Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2174111 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18945 на: 12 Јуни 2017, 18:58:37 pm »
Тој со осум брзини...
Тој што помалку зависи од турбото за да произведе моќност.
Кога би имале исти мењач. Ама ко шо глеам, двијката има 8степен, а 3ката 7седумстепен ауто. Ем веројатно и потешка е 3.0 варијантата за 100тина кг ... Би ја избрал 2.0 во случајов. Верувам дека има некое  "магично" garett турбинче кое испорачува буст при достс ниски вртежи...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18946 на: 12 Јуни 2017, 20:10:05 pm »
Не реков ништо за бензин само кажав дешавка,  колата е возена од еден газда на отворена релација Бт- љубљана цело време, ете мене стигна да ми се деси..за друго ќе кажам потаму,  плин возам на меганот од 0км, без никаков проблем досега.

Sent from my Redmi 4X



Владич, како што приметив еднаш спомна дека си имал 1.4 тце  пред овој меган или грешам?
Имав да, две и пол години.

Sent from my Redmi 4X



Ете така, а зоошто го смени? Зошто троши 12 градска и неможе плин да му се стави. Па затоа си го сменил за 1.6 на плин кој е турни ме да кинисам, за да уживаш во 1.4 тце кој иде солидно како 1.9 дци треба да имаш длабок џеб, вака имаш утеха дека возиш плин а плаќаш огромен данок на сметка на уживањето со 1 зарез 6.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18947 на: 12 Јуни 2017, 20:17:08 pm »
Не реков ништо за бензин само кажав дешавка,  колата е возена од еден газда на отворена релација Бт- љубљана цело време, ете мене стигна да ми се деси..за друго ќе кажам потаму,  плин возам на меганот од 0км, без никаков проблем досега.

Sent from my Redmi 4X



Владич, како што приметив еднаш спомна дека си имал 1.4 тце  пред овој меган или грешам?
Имав да, две и пол години.

Sent from my Redmi 4X



Ете така, а зоошто го смени? Зошто троши 12 градска и неможе плин да му се стави. Па затоа си го сменил за 1.6 на плин кој е турни ме да кинисам, за да уживаш во 1.4 тце кој иде солидно како 1.9 дци треба да имаш длабок џеб, вака имаш утеха дека возиш плин а плаќаш огромен данок на сметка на уживањето со 1 зарез 6.
2.0 плин оди подобро и е поголемо уживање од 1.4 тце мце и врти како што треба и не ја чекаш турбината 5 саата на ниски.

Само помал багажник имаш...

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18948 на: 12 Јуни 2017, 20:19:04 pm »
Да забораив да пишам дека треба долго да се држи педалата стисната за да осетиш нешто од тце-то а аналогно на тоа и повеќе стотки бегаат од џебот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30070
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18949 на: 12 Јуни 2017, 20:55:07 pm »
Ова со турбиниве ми е некако.. Што знам, не-баш-валиден аргумент. Не сум начекал ептееееееееееен лаговит турбаш одамна. Да, бараат малку повеќе внимание, ама па и атмосферците се исти пеникс, дури можеби и полоши на ниски вртежи. Освен ако не е саглам атмос.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18950 на: 12 Јуни 2017, 21:26:20 pm »
 Нели турбашот би работел во атмо режим додека да упали турбината, а за да се избегнат детонации намалена е компресијата, што значи ќе биде по лош него чиср атмо. Кога би спорњдувале нели идентични мотори, или ист пред и по ставање/ вадење турбина. Новиве турбини се со елиси наместо со бајпас ( клапна), ко бајаги да се по ефективни на ниски обртаи и нели да е бостот рамномерен...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18951 на: 12 Јуни 2017, 23:08:04 pm »
Нели турбашот би работел во атмо режим додека да упали турбината, а за да се избегнат детонации намалена е компресијата, што значи ќе биде по лош него чиср атмо. Кога би спорњдувале нели идентични мотори, или ист пред и по ставање/ вадење турбина. Новиве турбини се со елиси наместо со бајпас ( клапна), ко бајаги да се по ефективни на ниски обртаи и нели да е бостот рамномерен...
Угушен атмо режим, нели пошто усисот му оди преку турбото кое не е улетано, и издувот му оди низ турбо кое не е улетано. За разлика од атмос кој има што поотворен издув и усис.
Ова со турбиниве ми е некако.. Што знам, не-баш-валиден аргумент. Не сум начекал ептееееееееееен лаговит турбаш одамна. Да, бараат малку повеќе внимание, ама па и атмосферците се исти пеникс, дури можеби и полоши на ниски вртежи. Освен ако не е саглам атмос.
1.4т со 2.0а торкот ќе е сличен, само што кај вториов не го чекаш туку лета одма.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18952 на: 12 Јуни 2017, 23:21:08 pm »
Затоа ги направија би-турбо, едното работи од 600-700 рпм до крај 3-4к, па после тоа се гаси, пали другото... Ама ретки се такви изведби и најверојатно со иста цена како добар атмо, само по комплицирани :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18953 на: 12 Јуни 2017, 23:30:29 pm »
Кај бензинците тоа е решено со Twin Scroll турбини.

Цитат
, but with single-scroll systems spool-up and response are much slower than with a twin-scroll design, yet twin-scroll systems still provide excellent top end performance. Although switching from single-scroll to twin-scroll can be expensive, for hard-core boost junkies who want much faster throttle response without giving up any top end, there is no better solution.
http://www.superstreetonline.com/how-to/engine/modp-0906-twin-scroll-turbo-system-design/

Имааа лаагче, ама па има и од тротл со сајла кога ќе преминеш на драјв бај вајр тротл.. Се трпи и не смета. Можам со сигурност да кажам дека на TBi-то со TwinScroll, помал е лагот отколку на JTD 16v M-jet-от.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18954 на: 13 Јуни 2017, 00:27:15 am »
Ете така, а зоошто го смени? Зошто троши 12 градска и неможе плин да му се стави. Па затоа си го сменил за 1.6 на плин кој е турни ме да кинисам, за да уживаш во 1.4 тце кој иде солидно како 1.9 дци треба да имаш длабок џеб, вака имаш утеха дека возиш плин а плаќаш огромен данок на сметка на уживањето со 1 зарез 6.

12 градска за 1.4 130кс ? Ма немој да ме јебеш бре...

Тоа ни алфа не го може. :D

@Simo - Carrier159  знам дека си пишал 100 пати до сега, ама не памтам. Градска просек на твоите 1.8 200кс ?
« Последно менување: 13 Јуни 2017, 00:32:21 am Спенсер »

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18955 на: 13 Јуни 2017, 03:07:22 am »
Не реков ништо за бензин само кажав дешавка,  колата е возена од еден газда на отворена релација Бт- љубљана цело време, ете мене стигна да ми се деси..за друго ќе кажам потаму,  плин возам на меганот од 0км, без никаков проблем досега.

Sent from my Redmi 4X



Владич, како што приметив еднаш спомна дека си имал 1.4 тце  пред овој меган или грешам?
Имав да, две и пол години.

Sent from my Redmi 4X



Ете така, а зоошто го смени? Зошто троши 12 градска и неможе плин да му се стави. Па затоа си го сменил за 1.6 на плин кој е турни ме да кинисам, за да уживаш во 1.4 тце кој иде солидно како 1.9 дци треба да имаш длабок џеб, вака имаш утеха дека возиш плин а плаќаш огромен данок на сметка на уживањето со 1 зарез 6.
Чекај бе друже кај истрча со заклучоци.Прво трошеше помалце од овај меган,  второ имав плин и на него, трето овај 1.6 ми е земен нс приватна компензација/спогодба бидејки стариот настрада во сообраќајка, али небитно глеам знаеш поќе од мене за мојот џеб и замене него самиот јас.

Sent from my Redmi 4X
« Последно менување: 13 Јуни 2017, 03:38:00 am vladic3110 »
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18956 на: 13 Јуни 2017, 07:02:29 am »
Податоци за потрошња признавам од Симо, @zavramovski, од мене лично и уште 2-3 члена. Ликови што се експерти за се, да не ги именувам не ги земам за релевантни.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18957 на: 13 Јуни 2017, 07:26:56 am »

@Simo - Carrier159  знам дека си пишал 100 пати до сега, ама не памтам. Градска просек на твоите 1.8 200кс ?
Околу 13 градска, за жал сменив акумулатор пред 3-4 дена, па ми се избришаа податоците, имав неколку илјади само градска. Бордот покажуваше 12.6-7, и е прилично прецизен.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18958 на: 13 Јуни 2017, 07:55:58 am »
Податоци за потрошња признавам од Симо, @zavramovski, од мене лично и уште 2-3 члена. Ликови што се експерти за се, да не ги именувам не ги земам за релевантни.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Да ме запознаеш со @zavramovski мора да е некој манга тој, што се разбира у коли. ;)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18959 на: 13 Јуни 2017, 08:28:54 am »
Не реков ништо за бензин само кажав дешавка,  колата е возена од еден газда на отворена релација Бт- љубљана цело време, ете мене стигна да ми се деси..за друго ќе кажам потаму,  плин возам на меганот од 0км, без никаков проблем досега.

Sent from my Redmi 4X



Владич, како што приметив еднаш спомна дека си имал 1.4 тце  пред овој меган или грешам?
Имав да, две и пол години.

Sent from my Redmi 4X



Ете така, а зоошто го смени? Зошто троши 12 градска и неможе плин да му се стави. Па затоа си го сменил за 1.6 на плин кој е турни ме да кинисам, за да уживаш во 1.4 тце кој иде солидно како 1.9 дци треба да имаш длабок џеб, вака имаш утеха дека возиш плин а плаќаш огромен данок на сметка на уживањето со 1 зарез 6.
Чекај бе друже кај истрча со заклучоци.Прво трошеше помалце од овај меган,  второ имав плин и на него, трето овај 1.6 ми е земен нс приватна компензација/спогодба бидејки стариот настрада во сообраќајка, али небитно глеам знаеш поќе од мене за мојот џеб и замене него самиот јас.

Sent from my Redmi 4X

Колку што сум правел муабет со сите сопственици на 1.4 тце сите се жалат од потрошувачката која се движи околу 12 литра, гледав и јас пред некоја недела 1.4 тце купе, го повозив се јавив во плимонт за плин ми рекоа уредот е 1100 евра иста ситуација како ТСИ се откажав одма, иако меганот имаше убава цена ја не можам да плаќам 12 литра бензин, ако веќе плаќам тоолку за бензин ќе си купам РС и крај на приказната. Не знам тебе како ТЦЕ ти трошел помалце од 1.6 атмото.

Иначе ете се извинувам не знаев.