мене изгуби грубо 30% снага.  Незнам точно колку, пошто над 4000рпм се мачеше, а снагата ја постигнува на 6000-6500, значи коњите избегаа на пасиште негде. Потрошувачката рипна ~25%, од просек 7 рипна на просек 9. Се слушаше ситно тропкање на вентили.  Но тоа може да е индивидуално, до мојата косилица/мајстор. Џиџи измери дека кај неговата губењето на снагата е минимално,  затоа јас се одлучив за истиот уред, ама ете...

Третиот голем проблем е плинската мапа, за која постирав слика погоре. Разликата не е занемарлива. Палењето на плин и бензин е исто само при 2500рпм, во секој друг случај е грешно. Тоа значи дека во 99% од работата на моторот имаш погрешно палење а со тоа и сите лоши работи што идат со тоа како што се детонации, непотполно согорување....мислам не треба да ти потенцирам колку е важно палењето.


детонација нема да има поради 105+октаните кои ги има плинот, нецелосно согорување исто така нема зошто да се случи од порано запалување на смесата...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1338 на: 15 Јануари 2016, 09:14:12 am »
Каде работиш @VTR?

Rabotev, veke ne sum vo mk...

@marmalad saka da ja popravi greskata ama nemoze, kolku pati da ti kazam deka ako e losa plinskata mapa dzabe i e na lambdata korekcijata koga plinskiot ecu bemoze da gi promeni parametrite vo mapata...

Zatoa koga ke svetne check, kolata izvozi ja na benzin 200-300km i ke se sredi, korekciite se uspesni. Vo slucaj koga ima autoadaptacija druga e prikaskata, togas mapata e dinamicna i gi menuva vrednostite vo zavisnost od fueltrimovite, no isto mora da bidat zadovoleni i drugi parametri za uspesna auto adaptacija, ne e tolku ednostavno...

Dolga i siroka e, i za sekoj plinski sistem e razlicno...
О другар, јас комплетно те капирам, ама некако не читаш убаво што ти пишувам. Еве последен пат ќе ти објаснам. Како колата поминала 1000-2000км БЕЗ никаква грешка, па потоа почнуваат грешки, "ШТЕЛОВАЊА" и проблеми кои никогаш не ги решаваат? Ако била утка мапата, грешка ќе јави после многу помалку километри!

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1339 на: 15 Јануари 2016, 09:16:24 am »
Затоа секој втор монтира плин... Нека монтира некој Дизна ситем плин на кола со карбуратор ако е мангуп :)

еве јас... јас имам направено такво нешто... информација за секвенција од алтернатор... малку ми се излижаа прстите после додека се погоди и наштелува мапата, ама бинда... мислев дека е тоа једино југо со таква модификација..
Честито! :) Tаква работа малку луѓе би направиле, и тоа само за сопствено ауто! Моно поинт беше системот? Мапата како ја направи?

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1340 на: 15 Јануари 2016, 09:33:29 am »
О другар, јас комплетно те капирам, ама некако не читаш убаво што ти пишувам. Еве последен пат ќе ти објаснам. Како колата поминала 1000-2000км БЕЗ никаква грешка, па потоа почнуваат грешки, "ШТЕЛОВАЊА" и проблеми кои никогаш не ги решаваат? Ако била утка мапата, грешка ќе јави после многу помалку километри!

ne me kapiras, zatoa celo vreme ti velam deka najdobro e kolata koga se steluva vo vozenje, gradska voznja i na otvoreno so dinamicno vozenje... primer ako tie 1000-2000km voziloto gi pomine da receme vo gradska voznja, pretezno vo slicni rezimi na vozenje, moze na prvoto izleguvanje na avtopat da se pojavi check engine, bidejki togas e drug rezimot na vozenje, zavisi od mnogu faktori, najcesto se taka checkot zatoa sto plinot e steluvan samo vo mesto, pa kolku tolku e pogodena mapata... a za presteluvanje po nekolku pati ne e samo da se presteluva, tuku treba i covekot koj ke go raboti steluvanjeto da znae sto raboti, nemozam tuka da ti se objasnuvam sto i kako, ne e tolku ednostavno...

eve ke ti razkazam eden primer od moja rabota, covekot imase instalirano lovato so dizni, hundai accent mk2, posle da kazeme 500-1000km od montaza se vklucuva checkot, covekot se vrakja nekolku pati da se presteluva i sekogas ista pesna, se brise greskata se steluva plinot ponovo vo mesto i povtorno se pali checkot. covekot si vozel taka so godini, mislam deka imase 60000-70000km taka izvozeno, dojde kaj mene za menuvanje filtri i mi kaza sto i kako ima problem.

procedurata bese da izvozi edno 300-500km na benzin, da se sredi kolku tolku fueltrimot i da dojde da presteluvame vo vozenje edno 70-100km, gradska i otvorena voznja, razlicni rezimi na vozenje. napravivme taka i od togas do den denes, eve veke poveke od 2godini sigurno, na covekot mu se nema upaleno checkot...


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1341 на: 15 Јануари 2016, 10:08:51 am »
Види ПП :)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1342 на: 15 Јануари 2016, 10:27:01 am »
Отприлика за колку време/километри треба да се намести аголот на палење ако е во прашање бензин?
Од 98ца на 95ка бензин.

Да речеме кај мене го осеќам дури после извозени 50+ километри на отворено. Ако не возам на отворено/само градска осеќам детонации на овој резервоар со 95ка (претходните 10ина ги возев на 98ца/100ка). Ама чек енџин не светнува. 

Без возење во најразлични режими, нема шанси да се наштелува, особено со поновите ЕКУ кои во Еко моуд работат на екстремно бедна смеса со екстремно висока температура на мотор.





Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1343 на: 15 Јануари 2016, 11:46:45 am »
Јас имам i30 2008г 1.4 109 коња.Наместен плин во плимонт  EVO таков ми препорачаа од кај нив.До сега пожинати 15.000км колата ми троши 9 во град и сум презадовочен.На отвотрно 700 км со една боца.Боцата ми е 52л.Од снага се осеќа дека има изгубено малце ама не е страшно.Кај тебе имаат нешто промашено.Да напоменам дека колата има 150.000км и редовно сервисирана во овластен сервис.До сега фала богу само потрошен материјал.

Можеби јас малку повеќе осеќам. Колку одеше на велешко брдо на бензин, до крај? Колку оди на плин?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1344 на: 15 Јануари 2016, 11:51:18 am »
Кај мене изгуби грубо 30% снага.  Незнам точно колку, пошто над 4000рпм се мачеше, а снагата ја постигнува на 6000-6500, значи коњите избегаа на пасиште негде. Потрошувачката рипна ~25%, од просек 7 рипна на просек 9. Се слушаше ситно тропкање на вентили.  Но тоа може да е индивидуално, до мојата косилица/мајстор. Џиџи измери дека кај неговата губењето на снагата е минимално,  затоа јас се одлучив за истиот уред, ама ете...

Третиот голем проблем е плинската мапа, за која постирав слика погоре. Разликата не е занемарлива. Палењето на плин и бензин е исто само при 2500рпм, во секој друг случај е грешно. Тоа значи дека во 99% од работата на моторот имаш погрешно палење а со тоа и сите лоши работи што идат со тоа како што се детонации, непотполно согорување....мислам не треба да ти потенцирам колку е важно палењето.


детонација нема да има поради 105+октаните кои ги има плинот, нецелосно согорување исто така нема зошто да се случи од порано запалување на смесата...

Размисли малце, не оди тоа така. На друг начин гори плинот, времетрањето на експлозијата и пламенот е поинаков.
На ниски плинот бара порано. Ти му даваш бензинско палење, значи покасно. Плинот нема време да изгори до крај. Непотполно согорување. Но тоа не е се. При ТДЦ ќе дојде до самозапалување. Тоа е двојна експлозија, односно детонација.
На високи плинот бара покасно. Ти му даваш бензинско палење, значи порано. Експлозијата настанува пред ТДЦ. Многу штетно за моторот, затоа што тогаш екслопзијата го турка клипот надолу уште пред да дојде во ТДЦ.

Timing is everything.

« Последно менување: 15 Јануари 2016, 11:58:25 am LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1345 на: 15 Јануари 2016, 12:02:28 pm »
ЛП, под агол на палење мислиш моментот кога свеќицата фрла искра или вентилите кога отвораат ?
За твоето хјундаи, си требало еден прост тест да направиш, да отидеш кај некој што има анализатор на издувни гасови или на техничкиве станици и да провериш во опсегот 3000-4000 вртежи колку %CO испушта низ ауспух. Тоа треба да е 0.5% - 0.6% CO. Под 0.5 се смета за сиромашна смеса, над 0.6 се смета за богата смеса.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1346 на: 15 Јануари 2016, 12:04:53 pm »
Ignition timing, кога ќе фрла искрата.

Јас бев кај едни од најдобрите, не си играв со маалски мајстори. Сепак добро испадна, затоа што ја забрза одлуката да се продаде возилото.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1347 на: 15 Јануари 2016, 14:17:00 pm »
Си постои WIDEBAND O2 сензор за мерење те. штелување... Ама кој го има :)

Отсутен talepp

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1348 на: 16 Јануари 2016, 15:56:23 pm »
Стави ги на imgur, па потоа линкувај ги овде.

poveli  ( slikav jas pri montazata, ima pominato dosega nesto +5000km, bez problem-na pocetok stelovale samo 2/3 pati, i toa e toa )   http://imgur.com/a/NHeb9

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1349 на: 17 Јануари 2016, 01:51:27 am »
Размисли малце, не оди тоа така. На друг начин гори плинот, времетрањето на експлозијата и пламенот е поинаков.
На ниски плинот бара порано. Ти му даваш бензинско палење, значи покасно. Плинот нема време да изгори до крај. Непотполно согорување. Но тоа не е се. При ТДЦ ќе дојде до самозапалување. Тоа е двојна експлозија, односно детонација.
На високи плинот бара покасно. Ти му даваш бензинско палење, значи порано. Експлозијата настанува пред ТДЦ. Многу штетно за моторот, затоа што тогаш екслопзијата го турка клипот надолу уште пред да дојде во ТДЦ.

Timing is everything.



добро.... стварно мислиш дека корекциите на вбризгување не се направени/интегрирани во мапата? знаеш дека секвенционалниот уред, чита и обртаи нели... чита и други параметри... но ете, и да не направи никакво поместување, зашто тоагаш има коли со пројдени милиони километри... ако е веќе тоа толку многу штетно...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време