Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1882450 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6030 на: 10 Април 2013, 13:52:21 pm »
@Deni, се надевам никад нема да напраат глупост и да им текне во 911 да стават дизел мотор.

И да, некогаш е добро за егото да ја имаш „бедната изведба“ на спортските тркачи, и да си замислуваш дека возиш брзо со висок број вртежи. Feels good. Како што дизелашите се осеќаат добро кога ќе погледнат во економетарот (бугарометарот?) :)
A тек да стават боксер дизел, гарантирам дека да не ти кажат нема да приметиш. Таман на обртомерот да ти покажува х2 од реалните вртежи. Баш ме занима дали некој ќе забележи! :)

Само да не направат глупост да стават мотор под 250кс во 911.

Веројатно ако се натепам валиум у таа мера да мора да ме внесеш у колата нема да приметам дека е дизел. Веројатно тогаш нема ни да приметам дека е порше.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3039
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6031 на: 10 Април 2013, 13:59:40 pm »
Ni deka e Deni. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6032 на: 10 Април 2013, 14:07:07 pm »
 Anyway..
Боксер - Дизел:

"Whereas James will fail in a see of noise"

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6033 на: 10 Април 2013, 15:09:55 pm »
Едно не ми е јасно, не знам зошто ги земате како репер, нема врска дали за дизел или за бензин? И тие се само глумци со одредено познавање на автомобилизмот КОИ РАБОТАТ ЗА ОНОЈ ШТО ЌЕ ПЛАТИ!

Сум водел емисија и сум бил помошник уредник во месечен магазин (од друга област) и точно знам на кој начин функцинираат работите!


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6034 на: 10 Април 2013, 15:15:16 pm »
Не бе, каков репер, ова ти е исечок како Лазе Темелков гифче :)

Инаку ако морам дизел да бирам,  веројатно тоа би бил боксер 6 цилиндарец, ако нема таков, реден 6 или V12. Тие мотори уклонуваат една голема маана на дизелите - вибрациите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6035 на: 10 Април 2013, 15:17:53 pm »
V12 Дизелче е добар избор Симо. Ете така.  8)

Јас истото го викам за бенинец.

Инаку ако морам бензин да бирам, веројатно тоа би бил боксер 6 цилиндарец, ако нема таков, реден 6 или V12. Тие мотори уклонуваат една голема маана на бензинците - задолжителноста да се вози на безброј обртаи. Поготово ако е на плин наведениот.

Отсутен Auto

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 519
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6036 на: 10 Април 2013, 15:30:19 pm »
Или едно вакво.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6037 на: 10 Април 2013, 15:34:37 pm »
Еден (малку познат) факт е дека на атмо бензинците „им се ускратува“ нисковртежниот торк баш поради задоволување на eко(булшит) нормите.  И така се` од воведувањето на Еуро 2 и нагоре.... :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6038 на: 10 Април 2013, 15:38:21 pm »
Пардонс господине началниче, и на дизелите не саде на бензинците!

Мивек дизел 2.2 во Аутлендер е принудно придушен заради исполнување на еко нормите кои ќе уследат, Читај ЕКО 6.


Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6039 на: 10 Април 2013, 16:08:39 pm »
Проколнати сме да живееме во македонија и да го тупиме Бензин/Дизел...

Другарче во Дубаи во 3 месеци престој, само еден дизел начека - Олдтајмер Мечка.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6040 на: 10 Април 2013, 16:19:01 pm »
Си возат луѓето 3000цц и јаче, не ги занима дали е дизел или бензинец. Ние проколнати да се радуваме на 1.8.


И тоа на плин си возам, а само палим со бенѕин:
« Последно менување: 10 Април 2013, 18:06:54 pm Deni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6041 на: 10 Април 2013, 18:09:34 pm »
Тековните возила користат 2,4-литарски, V8 мотори кои може да достигнат 18.000 вртежи во минута и имаат две издувни цевки, но за следната година во F1 натпреварувањето се предвидени 1,6-литарски турбо V6 мотори кои се ограничени на 15.000 вртежи во минута и имаат само еден издувен уред. Еклстоун и промоторите на трките сметаат дека новите мотори звучат како машини за косење на трева и дека нивниот звук ќе биде иритирачки за луѓето, поради што тие се’ помалку ќе ги посетуваат трките. Единственото решение на ваквиот проблем челниците на F1 го гледаат во „вештачко модифицирање на звукот од V6 моторите“.

Меѓутоа, ниту производителите ниту раководното тело на F1 - FIA, не сметаат дека звукот на новите мотори ќе биде проблем. Еклстоун стравува дека доколку производителите не му пристапат сериозно на ова прашање, истото подоцна ќе прерасне во главната причина поради која тие едноставно ќе го напуштат спортот, но главните производители на болиди и мотори за следната сезона, Renault, Mercedes-Benz и Ferrari не се воопшто уверени дека новиот звук на моторите ќе има негативни последици од толку големи размери. Искрено речено, ова прашање е секогаш актуелно пред промена на моторите - истото се случуваше и во фазата на транзиција од V10 на V8 мотори. Од друга страна, фановите најверојатно се многу позаинтересирани за стандардизација на спортот отколку за звукот на моторите.


http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=3711

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6042 на: 10 Април 2013, 18:11:27 pm »
Тековните возила користат 2,4-литарски, V8 мотори кои може да достигнат 18.000 вртежи во минута и имаат две издувни цевки, но за следната година во F1 натпреварувањето се предвидени 1,6-литарски турбо V6 мотори кои се ограничени на 15.000 вртежи во минута и имаат само еден издувен уред. Еклстоун и промоторите на трките сметаат дека новите мотори звучат како машини за косење на трева и дека нивниот звук ќе биде иритирачки за луѓето, поради што тие се’ помалку ќе ги посетуваат трките. Единственото решение на ваквиот проблем челниците на F1 го гледаат во „вештачко модифицирање на звукот од V6 моторите“.

Меѓутоа, ниту производителите ниту раководното тело на F1 - FIA, не сметаат дека звукот на новите мотори ќе биде проблем. Еклстоун стравува дека доколку производителите не му пристапат сериозно на ова прашање, истото подоцна ќе прерасне во главната причина поради која тие едноставно ќе го напуштат спортот, но главните производители на болиди и мотори за следната сезона, Renault, Mercedes-Benz и Ferrari не се воопшто уверени дека новиот звук на моторите ќе има негативни последици од толку големи размери. Искрено речено, ова прашање е секогаш актуелно пред промена на моторите - истото се случуваше и во фазата на транзиција од V10 на V8 мотори. Од друга страна, фановите најверојатно се многу позаинтересирани за стандардизација на спортот отколку за звукот на моторите.


http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=3711

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6043 на: 10 Април 2013, 18:13:30 pm »



Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #6044 на: 10 Април 2013, 19:09:35 pm »
Баш денес искинав еден со корола, мислам дека беше 1.6 ама не сум сигурен може и 1.4 беше, бензинец да нема забуни. Се збркавме на узгорницата од александар палас накај пластичарската и дечкото сигурно потроши ролна тоалетна од мука што го јадеше од 3 цилиндра ТДИ со 75кс ;D може е до него како возач ама пак се гледаше и дека не е некое дрво пошо го измучи королчето :)