Си читам низ темава и цело време гледам како се тупи околу тоа дека кај бензинецот не се искористувала максималната моќност. Незнам зашто дизелашиве мислат дека после 3500 обртаи е крај на свет јас цело време си вртам до 5500-6000 и не гледам ништо лошо во тоа.
Напротив, бензинците кои се дизајнирани да работат на „повисоки“ вртежи е затоа што можат, затоа што на повисоки вртежи се поефикасни, и соодветно дизајнот на цилиндерот/клиепот е да имаат приближно о‘д колку дијаметар (или пократок о‘д) па брзо се стига дој тој вртеж, не се ни приметува, а дизелот да сакаш не може заради неможноста да се „запали“ горивото толку бргу. Едно Пунто го навозевме мислам дека стандардно град 4500- 5500 беше возено, а моторот во тие вртежи повеќе од „радосен“. Ене го пунтото низ град сеште се го вози некој, гарнатирано има барем 250ккм изминато. И мислам дека дискусијата околу вртежите нема да помогне да се осети предноста ниту разликата оти они 5500 вртежи на бензин подеднакво го „мачат“ моторот колку и оние 3500 кај дизел. Полека!, знам дека вртежите не се однесуваат само на клипот има влијание надвор од коморите и дека дизелот е потраен од аспект на тоа дека помалце врти. Ама бензинците ПОУБАВО вртат. А остатокот го компенизраат вибрациите