Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1831663 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5970 на: 10 Април 2013, 00:53:38 am »
Друг факт на бензинците спрема дизалашите е тоа што имаш избор, дали плин дали бензин..Дизалашите се ограничени, само дизел (или метан евентуално, но мала е веројатноста дека некој на возило под 2000 куб, ке стави метан) и ништо друго.
Пак не правите споредба доносно го менувате муабетот Тд вс АБ.Кажи кај колку ТБ можи да се вгради плин.А кај тие шо можи,до толку и толку обртаи на плин,после на бензин.Не благодарам.


не е точно.. тие проблеми се минато свршено време.. сега сите турбо бензинци можат на плин, и можат на било кои обртаи.... и на 8.000 обртаи ако сака...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5971 на: 10 Април 2013, 00:54:39 am »
Можеше и Алфата моја,ама...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3843
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5972 на: 10 Април 2013, 00:55:14 am »
Не троши исто ниту помалку. Ама разликата веќе не е во 5 литри туку во 2.

Не е веќе ни толку, а за одбраната кола каде што правев споредба матаматиката вели или ќе платиш однапред 25000 км (бензински)  или ќе ти требаат 4,33 години да изедначиш ако правиш20 kkm/god или 86700km.




Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5973 на: 10 Април 2013, 00:56:02 am »
Друг факт на бензинците спрема дизалашите е тоа што имаш избор, дали плин дали бензин..Дизалашите се ограничени, само дизел (или метан евентуално, но мала е веројатноста дека некој на возило под 2000 куб, ке стави метан) и ништо друго.
Пак не правите споредба доносно го менувате муабетот Тд вс АБ.Кажи кај колку ТБ можи да се вгради плин.А кај тие шо можи,до толку и толку обртаи на плин,после на бензин.Не благодарам.

Зависи од бензинецот и зависи од уредот. Фабрички вградениот плин на алфа џулиета (мислам и мито) има потполно исти перформанси и нема до волку до толку обртаи. Плинските инџектори се доволно брзи, за да може да го „свртат“ моторот колку што треба на плин.
Тоа е сега за сега еден и единствен(евентуално),кој како шо кажа Спортекс со доплата за плин веќе идиш до цената на дизелот.После тоа идат сервисите(кои ќе бидат поскапи),а најважното е да видиме како и колку ќе бидат проблематични,народски кажано како ке се покажат.

п.с немојте уште да почните да се убедувате дека бензин мотор троши исто или помалку од дизел.

тоа можеби не, ама дефинитивно си грешка за одржувањето. дизелот е оскап за одржавање...

и упте еднаш, сите турбаши на плин можат колку сакаат обртаи на плин... повеке од 3-4 години како КАЈ НАС се монтираат овие уреди.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5974 на: 10 Април 2013, 00:57:02 am »
Можеше и Алфата моја,ама...

ама?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5975 на: 10 Април 2013, 00:58:18 am »
Онак ТД е поскап за одржување од АБ,ама дека е поскап за одржување од ТН+ плин е јебем ли га...

Ама,се запали. ;D

Математиката е според фабричките податоци,во реалност е поинаква.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5976 на: 10 Април 2013, 01:00:58 am »
Пак е поскап, и за помалку пари повеќе е возиш.

А тоа декасезапалила до одржувањето е не е до бензинец што е колата.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5977 на: 10 Април 2013, 01:14:46 am »
Онак ТД е поскап за одржување од АБ,ама дека е поскап за одржување од ТН+ плин е јебем ли га...

Ама,се запали. ;D

Математиката е според фабричките податоци,во реалност е поинаква.

пак турбо дизел со атмосверец бензин компарираш... дај бе реални бидете.. ако компрарираш атмосверец бензин компарирај со атмосверец дизел...

а тоа што ти се запалила.. е па се запалила да ја ебам.. поред застави алфите се веднаш по нив по подпалување... и не ти е до плинот што ти се запалила... до колата е... и да не била на плин, пак ке се запалела...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5978 на: 10 Април 2013, 06:18:13 am »
Da gi pustam kosilicive sabajlecki, da ja iskosat trevata.






 



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5979 на: 10 Април 2013, 06:47:00 am »
пак турбо дизел со атмосверец бензин компарираш... дај бе реални бидете.. ако компрарираш атмосверец бензин компарирај со атмосверец дизел...

може треба и со иста кубикажа да споредуваме, а? :-) до кога со овие глупави правила на споредба?

критериуми за споредба можат да бидат мотори со слична цена ИЛИ мотори со слична максимална снага. ТОЛКУ

аман више со тие турба, кубици, пичкесиматерине АМАН

Треба да споредиме бензинец од - рецимо - 15 бона со дизелаш од 15 бона
или бензинец од 150 коња со дизелаш од 150 коња

само овие споредби имаат некаква смисла. Не не занима ни турбо ни мурбо ни кубикажа ни дали била металик колата или не ни дали била со автоматска или мануелна клима ниту каква боја биле шрафовите на држачите на моторот, разбираш? Све друго се глупости.

Kупувачот во суштина го занима за колку пари зима мотор со каква способност. На кој начин е постигната таа способност е ефемерно, суштински небитно.

тоа е така затоа што немате доволен број на аргументи наспроти бензинашите... само еден имате.. потрошња... и толку е...

Напритив, вие имате само еден: пониска набавна цена по коњ. И толку. Крај. Порано, во автомобилската праисторија, може сте имале и други, но денес е само тој.

Бензин зима оној кој је може да си приушти дизел ИЛИ оној кој не е доволно информиран и пати од некој предрасуди од минатото. Нема трето (ако не се тркаш, ако се тркаш има трето)

Значи урбаниот циклус има доста тргни/застани, кој секако не го фаворизира бензинецот во однос на дизелот.

Како како? Извини молим те не те чув? Можеш да повториш? Чек да се наместам со увото: ајде уште еднаш? Тоа, тоа, во врска со тргни-застани... рече... како? Што дизелите?

« Последно менување: 10 Април 2013, 07:03:27 am filipv »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5980 на: 10 Април 2013, 07:38:51 am »
Споредбите кои тебе ти одговараат имаат смила - најс уан! Форсираната индукција е клучен елемент во споредбата. Не може да споредуваш турбо полнење со н/а. Едонставно не може. Овој услов мора да го вметнеш, како што вметнуваш цена или максимална снага. Аман више со тоа инаетење, АМАН.

Јас може да не се согласувам за споредба со цена, како ти што не сакаш две турбо машини да споредуваш, затоа што едноставно цената не е мерило за перформансите (нити за тоа кој е подобар).

Зошто си земаш за право ти да кажуваш што е правилна споредба а што не? Од каде тоа дека ТИ ЗНАЕШ која е спореба праведна?

Покрај набавна цена по коњ, ја имаме и волуметриската ефикасност (за која сеуште чекам доказ дека е на страна на дизелите, а јас приложив дека е на страна на бензинците). И уште ред други работи...


Ај сега, ќе ти се јавам на телефон да видиш каде е фаворизирањето на дизелите во тестовите, зошто очигледно не сакаш да читаш линкови, туку сакаш да се фаќаш за стапови, (односно на пишан збор на форум):

Цитат:  како се тестира
he Urban Driving Cycle, also known as ECE R15 cycle, has been first introduced in 1970 as part of ECE vehicle regulations; the recent version is defined by ECE R83, R84 and R101. The cycle has been designed to represent typical driving conditions of busy European cities, and is characterized by low engine load, low exhaust gas temperature, and a maximum speed of 50 km/h.

When the engine starts, the car pauses for 11 s - if equipped with a manual gearbox, 6 s in neutral (with clutch engaged) and 5 s in the 1st gear (with clutch disengaged) - then slowly accelerates to 15 km/h in 4 s, cruises at constant speed for 8 s, brakes to a full stop in 5 s (manual: last 3 s with clutch disengaged), then stops for 21 s (manual: 16 s in neutral, then 5 s in the 1st gear).

At 49 s, the car slowly accelerates to 32 km/h in 12 s (manual: 5 s in 1st gear, 2 s gear change, then 5 s in the 2nd gear), cruises for 24 s, slowly brakes to a full stop in 11 s (manual: last 3 s with clutch disengaged), then pauses for another 21 s (manual: 16 s in neutral, 5 s in the 1st gear).

At 117 s, the car slowly accelerates to 50 km/h in 26 s (manual: 5 s, 9 s and 8 s in the 1st, 2nd and 3rd gears, with additional 2 × 2 s for gear changes), cruises for 12 s, decelerates to 35 km/h in 8 s, cruises for another 13 s, brakes to a full stop in 12 s (manual: 2 s change to the 2nd gear, 7 s in the 2nd gear, last 3 s with clutch disengaged), then pauses for 7 s (manual: in neutral with clutch engaged).

The cycle ends on 195 s after a theoretical distance of 1017 meters, then it repeats four consecutive times. Total duration is 780 s (13 minutes) over a theoretical distance of 4067 meters, with an average speed of 18.77 km/h.

Се надевам ги начули ушите подобро овој пат. Забрзувања - како за трактор. Секако „фаворизирање“ на бензинците.

Поздрав господине инаетчиски арбитер.


П.С. За LP, модерно дизел машиниште:

« Последно менување: 10 Април 2013, 07:51:11 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10924
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5981 на: 10 Април 2013, 12:00:25 pm »

Треба да споредиме бензинец од - рецимо - 15 бона со дизелаш од 15 бона


Ајде: Сеат Леон 1.4 TSI 122 hp = 19590eur
        Сеат Леон 1.6 TDi 105 hp = 19790eur

Aj 200eur ќе симнеме во салон за да бидат иста цена.


Бензин зима оној кој је може да си приушти дизел ИЛИ оној кој не е доволно информиран и пати од некој предрасуди од минатото. Нема трето (ако не се тркаш, ако се тркаш има трето)


Се надевам расонет си.

Едит:

Или: Сеат Леон 1.4 TSI 140 hp = 20390eur
       Сеат Леон 2.0 TDi 150 hp = 22490eur

Ајде 10коња ќе му простиме на бензинецот.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5982 на: 10 Април 2013, 12:01:49 pm »
Не сум доволно богат да можам да си приуштам бензинец каков што сакам.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10924
  • 430i
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5983 на: 10 Април 2013, 12:07:54 pm »
Тоа ме кине и мене. Ама задоволен сум сега за сега и со ова.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5984 на: 10 Април 2013, 12:07:57 pm »
После овој коментар на класниот може да се затвори темава!