Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175583 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18840 на: 07 Јуни 2017, 11:07:34 am »
Баш напротив. Ако зимам аутоматик, тогаш дизел, ако мануелец, тогаш бензинец. Секој дизел е утепувачка со тоа мануелните мењачи за низ град.
Не си ме разбрал. Зборам за конретни мотори, со конкретни менувачи. Сигурно нема да возам ЦВТ менувач. Ако дизел е утепувачка со мануелен менувач, да не било 1.9 сди? :D Торкот на модерен дизел во фиксен степен на пренос е тоа што го прави во град удобен за возење. Како што реков, да ги оставиме тука возилата од високата класа.

А сега да не се правиме најголеми тркачишта и реално да гледаме на работите.

Ако возам во град 60 и сакам наеднаш да претекнам колона возила и сум во 3та брзина со мануелен менувач. Во гореневадените примери што ги дадов (тси/тди) со дизелот стискам гас и сум свршил работа. Тие 340нм или колку и да се помагаат многу повеќе од 250нм на бензинецот во вакви услови. Со бензинецот за исто такво или подобро убрзување треба да ставам во втора брзина да натепам гас. Тука трошам време за шалтање од 3та во 2ра и после повторно од 2ра во 3та. Али секако на некои тоа им преставува задоволство да се осеќаат ко да се на стаза. А во истиов пример но со дсг во тси-то  со само еден допир на гаста се намалуваат брзините без никакво значително губење на време за мануелнo шалтање и самата предност на дизелот од овој аспект се губи.  Сосема друг е муабетот и филингот кога претекнуваш при брзини 100+ па тогаш разберам да шалташ брзини.

Иначе Марјан 530д или 535д ѕверско ауто само среќа со потрага на добар примерок.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18841 на: 07 Јуни 2017, 11:25:48 am »
Баш напротив. Ако зимам аутоматик, тогаш дизел, ако мануелец, тогаш бензинец. Секој дизел е утепувачка со тоа мануелните мењачи за низ град.
Не си ме разбрал. Зборам за конретни мотори, со конкретни менувачи. Сигурно нема да возам ЦВТ менувач. Ако дизел е утепувачка со мануелен менувач, да не било 1.9 сди? :D Торкот на модерен дизел во фиксен степен на пренос е тоа што го прави во град удобен за возење. Како што реков, да ги оставиме тука возилата од високата класа.

А сега да не се правиме најголеми тркачишта и реално да гледаме на работите.

Ако возам во град 60 и сакам наеднаш да претекнам колона возила и сум во 3та брзина со мануелен менувач. Во гореневадените примери што ги дадов (тси/тди) со дизелот стискам гас и сум свршил работа. Тие 340нм или колку и да се помагаат многу повеќе од 250нм на бензинецот во вакви услови. Со бензинецот за исто такво или подобро убрзување треба да ставам во втора брзина да натепам гас. Тука трошам време за шалтање од 3та во 2ра и после повторно од 2ра во 3та. Али секако на некои тоа им преставува задоволство да се осеќаат ко да се на стаза. А во истиов пример но со дсг во тси-то  со само еден допир на гаста се намалуваат брзините без никакво значително губење на време за мануелнo шалтање и самата предност на дизелот од овој аспект се губи.  Сосема друг е муабетот и филингот кога претекнуваш при брзини 100+ па тогаш разберам да шалташ брзини.

Иначе Марјан 530д или 535д ѕверско ауто само среќа со потрага на добар примерок.

Јас ти зборам од искуство. Дизел за тркање не го ни есапам, не е да се праиме тркачи, туку за возење барем еден ипол саат низ скопје дневно, тоа е најмлаку дневно што поминувам низ градов.
Еве, сабајлево само извозев точно саат и дваес минути, а уште не е ни 12ч. И тоа со дизел, ама не СДИ, туку со (мање/више) 140тина кс турбо дизел, со 300+ нм. Можам да ти кажам дека турбо бензинецот со исти торк, иако малку потежок е „сан летње ночи“ во спореба со дизелов за градско возење.
Да не биде дека само моине коли сум ги тркалал, знам како е со 1.6тди дсг во турначе и суперб, знам како е со 2.4јтдм во 159 и аутоматик, знам како е во 166 2.4 аутоматик, знам голфче 2.0 тди дсг како вози.. Склопот дизел+(посаглам) аутоматик, е единствно прифалтиво дизел решение во ПМВ.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18842 на: 07 Јуни 2017, 12:54:40 pm »
Каков дизел бе. Ако сакаш да се заебеш, врска нема. Торкови, моркови... Се заебав ;D ;D



@Chlink Точни ли се шпекулациите дека троши просек 10 петакот со 200кс?

Десет со лабаво. може и подоле да се спушти. Ја сум го спуштил и под 8 градска ама со напнување. Ама кај мене има ремап праено и некои други ствари. не знам колку е битно тоа. извини за јаково каснење.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18843 на: 07 Јуни 2017, 13:00:56 pm »
Ок ти збориш од искуство а ја зборам од неискуство? :)
Многу добро знаеш дека тие 340нм во 140кс дизел не се исти со 300нм во турбо бензин. Таков торк на турбо бензин има даааалеку над 140кс, повеќе би рекол накај 200кс, така што споредбата е ден и ноќ.

Наравно да дсг (или било кој добар аутоматик) + било кој модерен дизел е исто добитна комбинација исто како и тси + дсг. Поентата беше сосема различна. Мануелен менувач во дизел е многу попаметно решение отколку во турбо бензин мануелен менувач во секојдевна употреба. Разликата од 2.000 евра за дизел подобро земи добар турбо бензин и додади си автоматик. Те заболе после за губење време во шалтање при возење во град и претекнување.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18844 на: 07 Јуни 2017, 13:11:15 pm »
Јас ти го пренесов моето искуство, не алудирав дека ти немаш искуство, само моето искуство вели дека е попаметен избор дизел со аутоматик, отколку дизел со мануелен за секојдневно возење низ град.
Бензинец со мануелен мене ми е поприфалтиво и за ќејф и за низ град, отколку дизел со мануелен кој ми е тотално промашен потег во аутоиндустријата.
За низ град, тргни - застани не коростам ни 60кс без разлика у која кола, само у дизелот ќе мора 16.000 пати почесто да исшалтам, затоа што не вози убаво со 80 у 3-та, а бензинецот можам да го развлечам у таа трета од 20-80 на саат, ако ми треба. Во град, речиси никад не ми треба претицање со газење и макс забрзување, за разлика од отворен пат со две ленти, кај што треба што побрзо да го претицам камионот со приколка. 
На крајот, се сведува кој што си сака, јас со моево градско возење, од околу 18-19.000км годишно строго скопска вожња, многу повеќе би сакал да бидам во дизел со аутоматик, отколку во дизел со мануелен.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18845 на: 07 Јуни 2017, 13:25:50 pm »
Дизел само аутоматик низ град, се друго апсолутно нема поента ни-как-ва!
Второ кога е аутоматик ја штедиш ламелата, замаецот и мењачот- ( не влегол у трета, не си стиснал кумплуг итн проблеми ).
Трето во трета можеш макс 60, а фалат оние 15 + па мораш 4-та итн.

Дизелот царува на аутобан, за во град .. аутоматишен.

Бензинците се олараундер и можеш да се иживљаваш на нив.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18847 на: 07 Јуни 2017, 14:08:01 pm »
Забегале малце со цениве.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18848 на: 07 Јуни 2017, 14:34:05 pm »
Многу добро знаеш дека тие 340нм во 140кс дизел не се исти со 300нм во турбо бензин. Таков торк на турбо бензин има даааалеку над 140кс, повеќе би рекол накај 200кс, така што споредбата е ден и ноќ.




Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18849 на: 07 Јуни 2017, 15:38:46 pm »
Exactly   :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18850 на: 07 Јуни 2017, 18:13:56 pm »
ОВаа во трета при 40 да треба да ја залеташ, ќе поминат добри 3 секунди пред да почне да забрзува.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18851 на: 07 Јуни 2017, 18:16:38 pm »
Среќа не е заварен мењачот во трета, и колата има функционална педала за куплунг. Исто така на возачот му е познат поимот „менување брзини“.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18852 на: 07 Јуни 2017, 18:20:04 pm »
Додека да сменип брзина пак појдоа 2 секунди. И шо си направил? И зошто 250 кс за да не можи градска во трета да возиш???

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18853 на: 07 Јуни 2017, 18:21:12 pm »
Дур улета пак турбото, 3.0 атмосот веќе прошол патарина.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18854 на: 07 Јуни 2017, 18:32:58 pm »
Дур улета пак турбото, 3.0 атмосот веќе прошол патарина.
Не е баш така... Барем не со моторот што го има @marjanot ... Twin Scroll турбото си ја врши убаво својата работа на ниски вртежи. Бустот од 0 бари на 1500 вртежи стига до 1.6 ми се чини кај него, за многу кратко време, секунда ор лес.
Еве нека ги „истрка“ некој на зеперфс 159 tbi со 200кс и 3.2 со 260кс, Нека ги види меѓузабрзувањата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.