Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2181820 пати)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11175 на: 01 Септември 2013, 23:18:27 pm »
Ok taka neka bide. ZR1 neka bide neekspluziven grd I neka nema boja samo da kosta ispod 2500000 I da bide najbrz.
Nemora ni kocnici da ima zosto tie sluzat za uporuvawe, a treba najbrz da bide.
I se sporeduva dizel so benzin inace.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11176 на: 01 Септември 2013, 23:19:54 pm »
Под побрз мислев и на тркачка патека, не само во права линија.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11177 на: 01 Септември 2013, 23:22:57 pm »
Иста снага ли имаат моторите??
ај дефинирај снага?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11178 на: 01 Септември 2013, 23:25:24 pm »
Дали имаат исто коња?
Или едниот е 60 а другиот е 90???

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11179 на: 01 Септември 2013, 23:31:53 pm »
слична коњажа.. едниот 66 другиот 88.. 22 коња разлика во корист на бензинецот, според тука упорно и до бесвест и бесознание напорните дизелаши,  дизелот би требало да ги мачка на леб, пошто нели на пониски обртаи поголем торк, м’кне, парче праи... а фактичката состојба кога ке цапнеш на педалата за гас е 1:3 во корист на бензинецот...

убаро реков... дизел ВС бензин = стара баба (згрбавена) ВС млада атлетичарка со долги нозе...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11180 на: 01 Септември 2013, 23:37:45 pm »
Не е слична коњажата ипак 22 кс не се малце. Знаеш ли колку луге дале по 200-500 еур за ремап за 20-30 кс+.

Сега јас кога би имал 22 кг+ би бил дебел. Сега несум.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11181 на: 01 Септември 2013, 23:42:00 pm »
Не е слична коњажата ипак 22 кс не се малце. Знаеш ли колку луге дале по 200-500 еур за ремап за 20-30 кс+.

Сега јас кога би имал 22 кг+ би бил дебел. Сега несум.

јас кога би имал екстра 22 кг не би се познавало многу разлика на мене...

различности има колку сакаш.. сакав со факт и искуство да чујам некој од дизелашиве, како што напишав упорни, на порни до смрт,  кои цело време велат дека смао дискутираат а устцари со сите сили своето убедување ГО НАМЕТНУВААТ врз другите, и едноставно не дозволуваат некој друг да си каже свое мислење.. одма напаѓаат со извртени факти и испреплетни полу вистини извлечени до немај каде...

графикони, скали, табели и слични работи... во ништо од тоа не верувам, затоа што тоа што овде се презентира како таков доказ е јебена сликичка свлечена како линк од интернет... такви графикони и таблеи може секој да ги постави и секаде...

нај големиот доказ за мене е кога ке седнам зад волан да го пробам тоа... не ми требаат никакви табели за да ми објаснат на мене нешто при тоа велејки дека само се дискутира... пази да не...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11182 на: 02 Септември 2013, 09:37:37 am »
Дени, ZR1 има многу јак мотор, ама не е до толку појак од 458, малку ти е утната математиката тука. Истото важи за голем дел од муабетите што се прават кога се споредува вртежен момент без да се земе во предвид огромната разликата во вртежниот опсег.

Јас повторно имам забелешка околу „опсег на вртежи“. V, не те прашувам тебе лично, ниту е ова директна реплика на твојот пост. Твојот пост само ме потсети уште еднаш да го актуелизирам ова прашање, бидејќи се сомневам дека е потребно разјаснување. Ископав еден стар пост од пред година и кусур, за да не пишувам одново само ќе направам копи-пејст: Тогаш никој не одговори!

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg259715.html#msg259715

Цитат
Замисли два мотори, едниот „А“ со употреблив момент од 1000 до 4000 вртежи и другиот „Б“ со употреблив момент од 2000 до 5000 вртежи. Кој од овие два е „поширок“?

1. Поширок опсег има моторот „А“
2. Поширок опсег има моторот „Б“
3. Моторите „А“ и „Б“ се подеднакво широки (бидејќи разликата меѓу најниските и највисоките корисни вртежи е во двата случаи 3000)

Кој е точниот од овие 3 можни одговори?

Сега ќе го поставам истото прашање, но со хипотетски, екстремни примери, за поентата (хоупфли) да биде појасна.

Имаме два мотори, „икс“ и „ипсилон“

„Икс“ се врти од 0 до 10.000 рпм, при што развива момент од 100 њутнметри. Разликата меѓу најниските и највисоките вртежи е 10.000.

„Ипсилон“ се врти од 0 до 10 (десет) рпм, при што развива момент од 10 њутнкилометри. Разликата меѓу најниските и највисоките вртежи е 10 (десет).

И двата мотори се упарени со соодветно дизајнирани 5 степени менувачи. И двата мотори во 5 брзина на соодветните максимални вртежи (10.000 и 10) развиваат најголема снага и брзина. И двата мотори имаат иста максимална моќност (пошто максрпм * максторк = исто кај двата)

Кој од двата мотори има по „широк“ опсег на вртежи? Можни одговори:

a) моторот „икс“
б) моторот „ипсилон“
в) двата мотори се со подеднакво широк опсег на вртежи

Со нетрпение ги очекувам вашите одговори во форма „а“, „б“ или „в“. Данке!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11183 на: 02 Септември 2013, 09:43:19 am »
Имаат ист опсег на брзина во последниот степен на преносот.
Јас ти одговорив уште тогаш.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11184 на: 02 Септември 2013, 09:45:33 am »
ќе си отвориш нова тема со анкета за вакви прашања. само условот е да е тоа реално ( а не е..)

очекувам одговори под а, б или в можеш во нова тема, а не во постоечка...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11185 на: 02 Септември 2013, 10:01:10 am »
Дени, ZR1 има многу јак мотор, ама не е до толку појак од 458, малку ти е утната математиката тука. Истото важи за голем дел од муабетите што се прават кога се споредува вртежен момент без да се земе во предвид огромната разликата во вртежниот опсег.

Јас повторно имам забелешка околу „опсег на вртежи“. V, не те прашувам тебе лично, ниту е ова директна реплика на твојот пост. Твојот пост само ме потсети уште еднаш да го актуелизирам ова прашање, бидејќи се сомневам дека е потребно разјаснување. Ископав еден стар пост од пред година и кусур, за да не пишувам одново само ќе направам копи-пејст: Тогаш никој не одговори!

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,61.msg259715.html#msg259715

Цитат
Замисли два мотори, едниот „А“ со употреблив момент од 1000 до 4000 вртежи и другиот „Б“ со употреблив момент од 2000 до 5000 вртежи. Кој од овие два е „поширок“?

1. Поширок опсег има моторот „А“
2. Поширок опсег има моторот „Б“
3. Моторите „А“ и „Б“ се подеднакво широки (бидејќи разликата меѓу најниските и највисоките корисни вртежи е во двата случаи 3000)

Кој е точниот од овие 3 можни одговори?

Сега ќе го поставам истото прашање, но со хипотетски, екстремни примери, за поентата (хоупфли) да биде појасна.

Имаме два мотори, „икс“ и „ипсилон“

„Икс“ се врти од 0 до 10.000 рпм, при што развива момент од 100 њутнметри. Разликата меѓу најниските и највисоките вртежи е 10.000.

„Ипсилон“ се врти од 0 до 10 (десет) рпм, при што развива момент од 10 њутнкилометри. Разликата меѓу најниските и највисоките вртежи е 10 (десет).

И двата мотори се упарени со соодветно дизајнирани 5 степени менувачи. И двата мотори во 5 брзина на соодветните максимални вртежи (10.000 и 10) развиваат најголема снага и брзина. И двата мотори имаат иста максимална моќност (пошто максрпм * максторк = исто кај двата)

Кој од двата мотори има по „широк“ опсег на вртежи? Можни одговори:

a) моторот „икс“
б) моторот „ипсилон“
в) двата мотори се со подеднакво широк опсег на вртежи

Со нетрпение ги очекувам вашите одговори во форма „а“, „б“ или „в“. Данке!

Ако зборуваме само и само за опсег на вртежи, нема потреба да го споменуваме моментот на сила. Очигледно е дека моторот кој што има поглем број на вртежи има поголем опсег. За овој со 10 вртежи на работната оска, треба да му ставиш одреден механички систем за да постигне 10.000 вртежи ако ти се потребни. Спрема тоа, твоето прашање е без смисла.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11186 на: 02 Септември 2013, 10:06:42 am »
Ако зборуваме само и само за опсег на вртежи, нема потреба да го споменуваме моментот на сила.

Да, доколку моторот врти во празно. Но, будејќи не врти во празно, туку врти тркала при тоа совладувајќи отпор, и тоа како има потреба да го споменуваме моментот. Кога збориме за „опсег на вртежи“ кај мотор у кола, збораме за „опсег на вртежи при кои моторот продуцира корисен момент“.

Очигледно е дека моторот кој што има поглем број на вртежи има поголем опсег.  

И повторно: неточно. Ќе ИМАШЕ поголем опсег ДОКОЛКУ имаа ист менувач. Но немаат, и тоа го пишав. Не го виде?

За овој со 10 вртежи на работната оска, треба да му ставиш одреден механички систем за да постигне 10.000 вртежи ако ти се потребни.

Да, тој механички систем се вика „менувач“.

Спрема тоа, твоето прашање е без смисла.

Моето прашање и тоа како има смисла, проблемот е што точниот одговор на прашањето (последниот) тебе не ти се допаѓа :)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11187 на: 02 Септември 2013, 10:09:37 am »
Незнам што е уште нејасно

a) очигледно е дека 'X' има поширок опсег 10000 vs. 10 (тоа е значењето на фразата „поширок опсег“), ама ти не го прашуваш тоа туку прашуваш што е посилно при секаква употреба, а за да ги користиш на иста намена ќе треба или 'Y' да го поврзеш со 100/1 пренос или обратно, при што се множи вртежниот момент

Ако 'Y' развива 100KNm (не 10KNm како што си пишал), наспроти 100Nm кај 'X' низ цел опсег, моторите ќе имаат иста сила.

Цитат
Замисли два мотори, едниот „А“ со употреблив момент од 1000 до 4000 вртежи и другиот „Б“ со употреблив момент од 2000 до 5000 вртежи. Кој од овие два е „поширок“?

1. Поширок опсег има моторот „А“
2. Поширок опсег има моторот „Б“
3. Моторите „А“ и „Б“ се подеднакво широки (бидејќи разликата меѓу најниските и највисоките корисни вртежи е во двата случаи 3000)

Кој е точниот од овие 3 можни одговори?

Прашањето е хипотетичко и недоволно добро прецизирано. Што се случува надвор од тие 4000 или под 2000 кај другиот и каков е тој „употреблив момент“ кај едниот каков кај другиот? Бројки бараме. Без вредност за вртежниот момент, бројот на вртежи е тотално неважен. И обратно.

Ако и кај A и Б имаш ист вртежен момент на 1000-4000 кај А и на 2000-5000 кај Б и тука завршува приказната, јасно е дека „Б“ е појак мотор.

Е сега иде делот што го чекаш.

Ако си приморан да го возиш B во петта брзина на 1250 вртежи (што би дало иста брзина како А во петта на 1000, затоа што односот на преносите е 5/4), треба да дадеш информации за перформансите на Б во тој момент за да пресметаме што има повеже сила при таков режим на експлоатација. Одкога Б ќе дојде до 2000, резултатот е јасен, до таму ти е недефиниран.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11188 на: 02 Септември 2013, 10:14:16 am »
Точно, заборавив да пишам дека во хипотетичкото сценарио дистрибуцијата на вртежите е подеднаква. Сеедно КАКВА е, важно е иста.

Но, океј, гледам дека многу ви дојде со мисловниов експеримент, па ајде вака поедноставно:

Некој дизелаш „влече“ од 1000 до 4000 рпм (4000-1000=3000)

Некој бензинец „влече“ od 2000 до 6000 рпм (6000-2000=4000)

Koj има поширок опсег? :-)

Не заборавајте дека двата мотори немаат ист менувач, океј?

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #11189 на: 02 Септември 2013, 10:15:40 am »
Па само што ти одговорив бе човек. Пак не дочитуваш.