пак турбо дизел со атмосверец бензин компарираш... дај бе реални бидете.. ако компрарираш атмосверец бензин компарирај со атмосверец дизел...
може треба и со иста кубикажа да споредуваме, а? :-) до кога со овие глупави правила на споредба?
критериуми за споредба можат да бидат мотори со
слична цена ИЛИ мотори со
слична максимална снага. ТОЛКУ
аман више со тие турба, кубици, пичкесиматерине АМАН
Треба да споредиме бензинец од - рецимо - 15 бона со дизелаш од 15 бона
или бензинец од 150 коња со дизелаш од 150 коња
само овие споредби имаат некаква смисла. Не не занима ни турбо ни мурбо ни кубикажа ни дали била металик колата или не ни дали била со автоматска или мануелна клима ниту каква боја биле шрафовите на држачите на моторот, разбираш? Све друго се глупости.
Kупувачот во суштина го занима
за колку пари зима мотор со каква способност. На кој начин е постигната таа способност е ефемерно, суштински небитно.
тоа е така затоа што немате доволен број на аргументи наспроти бензинашите... само еден имате.. потрошња... и толку е...
Напритив, вие имате само еден: пониска набавна цена по коњ. И толку. Крај. Порано, во автомобилската праисторија, може сте имале и други, но денес е само тој.
Бензин зима оној кој је може да си приушти дизел ИЛИ оној кој не е доволно информиран и пати од некој предрасуди од минатото. Нема трето (ако не се тркаш, ако се тркаш има трето)
Значи урбаниот циклус има доста тргни/застани, кој секако не го фаворизира бензинецот во однос на дизелот.
Како како? Извини молим те не те чув? Можеш да повториш? Чек да се наместам со увото: ајде уште еднаш? Тоа, тоа, во врска со тргни-застани... рече... како? Што дизелите?