Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 391891 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1320 на: 14 Јануари 2016, 14:20:41 pm »
Кај сите грешно покажува тоа....

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1321 на: 14 Јануари 2016, 14:27:59 pm »
до толку грешно не. ако од сервис незнаат шо му е тешко нив.

неможе то долку проблеми да имаш. Јас немам воопшто, секој полнење исто си покажува. знам од прилика на колку км како се гасат сиаличките


Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1322 на: 14 Јануари 2016, 15:31:10 pm »

Мене пак не ми е јасен делот со ШТЕЛУВАЊЕ, односно што штелуваат плинарите, освен главниот коефициент на милисекундите на дизните. Чим еднаш ја погодиш смесата (на било кое оптоварување и RPM), нема потреба од дополнителни заебанции, check engine, бидејќи плинскиот уред го СЛЕДИ фабричкиот ECU, те. следи СОВРШЕНА мапа!!!

Сума сумарум: Aко еднаш ја погодиш смесата, макар било и во ЛЕР, и не јави check, тогаш никогаш понатаму не би требало... што не е така ;)


se steluva vremeto na otvaranje na diznite, na kolku vakim kolku ms da otvorat diznite, kolicinata na plin zavisi od vremeto za koe diznata e otvorena, zatoa ti vikam deka biten e i dijametarot na diznite i brzinata na diznite...

suma sumarum: ako ednas ja pogodis smesata vo celiot rezim na rabota na motorot togas nema da ima potreba da se pravat korekcii na mapata, nemora ako ja pogodis smesata vo mesto da bide ok vozenje... na obicen karburatorski sistem imas steluvanje na ler i pod gas, a ne pa kaj dizna sistem da tolku ednostavno.

i ne e tocno deka e isto koga kolata ja steluvas vo miruvanje ili vo vozenje, ne e isto optereten motor vo vozenje i vo mesto, ako e taka i ke se cipuva vo mesto bez dyno, daj molim te :)

@luki junior plinskata mapa e mnogu prosta vo sporedba so onaa na benzinskata, nemoze benzinska mapa da zemes i da go prebacis fajlot vo plinskiot ecu, mnogu faktori se vo prasanje... plinskiot ecu e parazit na benzinzkiot, samo krade informacii :)

indikatorot najcesto e neprecizen, no kaj nekvalitetnite ventili toa e poizrazeno. zatoa ne e bitno samo kakov ecu i dizni ke ti stavat, bitno e se od polnacka, multiventil na boca, creva za topla voda, stegi za topla voda, T stekovi za topla voda itn...
« Последно менување: 14 Јануари 2016, 15:36:23 pm VTR »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1323 на: 14 Јануари 2016, 15:45:46 pm »

[/quote]

 nemora ako ja pogodis smesata vo mesto da bide ok vozenje...

i ne e tocno deka e isto koga kolata ja steluvas vo miruvanje ili vo vozenje, ne e isto optereten motor vo vozenje i vo mesto, ako e taka i ke se cipuva vo mesto bez dyno, daj molim te :)

[/quote]

Разликата е што во место е closed loop, па ламбда сондата има улога (она ќе ја поправи грешката);)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1324 на: 14 Јануари 2016, 16:18:15 pm »
Каде работиш @VTR?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1325 на: 14 Јануари 2016, 16:57:49 pm »
Нека се префрли муабетот во некоја тема за плин.
Немам многу истражувано, но колку што знам секвенционалниот плински уред работи како евтин tuning box / chip tuning (не ремап) Само зема податоци од дизните и мултиплицира.  Но ако е така, тогаш екуто прави промена на аголот на палење во зависност од актуелната детонација, но бидејќи колата не работи на бензин туку на плин, па како тоа се одразува при работа на плин? Дали може само слепо да се следи бензинската мапа, сепак се две целосно различни горива?
Плинската мапа е малку поразлична од бензинската, на ниски бара 'порано' на високи 'покасно'. Плинскиот уред неможе да се меша во работата на екуто и да го менува аголот на палење. Екуто ќе го смени аголот според информациите што ги добива од Нок и 02 сензорите, но дали новиот агол е добар за плин, затоа што е предвиден за бензин?

Сепак според мене многу поголем е проблемот немање стандард за квалитет, како што има бензинот 95,98,100. Дури и со стандарди имаме проблем што колата работи добро на една бензинска а лошо на друга, без стандарди е хаос.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1326 на: 14 Јануари 2016, 17:30:12 pm »
Нека се префрли муабетот во некоја тема за плин.
Немам многу истражувано, но колку што знам секвенционалниот плински уред работи како евтин tuning box / chip tuning (не ремап) Само зема податоци од дизните и мултиплицира.  Но ако е така, тогаш екуто прави промена на аголот на палење во зависност од актуелната детонација, но бидејќи колата не работи на бензин туку на плин, па како тоа се одразува при работа на плин? Дали може само слепо да се следи бензинската мапа, сепак се две целосно различни горива?
Плинската мапа е малку поразлична од бензинската, на ниски бара 'порано' на високи 'покасно'. Плинскиот уред неможе да се меша во работата на екуто и да го менува аголот на палење. Екуто ќе го смени аголот според информациите што ги добива од Нок и 02 сензорите, но дали новиот агол е добар за плин, затоа што е предвиден за бензин?

Сепак според мене многу поголем е проблемот немање стандард за квалитет, како што има бензинот 95,98,100. Дури и со стандарди имаме проблем што колата работи добро на една бензинска а лошо на друга, без стандарди е хаос.
Убаво напишано :)
Бидејќи LPG има поголема октанажа (105-110 oct), екуто веројатно би го препознал како 100ка гориво и би одел со максималниот агол на палење (кој не е КУЈЗНАЕ ти колку агрисевен, сепак е стандард мапа), што според некоја логика е добро објаснување зошто плинските дизна систем кај модерните мотори не губат повекје од 5-10% моќност :) (иако идеалната мапа на LPG а специфична, ваљда поради различната брзината на ширење на пламенот...)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1327 на: 14 Јануари 2016, 17:59:43 pm »
Кај мене изгуби грубо 30% снага.  Незнам точно колку, пошто над 4000рпм се мачеше, а снагата ја постигнува на 6000-6500, значи коњите избегаа на пасиште негде. Потрошувачката рипна ~25%, од просек 7 рипна на просек 9. Се слушаше ситно тропкање на вентили.  Но тоа може да е индивидуално, до мојата косилица/мајстор. Џиџи измери дека кај неговата губењето на снагата е минимално,  затоа јас се одлучив за истиот уред, ама ете...

Третиот голем проблем е плинската мапа, за која постирав слика погоре. Разликата не е занемарлива. Палењето на плин и бензин е исто само при 2500рпм, во секој друг случај е грешно. Тоа значи дека во 99% од работата на моторот имаш погрешно палење а со тоа и сите лоши работи што идат со тоа како што се детонации, непотполно согорување....мислам не треба да ти потенцирам колку е важно палењето.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1328 на: 14 Јануари 2016, 19:52:53 pm »
Нешто опасно промашиле кај тебе.. многу е тоа губење на снага. Кај мене би рекол дека е до 10% (преку сила, во лето со упалена клима). И тоа се приметува, ама не е трагично, сосема употреблива е колата. Ај за потрошувачката, ок е, кај мене од 12-13 бензин, рипна на 14-16 плин, така да, 15-20% е, и споредливо со твојата потрошувачка. Свака им част на тие што им троши „1:1“.  

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1329 на: 14 Јануари 2016, 21:46:57 pm »
Не да промашиле, ко кај мене во гаража јас да сум го местел.
Тоа што рипнала потрошувачка од 7 на 9 е нормално незнам шо очекуваше. И 10 да е со цената на плинот е исплатливо.

Не познавам други луге со хјундаа таа генерација на плин ама бидејки се возат, а гледам и такси дека има сега многу, не верувам дека имаат вакви проблеми.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17605
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1330 на: 14 Јануари 2016, 22:06:56 pm »
Ја што да речам бе што ми симна на потрошувачка колата? ;D
12/100 комбинирана вожња на бензин, 10.5/100 на плин (ама исти случај ко ЛП, 30-35% загуба на сила на високи вртежи).

Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1331 на: 14 Јануари 2016, 22:10:11 pm »
Јас имам i30 2008г 1.4 109 коња.Наместен плин во плимонт  EVO таков ми препорачаа од кај нив.До сега пожинати 15.000км колата ми троши 9 во град и сум презадовочен.На отвотрно 700 км со една боца.Боцата ми е 52л.Од снага се осеќа дека има изгубено малце ама не е страшно.Кај тебе имаат нешто промашено.Да напоменам дека колата има 150.000км и редовно сервисирана во овластен сервис.До сега фала богу само потрошен материјал.

Отсутен talepp

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1332 на: 14 Јануари 2016, 22:14:34 pm »
Затоа секој втор монтира плин... Нека монтира некој Дизна ситем плин на кола со карбуратор ако е мангуп :)
imam  drugar so fiat tipo- mono, so plin so dizni i toa najeftin plin bugarski,  kolata e top, imam i sliki ama ne mozam da gi prokacam,golemi se,

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1333 на: 14 Јануари 2016, 22:21:24 pm »
Стави ги на imgur, па потоа линкувај ги овде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1334 на: 14 Јануари 2016, 22:27:49 pm »
Каде работиш @VTR?

Rabotev, veke ne sum vo mk...

@marmalad saka da ja popravi greskata ama nemoze, kolku pati da ti kazam deka ako e losa plinskata mapa dzabe i e na lambdata korekcijata koga plinskiot ecu bemoze da gi promeni parametrite vo mapata...

Zatoa koga ke svetne check, kolata izvozi ja na benzin 200-300km i ke se sredi, korekciite se uspesni. Vo slucaj koga ima autoadaptacija druga e prikaskata, togas mapata e dinamicna i gi menuva vrednostite vo zavisnost od fueltrimovite, no isto mora da bidat zadovoleni i drugi parametri za uspesna auto adaptacija, ne e tolku ednostavno...

Dolga i siroka e, i za sekoj plinski sistem e razlicno...
« Последно менување: 14 Јануари 2016, 22:38:38 pm VTR »