Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1945439 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15570 на: 16 Јуни 2015, 11:30:23 am »
Може да ги споредувате мојата и на Симо 159-ката.

Tvojata i na Simo moze da se sporeduvaat zosto e ist model... i tolku. Ali ke mi izvinis toj motor 2.4 e prilicno taka staricok, baven i  ne go biva em trosi kao benzin. 2.4 motor so 200 konja. So vakva kubikaza vo denesno vreme lesno se vadat 250 konja bez razlika dali e benzin ili dizel.
Ja pre bil na simo motorot vs Golf VI 2.0 GTD so 170 konja ili neso mnogu pointeresno kako Audi A4 2.0 tdi 190 konja. E tuka bi bila interesna bitka na 1.8 turboto na Simo i 2.0 tdi.  Zatoa 2.4 bavniot dizel iskreno ne e dobra sporedba. Isto kako da zemam alfa 159 1.8 16v i da ja sporedam so 1.9jtdm, ne ide.
Глупости на кило, уствари на тон. Не заслужува никаков понатамошен одговор ваков пост.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15571 на: 16 Јуни 2015, 11:44:00 am »

зеперф не кажува ама баш ништо за тие, позначајните перформанси.

Па изгледа тебе не ти се чита денес, туку само ти се негира, затоа не ти кажува зеперф:

0-80: 6,5 вс 5,8 секунди, релевантно секојдневно забрзување од семафори

60-100 у 4-та: 6.3 вс 6.8 секуди - релевантно секојдневно градско возење

80-120 у 6-та: 11,1 вс 11,2 секунди - релевантно секојдневно вонградско возење


скоро 60% поголемиот торк на дизелот, не носи ни 2% подобри перформанси во релевантното секојдневно возење.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15572 на: 16 Јуни 2015, 11:50:40 am »
Исправка, 25-30% е разликата во торк, 80нм. За да ги доловам колку се уствари пишав дека се околу 50% од торкот на 2.0тс на 166.

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15573 на: 16 Јуни 2015, 11:52:58 am »

зеперф не кажува ама баш ништо за тие, позначајните перформанси.

Па изгледа тебе не ти се чита денес, туку само ти се негира, затоа не ти кажува зеперф:

0-80: 6,5 вс 5,8 секунди, релевантно секојдневно забрзување од семафори

60-100 у 4-та: 6.3 вс 6.8 секуди - релевантно секојдневно градско возење

80-120 у 6-та: 11,1 вс 11,2 секунди - релевантно секојдневно вонградско возење


скоро 60% поголемиот торк на дизелот, не носи ни 2% подобри перформанси во релевантното секојдневно возење.

Дозволи ми да ти преведам што си пишал:

0-80: 0,7 секунди разлика, релевантно за секојдневно забрзување од семафори

60-100 у 4-та: 0.5 секунди разлика, релевантно за секојдневно градско возење

80-120 у 6-та: 0,1 секунди разлика, релевантно за секојдневно вонградско возење

За момент ќе тргнеме на страна колку навистина секодневно го цедиш моторот до крај постигнувајќи максимално можно забрзување од 0 до 80 или од 60 до 100.... во град... како и тоа дали разлики при макс. забрз. од фракции на секунда имаат каква била релевантност во град или надвор од град. Сега само ќе те замолам, биди љубезен, испоштувај ми ја мрзата и потсети ме кои два мотора/коли ги споредуваме? Јас не ни видов.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6487
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15574 на: 16 Јуни 2015, 11:53:35 am »
Што праиме со обртниот момент? Дизелот има значајно повеќе,  а по споредбана не изгледа баш нешто во голема предност. Уствари, на стаза (некаде при крај на споредбата), бензинецот испаѓа за 1 секунда побрз. The point is, моментот на моторот се пренесува во момнет на тркала преку менувачот. Во зависност од изборот на преносни односи, и едното и другото возило испорачуваат ист момент/иста сила на погонските тркала. Муабетот на CuoreSportivo159 е дека без разлика што неговата кола има 50-тина % поголем торк, не е во предност во однос на мојата.
Неговиот дизел не е застарен, испорачува 210кс, што е солидна бројка (кај него 200, заради автоматикот, а оние со мануелен се 210кс). Тоа е околу 90кс на литар волумен. Башка, 5-цилиндарецот е убаво избалансиран и вади (ќе ме потепа некој тука на форум за изјавава, знам :) ) одличен звук при повисоки вртежи. Дури и подобар звук од мојот tbi. И се врти лесно и не е тромав. Но големиот торк, не му носи предност. Со потрошувачка се „тука некаде“, мојот бензинец има сигурно 10-15тина % поголема потрошувачка, а кога неговиот менувач би бил мануелен, веројатно разликата би била околу 20-25%.
Со обртниот момент правиме интересни работи. На пример возам во 3 брзина 50 стискам гас во дизел и веќе сум претекнал 2 автомобили. Истото со турбо бензинец да ама мааааалце погоре кај обртаите во 2 брзина, или во 2 брзина ама со помал торк. Или ако имам 5 коли пред мени тогаш и моќта доаѓа до израз. Како што реков секој со своите потреби, нема потреба да се убедуваме. Јас немам ништо против, да не се разбереме погрешно ама твојата претпоставка е лоша зошто мислиш јас само зборам за торк а не за моќност, особено кога знаеме дека и моќноста е многу важна но во реално секојдневие торкот и тоа е како поинтересен. Да звукот кај 2.4 несоменено е поинтересен од мотор со 4 цилиндри ама моторот како мотор особено со автоматик е ептен унаказен. Потрошувчката исто со што полека се губи поентата на тој мотор особено со автоматик. На пример 2.0 тди 190 коња има исто торк како на алфава арно ама тој торк трае доста подолго и започнува порано. За перформанси 0-100 да не почнувам а пази има дури 10кс помалку. Таков мотор би рекол дека е со слични/исти перформанси како твојата алфа.

Може да ги споредувате мојата и на Симо 159-ката.

Tvojata i na Simo moze da se sporeduvaat zosto e ist model... i tolku. Ali ke mi izvinis toj motor 2.4 e prilicno taka staricok, baven i  ne go biva em trosi kao benzin. 2.4 motor so 200 konja. So vakva kubikaza vo denesno vreme lesno se vadat 250 konja bez razlika dali e benzin ili dizel.
Ja pre bil na simo motorot vs Golf VI 2.0 GTD so 170 konja ili neso mnogu pointeresno kako Audi A4 2.0 tdi 190 konja. E tuka bi bila interesna bitka na 1.8 turboto na Simo i 2.0 tdi.  Zatoa 2.4 bavniot dizel iskreno ne e dobra sporedba. Isto kako da zemam alfa 159 1.8 16v i da ja sporedam so 1.9jtdm, ne ide.
Глупости на кило, уствари на тон. Не заслужува никаков понатамошен одговор ваков пост.
Од тебе како арогантна појава на форумов не ни очекував друг одговор, затоа си разговарам со симо. Ти можеш засега само да читаш и да поднаучиш да комуницираш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15575 на: 16 Јуни 2015, 12:02:20 pm »

Дозволи ми да ти преведам што си пишал:

0-80: 0,7 секунди разлика, релевантно за секојдневно забрзување од семафори

60-100 у 4-та: 0.5 секунди разлика, релевантно за секојдневно градско возење

80-120 у 6-та: 0,1 секунди разлика, релевантно за секојдневно вонградско возење

За момент ќе тргнеме на страна колку навистина секодневно го цедиш моторот до крај постигнувајќи максимално можно забрзување од 0 до 80 или од 60 до 100.... во град... како и тоа дали разлики при макс. забрз. од фракции на секунда имаат каква била релевантност во град или надвор од град. Сега само ќе те замолам, биди љубезен, испоштувај ми ја мрзата и потсети ме кои два мотора/коли ги споредуваме? Јас не ни видов.

Исто ги цедиш и двата мотори ако сакаш да тргнеш брзо од семафор (нели и ти викаш така се штедело гориво, со најбрзо постигнување на посакуваната брзина), исто ги цедиш и двата мотори ако возиш 60 у 4-та (нормална вожња у град), и цапнеш до 100-ка за момент поради потреба да заобиколиш 4-5 влечковци пред тебе што возат 40 позади автобус, и исто ги цедиш на магистрален пат за крива паланка, на пример кога треба да претекнеш у 6-та дупла цистерна која вози 60-70, а ти можеш комотно да возиш 80-90.
Тоа се ситуациите од реалниот живот и возење.

Е сеа, пред да се вратиш 3-4 мои постови наназад, за да видиш кои се возилата, ја само ќе те прашам: Што е битно кои се, се работи за ист модел, едното е бензинец, другото е дизел. Со иста снага. Дизелот има 60% поголем обртен момент. Тоа се битните параметри.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15576 на: 16 Јуни 2015, 13:01:40 pm »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15577 на: 16 Јуни 2015, 13:13:42 pm »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15578 на: 16 Јуни 2015, 13:17:23 pm »
Исто ги цедиш и двата мотори ако сакаш да тргнеш брзо од семафор (нели и ти викаш така се штедело гориво, со најбрзо постигнување на посакуваната брзина), исто ги цедиш и двата мотори ако возиш 60 у 4-та (нормална вожња у град), и цапнеш до 100-ка за момент поради потреба да заобиколиш 4-5 влечковци пред тебе што возат 40 позади автобус, и исто ги цедиш на магистрален пат за крива паланка, на пример кога треба да претекнеш у 6-та дупла цистерна која вози 60-70, а ти можеш комотно да возиш 80-90.
Тоа се ситуациите од реалниот живот и возење.

Во реалниот живот шалташ на отприлика пола од вртежите, можеби трошка над тоа. Но, бројките од зеперфс се (претпоставувам) со цедење до црвеното. Затоа не се реален показател на перформансите во реалното возење. Она 0-80 веројатно е мерено прва-втора-втора у црвено. Тоа не е реална градска ситуација.

Што е битно кои се, се работи за ист модел, едното е бензинец, другото е дизел. Со иста снага. Дизелот има 60% поголем обртен момент. Тоа се битните параметри.

Прашувам од љубопитност. Цената каква им е? А потрош... уствари, не, батали ја потрошувачката.

Нема врска кој момент бил поголем пошто има менувач. Битна е дистрибуцијата на моментот низ вртежите, битно е КАДЕ е тој момент, или - со други зборови - колку коња добивам на колку вртежи. Пријатното кај дизелашите е релативно високиот момент во ниските вртежи, но не ради моментот сам по себе (кој, повторувам, се менува со менувач) туку заради поголемата снага на ниските вртежи.

Момент, од - тропам - 250 Nm на 5000 рпм скоро ништо да не ми значи у животов. Ќе ми значи ако се тркам.

Истиот тој момент од 250 Nm на 1800 рпм ми значи и тоа како ми значи пошто во реален сообраќај ќе имам одличен риспонс на папучата за гас.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15579 на: 16 Јуни 2015, 13:18:40 pm »
Пак стана активна темава и се почна со тупење...


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15580 на: 16 Јуни 2015, 13:19:22 pm »
на кој не му се чита нека не чита. никој никого со сила не тера да клика на која било тема, така и на оваа.

доста тупите

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15581 на: 16 Јуни 2015, 13:23:00 pm »
на кој не му се чита нека не чита. никој никого со сила не тера да клика на која било тема, така и на оваа.

доста тупите
баш така

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15582 на: 16 Јуни 2015, 13:52:04 pm »
Исто ги цедиш и двата мотори ако сакаш да тргнеш брзо од семафор (нели и ти викаш така се штедело гориво, со најбрзо постигнување на посакуваната брзина), исто ги цедиш и двата мотори ако возиш 60 у 4-та (нормална вожња у град), и цапнеш до 100-ка за момент поради потреба да заобиколиш 4-5 влечковци пред тебе што возат 40 позади автобус, и исто ги цедиш на магистрален пат за крива паланка, на пример кога треба да претекнеш у 6-та дупла цистерна која вози 60-70, а ти можеш комотно да возиш 80-90.
Тоа се ситуациите од реалниот живот и возење.

Во реалниот живот шалташ на отприлика пола од вртежите, можеби трошка над тоа. Но, бројките од зеперфс се (претпоставувам) со цедење до црвеното. Затоа не се реален показател на перформансите во реалното возење. Она 0-80 веројатно е мерено прва-втора-втора у црвено. Тоа не е реална градска ситуација.

Па како мислиш ти да стигнеш до посакуваната брзина на движење што е можно побрзо (твојот услов за штедење гориво), ако не го правиш ова?

Што е битно кои се, се работи за ист модел, едното е бензинец, другото е дизел. Со иста снага. Дизелот има 60% поголем обртен момент. Тоа се битните параметри.

Цитат
Прашувам од љубопитност. Цената каква им е? А потрош... уствари, не, батали ја потрошувачката.

Нема врска кој момент бил поголем пошто има менувач. Битна е дистрибуцијата на моментот низ вртежите, битно е КАДЕ е тој момент, или - со други зборови - колку коња добивам на колку вртежи. Пријатното кај дизелашите е релативно високиот момент во ниските вртежи, но не ради моментот сам по себе (кој, повторувам, се менува со менувач) туку заради поголемата снага на ниските вртежи.

Момент, од - тропам - 250 Nm на 5000 рпм скоро ништо да не ми значи у животов. Ќе ми значи ако се тркам.

Истиот тој момент од 250 Nm на 1800 рпм ми значи и тоа како ми значи пошто во реален сообраќај ќе имам одличен риспонс на папучата за гас.

Giulietta 2.0jtd 170hp и Giulietta 1.4 Multiair 170hp Потрошувачка за дизелот5,8/4,1/4,7 а за бензинецот 7,8/4,6/5,8, дизелот е нешто поскап.

Мило ми е што се согласивме за моментот. Тебе ти е ќејф да имаш поголема снага на ниски вртежи, мене ми е ќејф да имам поголема снага на високи вртежи. Како тоа го прави дизелот супериорен во однос на бензинецот?

Ако возам во 4-та 60, возам и со бензинецот и со дизелот во 4-та 60 на саат, ако возам 80 со 6-та, возам и со бензинецот и со дизелот. Еве, ај за 4-та, можда може и 5 да стаиш на дизелот, да не го тераш у високи 2000рпм (ама така па, ќе изгуби дизелот у борбата на меѓузабрзувања). ама за 6-та и 80 на саат, мање/више, тоа ти е нормалната вожња на отворено. Значи, едноставно, погоолемиолт торк не придонел дизелот да се стекне со предност во нормални ситуации.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15583 на: 16 Јуни 2015, 14:24:25 pm »
Па како мислиш ти да стигнеш до посакуваната брзина на движење што е можно побрзо (твојот услов за штедење гориво), ако не го правиш ова?

Не знам како го убаци штедењето на гориво во „равенкава“, но - ај - кога више спомна: Мојот услов не е што побрзо пристигнување до посакуваната брзина на движење сама по себе, како км/ч, туку што е можно побрзо стигнување до највисокиот можен степен на пренос. Koга велам „брзина“ мислам на прва-втора-трета, на таква брзина, не на км/ч. На пример, викаш „еве тука ќе возам у четврта“ и гледаш за што пократко време да стигнеш до минималната брзина потребна за четврта. И, да, ќе има цедење. Ама - не - тоа не е нормално возење. Нормално возење е кога шалташ веднаш чим го достигнеш минимумот за шалтање во следната брзина, како што онаа анкетана убаво покажа.

Мило ми е што се согласивме за моментот. Тебе ти е ќејф да имаш поголема снага на ниски вртежи, мене ми е ќејф да имам поголема снага на високи вртежи. Како тоа го прави дизелот супериорен во однос на бензинецот?

Прво, обрни внимание дека никаде не сум рекол дека „дизелот е супериорен во однос на бензинецот“ освен во твоите straw man редукционистички фантазии.

Второ, и покрај тоа што ќејфовите ни се различни, на крајот на нормалниот сообраќаен ден и јас и ти поголемиот дел од времето ќе поминеме во долната половина на вртежите. Ти под папучата на гас ќе имаш многу повеќе коњи во оние ретки моменти на изблици на снага, а јас ќе имам малку повеќе коњи сето останато време. Во мојот автомобилски светоглед тоа е предност на дизелот - поише коњи во поголемиот дел од времето.

Ако возам во 4-та 60, возам и со бензинецот и со дизелот во 4-та 60 на саат, ако возам 80 со 6-та, возам и со бензинецот и со дизелот.

Токму така. И во тие сценарија дизелот подобро влече споредливиот бензинец.

Значи, едноставно, погоолемиолт торк не придонел дизелот да се стекне со предност во нормални ситуации.

Придонел и се стекнала предност. Споредливи дизелаш и бензинец возат паралелно 60 у четврта и двајцата стискаат папуча до крај - што мислиш, кој повеќе ќе те залепи за седиште? Јас таа вежба сум ја правел со Астра 1.4 бензинец од 90 коња макс. наспроти Кордоба SDI од 65 коња макс. Што мислиш, која подобро и поодлучно одговорила на папучата до под, при 60 на саат у четврта?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #15584 на: 16 Јуни 2015, 14:32:35 pm »
Па СДИ -то во 4-та и 60 км/ч е нешто под 2000 вртежи или речиси на 50% од расположливите вртежи.
Астрата е нешто под 2500 вртежи при 60 км/ч во 4-та. А тоа не е ни приближно 50% од расположливите вртежи.
Следен пат пробај при 60 км/ч со астрата во 3-та, зашто тогаш ке биде на ~3000 вртежи или исто како дизелот, односно близу 50% од расположливите вртежи. :)
Затоа има менувач ставено, иначе ке имале менувачите само 4-та или 5-та па да не сме шалтале брзини.