Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1945272 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15600 на: 16 Јуни 2015, 20:34:22 pm »
Општо за темава

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15601 на: 16 Јуни 2015, 20:35:31 pm »
Среќа меморијата не ме напушта така лесно, па можам и покрај јаката речитост на FilipV да му ги фатам далаверите што пробува да ги протури на форумов:

Јој туго… да, пошто ми плаќаат сорос и масоните по комад протурена далавара...

FilipV фатен у небрано бр. 1

OK, чим сум у небрано, ја ќе потстанам од столчево да си ги преместам јајацата и да се ослободам од гужва таму доле, а ти уште дужиш објаснување каква врска има муабетот со наглата акцелерација како метод на штедење на гориво со муабетот б вс д.

Инаку, „првото“ објаснување е да го сфати и ојле и дојле и служи да се илустрира паразитска потрошувачка вс потрошувачка за полезно дејство. Тоа ми беше основната цел. Како сакаш сфати го (и на едниот и на другиот начин) - се штеди повеќе гориво отколку со бавно тегнење до таргетната брзина, што е основната поента. Мислев дека е повеќе од јасно дека упростувам кога пишав:

Еве, за да биде поедноставно...

Позната пракса во дидактиката е предметот на објаснување да се упрости за да се направи полесен за излагање на аудиториумот, па макар и по цена понекогаш малку да се изгуби на точност - се со цел да се сфати концептот. А за да го изложам концептот „паразитска вс пропулзивна потрошувачка“ беше доволно да се задржам за брзината, без да навлагам во степените на пренос. Но, за напредните ученици, како тебе - ќе ти кажам дека всушност е важно што побрзо да стигнеш до највисокиот степен на пренос - нешто што веќе го имам пишувано, но ти во последнава срч сеанса не се сети да го побараш.

Повеќе на оваа тема можеш да прочиташ тука.

Прво, обрни внимание дека никаде не сум рекол дека „дизелот е супериорен во однос на бензинецот“ освен во твоите straw man редукционистички фантазии.

во вртежите во кои обично се вози дизелот е супериорен

Нели виде дека нешто пишува пред „дизелот е супериорен“? За украс ли сум го напишал тоа?

Што праиме сеа бе Филип? Како ќе се вадиме сеа од кашава?

Ја викам секој за себе да си глеа пер. Секој својата каша.

Или ќе почнеме малку да се држиме до ставовите кои сме ги изнеле некогаш во минатото? Или ќе му лепиме „Строу Мен“ етикети на Симо и ќе викаме дека има бујна фантазија?  

И едното и другото.

Ист си ко другите пер. :( Кога аргументот на одредена тема ќе ти биде разнишан, се разгневуваш и напаѓаш по личноста која го изнесува аргументот. Ете затоа ти се љутам: пошто испаѓаш ист ко другите.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15602 на: 16 Јуни 2015, 20:39:37 pm »
Супериорноста може да се дискутира, неспорно.

А-у, Симо? Нели „бензинецот беше супериорен во сите режими“?? Нели „единствената предност на дизелот е потрошувачката“???

Од кај сеа одеднаш простор за дискусија? Ќе почнеме ли малку да се држиме до ставовите кои сме ги изнеле некогаш во минатото?

Не се мачи да одговориш, овие прашања се реторски.

(headshake)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15603 на: 16 Јуни 2015, 20:44:38 pm »
Симо ти со твојот бензинец возиш 60км/ч во 3 брзина. Јас со дизел 2.0 184 коња исто така. Стискам педала за гас до крај и во самиот старт дефинитивно те поминувам. Тоа е тоа, супериорноста во такви услови нема што да се дискутира. Дизелот како дизел има повеќе моќност на ниски обрати.  Нормално ти можеш да ставиш во втора и да се правиме сите тркачи ама филип мислам збори за реални услови.

Duel : Alfa Romeo 159 1750 TBI vs BMW 120 dA (F20)
Дури 16 коња помалку а разликите како да кажам....повеќе од очигледни.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15604 на: 16 Јуни 2015, 20:59:47 pm »
Супериорноста може да се дискутира, неспорно. Ете, можеше да пробаме два мотори еден дизел и еден бензинец во 159, може исто да земеш и да ја погледнеш споредбата на дизел и бензин во Giulietta, може теоретски да разглабаме за редукциските односи на менувачите, и тн итн....
Inace 159 e njprodavan vo 1.9 jtd 16v 150 varijantata.
Jas lico mislam deka 159 so 2.4 210 ks crvena to deka mi bi bila bas po kejf I najsuperiorna od modelite na 159

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15605 на: 16 Јуни 2015, 21:15:36 pm »
Супериорноста може да се дискутира, неспорно.

А-у, Симо? Нели „бензинецот беше супериорен во сите режими“?? Нели „единствената предност на дизелот е потрошувачката“???

Од кај сеа одеднаш простор за дискусија? Ќе почнеме ли малку да се држиме до ставовите кои сме ги изнеле некогаш во минатото?

Не се мачи да одговориш, овие прашања се реторски.

(headshake)

Не ми е мака да одговорам, Ова што го кажа во наводници се мои ставови и се подложни на дискусија, а јас сум спремен да ги бранам аргументирано.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15606 на: 16 Јуни 2015, 21:25:49 pm »
Ете затоа ти се љутам: пошто испаѓаш ист ко другите.

Пошто сите други не се во право, само ти си?
А што правиме со случаите кога не си во право? Или ќе биде „тази дупка не е дупка“ или ќе се фаќаш за дефиниции на зборови?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15607 на: 16 Јуни 2015, 21:27:23 pm »
Муабетов ми е многу познат, обично ми раскинуваат со оваа реченица. Срцки ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15608 на: 16 Јуни 2015, 21:39:10 pm »
Среќа меморијата не ме напушта така лесно, па можам и покрај јаката речитост на FilipV да му ги фатам далаверите што пробува да ги протури на форумов:

Јој туго… да, пошто ми плаќаат сорос и масоните по комад протурена далавара...

Незнам кој те плаќа, ама ето, у една порака два пати кажуваш работи за кои претходно обратно си тврдел.

Цитат
FilipV фатен у небрано бр. 1

OK, чим сум у небрано, ја ќе потстанам од столчево да си ги преместам јајацата и да се ослободам од гужва таму доле, а ти уште дужиш објаснување каква врска има муабетот со наглата акцелерација како метод на штедење на гориво со муабетот б вс д.

Не дужам, веќе ти објаснив (во некоја од претходните пораки, провери), еве да ти повторам:
Цитат
Го убацив затоа што според твоите сознанија за најштедливо возење, треба што побрзо да стигнеш до посакуваната брзина на движење (барем јас така го сконтав тоа, ќе побарам после дома кај што објаснуваш). За најбрзо стигнување во најголемиот можен степен на пренос е лесно. Прва исцепи ја до лимитер, па убаци у крајна.
Затоа го земав параметарот „забрзување до 80“. Значи сакаме штедливо да возиме, треба што побрзо да забрзаме до посакуваната брзина. Ете реална потреба од најдобро забрзување до Х.

Цитат
Инаку, „првото“ објаснување е да го сфати и ојле и дојле и служи да се илустрира паразитска потрошувачка вс потрошувачка за полезно дејство. Тоа ми беше основната цел. Како сакаш сфати го (и на едниот и на другиот начин) - се штеди повеќе гориво отколку со бавно тегнење до таргетната брзина, што е основната поента. Мислев дека е повеќе од јасно дека упростувам кога пишав:

И сега? Реален податок е „забрзување од 0-X“ при нормално возење или не е?

Цитат
Еве, за да биде поедноставно...

Позната пракса во дидактиката е предметот на објаснување да се упрости за да се направи полесен за излагање на аудиториумот, па макар и по цена понекогаш малку да се изгуби на точност - се со цел да се сфати концептот. А за да го изложам концептот „паразитска вс пропулзивна потрошувачка“ беше доволно да се задржам за брзината, без да навлагам во степените на пренос. Но, за напредните ученици, како тебе - ќе ти кажам дека всушност е важно што побрзо да стигнеш до највисокиот степен на пренос - нешто што веќе го имам пишувано, но ти во последнава срч сеанса не се сети да го побараш.

Повеќе на оваа тема можеш да прочиташ тука.

Ааа, фала. Значи нема врска оноа „најбрзо да стигнеш до посакуваната брзина“ уствари дидактика.. Ааа ок, ок... Јасно е сеа... шалили смо се, не е битна акцелерацијата. ::)


Цитат
Прво, обрни внимание дека никаде не сум рекол дека „дизелот е супериорен во однос на бензинецот“ освен во твоите straw man редукционистички фантазии.

во вртежите во кои обично се вози дизелот е супериорен

Нели виде дека нешто пишува пред „дизелот е супериорен“? За украс ли сум го напишал тоа?

Дали јас пишав дека си рекол дека „дизелот е супериорен во секое можно сценарио“ или само дека си рекол дека „дизелот е супериорен“?


Цитат
Што праиме сеа бе Филип? Како ќе се вадиме сеа од кашава?

Ја викам секој за себе да си глеа пер. Секој својата каша.

Убаво вака што викаш. Ама немој да ми лепиш етикети друг пат „строу мен“, или дека фантазирам.. Не сум вчерашен и јас.


Цитат
Или ќе почнеме малку да се држиме до ставовите кои сме ги изнеле некогаш во минатото? Или ќе му лепиме „Строу Мен“ етикети на Симо и ќе викаме дека има бујна фантазија? 

И едното и другото.

Ист си ко другите пер. :( Кога аргументот на одредена тема ќе ти биде разнишан, се разгневуваш и напаѓаш по личноста која го изнесува аргументот. Ете затоа ти се љутам: пошто испаѓаш ист ко другите.

Како бе Филип те нападнав? Што кажав што го оцени како напад врз твојата индивидуа? Ако навистина сум го направил тоа во денешниов ден, те молам кажи, веднаш ќе ти се извинам.
Сепак, имам чуство дека денешнава дискусија само површно ја следиш и фаќаш „хајлајти“ и одговараш на оноа што сакаш да одговриш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15609 на: 16 Јуни 2015, 21:44:13 pm »
Симо ти со твојот бензинец возиш 60км/ч во 3 брзина. Јас со дизел 2.0 184 коња исто така. Стискам педала за гас до крај и во самиот старт дефинитивно те поминувам. Тоа е тоа, супериорноста во такви услови нема што да се дискутира. Дизелот како дизел има повеќе моќност на ниски обрати.  Нормално ти можеш да ставиш во втора и да се правиме сите тркачи ама филип мислам збори за реални услови.

Duel : Alfa Romeo 159 1750 TBI vs BMW 120 dA (F20)
Дури 16 коња помалку а разликите како да кажам....повеќе од очигледни.

За да е очигледно треба вака :)


извор:
http://f20.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=929481&stc=1&d=1382288579
http://vtech.pl/katalog/logo/Alfa_Romeo_Brera_1.75TBi_200CV_Chip_manual_2009r.jpg

edit: Да не ви ги обележев графите, гарант ќе речевте дека тој што ја намалува предноста на високи вртежи е бензинецот :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15610 на: 16 Јуни 2015, 21:45:30 pm »
Симо ти со твојот бензинец возиш 60км/ч во 3 брзина. Јас со дизел 2.0 184 коња исто така. Стискам педала за гас до крај и во самиот старт дефинитивно те поминувам. Тоа е тоа, супериорноста во такви услови нема што да се дискутира. Дизелот како дизел има повеќе моќност на ниски обрати.  Нормално ти можеш да ставиш во втора и да се правиме сите тркачи ама филип мислам збори за реални услови.

Duel : Alfa Romeo 159 1750 TBI vs BMW 120 dA (F20)
Дури 16 коња помалку а разликите како да кажам....повеќе од очигледни.

Ајде сега, место мојата 159 земи соодветно возило од иста класа бензинец и нека има 8 брзински менувач. оваа твојава спореба нема смисла.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15611 на: 16 Јуни 2015, 22:07:20 pm »
Симо ти со твојот бензинец возиш 60км/ч во 3 брзина. Јас со дизел 2.0 184 коња исто така. Стискам педала за гас до крај и во самиот старт дефинитивно те поминувам. Тоа е тоа, супериорноста во такви услови нема што да се дискутира. Дизелот како дизел има повеќе моќност на ниски обрати.  Нормално ти можеш да ставиш во втора и да се правиме сите тркачи ама филип мислам збори за реални услови.

Duel : Alfa Romeo 159 1750 TBI vs BMW 120 dA (F20)
Дури 16 коња помалку а разликите како да кажам....повеќе од очигледни.

За да е очигледно треба вака :)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

извор:
http://f20.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=929481&stc=1&d=1382288579
http://vtech.pl/katalog/logo/Alfa_Romeo_Brera_1.75TBi_200CV_Chip_manual_2009r.jpg

edit: Да не ви ги обележев графите, гарант ќе речевте дека тој што ја намалува предноста на високи вртежи е бензинецот :)

Ова твоево е одлична споредба на двата мотори. За (негова)среќа, vlatko.klp има дуал клач 8степен аутоматик менувач, кој може да го искористи подобро потенцијалот на моторот во однос на 6 степен мануелен менувач. Нема збор, неговото возило е со супериорни перформанси, но тие доаѓаат пред се` од менувачот. На таа кола, 3та брзина врска си нема со 3тата брзина на мојата кола.



Сори за дабл пост. Ама за да биде појасно, подобро да стои вака.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15612 на: 16 Јуни 2015, 22:42:57 pm »
Симо убаво си кажав јас дечкото не размислува што и како пишува, а ти тргна да му објаснуваш за спец. снага и стара и нова технологија. :)
Каде со вакви ќе тераш озбилна дискусија на форум, троловите си се приклучија еден на друг игнорирајќи ја најреалната споредба која можеше да се најде во која ќе бидат споредени само и САМО моторите.

Јас пак очекував дека некој од стручњациве кои паѓаат у несвест на Нм ќе ми разјасни зашто е тоа така како што е, ете и ќе тестираме заедно ако сакате, и на вага ќе одиме, се што сакате. Ептен ме интересира каде е проблемот, односно разликата.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15613 на: 16 Јуни 2015, 22:46:11 pm »
Еве соодветна споредба на 1.75 тби со моторот 20д на бмв од 184кс во кола со иста тежина и менувач со 6 брзини.

http://www.zeperfs.com/en/duel3074-4198.htm

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15614 на: 16 Јуни 2015, 22:53:24 pm »
Симо убаво си кажав јас дечкото не размислува што и како пишува, а ти тргна да му објаснуваш за спец. снага и стара и нова технологија. :)
Каде со вакви ќе тераш озбилна дискусија на форум, троловите си се приклучија еден на друг игнорирајќи ја најреалната споредба која можеше да се најде во која ќе бидат споредени само и САМО моторите.

Јас пак очекував дека некој од стручњациве кои паѓаат у несвест на Нм ќе ми разјасни зашто е тоа така како што е, ете и ќе тестираме заедно ако сакате, и на вага ќе одиме, се што сакате. Ептен ме интересира каде е проблемот, односно разликата.

Нема проблем Мики, ете го Vasil се устручи во изедначување на графиконите и прикажување на иста скала, ако му најдеш од 2.4jtdm 200ks график, на торк и снага, ќе ги изедначи со оние од ТБИ на иста скала, и ќе видиш колку малку разлика е уствари.

Еве соодветна споредба на 1.75 тби со моторот 20д на бмв од 184кс во кола со иста тежина и менувач со 6 брзини.

http://www.zeperfs.com/en/duel3074-4198.htm

Тоа е веќе личи на соодветна споредба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.