Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1833482 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14445 на: 21 Февруари 2014, 16:16:33 pm »
Bother not, young CARclubber :)

Заразно е тоа едноставно споредување на фабрички декларираниот вртежен момент кај тотално различни мотори.

Истото го сретнав тука http://www.carclub.mk/2014/02/20/nameneta-za-avanturistite-novata-fiat-panda-4x4-cross/

Цитат
Купувачите на Panda Cross ќе можат да изберат меѓу 0.9-литарски TwinAir со 90 коњски сили и 145 Nm вртежен момент, но ние би го препорачале и би го избрале 1.3-литарскиот MultiJet дизел мотор кој испорачува 80 коњски сили, но има значително покорисни 190 Nm вртежен момент.

Моторите се скоро идентични во перформансите во секој режим на употреба, на ниски средни и високи вртежи. Ама пак едниот излегува дека имал покорисни Nm. Подобро ќе беше изговорот за преферирање на дизелот да се базира на потрошувачката, звукот, цената на горивото, фракцијата на форумов, желбата никогаш да не се вози моторот над 3000 вртежи... отколку на разликата во перформансите.
Моторите се возат околу 2000 рпм, накратко кажано. Незнам ова како подобро а го доловам. Евентуално до кај 3000 во 95% од времето. Во тој режим едниот има повеќе торк и сила. Но, другиот врти до 6000, вртежи кои 80% од колите не ги виделе ниту еднаш во својот живот. Подобро?
Едноставно има повеќе торк/сила/штосакаш кај што треба ~2000 рпм.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14446 на: 21 Февруари 2014, 16:18:29 pm »
Градска вожња со Clio V6? Хахаха :D  Да да, единствено ауто у фамилија, па и децата на вакцинација ќе ги носиш со Clio V6. Или за до Vero... :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14447 на: 21 Февруари 2014, 16:19:00 pm »
Можам да замислам некој со Панда Крос на некој терен кај шо ја цеди до 6000...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14448 на: 21 Февруари 2014, 16:19:42 pm »
Моторите се скоро идентични во перформансите во секој режим на употреба, на ниски средни и високи вртежи. Ама пак едниот излегува дека имал покорисни Nm. Подобро ќе беше изговорот за преферирање на дизелот да се базира на потрошувачката, звукот, цената на горивото, фракцијата на форумов, желбата никогаш да не се вози моторот над 3000 вртежи... отколку на разликата во перформансите.

Не сум го возел, ама можам да замислам тој генератор од 0.9 литри и 2 цилиндри колку е мртов во сите режими. Понижување за 1.3 мултиџет е да го споредуваш со тој мотор.



Можам да замислам некој со Панда Крос на некој терен кај шо ја цеди до 6000...

баш така.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14449 на: 21 Февруари 2014, 16:23:16 pm »
Можам да замислам некој со Панда Крос на некој терен кај шо ја цеди до 6000...
Ако е потребно, може да ја цеди, зошто да не?  Што е лошото тука? Ако му снага од 70-тина кс, ќе ја цеди.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14450 на: 21 Февруари 2014, 16:24:20 pm »
Само Simo - Carrier166 може да цеди теренец на 6000рпм.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14451 на: 21 Февруари 2014, 16:25:00 pm »
Не се возеле овие со Фиц.Тоа неговото порше не вишло ниски и средни вртежи ;D ;D ;D
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14452 на: 21 Февруари 2014, 16:28:27 pm »
Еве панда крос, цедена на 6000 вртежи.  Во супертешка конкуренција.



Само Simo - Carrier166 може да цеди теренец на 6000рпм.

И не, не возам јас. Али очигледно ни ти никад не си возел теренец.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14453 на: 21 Февруари 2014, 16:29:19 pm »
@Deni

Не е толку голема разликата кај овие 2 мотори, едниот иде до 4500, другиот 6000. Само 30% разлика и тоа пригушени од турбина. Кога едниот вози на 2100, другиов вози на 2800, 1500 наспроти 2000 вртежи. Не ми изгледа толку голема разликата. Пак тука муабетот се префрла на звукот и субјективните желби.


Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14454 на: 21 Февруари 2014, 22:04:31 pm »
DayWalker, стварно не ме личи на ништо?

Не ба баш си топ под 7 илјади твојата не видела.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14455 на: 26 Февруари 2014, 16:42:39 pm »
Со актуелното имплементирање на турбо технологијата кај бензинците,  истите станаа многу покомплицирани и поскапи за одржување од дизелите. Сега имаат се што има дизелот, но многу повеќе од тоа:
-4 бобини, кои откажуваат ама така сочно и редовно кај сите бензинци. На БМВ од 100.000 евра испоцркаа сите до 80.000км.
-2 ламбди сонди со животен век од 100к.
-свеќици.

Бонус: екстра дизни за плин, и еку за плин. Ако на плин сецка или трокира или троши многу и после второто штелување на плинот, посери се на колата, никој не ја оправа.

Бонус: нова и нерелијабилна турбо технологија, со која повеќе време ќе поминете во сервис отколку на пат.

Бонус: моторчиња дизајнираи за 250.00км. Пред некој месец еден тди помина 1.000.000км во реални услови, без дефект.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ZokiPet

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 332
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14456 на: 26 Февруари 2014, 17:06:18 pm »
- 4 бобини (т.е. по една за секоја свеќица) имаат повеќето нови бензинци, биле турбо или не. Често се расипуваа од Siemens, заради вибрации и висока температура бидејки се поставени во деклата. Со новите од Bosch со метална оплата, тој проблем е надминат. И не беа вградувани само во БМВ туку и во Ауди, Порше, Мерцедес...

- 2 Ламбда сонди се 10 (со букви: Десет) пати помалку од еден ДПФ

- Свеќици имаше и 101, па не беше скап за одржување

Од бонусот:
- екстра дизни за плин, и еку за плин. И екстра боца за плин.  ???
- „нова и нерелијабилна турбо технологија.“ За дизелот е стара и релијабилна, за бензин некни ја измислија.
- „моторчиња дизајнираи за 250.00км. Пред некој месец еден тди помина 1.000.000км во реални услови, без дефект.“ MTBF и димензионираната вечност е намалена за сите мотори. Сите сме сведоци дека на секој ТДИ со 1 Мкм има 10 ТДИ кои трошат 1л/100км масло. Тоа не е од наддимензионирање на компонентите, туку токму од обратното.

Не ми е целта и не сакам да наведувам исклучоци кои ќе го потврдуваат токму обратното - за маните на дизелот.
Зголемувањето на заштедите на нивна страна и зголемувањето на трошоците на наша страна се пропорционални, без разлика на типот на моторот. Производителите сакаат добивка од сите.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14457 на: 26 Февруари 2014, 17:14:19 pm »
Незнам зошто ламбда сондите ги споредуваш со ДПФ филтерот?Катализаторот колку пати е поевтин од ДПФ?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14458 на: 26 Февруари 2014, 17:25:39 pm »
Имплементацјата на турбо кај моторите е релативно лесна работа, подеднакво за бензин и за дизел.
Проблемот е во тоа што се сака 200кс од турбодизел и 250кс од турбо бензин. Во тој случај и дизелот и бензинецот нема да поминат повеќе од 200к километри.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #14459 на: 26 Февруари 2014, 17:31:43 pm »
- 2 Ламбда сонди се 10 (со букви: Десет) пати помалку од еден ДПФ

- Свеќици имаше и 101, па не беше скап за одржување


 Ламбда сондата е 100 евра чкарт. Оригинална е 2х поскапа. Животниот век на сондата е само 100к. Од друга страна ДПФ филтерот во овластен сервис се спушти на 700 евра (последно прашав во Рено). ДПФ филтер нема ограничен животен век, ако се вози често на отворено трае колку што трае и колата. Да те однесам да видиш CDI со 295.000км со оригиналниот дпф филтер.
Од друга страна и катализаторот кај бензинецот може да го изгориш со лоша смеса на гориво или плин. Ич не е евтин.



Од бонусот:
- „нова и нерелијабилна турбо технологија.“ За дизелот е стара и релијабилна, за бензин некни ја измислија.

Баш така. Директно вбризгување (100% дизелска технологија), и турбото (за дизел е измислено, и само во дизел се вградуваше до вчера) се проверени кај дизелот повеќе од 30 години. Друго работа е што турбото е многу покомпатибилно со дизелот, плаг енд плеј е. Кај дизелот нема детонации, не постојат.



Како и да е, додади минимум 4 бобини, 2 ламбди, 12 свекици. Тоа веќе надминува 1000 евра. И тоа само до 100.000км.
Бонус: плинскиот уред е 1500 евра и паралелно троши 20% бензин. Нова и неиспитана технологија, која вие ќе ја тестирате.
Бонус: новите недимензионирани коли, скоро сите, се преосетливи на плин. Големи се шансите до 100.000км да го стопите моторот. Цена 2000евра ремонт.
Бонус: косилицте недомензионирани имаат преслаби ламели. Ретко која издржува 100.000км. Прашај колку пари е еден сет во овластен сервис. 1000 евра.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need