Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1945428 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15075 на: 20 Ноември 2014, 13:53:15 pm »
Дизелот е каде-каде попријатен за возење. Риспонс на папучата од гас имам секогаш и секаде.

ахам.. да... секако...


т.е. пази да не... риспонсот на дизелот е на пониски обртаи, на бензинецот е на повисоки обртаи... и такви како тебе што секојдневно се “пентарат“ по некоја јака угорница идејки дома се едвај 10% од скопје односно едвај 15-20% од цела држава...

не ти е правилен реперот, а богиами и исказот... ова е лично видување на стварите, по малку суптилно, со примеси на дебела самоувереност во својот избор... и како што и самиот кажа:
го бирам второто без милисекунда двоумење...
ти го бираш... твој избор... еве нека биде по личен избор: ЈАС не се сложувам со војот избор... дизел ми е само за трактор, товарно возило итн... за да може на ниски обртаи да влече добро и да се носи со теретот, на ниски обртаи...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15076 на: 20 Ноември 2014, 14:26:16 pm »
Да бидам по прецизен - многу убаво и јако да тегне. Корне! Но, во вртежите во кои ќе го поминам 95% од времето во 95% од ситуациите? Тапа џонс.

Конечно напредок во преговорите. Сега гледам кај лежел зајакот. Па ти друже не знаеш да возиш ;D и треба да научиш и нема да има проблем :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15077 на: 20 Ноември 2014, 14:32:53 pm »
Конечно напредок во преговорите. Сега гледам кај лежел зајакот. Па ти друже не знаеш да возиш ;D и треба да научиш и нема да има проблем :D

маалско-семкарски одговор: малиша, ја кога учев како се шалта ти уште се расправаше со бисквити

:P

сериозен одговор: каде точно препознаваш недостаток на знаење? кој аспект на возењето би ме советувал да го подобрам и како?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15078 на: 20 Ноември 2014, 15:19:52 pm »
2.3 моторот во Витара е 4 цил. 2.5 е V6. Барем јас не можев да најдам мотор В6 од 2.3 во Витара.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15079 на: 20 Ноември 2014, 15:34:39 pm »
така ми кажа газдата, или ја не сум го дочул ко шо треба.

Во секој случај се работи за v6 од 2-и-нешто литра.

EDIT скајп-консултација со газдата - Vitara 2.5 v6, 2002.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15080 на: 20 Ноември 2014, 15:57:12 pm »
така ми кажа газдата, или ја не сум го дочул ко шо треба.

Во секој случај се работи за v6 од 2-и-нешто литра.

EDIT скајп-консултација со газдата - Vitara 2.5 v6, 2002.
Јас имав 2.5 в6 Гранд Витара од 2001 година до пред некое време, го возевме со години, ако ти бираш дизел дци пред овој мотор, тогаш си пристрастен или немаш друго возено (без навреда). Одличен и брз, лесна шасија со заден погон, одличен за секаде, потрошувачка околу 14 во град со стискање на гас како луд. Верувам дека кои и да го вози овој џип со овој мотор и после тоа да проба дци ќе се смее.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15081 на: 20 Ноември 2014, 16:06:06 pm »
Јас имав 2.5 в6 Гранд Витара од 2001 година до пред некое време, го возевме со години, ако ти бираш дизел дци пред овој мотор, тогаш си пристрастен или немаш друго возено (без навреда).

Без навреда, кој беше последниот дци мотор кој си го возел и во која кола?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15082 на: 20 Ноември 2014, 16:11:27 pm »
сериозен одговор: каде точно препознаваш недостаток на знаење? кој аспект на возењето би ме советувал да го подобрам и како?

Не си до толку прост да не го знаеш одговорот ама чим сакаш од мене да ги слушнеш ќе ти го кажам.
Не можеш да возиш атмосферски мотор (без разлика дали е бензинец или дизел) на 1500-2000 вртежи како што го возиш dci и да очекуваш дека ќе добиеш peak torque. Треба да научиш дека тој мотор се круза од 1500 до 3000 вртежи а ако сакаш екстра моќност враќаш брзина надолу и стискаш на гас. Тоа е разликата меѓу атмосферецот и турбо моторот, без разлика дали е дизел или бензин.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15083 на: 20 Ноември 2014, 16:20:30 pm »
Јас имав 2.5 в6 Гранд Витара од 2001 година до пред некое време, го возевме со години, ако ти бираш дизел дци пред овој мотор, тогаш си пристрастен или немаш друго возено (без навреда).

Без навреда, кој беше последниот дци мотор кој си го возел и во која кола?
Дастер од 2013 год. 1.5 дци, моторот е одличен ама нема споредба искрено, возни преформанси исто така, иако Сузукито е постаро 12 години. Имавме и Рав4 од фирма исто бензин 2.0 од 2003 година и тој е подобар од Дастерот и генерално нема споредба со моторите на Рено групацијата.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10975
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15084 на: 20 Ноември 2014, 17:08:23 pm »
Дојде време да споредуваме 2.5 V6 со 1.5 dci и да заклучиме кој е подобар


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15085 на: 20 Ноември 2014, 17:15:16 pm »
2.3-литарски мотор не е „големичок“ мотор. 2.3-литарски бензинец е онака, океј, просечен бензинец.

Бензинец е од 3 литра па нагоре. 6.2 ако може, V8.
Е тоа е чудното. Што кај нас е многу, а Голф 2.5 во Канада е основен Голф.

За да се осети „бензинец“ и она што стварно е „бензинец“ треба да се долови AMG или нешто близу Е63 AMG. Или со други зборови бензинци (или било какви мотори) кои имаат барем 500Nm на 1000rpm. Тоа е она кое Филип, а и повеќето што знаат што е потребно, го бараат. А дизел во некаква си квази (со турбо) го нуди. На пример го нуди и Octavia 2.0 TSI, ете препорачувам на Филип да осети и таков бензинец, кој повлекува од ниско. Сепак не е Випер или Корвета или Суперчарџд Корвета, ама повлекува.
од тие причини и мене не ми се свиѓаат некои бензинци, кои само трошат а не одат (кога треба). На пример Астра 1.4, Мондео 1.6, и Камаро SS не се далеку од потрошувачка, а се далеку во се друго. Ако веќе не влече, барем нека не троши. Оптимално би било и да влече како голем атмосферски бензин, и да врти како огромен атмосферски бензин, и да е моќен како голем атмосферски бензин, и да троши помалку од турбо дизел, ама нема.
Море како нема, има. Тесла С. 600Nm@0, maxrpm@8300, Avg.Fuel=1l/100km

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15086 на: 20 Ноември 2014, 19:06:27 pm »
@filipv

Дијаметрално спротивни карактери сме, јас на пример да купував Nisan од тој сегмент, би одел на оваа варијанта.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15087 на: 20 Ноември 2014, 20:37:42 pm »
Не можеш да возиш атмосферски мотор (без разлика дали е бензинец или дизел) на 1500-2000 вртежи како што го возиш dci и да очекуваш дека ќе добиеш peak torque. Треба да научиш дека тој мотор се круза од 1500 до 3000 вртежи а ако сакаш екстра моќност враќаш брзина надолу и стискаш на гас.

И каде, леба ти, примети дека јас тоа не го знам? Напротив, го дробам со години наназад на оваа тема едно миљон пати, и возењето со 2.5 в6 само ми го потврди тоа. И тоа ми е главната поента: во вртежите во кои обично се вози дизелот е супериорен, без оглед дали е турбо или не. Бензинец мора да биде турбо за да влече на вртежите на кои обично се вози.

Тоа е разликата меѓу атмосферецот и турбо моторот, без разлика дали е дизел или бензин.

Не баш, Џонтра. Дизел влече на ниски вртежи и кога нема турбо.

Дојде време да споредуваме 2.5 V6 со 1.5 dci и да заклучиме кој е подобар

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Не кој е подобар воопшто, туку кој е подобар при секојдневното возење на ниски вртежи. Tе молам без сламени плашила

Дастер од 2013 год. 1.5 дци, моторот е одличен ама нема споредба искрено,

При тркање - нема споредба. При вообичаено возење - има споредба и 1.5 дци е бољи.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15088 на: 20 Ноември 2014, 20:39:56 pm »
Јас ќе си уживам во обртаите ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15089 на: 20 Ноември 2014, 20:44:41 pm »
Во што е бољи 1.5 дци освен што троши помалце?