Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 391936 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1365 на: 21 Јануари 2016, 19:04:15 pm »
Дечки од кога ЕДЕН труд од 2007ма направен на возило старо 30 години, со КАРБУРАТОР стана ПАЛИ ГАСИ, УСТАВ?! Kај отидоа муабетите за детонација, палење, раније касније, штелање на плинскиот компјутер?

Едит: баш ме израдува кога видов "нормален" одговор, со факти, со се што треба.... Кад тоа унутра смешки...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1366 на: 21 Јануари 2016, 19:13:13 pm »
Плин со карбуратор од секогаш бил катастрофа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43934
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1367 на: 21 Јануари 2016, 19:35:56 pm »
- Имаше еден дечко на Алфисти кој GTV-то преправено на плин (модерен тип со инџектори), сакаше да го суперчарџа. Една од главните грижи му беше температурата, со сонда мереше температура на издувни гасови, пред да го модифицира возилото, и отприлика истите бројки (повисока температура на издувни гасови кога вози на LPG).
- Друг пример, исто од истиот форум дечко кој сака својата 159 JTS (ми се чини 2.2 беше) сака да ја преправи на плин, главна грижа му беше како да го подобри ладењето, поради познатиот факт дека плинот поради својата гасовита форма го нема ефектот на ладење при евапорација кој што го има бензинот како течност -  во допир жешките површини на моторот.

Али ајде, еве нема везе, поединечни примери се тоа...

- Рецесијата на вентилите при користење LPG настанува баш поради зголемената температура во цилиндрите, навеќе поради горенаведениот проблем.

- Можда е стар текстот, ама тоа не значи дека физиката во поново време „работи“ другачие, можда не е лошо, освен датумот, да го прочиташ и останатиот текст.

Дури и „про-лпг“ сајтовите „признаваат“ дека се зголемува температурата на моторот:

Цитат
Although LPG produces less total heat ( it has a lower calorific value) that heat is released in a shorter time. The reason for this is that LPG is a 'perfect' gas at ordinary atmospheric temperatures whilst petrol vapour is liquid that has been forced to vapourise. The cooling effect of liquid petrol droplets is not present with LPG and the total heat is released more quickly. A greater heat 'spike' is the result. The engine will run slightly hotter, although the difference may not be large enough to show on the temperature gauge. Only the cylinder head temperature (CHT) will increase significantly (although not enough to cause any problems). Most cars do not have a device for monitoring CHT (unlike aircraft). A typical car temp. gauge measures coolant temperature only, which is much more of a general picture.

http://www.go-lpg.co.uk/diffperf.html


Не е лошо, наместо „немој да ме јебеш“ да ми покажеш некоја студија која вели дека конверзија на LPG не доведува до зголемување на температурата на моторот. Баш ме инетерсира.

На крајот на краиштата, секој може со сонда да измери температура на издувните гасови на својата кола, може да си провери сам. Еве, баш јас деновиве ќе направам едно споредбено мерење, па ќе видиме како стојат работите. Ама после да не испадне дека и плинот не ми е наштелуван?
« Последно менување: 21 Јануари 2016, 19:48:34 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1368 на: 21 Јануари 2016, 19:46:15 pm »
Некој имаше пратено и статија за сонда што мери температура. Ако се сеќавам добро имаше 250 степени разлика во цилиндер.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43934
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1369 на: 21 Јануари 2016, 19:48:18 pm »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1370 на: 21 Јануари 2016, 19:55:14 pm »
Еве поздрав и од NGK:
http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/lpg-compatibility

Нека стои и вака:

Цитат
LPG Compatibility
There are two critical factors that need to be understood when converting a vehicle from petrol to LPG:

LPG burns hotter
LPG increases the voltage requirement at the electrode gap
In an attempt to correct these two factors, as a general rule we suggest to:

Use a spark plug that is one heat range colder than standard to compensate for the increased heat from LPG:

The temperature profile of an engine may vary between vehicles. As such, the effect of LPG on the operating temperature of one vehicle may not be the same for another vehicle.

For example, lets say that LPG increases the average operating temperature by 200°C. If the average operating temperature of a Holden Commodore (which uses a 6 heat range) was 700°C the addition of LPG would exceed the operating range of 870°C. As such a colder plug may be required. However, a Ford Falcon for example (which also uses a 6 heat range) may have an average operating temperature of 500°C, the addition of LPG is still within the 450 – 870°C operating range and a colder plug may not be required. Please note that these values have only been used for illustration purposes.

Reduce the electrode gap of conventional nickel spark plugs by 0.1mm to compensate for the increased voltage:

It is difficult to gauge exactly how much the voltage requirement has changed as other factors such as engine wear, loss in compression and ignition system weakness for example may provide an influence. As such the electrode gap may need to be adjusted several times until the correct gap setting is achieved for that unique vehicle.

Unless the vehicle is a production vehicle designed for LPG, the installation of LPG results in a modified engine. As such, it is the end users responsibility to ensure that the engine components have been considered and altered if necessary to allow for the modifications.



Добро објаснето и зошто плинот ги гори бобините побрзо.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1371 на: 21 Јануари 2016, 20:02:53 pm »
Не негирав ништо, тоа и ми беше поентата! Да научам нешто повеќе за ова, ама такви смешни трудови... Ова со апсорбирање на топлина на бензинот, не се јавува кај плинот? Па плинот е тој што при самото исфрлање од дизната прави огромно ладење, па поради тоа логиката ми вика дека би согорувал со пониска температура, но ете може во пракса и да не е така.
Јас сметам дека поентата на штедење со плинот ја ебе работата, односно кога смесата би ја збогатиле, испарувањето на не согорениот плин значително би ја naмалил температурата во цилиндар.
Треба еве ние како форумжии да направиме таков тест, со ИСПРАВНА модерна кола, лаптоп за штелање...

пс. Еве ке ја донирам сондата за EGT од импрезата за овој тест :)
ппс. И WIDEBAND AEM тркачката О2 сонда истотака.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5082
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1372 на: 21 Јануари 2016, 20:15:14 pm »
Kako sto kaza simo propagjanjeto na izduvnite ventili odnosno recesijata e bash poradi tie visoki temperaturi mada da bideme na  cisto tie temperaturi se temperaturi na sogoruvanje vnatre vo cilinderot toa nema sansi da go vidite kako povisena tempwratura na motorot na vasata strelka naa saltablata

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1373 на: 21 Јануари 2016, 20:15:21 pm »


Јас сметам дека поентата на штедење со плинот ја ебе работата, односно кога смесата би ја збогатиле,
Јасно. :) И активно се користи тој метод.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1374 на: 21 Јануари 2016, 20:16:19 pm »


Јас сметам дека поентата на штедење со плинот ја ебе работата, односно кога смесата би ја збогатиле,
Јасно. :) И активно се користи тој метод.

И после цементо на вентилите + гратис запушена сонда :D
Edit: Поради покачена температура, доаѓа до ПРОПАЃАЊЕ на вентилите? За застава 45ка зборите или???

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43934
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1375 на: 21 Јануари 2016, 20:20:52 pm »
Кога би се вбризгувал течен ЛПГ би имало огромно ладење. Вака, плинот е веќе во гасовита форма, на едвај 1-2 бари притисок, кој понатаму во усисната грана се експандирал на притисокот во усисната грана и тоа, врмеето на промоција на гасот под притисок од 1-2 бари е најчесто дупло поголемо од она што е на бензинот (времетрањетот на отвореност на плинските инјектори е речиси дупло поголемо од она на бензинските) - ништо од додатното евапоративно ладење на плинот.

Еве ја мојата кола, имам и софтвер за штелање на плинот. Кога сакаш, штелај колку сакаш. Единствено, ако направиш побогата смеша, тогаш може да го „оладиш“ моторот, ама не верувам дека ќе иде баш ко` што треба...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1376 на: 21 Јануари 2016, 21:32:26 pm »


Јас сметам дека поентата на штедење со плинот ја ебе работата, односно кога смесата би ја збогатиле,
Јасно. :) И активно се користи тој метод.

И после цементо на вентилите + гратис запушена сонда :D
Edit: Поради покачена температура, доаѓа до ПРОПАЃАЊЕ на вентилите? За застава 45ка зборите или???

Де бре, за рецесија на ситцовите  и горење на вентили се зборува веќе 5 години на форумов, имаме и тема 'мотори осетливи на плин', зар никогаш не си налетал?  LPG valve seat recession ти е за гуглање.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43934
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1377 на: 21 Јануари 2016, 21:42:22 pm »


Јас сметам дека поентата на штедење со плинот ја ебе работата, односно кога смесата би ја збогатиле,
Јасно. :) И активно се користи тој метод.


Тебе кога ти го местеа плинот ти кажаа „чекај, ќе го штелнеме за помалце да ти троши...“.? Мене не. Уствари јас барав најблиски перформанси до бензинските. Потрошувачката ми е 15-тина % (или повеќе) поголема во однос на бензин.

Како и да е, „АКО“ се направи кастм мапа на игнишн тајминг, и „АКО“ се направи кастм мапа на вбризгување (различни A/F односи за различни оптоварувања и брзини), многу веројатно (сиугрно) дека ќе се отклонат проблемите со температурните разлики.
И тоа е разликата помеѓу фабрички вграден ЛПГ и афтермаркет ЛПГ. Giulietta LPG има две мапи во ECU-то, една за ЛПГ, друга за бензин.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1378 на: 21 Јануари 2016, 22:20:00 pm »
Кај мене е ставено да не штеди за да не се замараш со обртаи.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1379 на: 21 Јануари 2016, 22:49:34 pm »
Не го земам здраво за готово, ама човеков збори од искуство, во земја каде што се контролира квалитетот на LPG

http://uscarb.websitetoolbox.com/post/exhaust-temperature-propaneng-vs-gasoline-6850826
"PROPANE WILL MAKE THE ENGINE RUN HOTTER AND BURN THE VALVES!"

This is not true! Propane is actually lower in Btu's than gasoline. When set correctly the engine will run just as cool as gasoline. As with all fuels, proper air/fuel mixture settings are important.  (from www://uscarb.com/faq's.htm)

...I can testify that I have never witnessed, examined, or even heard of one engine that we have used our systems on that was harmed IN ANY WAY buy the use of alternative fuel....

Има доста за читање, кој сака, бујрум. Има и за делот, богата-сиромашна смеса, кое гориво како реагира.
пс. не збори за неисправна скапаница 30 години стара за која се фативте ко слеп за стап.