Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 391936 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1305 на: 13 Јануари 2016, 17:20:04 pm »
Паднавте во несвест за тоа чек енџин, што го тупите до толку, ако ве боли за тоа сијаличе тогаш ич не монтирајте плин. 100 пати да штелуваш - 101 пат ќе светне тоа сијаличе.
Имаше еден случај, сака од 1.4 косилица 95кс, да му се направи 200кс турбаш со стандалоне, со сите чуда... Ама се разочара кога му кажавме дека МОЖЕ ќе му свети чек енЏин :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1306 на: 13 Јануари 2016, 17:20:49 pm »
Мене после монтажа ми светеше цело време. Менуваа дизни, ништо. После мислам дека менуваа расплињача и чепкаа нешто и еве го сега сигурно 5000км нема светнато. Пунам кај стигнам, најчесто Макпетрол дека таму ми е најблиску.
Ако не и туриле лажњак на сондата еве НА :D

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1307 на: 13 Јануари 2016, 17:34:28 pm »
Imam steluvano i imam raboteno. nezboram na prazno, zatoa ti vikam deka e od losa nasteluvana mapa. Zatoa i napomenav deka se steluva vo vozenje a ne vo mesto so klikanje next i davanje gas. Pravilno steluvanje e vo vozenje na plinot, site koli so sum steluval se steluvani vo vozenje. Nemam pisano na forumov neznam od koga, ama vidov vakva dezinformacija morav da pisam :-)

P.S. So edna moja kola imam pominato 100000km, od koi 50-60000km na otvoren pat ao gazenje do kraj, i mi svetna samo ednas check engine deka jas si igrav jas so mapata i diznite, inace drugo bese se ok.

I za gubenjeto na snaga moze i toa da se resi podobro, koga ja stiskas moze da se dozira odresena kolicina benzin, primer 20% benzin, so dobro nasteluvana mapa gubenjeto na sila e mnogumalku...
« Последно менување: 13 Јануари 2016, 17:39:30 pm VTR »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1308 на: 13 Јануари 2016, 19:30:09 pm »
Imam steluvano i imam raboteno. nezboram na prazno, zatoa ti vikam deka e od losa nasteluvana mapa. Zatoa i napomenav deka se steluva vo vozenje a ne vo mesto so klikanje next i davanje gas. Pravilno steluvanje e vo vozenje na plinot, site koli so sum steluval se steluvani vo vozenje. Nemam pisano na forumov neznam od koga, ama vidov vakva dezinformacija morav da pisam :-)

P.S. So edna moja kola imam pominato 100000km, od koi 50-60000km na otvoren pat ao gazenje do kraj, i mi svetna samo ednas check engine deka jas si igrav jas so mapata i diznite, inace drugo bese se ok.

I za gubenjeto na snaga moze i toa da se resi podobro, koga ja stiskas moze da se dozira odresena kolicina benzin, primer 20% benzin, so dobro nasteluvana mapa gubenjeto na sila e mnogumalku...
Да не префрлат во темата за плин?! :)
И пак не ми одговори во што е проблемот, која е ГРЕШКАТА што компјутерот ја чита? Каква врска има возењето, кога конверзијата е од едно на друго гориво каде што разликата во стехиометријата (LPG 15.7) е 6.5%? Проблем е плинскиот ECU да ги следи фабричките вредности + тие 6.5%?
Ова што го зборуваш апсолутно не е точно бидејќи збориме за штелување каде што бараме колата да ВОЗИ и да не светнува CHECK лампата, те. не збориме за ИДЕЛАНО МАПИРАЊЕ, зголемување моќност, штелување на преправен (тјуниран) мотор , ШТЕЛУВАЊЕ на палењето на свекиците, итн...
Поправи ме ако грешам, ама со конкретен одговор :)

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1309 на: 13 Јануари 2016, 20:51:38 pm »
Tocno e ;-)

 check engine se javuva koga fuel trimot ke odi vo bogata ili siromasna smesa poveke od 10% , a odi taka zatoa sto lambdata so losa plinska mapa ke bara poveke/pomalku gorivo na kolicestvo vozduh, pa ecuto ke dava soodveten signal na benzinskite dizni ( plinot zima signal za otvaranje na diznite od benzinskite dizni ) ... znaci koga ke stavis dijagnostika na motor so sigurnost vadi ili siromasna ili bogata smesa koga... hemiskiot svojstva plin benzin ostavi gi nastrana, do +-5% ft e dobro rabotenje...

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1310 на: 13 Јануари 2016, 21:59:12 pm »
Дали плинскиот ецу врси контрола на палењето или има само мапи за колицество на гориво односно агол на отварање на дизната и време на вбризгување????

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1311 на: 14 Јануари 2016, 08:01:51 am »
Nemoze da go promeni agolot na palenje, barem jas ne sum rabotel so tolku sovrseni ecu. Sobira info za vreme na otvaranje na benzi dizni pa informacijata se prefrluva na plinskite dizni, i ako ima autoadaptacija moze da ja promeni plinskata mapa vo zavisnost od nacinot na vozenje ili drugi parametri...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1312 на: 14 Јануари 2016, 09:31:06 am »
Tocno e ;-)

 check engine se javuva koga fuel trimot ke odi vo bogata ili siromasna smesa poveke od 10% , a odi taka zatoa sto lambdata so losa plinska mapa ke bara poveke/pomalku gorivo na kolicestvo vozduh, pa ecuto ke dava soodveten signal na benzinskite dizni ( plinot zima signal za otvaranje na diznite od benzinskite dizni ) ... znaci koga ke stavis dijagnostika na motor so sigurnost vadi ili siromasna ili bogata smesa koga... hemiskiot svojstva plin benzin ostavi gi nastrana, do +-5% ft e dobro rabotenje...
Мене пак не ми е јасен делот со ШТЕЛУВАЊЕ, односно што штелуваат плинарите, освен главниот коефициент на милисекундите на дизните. Чим еднаш ја погодиш смесата (на било кое оптоварување и RPM), нема потреба од дополнителни заебанции, check engine, бидејќи плинскиот уред го СЛЕДИ фабричкиот ECU, те. следи СОВРШЕНА мапа!!!

Сума сумарум: Aко еднаш ја погодиш смесата, макар било и во ЛЕР, и не јави check, тогаш никогаш понатаму не би требало... што не е така ;)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1313 на: 14 Јануари 2016, 09:38:37 am »
....

Едно прашање, вака лаички.

Што ќе биде да речеме ако бензинската мапа се земе за плинска мапа со идентични вредности само покачени околу 5-10% (заради пониската калорична вредност на плинот)?
Без да се прават кастом мапи за плин, затоа што во тој случај сигурно ќе утнат со “штелувањето“.

Сепак за тактовите на вбризгување и самите мапи за еден мотор се прават милиони обиди и симулации во контролирана средина, која едвај ли некој што монтира плин ја има на дофат.
« Последно менување: 14 Јануари 2016, 09:50:12 am Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43934
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1314 на: 14 Јануари 2016, 09:43:14 am »
^^ Кога би се внесувал течен плин, би можело нешто слично, ама во гасовита форма кога го претвараш пред да го презентираш на плинските инџектори - далеку од изводливо. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1315 на: 14 Јануари 2016, 09:54:44 am »
Во тој случај, како се прави корелација меѓу количината на плин/воздух со количината на бензин/воздух?

ЕКУ-то си има зададено вредности која да е корелацијата со бензин/воздух  и што се наоѓа во издувните гасови. И кога тоа се променува од зададените екстремни вредности, светнува Чек Енџин.

Како се контролира количината воздух/плин за идеално согорување, и корелацијата плин/воздух издувни гасови? И како се комуницираат тие вредности до самиот ЕКУ на колата за да не фрла грешка чек енџин?
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1316 на: 14 Јануари 2016, 11:11:56 am »
....

Едно прашање, вака лаички.

Што ќе биде да речеме ако бензинската мапа се земе за плинска мапа со идентични вредности само покачени околу 5-10% (заради пониската калорична вредност на плинот)?
Без да се прават кастом мапи за плин, затоа што во тој случај сигурно ќе утнат со “штелувањето“.

Сепак за тактовите на вбризгување и самите мапи за еден мотор се прават милиони обиди и симулации во контролирана средина, која едвај ли некој што монтира плин ја има на дофат.
Додавање или одземање на гориво не се прави поради калоричноста, туку поради потреба од стехиометриско согороување на горивото. А тоа каква е калоричноста (појака, или послаба, брзина на ширење на пламен, итн), ќе го осетиш у возење.
Со самото тоа што плинските ECU се piggy back (го следат фабричкиот ECU, a воедно и го лажат) не треба некое посебно штелување, туку базично штелување на коефициентот на плинските дизни, и минимални корекции ако е потребно... Затоа и секој втор почна да става и "штелува" плин, па кога ќе светне чекот  се чудат како да го решат....

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1317 на: 14 Јануари 2016, 11:28:49 am »
.....

Не се разбирам во тоа, па затоа и лаички прашав по логика. Ова стоихиометриско согорување ќе му дојде идеално согорување. т.е. целосно согорување?

Ако да, тогаш има и други параметри кои постојат за бензинскиот мотор да врши комплетно согорување.
Со piggy-backing едвај ли ќе решиш нешто затоа што со него добиваш вредности наменети за бензин + издувот мери согорувања од бензин, а ќе пробаш да ги исполниш со гориво кое ги нема истите својства и дава различен хемиски состав/смеси во издувот.

Јас искрено мислев има и нешто повеќе за штелување на плинот.  :-\ :-\
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1318 на: 14 Јануари 2016, 13:02:37 pm »
Затоа секој втор монтира плин... Нека монтира некој Дизна ситем плин на кола со карбуратор ако е мангуп :)

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1319 на: 14 Јануари 2016, 14:05:26 pm »
ние со плинот секоја втора недела имаме проблем со индикаторот за гориво,не покажува точно,ќе го наполниш ќе извозиш некој километар ќе светне црвено...не знам дали за истото зборите,али нон стоп ја носиме да ја штелуваат и ќе потрае 1-2 недели после пак истото...