Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2183618 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11265 на: 03 Септември 2013, 10:17:10 am »
Е така де. Ама не сите одбираат да го почитуваат тој факт и да го зимаат предвид.

Aман научете више еднаш што е тоа „факт“. Не, не е тоа што мислите... Meшате „факт“ со „консензус“.

Со „тролови“ и „факти“ отековте, стварно.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11266 на: 03 Септември 2013, 10:18:02 am »
Зошто не бензинец. Затоа што претекнувањето е болно со бензинец. Возиш 60кмх зад камион, во која брзина ќе го претицаш? Во 4та? Не е возможно. Во 3та? Во 3та е возможно но не доволно брзо. Треба да смениш во 2ра, да ја исцедиш до 80кмх (до црвено) па да смениш во 3та (во сред претекнување), па да ја исцедиш до 120кмх, па 4та брзина. Ова не само што е опасно, туку е и непријатно и сосема непотребно.

Како дизелот го решава проблемот со претекнувањето?  Возиш 60кмх во 4та. Притискаш на гаста, и забрзуваш до 160кмх.

Ако збориш за бензински косилици со 1.2 мотор вс некој поасален дизел, може и ќе ти важи ова. За понормален бензинец(атмосферец) ќе вратам у трета и ќе си го поминам без проблем. Без никакво цедење до црвено и слично. А може и со четврта да се помине доколку има простор.

И што е опасно менување брзина во сред претекнување??? Може за некој почетник кој што ќе се загледа во менувачот или ќе му треба повеќе време да прешалта, но за поискусен возач менувањето брзини не претставува ниту проблем ниту опасност.

Доколку тебе лично ти претставува проблем шалтањето, можда е време да посетиш некоја авто школа, чисто да те потсетат на некои работи ;) Или па да си купиш автоматик, има и30-ки дизелчиња со автоматски менувач. Како ќе ти легне ко за тебе да го правеле.

Како тоа, што е опасно менување брзина сред претекнување? Па не само што колата те заебала, застанала на сред претекнување, па уште треба да менуваш и брзина, па постои и можност да промашип и брзина, доколку иде кола од спротива си го наебал! Тоа е првото нешто што се учи во автошкола, можеби е време да посетиш некоја, чисто да те потсетат на некои работи ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11267 на: 03 Септември 2013, 10:18:27 am »
Е така де. Ама не сите одбираат да го почитуваат тој факт и да го зимаат предвид.

Aман научете више еднаш што е тоа „факт“. Не, не е тоа што мислите...

Со „тролови“ и „факти“ отековте, стварно.

ти како нај голем тролаш заедно со ЛП сте лидери во регионот (формуов) па како да не се отекува, кога вие сте први отекувачи?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11268 на: 03 Септември 2013, 10:19:33 am »
ти како нај голем тролаш

Глупости :)

Не веруваш? Пази сеа:

онак, што е тоа „трол“?

до другитe: без поткажување! онак го прашувам!

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11269 на: 03 Септември 2013, 10:19:42 am »
Зошто не бензинец. Затоа што претекнувањето е болно со бензинец. Возиш 60кмх зад камион, во која брзина ќе го претицаш? Во 4та? Не е возможно. Во 3та? Во 3та е возможно но не доволно брзо. Треба да смениш во 2ра, да ја исцедиш до 80кмх (до црвено) па да смениш во 3та (во сред претекнување), па да ја исцедиш до 120кмх, па 4та брзина. Ова не само што е опасно, туку е и непријатно и сосема непотребно.

Како дизелот го решава проблемот со претекнувањето?  Возиш 60кмх во 4та. Притискаш на гаста, и забрзуваш до 160кмх.

Ако збориш за бензински косилици со 1.2 мотор вс некој поасален дизел, може и ќе ти важи ова. За понормален бензинец(атмосферец) ќе вратам у трета и ќе си го поминам без проблем. Без никакво цедење до црвено и слично. А може и со четврта да се помине доколку има простор.



Негознам....ни те знам ни те познавам....;D...ама едно ке ти кажам....со Ц4 косилица од 90 коња на блага угорница не можеш да претицаш камион ако не ставиш во трета, и тоа додека претицаш ќе се усереш, ако продолжи малце угорницата и втора ќе јаде. Токму тој момент ми оставаше чуство на немоќ, како точак да возам, кога претицаш тој до тебе бутка со нозете на патос да даде малку гас и он(а) ако може, побрзо да претицате, а на крај го имаш овој момент на олеснување



Исто како кога чукаат раци кога ќе слета авионот!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11270 на: 03 Септември 2013, 10:20:50 am »
Негознам....ни те знам ни те познавам....;D...ама едно ке ти кажам....со Ц4 косилица од 90 коња на блага угорница не можеш да претицаш камион ако не ставиш во трета, и тоа додека претицаш ќе се усереш, ако продолжи малце угорницата и втора ќе јаде. Токму тој момент ми оставаше чуство на немоќ, како точак да возам, кога претициваш тој до тебе бутка со нозете на патос да даде малку гас и он(а) ако може.

За разлика од тоа, TDI од 90 коња...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11271 на: 03 Септември 2013, 10:22:13 am »
Е така де. Ама не сите одбираат да го почитуваат тој факт и да го зимаат предвид.

Aман научете више еднаш што е тоа „факт“. Не, не е тоа што мислите... Meшате „факт“ со „консензус“.

Со „тролови“ и „факти“ отековте, стварно.

Пардон.

Жива идиотшина и тешка глупост е да се споредува турбо-дизел со атмосферски бензинец, со горе-доле иста зафатнина и/или моќност и/или цена на чинење.

Боље? :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11272 на: 03 Септември 2013, 10:23:30 am »
Пардон.

Жива идиотшина и тешка глупост е да се споредува турбо-дизел со атмосферски бензинец, со горе-доле иста зафатнина и/или моќност и/или цена на чинење.

Боље? :)

Ааа може, боље е, апсолутно. Веќе не правиш формална грешка, туку само содржинска. За содржинските грешки може да се дискутира, што е прогрес!

Абе ти реков, има потенцијал! само напред!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11273 на: 03 Септември 2013, 10:24:13 am »
Негознам....ни те знам ни те познавам....;D...ама едно ке ти кажам....со Ц4 косилица од 90 коња на блага угорница не можеш да претицаш камион ако не ставиш во трета, и тоа додека претицаш ќе се усереш, ако продолжи малце угорницата и втора ќе јаде. Токму тој момент ми оставаше чуство на немоќ, како точак да возам, кога претициваш тој до тебе бутка со нозете на патос да даде малку гас и он(а) ако може.


прецизен опис на косилиците. Уште еден важен момент, кога сакаш да претицаш со косилица, треба да направиш детален план. Треба да начекаш прав пат, да возиш 30 метри зад возилото кое сакаш да го претицаш, и треба да почеш со забрзување 10 секунди пред делницата на која сакаш да го претицаш возилото.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11274 на: 03 Септември 2013, 10:26:39 am »
Пардон.

Жива идиотшина и тешка глупост е да се споредува турбо-дизел со атмосферски бензинец, со горе-доле иста зафатнина и/или моќност и/или цена на чинење.

Боље? :)

Ааа може, боље е, апсолутно. Веќе не правиш формална грешка, туку само содржинска. За содржинските грешки може да се дискутира, што е прогрес!

Абе ти реков, има потенцијал! само напред!

ЈЕСССС!!! Две лајк4иња со искрена поддр6ка во краток временски период!!

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен negoznam

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 535
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11275 на: 03 Септември 2013, 10:49:58 am »
Како тоа, што е опасно менување брзина сред претекнување? Па не само што колата те заебала, застанала на сред претекнување, па уште треба да менуваш и брзина, па постои и можност да промашип и брзина, доколку иде кола од спротива си го наебал! Тоа е првото нешто што се учи во автошкола, можеби е време да посетиш некоја, чисто да те потсетат на некои работи ;)

Абе постои и можност и моторот да ти падне у сред претекнување, но со соодветно одржување нема да се случи тоа. Така и возач, со соодветно искуство тешко дека ќе промаши брзина.

Негознам....ни те знам ни те познавам....;D...ама едно ке ти кажам....со Ц4 косилица од 90 коња на блага угорница не можеш да претицаш камион ако не ставиш во трета, и тоа додека претицаш ќе се усереш, ако продолжи малце угорницата и втора ќе јаде. Токму тој момент ми оставаше чуство на немоќ, како точак да возам, кога претицаш тој до тебе бутка со нозете на патос да даде малку гас и он(а) ако може, побрзо да претицате, а на крај го имаш овој момент на олеснување

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Исто како кога чукаат раци кога ќе слета авионот!

Многу јасно, не го одрекувам тоа. И јас сум бил во такви ситуации со косилици, но исто така сум бил во ситуација и со дизелаши(атмосферци). Затоа викам дека кај поасални атмо. бензинци(над 130 коња) го нема тој момент. Исто како што го нема кај повеќето тд.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11276 на: 03 Септември 2013, 11:06:28 am »
Temava kako reklamata  za Duracell...

it`s going and going and going and going and going and going and going and going and going and going and going ...
....and going and going and going and going and going and going and going and going and going and going ....
.....and going and going and going and going and going and going and going and going and going and going..
.......and going and going and going and going and going and going and going and going and going and going ....
.....and going and going and going and going and going and going and going and going and going and going ..

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11277 на: 03 Септември 2013, 11:41:52 am »
Dobro e, stignato e do 752 strana, Diesel vs Benzin,
ne znam kade e krajot na nadmudruvanjeto ???

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11278 на: 03 Септември 2013, 12:25:06 pm »
Не треба многу надмудрување, само еден поглед најгоре над постовите во гласањето кажува се` :) 50% повеќе љубители на бензин, што, реално, е мала разлика за еден форум кој треба да собира љубители на автомобили, а не на индустриски машини ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11279 на: 03 Септември 2013, 12:29:49 pm »
Гласање да значеше нешто ќе го забранеа.