пак грешиш. еве ќе ти појаснам, па пробај да размислиш. зашто се сите оние мерни сензори на секој мотор? кнок сензор, ламбда сонда, на некои и со две ламбди е (пред и по катализатор), температура на издувни и усисни гасови... компјутерот го дотерува палењето како што му одговара на возилото да работи нај оптимално и нај коректно...
и неможеш да тврдиш сувопарно и сигурно дека едноставно моторот не работи како што треба, кога има примери каде што возилата на плиснки погон дури даваат и подобри резултати, одошто на бензин. да има возила и што даваат полоши резултати, но секако, тоа се прашања од конструкциска и инжинерска природа на изведба на истото. токму заради тоа, во ландирензо (сега и ловато пошто ги купија) постојат еден куп инжинери и цели тимови, кои испитуваат, проверуваат, и даваат КОНКРЕТНИ ПРЕЦИЗНИ СПЕЦИФИКАЦИИ за секое возило и мотор како да се изведе приклучокот односно НАДГРАДБАТА на плинскиот уред на тие мотори. од таа причина и има повеќе типови на плински уреди, како би се задоволила потребата на сите мотори и нивното нормално работење, со точна листа кој уред е за кое возило. не заборавај дека последните неколку години,
постојат и активно се вградуваат и ОБД уреди, кои директно комуницираат со компјутерот на возилото и ги прават сите корекции на палење, наспроти општото мислење дека тоа служи за автоматско бришење на чекенџин сијаличката (глупост дојдена од неуки луѓе). исто така, ти потврдувам дека надградбата на мапата е фабричка кај која има корекции на вбризгување.
одамна плиснките уреди напреднаа, се надградија и донесени се до точка на прецизно работење и вбризгување... и сеуште се иде напред, се прават надградби и корекции за секој нов модел на мотор што ќе излезе... луѓево направија дизелски мотор да работи на гас, он збори за штетноста на плинот на самиот мотор... свашта...
