Па како мислиш ти да стигнеш до посакуваната брзина на движење што е можно побрзо (твојот услов за штедење гориво), ако не го правиш ова?
Не знам како го убаци штедењето на гориво во „равенкава“, но - ај - кога више спомна: Мојот услов не е што побрзо пристигнување до посакуваната брзина на движење сама по себе, како км/ч, туку што е можно побрзо стигнување до највисокиот можен степен на пренос. Koга велам „брзина“ мислам на прва-втора-трета, на таква брзина, не на км/ч. На пример, викаш „еве тука ќе возам у четврта“ и гледаш за што пократко време да стигнеш до минималната брзина потребна за четврта. И, да, ќе има цедење. Ама - не - тоа не е нормално возење. Нормално возење е кога шалташ веднаш чим го достигнеш минимумот за шалтање во следната брзина, како што онаа анкетана убаво покажа.
Го убацив затоа што според твоите сознанија за најштедливо возење, треба што побрзо да стигнеш до посакуваната брзина на движење (барем јас така го сконтав тоа, ќе побарам после дома кај што објаснуваш). За најбрзо стигнување во најголемиот можен степен на пренос е лесно. Прва исцепи ја до лимитер, па убаци у крајна.
Мило ми е што се согласивме за моментот. Тебе ти е ќејф да имаш поголема снага на ниски вртежи, мене ми е ќејф да имам поголема снага на високи вртежи. Како тоа го прави дизелот супериорен во однос на бензинецот?
Прво, обрни внимание дека никаде не сум рекол дека „дизелот е супериорен во однос на бензинецот“ освен во твоите straw man редукционистички фантазии.
Хммм. Да ги прашаме форумашиве едно прашање „Што мислите, дали ФилипВ мисли дека дизелашите се супериорни во однос на бензинците?“ Што мислиш, каков ќе биде исходот на одговорите? Тоа, онака спортски пошто алудираш дека сум со „строу мен“ ставови.. Нема везе, ќе побарам после од дома лежерно после ручек неколку твои напишани постови, па ќе видиме што ќе биде
твојот одговор тогаш.
Второ, и покрај тоа што ќејфовите ни се различни, на крајот на нормалниот сообраќаен ден и јас и ти поголемиот дел од времето ќе поминеме во долната половина на вртежите. Ти под папучата на гас ќе имаш многу повеќе коњи во оние ретки моменти на изблици на снага, а јас ќе имам малку повеќе коњи сето останато време. Во мојот автомобилски светоглед тоа е предност на дизелот - поише коњи во поголемиот дел од времето.
Треба малку светогледот да си го прошириш со нови сознанија и помалку пристрасни заклучоци. Затоа што коњите што ти се „под папучата за гас“ уствари е снагата која можеш да ја пренеш на тркалата. А тоа зависи најмногу од она што менувачот го прави во одредена брзина.
Ако возам во 4-та 60, возам и со бензинецот и со дизелот во 4-та 60 на саат, ако возам 80 со 6-та, возам и со бензинецот и со дизелот.
Токму така. И во тие сценарија дизелот подобро влече споредливиот бензинец.
Е сега ќе те вратам пак на споредбата меѓу 1.4 Мултиер и 2.0јтдм. Погледни убаво. она што тебе веројатно
те мрзи да го перципираш е дека нема битна разлика. Тоа го покажуваат меѓузбрзувањата, како и бест ефорт забрзувањата, како и од 0 до X забрзувањата.
Значи, едноставно, погоолемиолт торк не придонел дизелот да се стекне со предност во нормални ситуации.
Придонел и се стекнала предност. Споредливи дизелаш и бензинец возат паралелно 60 у четврта и двајцата стискаат папуча до крај - што мислиш, кој повеќе ќе те залепи за седиште? Јас таа вежба сум ја правел со Астра 1.4 бензинец од 90 коња макс. наспроти Кордоба SDI од 65 коња макс. Што мислиш, која подобро и поодлучно одговорила на папучата до под, при 60 на саат у четврта?
Ајде таа вежба да ја повториме со твојот СДИ и моето Стило? Сакаш? Ако си мераклија за кладби и кладба нека биде. Баш да видиме. Јас сум спремен кафана да частам за ова.