Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1831671 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6000 на: 10 Април 2013, 12:41:59 pm »
А штедливџиите што ги овреклокаат своите дизели на ризик на скапа поправка на турбина? Што праиме со тие „икономисти“?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7687
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6001 на: 10 Април 2013, 12:42:23 pm »
Не сум доволно богат да можам да си приуштам бензинец каков што сакам.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6002 на: 10 Април 2013, 12:45:33 pm »
Па затоа купуваат изгледа бензинци какви што не би сакале.
Има и такви, типичен пример се ЛП, Дени.

Инаку пак муабетот се сведува на Икономија, дека на Зеро му се исплати да вози дизел пошто поминува 20к годишно, дека помалку троши..
Се сложувам, како и повеќе пати до сега, во таа категорија му признавам на дизелот.
Дени и ЛП се типичен пример на луѓе кои си признаваат, а не се тешат дека возат бензинец кој „прави мерак“ или „звучи добро“. А типични примери се сите форумџии со бензинци под 200кс во мала кола. За голема под 300кс. Или ајде 150кс по тон.

Моментите се:
„Си ја држам колата на високи ообртаи на семафор зошто ми е мерак да го слушам звукот.“
„Ако не иде стрелката до 9000 не се признава.“
Реални форумски муабети.

Тоа може да го каже само човек што не седнал во бензинец, туку само во косилица. Никој не вика дека 125кс се малку, туку дека се малку во тон ипол кола. Тие се сосем доволно во кола од 320кг.

Слушни го новото 911, па ќе правиме муабет како влече 1.4 моторот, па друг муабет како мерак правел бензинец 1.6, како си сакал да го слушаш звукчето на 1.4... и остали муабети кои се сосема оправдани за бензинец, и апсолутно неоправдани за косилици.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6003 на: 10 Април 2013, 12:48:48 pm »
А бе секако, најбоље е ако може директ 300 коња у г`с па да биде 300кс  на 100кг (сосе мотор).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6004 на: 10 Април 2013, 12:49:41 pm »
Твоето прашање нема допирни точки со мојот муабет.

Нигде не споман оверклок на бензинец ако под тоа подразбираш тјунирање, ремап, чипување или што и да е?

И никој не спомна економисти што сакаат да штедат, спомнав крекачи што се маваат во гради со РПМ, потрошња а плачат па одат местат плин оти ги боли џепчето а при тоа ги обвинуваат овие со дизелите дека купиле дизел оти само потрошњата му била предност а се друго му била маана, црно фрлал од позади, рак се фаќало, тропал, тресел, нема константна снага, бучел, крадел кокошки навечер, спиел на таван и имал вошки !

И за разлика од повеќето кои возат дизели и возеле бензинци поготово атмосферски какви што повеќето поседуваат овде од крекачите, повеќето од про бензинците немаат седнато во модерен дизел да го извозат како што треба или пак имаат седнато на задно седиште додека читаат некоја статија на форум, а кое што лесно мое да се заклучи од бесмислените постови кои немаат благе везе со реланоста !





Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6005 на: 10 Април 2013, 12:51:36 pm »
Дени, за дасезадоволат твоите страсти не само што треба мрсен бензинец туку и мрсен изел, кој исто така нема да имаш да си го приуштиш. Односно ако имаш да приуштиш таков дизел со таква моќ ќе имаш да си приуштиш и т бензинец. Така да џабе муабетиме, земи разгледај.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10924
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6006 на: 10 Април 2013, 12:52:34 pm »
Абе споредувавме технологии, аспирации, торкови и на крај се сведе не ми се исплати, стај клуч.

Па затоа купуваат изгледа бензинци какви што не би сакале.
Има и такви, типичен пример се ЛП, Дени.

Инаку пак муабетот се сведува на Икономија, дека на Зеро му се исплати да вози дизел пошто поминува 20к годишно, дека помалку троши..
Се сложувам, како и повеќе пати до сега, во таа категорија му признавам на дизелот.
Дени и ЛП се типичен пример на луѓе кои си признаваат, а не се тешат дека возат бензинец кој „прави мерак“ или „звучи добро“. А типични примери се сите форумџии со бензинци под 200кс во мала кола. За голема под 300кс. Или ајде 150кс по тон.

Моментите се:
„Си ја држам колата на високи ообртаи на семафор зошто ми е мерак да го слушам звукот.“
„Ако не иде стрелката до 9000 не се признава.“
Реални форумски муабети.

Тоа може да го каже само човек што не седнал во бензинец, туку само во косилица. Никој не вика дека 125кс се малку, туку дека се малку во тон ипол кола. Тие се сосем доволно во кола од 320кг.

Слушни го новото 911, па ќе правиме муабет како влече 1.4 моторот, па друг муабет како мерак правел бензинец 1.6, како си сакал да го слушаш звукчето на 1.4... и остали муабети кои се сосема оправдани за бензинец, и апсолутно неоправдани за косилици.

Ваљда алудираш на мене, па за мене ќе резимирам.
Јас не се тешам, мојот бензинец прави мерак и тоа од ниски вртежи и звучи добро. Не одлично, не уау, туку тобро. Сепак не би го споредил со тоа како звучи дизел.

И знам како влече 1.6 турбо и знам како влече и каков мерак прави 1.8 TSI и 2.0 TFSI.
И кога ќе се вратам на моето седиште не се тешам со моето машинче туку точно знам кое ќе биде следното скалило.

За 1.4 атмо, се согласувам и не би дискутирал. Но немој да ми кажеш дека не те дразни Саксо ВТС или екс-бензинчето на S16 :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6007 на: 10 Април 2013, 12:54:42 pm »
@Sportex, Има, затоа што уштедата од возењето на лож (ако постои со оглед на одржувањето и цената на возилото и инсталација на модул за зголемување снага - софтверски или хардверски сеедно), ја усе*уваат со првото цркнување на турбината поради таа своја акција. Аналогно на бензинашите што ги боли к*р за потрошувачка а возат на плин. Исто, ама баш исто!

Турбобензинашите што ги оверклокуваат своите возила, најчесто навистина ги боли к*р за потрошувачката. Ги занима само снага и задоволство. Има и такви на форумов.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6008 на: 10 Април 2013, 12:56:16 pm »
Ја не знам зашто се будали и 2фаст и Јан турбо. Што кур бензинци спремаат. Што убави дизели има со 5 литри потрошња истото го можат.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6009 на: 10 Април 2013, 12:57:10 pm »
@ Simo: Види каде не се разбираме јас и ти! И во двата случаи правиш муабет за исклучоци (секоја чест и на двете страни) а не за правила!

Мнозинството ги одредува правила а не малцинството, ако беше така сега Амди Бајрам ќе беше Цар на Македонија!  :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6010 на: 10 Април 2013, 13:03:07 pm »
Јас мислам дека се исклучоци тие што викаат ме боли к*р колку бензин троши колата.  А ти мислиш дека се мнозинството.
Јас би сакал да можам тоа да го кажам, ама не можам, па си стаив плинче. Коа сакам да мислам дека сум Sena, свичувам на бензин и се кезам влегуваќи низ кривини со солидно големи брзини и висок број на вртежи. So shoot me...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6011 на: 10 Април 2013, 13:05:07 pm »
И двајцата викате дека се исклучоци тие што викаат „ме боли к*р колку бензин троши колата“.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6012 на: 10 Април 2013, 13:06:00 pm »
Исклучок за мене е Куоре со коцката ! Се разбираме сега мислам ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6013 на: 10 Април 2013, 13:08:19 pm »
Дени, за дасезадоволат твоите страсти не само што треба мрсен бензинец туку и мрсен изел, кој исто така нема да имаш да си го приуштиш. Односно ако имаш да приуштиш таков дизел со таква моќ ќе имаш да си приуштиш и т бензинец. Така да џабе муабетиме, земи разгледај.
Ама глеј, еве тазе момент од вчера со V6 TDi 3.0 во голем џип со 245кс потрошња 10? Тоа може да си го приуштам. Еве и 12 нека е. Бензинец во џипот со соодветна влечна сила испод 25 нема да биде. Јас 25/100 немам пари да платам.

Продажната цена на двете е иста.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6014 на: 10 Април 2013, 13:09:20 pm »
Пак е поскап, и за помалку пари повеќе е возиш.

А тоа декасезапалила до одржувањето е не е до бензинец што е колата.
Од таа шо се запали немаше поодржувана кола(имаше околу 130Ккм,неувезувана од прв газда со сервисна книшка со сите нишани,се запали од плинот).
Онак ТД е поскап за одржување од АБ,ама дека е поскап за одржување од ТН+ плин е јебем ли га...

Ама,се запали. ;D

Математиката е според фабричките податоци,во реалност е поинаква.

пак турбо дизел со атмосверец бензин компарираш... дај бе реални бидете.. ако компрарираш атмосверец бензин компарирај со атмосверец дизел...

а тоа што ти се запалила.. е па се запалила да ја ебам.. поред застави алфите се веднаш по нив по подпалување... и не ти е до плинот што ти се запалила... до колата е... и да не била на плин, пак ке се запалела...
Ништо не измешав само кажав дека Турбо дизел е поскап за одржување од Атмосферски бензинец,а дека Турбо дизел е поскап за одржување од Турбо бензинец + плински уред,малку потешко.Не си ме разбрал.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D