Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1884166 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14475 на: 26 Февруари 2014, 20:27:10 pm »
- 2 Ламбда сонди се 10 (со букви: Десет) пати помалку од еден ДПФ

- Свеќици имаше и 101, па не беше скап за одржување


 Ламбда сондата е 100 евра чкарт. Оригинална е 2х поскапа. Животниот век на сондата е само 100к. Од друга страна ДПФ филтерот во овластен сервис се спушти на 700 евра (последно прашав во Рено). ДПФ филтер нема ограничен животен век, ако се вози често на отворено трае колку што трае и колата. Да те однесам да видиш CDI со 295.000км со оригиналниот дпф филтер.
Од друга страна и катализаторот кај бензинецот може да го изгориш со лоша смеса на гориво или плин. Ич не е евтин.



Од бонусот:
- „нова и нерелијабилна турбо технологија.“ За дизелот е стара и релијабилна, за бензин некни ја измислија.

Баш така. Директно вбризгување (100% дизелска технологија), и турбото (за дизел е измислено, и само во дизел се вградуваше до вчера) се проверени кај дизелот повеќе од 30 години. Друго работа е што турбото е многу покомпатибилно со дизелот, плаг енд плеј е. Кај дизелот нема детонации, не постојат.



Како и да е, додади минимум 4 бобини, 2 ламбди, 12 свекици. Тоа веќе надминува 1000 евра. И тоа само до 100.000км.
Бонус: плинскиот уред е 1500 евра и паралелно троши 20% бензин. Нова и неиспитана технологија, која вие ќе ја тестирате.
Бонус: новите недимензионирани коли, скоро сите, се преосетливи на плин. Големи се шансите до 100.000км да го стопите моторот. Цена 2000евра ремонт.
Бонус: косилицте недомензионирани имаат преслаби ламели. Ретко која издржува 100.000км. Прашај колку пари е еден сет во овластен сервис. 1000 евра.


боже боже боже колку глупости се изначитав тука лелелелеле... а и колку лаги прочитав тоа е башка муабет...
ај со ред:

-турбото прво во бензинци се вградуваше а не во дизели
-ламела не трае 100Ккм.. колку ке платиш толку ке добиеш.. купи евтино ни 50 нема да тера. купи оригинално и како што треба ке трае 300-400.. твој е изборот...
-ламбда сонда не трае толку.. како рече ти да ме однесеш мене или друг некој да ми покажеш дека некој дизел бла бла бла... а да те однесам јас да видиш 800.000 км пројдено со оригинални ламели, оригнални ламбда сонди (да 2 комада), бомбини, сенори, давачи на сигнали... се оригинално, старо 16 години работи и функционира без никаков проблем и ке тера уште...
-плинот не е 1500 евра. нај сакпиот е 1100 евра и тоа работи 8% бензин а не 20. а така работи заради заштита на бензинските дизни. доколку вградиш директ гас старт ке добиеш возило што работи само на плински уред а уредот кошта 600 евра.
-ламела не кошта 1000 евра па дури ни во англија или германија за било кој бензински мотор вграден во било кое возило. и зашто во овластен сервис? зашто не во локален сервис?
-и од каде до каде извади живти дизелска кариера дека со плин КЕ СЕ СТОПИ МОТОРОТ И КЕ ТРЕБА РЕМОНТ ДА ПРАВИШ? ало бре се прочитуваш ли ти сам себесии што пишуваш одкако ке кликнеш испрати?

и прекини да сервираш вакви лаги, измишљотини и глупости во правец на величење на дизелот... патетично е.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14476 на: 26 Февруари 2014, 22:47:59 pm »
Фосил од турбина покажува дека дури и пред милиони години се користело турбо во дизелсаурусите.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14477 на: 26 Февруари 2014, 22:49:26 pm »
Да, од турбинава настанал дизелот уствари...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14236
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14478 на: 26 Февруари 2014, 23:04:02 pm »
За тси моторите плинот не беше околу 2000е?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14479 на: 26 Февруари 2014, 23:07:10 pm »
Тисучу.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14236
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14480 на: 26 Февруари 2014, 23:15:10 pm »
Го намалија и него.Тоа е добар напредок. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2071
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14481 на: 26 Февруари 2014, 23:50:27 pm »
ЛП да абер тролер.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14482 на: 26 Февруари 2014, 23:57:45 pm »
најјак момент е што со глава у зид мава ама битно за дизел е по секоја цена а отишол и си купил бензин :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14483 на: 27 Февруари 2014, 00:01:34 am »
тоа е башка муабет за ремет мавање...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14484 на: 27 Февруари 2014, 00:27:26 am »
Турбината е за прв пат конструирана за работење во дизел мотор, од човек што работел на дизел мотори. Првите апликации на турбо-полнач се во големи дизел мотори.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14485 на: 27 Февруари 2014, 00:33:04 am »
Па фала Богу дека на дизел прво ги ставале.Не би можел да мрдне дизелот,ако нема турбина.
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14486 на: 27 Февруари 2014, 00:35:09 am »
Така де, првиот дизел што му ставиле турбина го дигнале од 1700 на 2500 коња. ;)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14487 на: 27 Февруари 2014, 00:59:21 am »
во сериско прозиводство за широка употреба во бензинашите е прво...

и ден денес стојам на истото ако се мери патлак помеѓу 2 исти возила со бензин вс дизел мотор без турбини и иста кубикажа дизелот уште ке ја цеди втора брзина со 45 на саат додека бензинецот веке ке го вади максимумот од 5-та при 200 на саат...

потполно истото е и при исти кубикажи на исти возила со турбини...


не ми требаат графикони, скици, пресметки  за ова, нити суптилни докази... праксата ми го поажала истово...

освен потрошња во ништо друго дизел не е подобар од бензинец. во ништо. а она горе лп што го излаја и изваја се стремеше да покаже и евентуално да проба да докаже дека бензинецот е поскап за одржување.... пази да не...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14488 на: 27 Февруари 2014, 01:00:55 am »
Се споредува по коњажа, не литража.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14489 на: 27 Февруари 2014, 01:04:03 am »
на исти пренос коњажа си е коњажа и исто ке носи  и велече без оглед дали е дизел или бензин.

силата не се губи, само во поинакви правци се трансформира...


пак ли истите муабети ке ги вртиме? подобро не. и нема дапижувам пак...

одамна немам збор кажано на темава ама она горе што го истресе лп неможев да му останам рамнодушен на ЛАГИТЕ што ги изнесе... значи више не се ни шпекулации, ни навивање а никако тролање, туку чисти сирови лаги... а уствари и јас немам појма зашто тоа го прави кога вози бензинец...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време