Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 391935 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1350 на: 17 Јануари 2016, 10:57:47 am »
Мислам дека не се, од проста причина што плинскиот еку не го контролира палењето.
Е сега некои мотори се поотпорни (поквалитетни) од други и различно трпат лоши услови на работа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5082
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1351 на: 17 Јануари 2016, 11:17:01 am »
Ne se macete tolku sto ke bide,  motorniot kompjuter poatojano go prilagoduva agolot na palenje vo zavisnost od pojava na detonantno sogoruvanje. So drugi zborovi motorot sekogas ima najoptimalna tocka na palenje

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1352 на: 17 Јануари 2016, 11:50:13 am »
За бензин. Далеку од оптимална, но се труди.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1353 на: 17 Јануари 2016, 13:15:19 pm »
пак грешиш. еве ќе ти појаснам, па пробај да размислиш. зашто се сите оние мерни сензори на секој мотор? кнок сензор, ламбда сонда, на некои и со две ламбди е (пред и по катализатор), температура на издувни и усисни гасови... компјутерот го дотерува палењето како што му одговара на возилото да работи нај оптимално и нај коректно...

и неможеш да тврдиш сувопарно и сигурно дека едноставно моторот не работи како што треба, кога има примери каде што возилата на плиснки погон дури даваат и подобри резултати, одошто на бензин. да има возила и што даваат полоши резултати, но секако, тоа се прашања од конструкциска и инжинерска природа на изведба на истото.  токму заради тоа, во ландирензо (сега и ловато пошто ги купија) постојат еден куп инжинери и цели тимови, кои испитуваат, проверуваат, и даваат КОНКРЕТНИ ПРЕЦИЗНИ СПЕЦИФИКАЦИИ за секое возило и мотор како да се изведе приклучокот односно НАДГРАДБАТА на плинскиот уред на тие мотори. од таа причина и има повеќе типови на плински уреди, како би се задоволила потребата на сите мотори и нивното нормално работење, со точна листа кој уред е за кое возило. не заборавај дека последните неколку години, постојат и активно се вградуваат и ОБД уреди, кои директно комуницираат со компјутерот на возилото и ги прават сите корекции на палење, наспроти општото мислење дека тоа служи за автоматско бришење на чекенџин сијаличката (глупост дојдена од неуки луѓе). исто така, ти потврдувам дека надградбата на мапата е фабричка кај која има корекции на вбризгување.

одамна плиснките уреди напреднаа, се надградија и донесени се до точка на прецизно работење и вбризгување... и сеуште се иде напред, се прават надградби и корекции за секој нов модел на мотор што ќе излезе... луѓево направија дизелски мотор да работи на гас, он збори за штетноста на плинот на самиот мотор... свашта... :D :D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1354 на: 17 Јануари 2016, 14:08:18 pm »
Дека има штетност по моторот има. Скоро сите корејски и јапонски косилици се преосетливи на плин, сите нови бензинци со директно вбризгување имаат комплицирано скапо и неисплатливо вградување.

Не сакам некого да убедувам дали да вгради плин или не, секој со својот избор. Али убаво е да се дискутира малку теорија за една технологија, како функционира, што е лошо а што добро.

Какви се тие ОБД уреди што комуницираат со екуто од колата? Дали некој ги вградува?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5082
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1355 на: 17 Јануари 2016, 14:11:24 pm »
Зошто имаа само корејски и јапонски коли проблем со плин? Зошто само некои од нив имаа не сите односно зависат од начинот на возење? Ако ти се јасни некои работи ќе имаш одговор на овие 2 прашања.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1356 на: 17 Јануари 2016, 14:13:32 pm »
Затоа што корејците и јапонците не вложуваат ни денар повеќе од штое потребно.  Немаат никаква резерва на квалитет.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5082
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1357 на: 17 Јануари 2016, 15:10:46 pm »
Не е муабетот за квалитет, точно прецизно е искалкулирано да ја брка работата за која е наменето. Научени сме на стариве машини и возила да е предимензионирано и затоа толку време тераат и сеуште функционираат.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1358 на: 20 Јануари 2016, 15:14:26 pm »
Затоа што корејците и јапонците не вложуваат ни денар повеќе од штое потребно.  Немаат никаква резерва на квалитет.
корејците и јапанците не вложувале ни денар поше? немале резерва квалитет? резерва квалитет.... хахаха.. човече каква дефиниција и терминологија еј... хаха... ако воопшто имав сомнежи, сега со ова ме убеди дека појма немаш за што збориш.... плус прашањето за обд плински уред дали некој воопшто ги монтира, стави и бетон на мислењето...

нема потреба више да дискутираме... низ целиот форум има 10-тина теми има за плински уреди, во сите се збори за искуства на луѓе што ги користат... прочитај, едуцирај се, па после плукај...

инаку за твое инфо дека возила конвертирани на гасен погон, подолго им траат моторите... и за тоа информирај се дали е така или не, и (ака чомовски) ќе дознаеш зашто е да...  ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1359 на: 21 Јануари 2016, 07:04:40 am »
Кажи ми како овие работи го продолжуваат векот на моторот?:
-грешна мапа на палење. Детонации, висока работна температура. Неправилно согорување.
-многу повисока работна темепратура при согорување на плинот. Во некои случаи до 250 степени.
-нема подмачкување со плинот.
-квалитетот на плинот е очаен, варира и нема стандарди.

Не те прашав општо за обд уреди, туку за тие ти што ги спомна, што правеле корекција за палењето. Како работат и дали ги вградува некој?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1360 на: 21 Јануари 2016, 13:22:51 pm »
Според се што сум прочитал до сега, плинот термички помалку го оптоварува моторот, те. точка 1 и 2 не би ги прифатил. Точка 3 истотака, бидејќи плинот за разлика од бензинот, не го разградува маслото (не го пере цилиндарот како бензинот). Со точка 4 апсолутно се согласувам.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1361 на: 21 Јануари 2016, 13:27:03 pm »
повисоката работна темепратура беше детално објаснета веќе, симо имаше пратено линкови.
да, плинот помалку го загадува маслото, или барем визелно така ни изгледа, ама нема подмачкувачки ефект. и ова беше образложено неколкупати.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43934
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1362 на: 21 Јануари 2016, 13:46:13 pm »
Ефектот на ЛПГ горивото во возила наменети за бензин:

http://repository.up.ac.za/bitstream/handle/2263/42780/L%C3%B3pez_Experimental_2014.pdf?sequence=1&isAllowed=y



Цитат
In Figure 5, was shown a comparison of the temperature difference of each point of measurement (TLPG – Tgasoline), is observed that the increase in the temperature of exhaust gases oscillates between 41.4ºC and 94.4ºC, in oil temperature varies between 11.1ºC and 19.3ºC, for the in/out cooler water, the difference varies between 5.3 ºC and 16.9ºC, finally, for the air temperature in the carburetor inlet, the observed increase is from 0.8ºC to 2.1ºC.


Цитат
CONCLUSSION

The use of LPG like vehicles alternative fuel (in factory design vehicles) represents clearly advantageous, as it predicts the European experience. Standard procedures for vehicles
conversion process for use LPG are being implemented, but with security aspects very strict. The Latin-American experience indicates that is very important the legislation process of accreditation of LPG conversion factories (using kit LPG), mainly in the aspects of human security.  In aspects of performance, when being used LPG in designed vehicles to use gasoline, it could in the long term represent damage, mainly in maintenance by necessary corrective repair, this because some thermal factors are modified (general increase of the temperature).  Finally it was observed that power and torque decreases when using LPG (5% to 20%)





Бонус: Споредба на емисиите на штетни материи Бензин вс ЛПГ:

http://apem-journal.org/Archives/2011/APEM6-2_087-094.pdf
« Последно менување: 21 Јануари 2016, 18:23:20 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34157
  • Таков е животот... јебига
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1363 на: 21 Јануари 2016, 14:04:03 pm »
плинот термички помалку го оптоварува моторот

Погрешно си сфатил. Плинот кинетички помалку го оптеретува моторот бидејќи детонацијата е послаба и вртежниот момент е намален. Меѓутоа поради целосното согорување на плинот температурата на издувните гасови и експлозијата се повисоки и ако плинашот се вози крвнички тогаш повисоката температура ќе рпедизвикува ебавање на деловите окулу издувот на гасови.

Иначе кај плинот нема непоравилно согорување. Согорувањето е целосно (кога би бил плинот чист).
Тоа со подмачкувањето сеуште не можам да најдам валиден аргумент. Маслото треба да подмачкува а не горивото. Маслените карики оставаат фил од масло на ѕидовите на цилиндрите и тоа е доволно. Што друго би подмачкувало горивото? Горивото најмалку од се се задржува во моторот, помалку од било која друга материја :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5082
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1364 на: 21 Јануари 2016, 17:36:36 pm »
Jontra maslenite kariki go brisat filmot od maslo na cilinderot