Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261126 пати)

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14815
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5715 на: 04 Април 2013, 14:00:46 pm »
Од оние јас што ги гледам во официјален ценовник, што може да се земат во директна споредба, ТД е поскап за 2500 евра, што е далеку од малце.

јбг... кога не знаеш што е добро прашај што е скапо

дизелот нуди повеќе и логично поскап е
Споредуваш 1.2 тси со 85кс (читај Леон без мотор),со 1.6тди.Малку подолу во табелата 1.4тси 140кс е поскап со 500+ евра од 1.6тди со 105кс...Малку објективност мислам нема да пречи.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5716 на: 04 Април 2013, 14:02:24 pm »
@FilipV, Горниот мој извадок е од википедија „волуметриска ефикасност“. Што е погрешно тука?  
Ја изедначив волиметриската ефикасност со снагата од друг аспект, но нејсе, ајде ќе гледаме на тоа дека сум погрешил.  Но во новава денешна дискусија немам спомнато такво нешто.

Те молам, покажи ми доказ дека дизелот е волуметриски поефикасен од соодветно аспириран бензинец. Без разлика дали е нормално или форсирано аспириран.

BTW:

Цитат: solidno reelevanten izvor
Forced induction increases the volumetric efficiency (VE) of the cylinders not through piston velocity but with an external fan. VE describes the amount of the cylinder that is filled with charge. Contrary to what many believe, on any normally aspirated engine (regardless of the fuel consumed), the cylinder bore is never completely filled with charge, which describes fuel mixed with air. A production gasoline engine will experience approximately 80 percent VE at peak torque while a normally aspirated diesel, due to the low piston velocity, may experience only 55-60 percent VE.

Read more: http://www.dieselpowermag.com/tech/general/0610dp_how_diesel_engine_works/viewall.html#ixzz2PUlhgjHA



Поздрав од Волуметриската Ефикасност.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5717 на: 04 Април 2013, 14:11:43 pm »
Од оние јас што ги гледам во официјален ценовник, што може да се земат во директна споредба, ТД е поскап за 2500 евра, што е далеку од малце.

јбг... кога не знаеш што е добро прашај што е скапо

дизелот нуди повеќе и логично поскап е
Споредуваш 1.2 тси со 85кс (читај Леон без мотор),со 1.6тди.Малку подолу во табелата 1.4тси 140кс е поскап со 500+ евра од 1.6тди со 105кс...Малку објективност мислам нема да пречи.

Значи да читам како ви одговара... Или да читам како што треба.

1.2 TSI 77 KW Reference = 16.990 EUR;
1.6 TDI 77 KW Reference = 18.490 EUR;

1.4 TSI 103 KW Style = 20.390 EUR;
2.0 TDI 110 KW Style = 22.490 EUR.

Се согласувам дека малку објективност нема да пречи.

Едино нешто што е блиску со цена:

1.4 TSI 90 KW Style = 19.590 EUR;
1.6 TDI 77 KW Style = 19.790 EUR;

Во овој случај, не постои жива/мртва/натприродна сила која би ме натерала да го купам дизелот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5718 на: 04 Април 2013, 14:16:06 pm »
потсетете ме како се викаше оној сајтот за споредување на перформанси меѓу кои било две коли? И зашто ми се чини (можда грешам!) дека 1.2 TSI ќе има послаби меѓуубрзања од 1.6 TDI?

притиснат од велештрумф кој укажа на недостаток во мојот претходен пост (реков дека коли со слична коњажа имаат слична цена, што е очигледно погрешно!), сакам да ја пласирам тезата дека

а) МАКСИМАЛНАТА коњажа не е вистинско мерило за реалните перформанси (со ова ваљда сите се согласуваме) и
б) коли со РЕАЛНО слични перформанси имаат и слична цена.

@Симо....

ај нема везе, од дома ќе пишам после. Просто не знам од кај да почнам

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5719 на: 04 Април 2013, 14:19:27 pm »
Еве почни со одговор на цитатот од dieselpowermag:


A production gasoline engine will experience approximately 80 percent VE at peak torque while a normally aspirated diesel, due to the low piston velocity, may experience only 55-60 percent VE.



А потоа приложи доказ за поголемата VE на дизел со иста аспирација како бензинец.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5720 на: 04 Април 2013, 14:20:38 pm »
Еве почни со одговор на цитатот од dieselpowermag.


A production gasoline engine will experience approximately 80 percent VE at peak torque while a normally aspirated diesel, due to the low piston velocity, may experience only 55-60 percent VE.

[/quote]

ок, ама ми треба помош. дали можеби во твојот цитат се зборува за бензинец кој ПИК торк има високо у обртаите?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5721 на: 04 Април 2013, 14:22:03 pm »
Бензинец има пик торк високо во обртаите - факт.
Не ги менувај условите на игра. Прифатив дека гршна ми е мојата ВЕ, сега покажи дека твојава ВЕ им носи предност на дизелите.
Не се лепи за црвеното болдирано од твоја страна, на peak power ќе изгубиш на километри со ефикасноста.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5722 на: 04 Април 2013, 14:23:34 pm »
Бензинец има пик торк високо во обртаите - факт.
Не ги менувај условите на игра. Прифатив дека гршна ми е мојата ВЕ, сега покажи дека твојава ВЕ им носи предност на дизелите.

ништо не менувам. ПЕЊА МИ ФАТИ ТАСТАТУРАВА дрвејќи дека при високи обртаи бензинецот е во јасна предност, но и дека тие високи обртаи се користат ретко или никогаш!

во нормално возење дизелот има ПОГОЛЕМА волуметриска ефикасност затоа што во нормално возење дизелот ќе прими поише воздух. Просто ко пасуљ.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5723 на: 04 Април 2013, 14:25:55 pm »
А бе како ретко или никогаш, крузам на 4.500 вртежи, алоо!
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14815
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5724 на: 04 Април 2013, 14:45:01 pm »
1.8 TSI 180 KS (132 KW) DSG Start&Stop 24.889 1.538.140
2.0 TDI CR 184 KS (135 KW)   Start&Stop 25.652 1.585.294
Регистрацијата ке биди скоро иста,поточно нема голема разлика која е вредна за коментирање.Сервисите незнам точно шо како но ете ке речеме дека дизелот губи тука.Но тоа ке го компензира со помала потрошувачка на поевтино гориво,кое на многу изминати км и тоа како се исплати.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5725 на: 04 Април 2013, 14:47:42 pm »
1.8 TSI 180 KS (132 KW) DSG Start&Stop 24.889 1.538.140
2.0 TDI CR 184 KS (135 KW)   Start&Stop 25.652 1.585.294
Регистрацијата ке биди скоро иста,поточно нема голема разлика која е вредна за коментирање.Сервисите незнам точно шо како но ете ке речеме дека дизелот губи тука.Но тоа ке го компензира со помала потрошувачка на поевтино гориво,кое на многу изминати км и тоа како се исплати.

Сосема точно.

Но затоа, меракот кој ќе ти го пружи горенаведениот бензинец, особено во таа комбинација што си ја пишал (со ДСГ), е многу многу многу (ај не толку многу, ама сепак) недостижен за тој дизел.

Слободно убаци го „Јас пре би“ моментот тука :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5726 на: 04 Април 2013, 15:17:14 pm »
Ајде де, недостижен

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5727 на: 04 Април 2013, 15:20:38 pm »
А тек еден 2.5TFSI
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11094
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5728 на: 04 Април 2013, 15:30:28 pm »
Ја имав честа да го тестирам новиот Леон 2.0TDI 150hp. Моите + иљади евра нема да ги добие ниту за 122hp TSI, а уште помалку за 140hp верзијата.
Да најдам време ќе ја направам споредбата во соодветната тема, каде што почнав.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34340
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5729 на: 04 Април 2013, 15:41:21 pm »
Близу 300кс и близу 600Nm. 7-9l/100km. I rest my case.

Минимум 12л. Да не се лажеме.

ццц завидл'k  мала криза о дма говна да се јадело  :D :D :D   нема шанси да е минимум 12 може максимун со бркање....

Лелелеле, гомна јадење и нафта пиење. Дизел возел и сега гомна ќе се изедат ако треба 12 не можело да биде минимум. Туарегот во фирма на газдата под 11л во град не се симнува ни под разно. Сонувајте вие за 8литра во град за возило со 6 цилиндри, тежина од 2,5 тона и слично. Земете возете па зборувајте. Еве нека не биде минимум 12л за мерцедесот ама под 10л тоа НЕ ПАЃА во најдобар случај. Мерцедес S350 троши 11л бензин  на отворено со возење при 1750 вртежи а во град најмалку 14. А пола од тоа ниеден дизел нема да може да потроши во истата шасија па што сака нека биде.

Али океј, читајте си вие технички податоци во лабораториски услови. И така темава крај нема.