Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1886586 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29606
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13875 на: 31 Декември 2013, 20:24:41 pm »
Потресително, што би рекол ти.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13876 на: 31 Декември 2013, 20:27:12 pm »
Секоја кола мора се издувува. Затоа малите градски косилици ги отвараат на мизерно мала километража


Најмала косилица што сум имал во животот беше Голф 2 Бензинец 1.1 или 1.3 (не се ни сеќавам колку беше).

Го купив со 217000 км поминати, го продадов со 237000 км. Не беше чепнат воопшто во поглед на моторот, и тој после мене го возеше сигурно уште 100 000 км.

Да не се повторувам, ниту еден од другите бензинци што сум ги поседувал немаше потреба од ништо друго освен редовен сервис.



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13877 на: 31 Декември 2013, 20:28:42 pm »
Секоја кола мора се издувува. Затоа малите градски косилици ги отвараат на мизерно мала километража

Не баш. Градските косилици поминуваат многу работни часови а малку километри. Кога би ги поминувале тие работни часови возејќи со просек 80 наместо 28км/ч и тие ќе си имаат километри и километри пред отворање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13878 на: 31 Декември 2013, 20:31:23 pm »
Секоја кола мора се издувува. Затоа малите градски косилици ги отвараат на мизерно мала километража


Најмала косилица што сум имал во животот беше Голф 2 Бензинец 1.1 или 1.3 (не се ни сеќавам колку беше).

Го купив со 217000 км поминати, го продадов со 237000 км. Не беше чепнат воопшто во поглед на моторот, и тој после мене го возеше сигурно уште 100 000 км.

Да не се повторувам, ниту еден од другите бензинци што сум ги поседувал немаше потреба од ништо друго освен редовен сервис.




Голф 2 не се споредува со модерен Спарк или останата модерна кола. Тоа е бесмертна машина. И ќе тера сигурно 500000Км.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13879 на: 31 Декември 2013, 20:37:38 pm »
Секоја кола мора се издувува. Затоа малите градски косилици ги отвараат на мизерно мала километража


Најмала косилица што сум имал во животот беше Голф 2 Бензинец 1.1 или 1.3 (не се ни сеќавам колку беше).

Го купив со 217000 км поминати, го продадов со 237000 км. Не беше чепнат воопшто во поглед на моторот, и тој после мене го возеше сигурно уште 100 000 км.

Да не се повторувам, ниту еден од другите бензинци што сум ги поседувал немаше потреба од ништо друго освен редовен сервис.




Голф 2 не се споредува со модерен Спарк или останата модерна кола. Тоа е бесмертна машина. И ќе тера сигурно 500000Км.

Ок. Друг пример.. Тико .. Колку Тиковци се возеа такси, и колку километри пројдоа без никакво отворање на мотор и слично. Подобар пример за малолитражна косилица нема :) , а колку јас знам, проблеми со мотор НУЛА



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13880 на: 31 Декември 2013, 21:26:38 pm »
Јас кога го купив Спаркот и имав 3000 километри еден таксист имаше 333.000 километри а спаркот освен што седиштата му беа испокинати се движеше како нова кола. Му викам на тој како успеа да поминеш 333к километри за 4 години? Ми рече дека тројца ортаци биле и го возеле во 3 смени. Проблеми со моторот НУЛА.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6796
  • French diamond
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13881 на: 01 Јануари 2014, 05:07:35 am »
Зеро тој стар Мерцедес е само 1 секунда до 100 км/х побавен од 2012 2.0 tdi 140 hp  со полесна килажа.... па според тоа незнам баш колку е стара таа нивта технологија.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13882 на: 01 Јануари 2014, 15:14:36 pm »

Со то јмотор едно 30 пати во 4 години имам возено по патот Елбасан-Тирана и назад преку планината. Ја излижав првата брзина. Не постои кола во живот што толку време била извозена во прва. Оној ZX so 1.8 атмо мотор беше пожив затоа што имаше ако ништо друго попредвидливи перформасни во цел опсег на вртежи.
ЗХ-от има 153Нм при 3000врт/мин,а својата максимална снага од 103кс ја постигнува на 6000врт/мин.
Меган-от има 250 Нм при 2000врт/мин,а сцојата максимална снага од 106кс ја постигнува при 4000врт/мин.
Е сега незнам како си морал да го возиш дизелот во 1-ва цело време,а анемичниот(посебно за таков пат кој го имаш наведено) бензинец бил подобар.Ти се моЉам.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13883 на: 01 Јануари 2014, 15:20:27 pm »
^^
Затоа што целава тема е:

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13884 на: 01 Јануари 2014, 16:46:42 pm »

Со то јмотор едно 30 пати во 4 години имам возено по патот Елбасан-Тирана и назад преку планината. Ја излижав првата брзина. Не постои кола во живот што толку време била извозена во прва. Оној ZX so 1.8 атмо мотор беше пожив затоа што имаше ако ништо друго попредвидливи перформасни во цел опсег на вртежи.
ЗХ-от има 153Нм при 3000врт/мин,а својата максимална снага од 103кс ја постигнува на 6000врт/мин.
Меган-от има 250 Нм при 2000врт/мин,а сцојата максимална снага од 106кс ја постигнува при 4000врт/мин.
Е сега незнам како си морал да го возиш дизелот во 1-ва цело време,а анемичниот(посебно за таков пат кој го имаш наведено) бензинец бил подобар.Ти се моЉам.

Џабе што има повеќе торк, кога му е ограничен од 1500-2500 вртежи.. пред и после - прдеш.

Moже ова ќе ти разјасни:

Citroen 103hp:




Renault 106hp:



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13885 на: 01 Јануари 2014, 16:49:45 pm »

Со то јмотор едно 30 пати во 4 години имам возено по патот Елбасан-Тирана и назад преку планината. Ја излижав првата брзина. Не постои кола во живот што толку време била извозена во прва. Оној ZX so 1.8 атмо мотор беше пожив затоа што имаше ако ништо друго попредвидливи перформасни во цел опсег на вртежи.
ЗХ-от има 153Нм при 3000врт/мин,а својата максимална снага од 103кс ја постигнува на 6000врт/мин.
Меган-от има 250 Нм при 2000врт/мин,а сцојата максимална снага од 106кс ја постигнува при 4000врт/мин.
Е сега незнам како си морал да го возиш дизелот во 1-ва цело време,а анемичниот(посебно за таков пат кој го имаш наведено) бензинец бил подобар.Ти се моЉам.

Zatoa shto go snemuva obrtniot moment nad 2500 vrtezi. Moljati se.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13886 на: 01 Јануари 2014, 16:51:46 pm »
Цитроенчево има само 20kw помалку 1000-4000rpm.

Но, затоа моќниот бензинец ако го откорнеш над 5500 ќе се разбуди кутриот.


Со то јмотор едно 30 пати во 4 години имам возено по патот Елбасан-Тирана и назад преку планината. Ја излижав првата брзина. Не постои кола во живот што толку време била извозена во прва. Оној ZX so 1.8 атмо мотор беше пожив затоа што имаше ако ништо друго попредвидливи перформасни во цел опсег на вртежи.
ЗХ-от има 153Нм при 3000врт/мин,а својата максимална снага од 103кс ја постигнува на 6000врт/мин.
Меган-от има 250 Нм при 2000врт/мин,а сцојата максимална снага од 106кс ја постигнува при 4000врт/мин.
Е сега незнам како си морал да го возиш дизелот во 1-ва цело време,а анемичниот(посебно за таков пат кој го имаш наведено) бензинец бил подобар.Ти се моЉам.

Zatoa shto go snemuva obrtniot moment nad 2500 vrtezi. Moljati se.
Под „снемува“ подразбирате „не е веќе дупло поголем“ или нешто друго?

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13887 на: 01 Јануари 2014, 16:54:36 pm »
Како го кажавте тоа,дека од 1500-2500 врт има 250Нм,а после тоа се гаси моторот,нема воопшто Нм.Барем при ниски вртежи дизелот нема мака и има снага.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13888 на: 01 Јануари 2014, 17:03:50 pm »
Предвидливоста и рамномерноста е клучна. Еднито губи 30% другиот 10% во 80% од своите вртежи каде се користи.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3862
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13889 на: 01 Јануари 2014, 17:04:59 pm »
Како го кажавте тоа,дека од 1500-2500 врт има 250Нм,а после тоа се гаси моторот,нема воопшто Нм.Барем при ниски вртежи дизелот нема мака и има снага.

Нема мака мотор од 2Л што и без турбо има од каде да исцеди нешто. Ова моторче нема ништо додека не тргне турботот да додава буст.