Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1995632 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3937
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15825 на: 16 Септември 2015, 14:12:44 pm »
Никој не ги оспорува фактите, но во секојдевно возење секогаш ќе имаш повеќе моќност освен нели ако ти е интересно да си шалташ бензинец во град за да секое минимално убрзување биде идентично или побрзо од дизел. Најпрост пример ти е 1.4 тси вс 1.6 дци, односно 250нм од 1500-3500 обраи и 320нм од 1750 до вероватно 2500 обртаи. Разликата е сосем доволна за да се осеќаш моќно возејќи во град со дизелот. А тоа дека 1.4 тси во овој пример е секунда ако не и повеќе побрз од 0-100 мене ми има 1% важност :)

Колку све при срце си зима марјанот тоа е чудо едно. Малку ироничен и саркастичен пробува да биде, ама тешко иде :)


1.5 dCi so 106 KS ima 260 Nm од 1750 па на сите овде им „лета“ моторот. Наеднаш 1.4 TSI со 250 Nm на 1500 е тиња. Ајде уште еден круг од 100 страни за торкот, потрошувачката и вртежите во секојдневието.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15826 на: 16 Септември 2015, 14:13:17 pm »
И ти почна со заебанцииве, јак си нема што :) ајде напиши нешто корисно нареден пат.

Стварно не ми е јасно зошто слепи ко стап ги браните едните или другите. Освен стратро кој што вози јак бензинец и самиот кажува објективно какви се предностите и недостатоците сега е смешно дека моќ за во град не ти треба....

Не се заебавам, озбилен сум. Мојата кола конкретно е средножалосна ако не ја пржам во високи вртежи. Ама во исто време не сум осетил некој недостаток на моќ во градска и без високи вртежи. Ако веќе згусне ситуацијата, брзина подоле и кола пољети. И тоа е тоа.
Со дизелот кој го имам не враќам брзина подоле. Но, кога седнам од бензин во дизел, обртомерот брзо ми се полни, па треба почесто брзина погоре.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15827 на: 16 Септември 2015, 14:19:57 pm »
Да беше и малку релевантно тоа „забрзување до 3000рпм“, ќе го имаше по тестови и споредби...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15828 на: 16 Септември 2015, 14:26:51 pm »
Еве ги моите дизелашки статистики:

мерено на 4256 km
Потрошувачка мерена на полни резервоари (55-60 l) - Min: 7.55 l/100km Max: 7.96 l/100km Avg: 7.72 l/100km
Просечна цена на 1km - 4.1 мкд.

20% од километрите се извозени на отворено. Другото е низ Скопје. Клима користам постојано кога е над 25C дење и сончево. Статистиката е од Јуни годинава.

Ајде сега Марјанот да ги пише неговите :)

Зошто да пишувам бе, па после лажел, спиел на кров  :P



Изминати 4642 км (последните). На отворено помалку од 1000 км (Гевгелија собир, еднаш до Охрид, еднаш до Визијана Кумановско).
Нормално клима секогаш кога е потребно.

Просек, околу 7,7л/100км.
Да не кажам исто  :)


Колку све при срце си зима марјанот тоа е чудо едно. Малку ироничен и саркастичен пробува да биде, ама тешко иде :)

ЛОЛ бе  :D :D

Ај што само потрошувачката беше предност, туку веќе ни таа не е  8)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15829 на: 16 Септември 2015, 14:43:25 pm »
И ти почна со заебанцииве, јак си нема што :) ајде напиши нешто корисно нареден пат.

Стварно не ми е јасно зошто слепи ко стап ги браните едните или другите. Освен стратро кој што вози јак бензинец и самиот кажува објективно какви се предностите и недостатоците сега е смешно дека моќ за во град не ти треба....

Не се заебавам, озбилен сум. Мојата кола конкретно е средножалосна ако не ја пржам во високи вртежи. Ама во исто време не сум осетил некој недостаток на моќ во градска и без високи вртежи. Ако веќе згусне ситуацијата, брзина подоле и кола пољети. И тоа е тоа.
Со дизелот кој го имам не враќам брзина подоле. Но, кога седнам од бензин во дизел, обртомерот брзо ми се полни, па треба почесто брзина погоре.

Ете што убаво си објасни. И сега ако сум марјанот или некој сличен лик треба вицови да смислувам, да се правам експерт или да исмејувам зошто атмо-бензинец не е еластичен на ниски вртежи. Нема смисла...

Тоа што не си осетил недостаток нели е твое мислење и почит за тоа, како што е и моето мислење за возење дизел секојдневно во градски услови за разлика каде што на сите тестови 0-100, максимално убрзување итн. е нешто што мене лично навистина не ме интересира, затоа што 99.9% од времето што го поминувам во автомобил не ја цедам колата до црвено. Се надевам дека ме разбираш. Никој не оспорува ништо ама на темава ако нешто оспориш веднаш наидува на правење некој вид сакрастична заебанција и така се во круг. Имаме различна перцепија што е за тебе подобро/поинтересно кога наеднаш ќе треба да убрзаш, а за мене е нешто сосема друго. Нема потреба да се докажуваме или преку "заебанции" да се правиме паметни.

Марјанот повеќето твои коментари се такви, нешто се смееш од страна, па пробуваш различни методи да докажеш нешто или се потсмеваш. Навистина е жално. Ако може да ми одговориш што е тоа што те тера да бидеш таков конкретно на темава? Да не почнам да постирам твои постови на темава, врие од такви.
Да беше и малку релевантно тоа „забрзување до 3000рпм“, ќе го имаше по тестови и споредби...

Симо, тоа за мене е релевантно зошто јас возам во град и на отворен пат каде што при претекнување ретко возам над 3500рпм. Ако вака зборуваме, до "вчера" 90% од луѓево на форумов не знаеја што е тоа НМ и каква улога игра во забрзувањето. А фактот што такви тестови не постојат е многу прост, едноставно нема смисла. Перформанси се објавуваат максимални, али да повторам тоа мене не ми игра голема улога. Тебе можеби да, мене не.

Насоката на темава треба да биде кон класифицирање според личните потреби (сакам звук вс несакам високи обртаи), големина на автомобилот, годишна километража, потрошувачка, и многу други параметри и во тој контекст да се споредува бензинец и дизел.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15830 на: 16 Септември 2015, 14:50:40 pm »
Во моментите кога со дизел се вози на 3000 вртежи, со бензинец се вози на 4000 вртежи. Кога ќе го разберете тоа, тогаш ќе праиме муабет. Кога дизелот го „стискаш“ на 4000 вртежи, јас бензинецот го стискам на 6000 вртежи. Рангот на вртежи ми е даден за да го користам целиот. Нема зошто бензинец и дизелаш да возат на исти вртежи, во исто време и при исти услови. Нема зошто јас со бензинецот да не сменам на 4000 вртежи во поголема брзина, ако ти со дизелот тоа го праиш на 3000.
Нешто слабо контаме со брзините и обртаите тука....

Очигледно многу научија што е торк, сеа уште да научат дека торкот од моторот кога ќе се пренесе на тркала поминува низ менувач, ќе биде добро...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15831 на: 16 Септември 2015, 14:52:14 pm »
Насоката на темава треба да биде кон класифицирање според личните потреби (сакам звук вс несакам високи обртаи), големина на автомобилот, годишна километража, потрошувачка, и многу други параметри и во тој контекст да се споредува бензинец и дизел.

Зашто да биде таква насоката на темава, и уште повеќе, зашто мислиш дека не е (со исклучок на неколку обиди за објективност кај некои членови)?

Темава е погрешно поставена уште пред пар години, согласно насловот и согласно тој што ја отворил имал некое ТДИ и го споредил со 0.8 бензинец у Матиз. И сеа, секогаш кога ќе се појави некоја споредба што е во корист на турбо-бензинецот, одма се мењаат критериуми, се возело до 3000 обртаи (пошо и онака дизелот издишува на 4500), немало потреба да се мења брзина (а замисли, направиле луѓето мењач) и се паѓа у несвест за све и свашта. Ама сакаме да ги величаме турбо-дизелите кои ги поседуваме, во однос на нисколитражни атмосферски бензинци така? Троа очајно е тоа, нели?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15832 на: 16 Септември 2015, 14:54:57 pm »
Марјанот повеќето твои коментари се такви, нешто се смееш од страна, па пробуваш различни методи да докажеш нешто или се потсмеваш. Навистина е жално. Ако може да ми одговориш што е тоа што те тера да бидеш таков конкретно на темава? Да не почнам да постирам твои постови на темава, врие од такви

Или си ме помешал со некој друг или DPF-то ти затнало.
Јас ќе те замолам да постираш мои постови (озбилно), пошто мислам дека солиден труд имам оставено споредувајќи по каков и да критериум налага дизелхедството на форумов.
По цена, по кубикажа (не се споредува), по коњажа, по звучност... итн. Верувам нема да ти биде тешко да ги најдеш постовите.

На крајот сме заклучиле дека потрошувачката е онаа која е предност кај дизелот.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14388
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15833 на: 16 Септември 2015, 15:06:01 pm »
Според мене дизелот е далеку порелаксиран и полесен за возење во град во гужва.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15834 на: 16 Септември 2015, 15:19:38 pm »
Тек атмосферец колку е опуштен... милина.....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15835 на: 16 Септември 2015, 15:28:32 pm »
Според мене дизелот е далеку порелаксиран и полесен за возење во град во гужва.
Аутоматикот, небитно дали дизел или бензин.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15836 на: 16 Септември 2015, 15:29:51 pm »
Според мене дизелот е далеку порелаксиран и полесен за возење во град во гужва.
Аутоматикот, небитно дали дизел или бензин.

Мразам аутоматици, ама ова го потпишувам со сите можни средства, ако треба и отпечаток од крв, примерок од плунка, печат со восок итн итн.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14388
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15837 на: 16 Септември 2015, 15:37:14 pm »
За автоматик се знае,за мануел мислев.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43929
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15838 на: 16 Септември 2015, 15:46:58 pm »
Ова прв пат некој да го каже за дизел у град :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15839 на: 17 Септември 2015, 00:01:47 am »


Очигледно многу научија што е торк, сеа уште да научат дека торкот од моторот кога ќе се пренесе на тркала поминува низ менувач, ќе биде добро...
Ќе биде богами, нема да ме кочат овие со обичниве бензинци...ќе ги пребацат брзина подолу и на бензин(над 4500 врт.), за да не кочат сообраќај низ град и по угорници :D
Обичните дизели скоро изумреа фала богу ;D