Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2261120 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5685 на: 04 Април 2013, 09:22:23 am »
не постои такво нешто како 4 литра у град, ни дизел ни бензин... не кај нас... ма уствари нигде не постои...

еве јас трошам 4 литра сок, на 100 километри градска на точак кога ке ги свртам... само така може...

Од збор до збор...
Приус со максимално штедење и не кревање над 2000 обртаи и скоро без гас во град во B мод на работа без кочници, вади 4 без проблем.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5686 на: 04 Април 2013, 09:24:04 am »
мало сутра.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5687 на: 04 Април 2013, 09:26:56 am »
Дефинитивно ова е првата тема од која ќе се откажам на форумов и ќе ги остаам дизел хејтерите и Алфистите да дркаат на тастатура, лањава што се јадат дури ни јас како вечити драпач не можам да ги сварам!

Enjoy your meal !

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5688 на: 04 Април 2013, 09:36:16 am »
мало сутра.
Еве го моето искуство со колата.
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,1764.0.html

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5689 на: 04 Април 2013, 10:06:14 am »
Edna od pogolemite gluposti (imo) kazani na forumot: 'zlatno  benzince'. Posto mene i na mnogu drugi ni se losi od benzinec. I vtoro 'abe zlatno benzince... denes kaj e najevtin plinot?'


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5690 на: 04 Април 2013, 10:41:44 am »
ЛП, Таман почнав да се плашам дека нешто ти се има десено и ти не освежи со мнение во една од твоите омилени теми.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5691 на: 04 Април 2013, 10:54:54 am »
Milo mi e sto te uspokoiv.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14815
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5692 на: 04 Април 2013, 10:56:25 am »
Кога ке ми текни на звукот кој го вади 2.5ТД/С (реден шестак) моторот од БМВ кој е произведен пред 20+години и истиот би го споредил со некој 3 цилиндраш вграден во ФОбија... ::) ::) ::)

Not a valid youtube URLNot a valid youtube URLNot a valid youtube URLNot a valid youtube URLNot a valid youtube URL
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5693 на: 04 Април 2013, 11:12:01 am »
Врска да се немало.

Али океј, веќе 380 страни се врти истиот муабет... Тераме даље...

Повторувањето е мајка на немањето попаметна работа у животот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5694 на: 04 Април 2013, 11:25:00 am »
Ништо не кажавте господине Модерен за потрошувачата од 17 литра дизел на 100 км ?

Баш би сакал да го прочитам вашето мислење по ова излагање ? :)


Темата не е за потрошувачка, нема што да кажам. Консензусот дека за еврејско, цинцарско, тетовско, шкотско - егејски муабети дизел е вистински избор - останува :)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5695 на: 04 Април 2013, 12:01:26 pm »
Ништо не кажавте господине Модерен за потрошувачата од 17 литра дизел на 100 км ?

Баш би сакал да го прочитам вашето мислење по ова излагање ? :)


Темата не е за потрошувачка, нема што да кажам. Консензусот дека за еврејско, цинцарско, тетовско, шкотско - егејски муабети дизел е вистински избор - останува :)

не не, темата е драг рејсинг, звукот при обртаи у кои се вози ретко или никогаш, како и за патнички автомобили убер-битниот однос кубикажа/коњажа (т.е. твојата „„„„волуметриска ефикасност““““). Тие се најбитните својства на еден мотор, све друго е споредно... ОСОБЕНО НЕБИТНИ се волуметриската ефикасност (без наводноци), реалната снага и цената на изминат километар.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44483
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5696 на: 04 Април 2013, 12:07:23 pm »
Кога ке ми текни на звукот кој го вади 2.5ТД/С (реден шестак) моторот од БМВ кој е произведен пред 20+години и истиот би го споредил со некој 3 цилиндраш вграден во ФОбија... ::) ::) ::)


А тек дизел 3цилиндраш каков звук вади, мајкооо! Да паѓаш у г`с!

Баби и жаби..


не не, темата е драг рејсинг, звукот при обртаи у кои се вози ретко или никогаш, како и за патнички автомобили убер-битниот однос кубикажа/коњажа (т.е. твојата „„„„волуметриска ефикасност““““). Тие се најбитните својства на еден мотор, све друго е споредно... ОСОБЕНО НЕБИТНИ се волуметриската ефикасност (без наводноци), реалната снага и цената на изминат километар.

Сите аспекти. Не се изјаснив за потрошувачката зошто е апсолвирано дека таа е на страна на дизелите во моментов. Секако, не се согласувам за останатите работи кои ти упорно не ги дефинираш. Волуметриска ефикасност?  Па таа пред се` зависи од типот на аспирација на горивото:
Цитат
Volumetric efficiency in the internal combustion engine design refers to the efficiency with which the engine can move the charge into and out of the cylinders. More specifically, volumetric efficiency is a ratio (or percentage) of what quantity of fuel and air actually enters the cylinder during induction to the actual capacity of the cylinder under static conditions. Therefore, those engines that can create higher induction manifold pressures - above ambient - will have efficiencies greater than 100%.
Од кај тоа дека е на страна на дизелите? Не си припишувајте заслуги за џабе.
Реалната снага е онаа која реално може да ми ја пружи моторот. Без разлика на кој број вртежи е. Тоа не ме занима, ако неам обртомер ич не ме боли колку се врти, битно ми е колку снага има. И тука бензинците се одлични. Она што го може дизелот на 2000 вртежи, бензинецот го може на 3000 она што го може дизелот на 4000 го може бензинецот на 6000 (а богами и повеќе)
Цена по изминат километар? Со среќа нека ви е. Вклучувајќи ја и екстра цената што ја плаќате за „предимензионирањето“.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5697 на: 04 Април 2013, 12:40:39 pm »
Мече 2.5 вс 1.2,0.9,1.0 ??

Дфак ??
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3099
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5698 на: 04 Април 2013, 12:47:31 pm »
На 10 000 километри според она што јас сметав со повисока потрошувачка на бензинот и со повисока цена на гориво разликата е околу 8000 до 10 000 денари. Ако тука ставиме повисока цена за регистрација за дизелашите бидејќи едната стапка се плаќа по кубикажа разликата ќе се намали. Тука се и различните сервиси различната цена за купување и слично со што ќе се изедначат. А тек замислете ако го спомнеме плинот во приказнава :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #5699 на: 04 Април 2013, 12:52:14 pm »
Реалната снага е онаа која реално може да ми ја пружи моторот. Без разлика на кој број вртежи е.

Не. Реална снага е снагата која реално се испорачува на тркалата во реална вожња. Снага која се добива на 5000+ вртежи НЕ МЕ ЗАНИМА пошто НИКАД во РЕАЛНОСТА нема да возам така (освен на трки)

Од кај тоа дека е на страна на дизелите? Не си припишувајте заслуги за џабе.

од тука:

http://wiki.answers.com/Q/Why_diesel_engine_has_volumetric_efficiency_greater_than_gasoline_engine

Why diesel engine has volumetric efficiency greater than gasoline engine?
Answer: In diesel engine the air is only compressed in compression stroke and then diesel is entered .......so only small amount of fuel is consumed then petrol engine which take lot amount of fuel.......

http://news.drive.com.au/drive/motor-news/diesel-v-petrol-which-is-the-best-20101022-16wwf.html

A diesel has a greater thermal efficiency and a higher volumetric efficiency

a ти симо, очигледно, треба допрва да се избоксуваш со поимот за волуметриска ефикасност (нешто што ми стана јасно одамна у овој тред)