Кој тоа ШТЕЛУВА и ШТО штелува кај нас во државичкава??? Мења параметри на горивото, а и самиот не знае зошто ги менува! Ова важи за сите плинари ДО ЕДЕН!
Барам дообјаснување од некој ПЛИНАР 
пс. Чекот најчесто (99%) светнува само поради грешка предизвикана од лошо (пореметено) читање на ламбда сондата која се ЗАПУШУВА од ѓубрето од плин кое се точи кај нас, и неконтролата која ја спомна ЛП. Заклучок, не турајте плин на коли кои при исклучување на сондата пред катализатор (Bank 1 O2) прават проблем, те. ЕCU-то не се враќа во својата претходна најдобра оптимална мапа!
ne e za vo temata ama toa e totalna glupost sto zboris... kakvo gubre kakvi bakraci, vo cilindrite nema da izgori bilo kakvo gubre od temperaturata?
check engine svetnuva od loso nasteluvana plinska mapa, zatoa najdobro e plinskata mapa koga se steluva dijagramski, a ne tabelarno, bidejki vo dijagramsko steluvanje ja meris rabotata na benzin, ti se formira dijagram na rabotata na benz dizni na kolku vakum kolku otvaraat diznite, i posle toa koga ke steluvas na plin go formiras plinskiot dijagram da bide skoro identicen so benzinskiot. pri steluvanjeto na plin sekogas, ama bas sekogas se prati rabotata na benzinskite dizni, iako motorot vo toj moment raboti na plin. sekako mora da imas izbrano optimalen dijametar na otvorot na plinskite dizni. benzinskite dizni se pratat kolku ms otvaraat bidejki motorot preku regulacijata koja ja pravi lambda sondata, preku ecuto, go dava vremeto na otvaranje na benz dizni, motorot neznae deka raboti na plin, ili ednostavno kazano plinskiot ecu e ''laznjak'' na benziskiot ecu. zboram za steluvanje vo vozenje, ne koga kolata stoi vo garaza i se klika samo next na laptop...
izvinete za latinicata