Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175968 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18960 на: 13 Јуни 2017, 08:41:31 am »
Податоци за потрошња признавам од Симо, @zavramovski, од мене лично и уште 2-3 члена. Ликови што се експерти за се, да не ги именувам не ги земам за релевантни.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Да ме запознаеш со @zavramovski мора да е некој манга тој, што се разбира у коли. ;)


На тебе мислев ама сум го згрешил името сори :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18961 на: 13 Јуни 2017, 09:27:08 am »
Aјде да го решиме митот со бмв-то на бузуки, особено 40-140 мин. и 80-120 мин. Ипак ја би 530д

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18962 на: 13 Јуни 2017, 11:10:29 am »
Што ми значи тоа мин? Зашто 530? Каде каде му се подобри забрзувањата...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18963 на: 13 Јуни 2017, 11:31:15 am »
Па мин значи за колку секунди ќе постигне од 40 до 140км/ч во најбрза можна комбинација (верувам тука е шалтање 2ра 3та и 4та). Што значи на 528и забрзувањата така гледано се доста подобри но она што е исто толку важно (некој тука глуми не е важно) е забрзување во иста брзина каде што 530ката е далеку подобра.

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18964 на: 13 Јуни 2017, 11:32:57 am »
40-140 мин. значи за колку најбрзо би се постигнало тоа меѓузабрзување, во соодветните степени на пренос. 2-3-4та брзина, со шалтање значи. 

едит: Влатко ме претекнал, побрзо ги прешалтал брзините. ;D :D

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18965 на: 13 Јуни 2017, 11:35:33 am »
Нагло забрзување во иста брзина - ако веќе е се потребни перформанси - е глупост. Во моменти кога ти требаат перформанси (да речеме, при претекнување, или во некаква итна ситуација) сигурно ќе се фатиш за мењач и ќе спуштиш брзина.

Сигурно нема да фатиш да претекнуваш на двосмерен пат во несоодветна брзина, (пу-пу) да се деси да се учукаш пошто не си стигнал да претркаш на време, и после тоа да речеш „ех, да убрзуваше подобро колава од 40 до 140 во 5-та, ќе стигнев, немаше да се учукам.“

У принцип - интересна метрика за еластичност на drivetrain (мотор+менувач) е сето тоа, ама во реалност, небитно. Битно ти е можеби ако си возиш лаганица, па мерак ти е да си праиш успори-убрзај-успори-убрзај.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18966 на: 13 Јуни 2017, 11:37:45 am »
Вие му се смеете на Лоши Патишта, ама реалноста е дека сите вас ве натера да тркате коли на zeperfs. Страшна работа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18967 на: 13 Јуни 2017, 11:43:00 am »
Нагло забрзување во иста брзина - ако веќе е се потребни перформанси - е глупост. Во моменти кога ти требаат перформанси (да речеме, при претекнување, или во некаква итна ситуација) сигурно ќе се фатиш за мењач и ќе спуштиш брзина.

Сигурно нема да фатиш да претекнуваш на двосмерен пат во несоодветна брзина, (пу-пу) да се деси да се учукаш пошто не си стигнал да претркаш на време, и после тоа да речеш „ех, да убрзуваше подобро колава од 40 до 140 во 5-та, ќе стигнев, немаше да се учукам.“

У принцип - интересна метрика за еластичност на drivetrain (мотор+менувач) е сето тоа, ама во реалност, небитно. Битно ти е можеби ако си возиш лаганица, па мерак ти е да си праиш успори-убрзај-успори-убрзај.
Ќе спуштиш, ама колку надоле ќе спуштиш? Дали 2ра на 70кмч, или сепак во 3та ќе претицаш? Пак е во „една брзина“, само колку си решен да го вртиш моторот на секое реално претицање. Овие бројкиве во една брзина се доста почести од корнењата кои дали и еднаш се изведени во повеќето коли до црвено.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18968 на: 13 Јуни 2017, 11:45:11 am »
Ќе спуштиш колку што треба, варира од кола до кола, односно од менувач до менувач. На атмо-бензинец можеби ќе спуштам три брзини, на турбодизел можеби една или две. По потреба и во текот на претркувањето ќе сменам брзина, не е страшно, не ми е врзната десната рака. Све зависи од ситуацијата и колата.

Памтам кога пред неколку години возев Seat Ibiza Bocanegra - 1.4 TSI, 180 коња со DSG. Колата си крузаше низ град во 6-та брзина, ама кога ќе дадев полн гас за претркување, спушташе во трета и бркаше работа.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18969 на: 13 Јуни 2017, 11:50:40 am »
Сиромаштијата не тера да ги тркаме на запферс... не лошко :)
Оти да не исшалташ, секоја кола има подобро забрзување во соодветна брзина т.е. подобро да ја исфорсираш 2-ра или 3-та до црвено него ли да ризикуваш. Сепак подобро би забрзало него во повисока. Ваљда се предвидени моторите да издржат краткотрајно форсирање.
А дека ретко е пракса така да се претицува, ретко е, али има и аутоматици типтроници и ред други марифети...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18970 на: 13 Јуни 2017, 11:54:03 am »
Со аутоматици не е ретко. Само стискаш и он си става во најниска можна брзина за да постигне максимум што може да постигне.

Ама со мануелен менувач...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18971 на: 13 Јуни 2017, 12:32:09 pm »
Јас не сакам да прешалтувам за да претекнувам....ни од 6 та во 5 та...не па пониска.
Тоа го правам со Југото и е анојинг.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18972 на: 13 Јуни 2017, 12:33:18 pm »
Јас не сакам да прешалтувам за да претекнувам....ни од 6 та во 5 та...не па пониска.
Мазда 2.2 дизел новава од 2014 навака. Пробај ја најбрзо што можеш, би сакал да те замолам.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18973 на: 13 Јуни 2017, 12:36:27 pm »
Преубаве е ..али млад сум за неа. ;D

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18974 на: 13 Јуни 2017, 12:54:44 pm »
Прошетај до салон, имаат Mazda 3 со 2.2-литарскиот дизел као демо возило, 150 коња. Повози, морам да инсистирам.