Па како мислиш ти да стигнеш до посакуваната брзина на движење што е можно побрзо (твојот услов за штедење гориво), ако не го правиш ова?
Не знам како го убаци штедењето на гориво во „равенкава“, но - ај - кога више спомна: Мојот услов не е што побрзо пристигнување до посакуваната брзина на движење сама по себе, како км/ч, туку што е можно побрзо стигнување до највисокиот можен степен на пренос. Koга велам „брзина“ мислам на прва-втора-трета, на таква брзина, не на км/ч. На пример, викаш „еве тука ќе возам у четврта“ и гледаш за што пократко време да стигнеш до минималната брзина потребна за четврта. И, да, ќе има цедење. Ама - не - тоа не е нормално возење. Нормално возење е кога шалташ веднаш чим го достигнеш минимумот за шалтање во следната брзина, како што онаа анкетана убаво покажа.
Мило ми е што се согласивме за моментот. Тебе ти е ќејф да имаш поголема снага на ниски вртежи, мене ми е ќејф да имам поголема снага на високи вртежи. Како тоа го прави дизелот супериорен во однос на бензинецот?
Прво, обрни внимание дека никаде не сум рекол дека „дизелот е супериорен во однос на бензинецот“ освен во твоите straw man редукционистички фантазии.
Второ, и покрај тоа што ќејфовите ни се различни, на крајот на нормалниот сообраќаен ден
и јас и ти поголемиот дел од времето ќе поминеме во долната половина на вртежите. Ти под папучата на гас ќе имаш многу повеќе коњи во оние ретки моменти на изблици на снага, а јас ќе имам малку повеќе коњи сето останато време. Во мојот автомобилски светоглед тоа е предност на дизелот - поише коњи во поголемиот дел од времето.
Ако возам во 4-та 60, возам и со бензинецот и со дизелот во 4-та 60 на саат, ако возам 80 со 6-та, возам и со бензинецот и со дизелот.
Токму така. И во тие сценарија дизелот подобро влече
споредливиот бензинец.
Значи, едноставно, погоолемиолт торк не придонел дизелот да се стекне со предност во нормални ситуации.
Придонел и се стекнала предност. Споредливи дизелаш и бензинец возат паралелно 60 у четврта и двајцата стискаат папуча до крај - што мислиш, кој повеќе ќе те залепи за седиште? Јас таа вежба сум ја правел со Астра 1.4 бензинец од 90 коња макс. наспроти Кордоба SDI од 65 коња макс. Што мислиш, која подобро и поодлучно одговорила на папучата до под, при 60 на саат у четврта?