Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1922591 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2760 на: 23 Ноември 2012, 14:10:07 pm »
Со оглед дека двата мотори се 4 тактни и имаат многу слични принципи на работа, концепциски се слично градени (радилица, клипови, вентили итн), може да се споредуваат и тоа се прави секаде и секогаш. Не сме ние првите што на 27 декември 2010 година ни` текна да ги стаиме на проба. Колку за тебе што се различни, за мене се слични дизелот и бензинецот во својата конструкција.

КОга станува збор за конкретно двата мотори од споредбата, двата мотори се вртат приближно исто, на бензинецот максималната снага му е на 5200 вртежи, а на дизелот на 4200. Разлика - 20-тина проценти.  Па пак и обртниот момент е 30% поголем а и максималната снага е 70% поголема. Се надевам ќе ми дадеш пресметка во која 70% поголемата снага се должи на 25% погоелмиот вртежен момент. Или поточно, ќе ми објасниш како тоа со 25% поголем број вртежи во минута, се добива 70% повеќе снага.

Или ајде теоретски да ги ограничиме двата мотори на 2500 вртежи. дали ќе примаат исто количество воздух? Да. Кој од овие два мотори при 2.500 вртежи ќе има поголема моќ (воедно и поголем вртежен момент, бидејќи моќта е производ на моментот и бројот на вртежи)?

Или пак јас нешто не разбирам?


И да, сериозно објасни ми каде е погрешно моето толкување дека волуметриската ефикасност на моторот е битен момент.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2761 на: 23 Ноември 2012, 14:12:12 pm »
3 prednosti ima benzinecot:

1. mnogu poevtin na start. Ogromna prednost.
2. polesno pali vo zimo. Denes ovaa porednost e mnogu mala no seuste postoi.
3. vo spora gradska voznja, ler prva i vtora , benzinecot e potivok i proizveduva pomalku vibracii.

++
4. 2x pogolema moknost po kubik.

posebno vazno e ova za dizajnerite sto treba da smestat sto e mozno pomal i poevtin motor vo sto e mozno pomala i poevtina kola.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2762 на: 23 Ноември 2012, 14:21:36 pm »
симо, фак, ко со некој „кога ќе пораснам сакам да бидам џереми кларксон“ тинејџер да зборам. ми докурчи, искрено. Не можам да дебатирам кога цело време мењаш тези.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2763 на: 23 Ноември 2012, 14:21:42 pm »
Eve uste edna sporedba pomegu TD i TB so ista moknost.
Golf IV 1.8 TB 150ks GTI  VS Golf IV 1.9 TDi 150ks
http://www.zeperfs.com/en/duel385-387.htm

0-100 - identicni
Max Speed - identicni
0-400m  - identicni
0-1000m- identicni

Vo drugite disciplini se brise pod so benzinecot.


Najsmesno od se vo sporedbava e sto benzinecov nosi oznaka GTI. Dizelot nema takvi ukrasi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2764 на: 23 Ноември 2012, 14:33:11 pm »
Баш ме занима како се спредува твојот омилен SDI со мотор со од бензински мотор со соодветна кубикажа. Чисто онака спортски. Атмо вс атмо.

http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=4548&id2=3551


Знам за тебе не е валидна споредбата, за тебе беше валидна турбо де вс атмо бенз, ама чисто спортски сакав да ги споредам.....


Ne e vazno za temata, no vazno e da se naglasi. Autoevolution imaat napraveno greska, ovoj model ne e 155 tuku 115 ks.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2765 на: 23 Ноември 2012, 14:38:49 pm »
Од толку плукање едни по бензинот други по дизелот човек да посака точак да вози.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2766 на: 23 Ноември 2012, 14:39:32 pm »
Баш ме занима како се спредува твојот омилен SDI со мотор со од бензински мотор со соодветна кубикажа. Чисто онака спортски. Атмо вс атмо.

http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=4548&id2=3551


Знам за тебе не е валидна споредбата, за тебе беше валидна турбо де вс атмо бенз, ама чисто спортски сакав да ги споредам.....


Ne e vazno za temata, no vazno e da se naglasi. Autoevolution imaat napraveno greska, ovoj model ne e 155 tuku 115 ks.
Чекај, чекај. 1.8 има 125. а 2.0 има 115?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2767 на: 23 Ноември 2012, 14:41:59 pm »
Da. Ne postoi 2.0i 155

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2768 на: 23 Ноември 2012, 14:44:36 pm »
Добро филип, колку воздух примаат овие два мотори во споредбава на 2200 вртежи во минута? Колку снага имаат овие два мотори во тој режим на работа? Може лесно да заклучиш според обртниот момент прикажан во споредбата.

лееееееле инат еjј (фејспалм)

значи, уште еднаш: два мотори кои при *МАКСИМАЛНИТЕ* вртежи смукаат исто ваздух се во иста категорија. 2200 рпм не се максимални ни кај едниот ни кај другиот.

Ако двата мотора се атмосферци, дизелот се врти до макс 4500 а бензинецот до макс 7500, тогаш 1900 кубика дизел треба да го споредуваме со 1900/(7500/4500)=1140 кубика бензинец. И да, бензинецот ќе има малку поголема МАКСИМАЛНА снага, дизелот ќе има бааги поголема ПРОСЕЧНА снага (ради дистрибуцијата на моментот).

Знам, затоа што две години истовремено возев 1.9 сди со 68 коња и калос 1.2 со 75 коња.

Ако и двата мотора се турбо, тогаш е истата математика (затоа цело време трубам дека турбо-нетурбо не менува ништо во вечната дизел/бензин дебата)

бензинец горивото го пали со свеќица. тоа значи дека можеш у принцип арбитрарна количина гориво да му сипеш (дали ќе изгори целото е друга приказна). Дизелот го пали со бојл-мариотов закон и количината која може да ја запалиш е концепциски ограничена. Аман!

Со оглед дека двата мотори се 4 тактни и имаат многу слични принципи на работа, концепциски се слично градени (радилица, клипови, вентили итн), може да се споредуваат и тоа се прави секаде и секогаш. Не сме ние првите што на 27 декември 2010 година ни` текна да ги стаиме на проба. Колку за тебе што се различни, за мене се слични дизелот и бензинецот во својата конструкција.

КОга станува збор за конкретно двата мотори од споредбата, двата мотори се вртат приближно исто, на бензинецот максималната снага му е на 5200 вртежи, а на дизелот на 4200. Разлика - 20-тина проценти.  Па пак и обртниот момент е 30% поголем а и максималната снага е 70% поголема. Се надевам ќе ми дадеш пресметка во која 70% поголемата снага се должи на 25% погоелмиот вртежен момент. Или поточно, ќе ми објасниш како тоа со 25% поголем број вртежи во минута, се добива 70% повеќе снага.

Или ајде теоретски да ги ограничиме двата мотори на 2500 вртежи. дали ќе примаат исто количество воздух? Да. Кој од овие два мотори при 2.500 вртежи ќе има поголема моќ (воедно и поголем вртежен момент, бидејќи моќта е производ на моментот и бројот на вртежи)?

Или пак јас нешто не разбирам?


И да, сериозно објасни ми каде е погрешно моето толкување дека волуметриската ефикасност на моторот е битен момент.



Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2769 на: 23 Ноември 2012, 14:45:02 pm »
Da. Ne postoi 2.0i 155

2.0 е 150 мислам.. барем во голф 5 е така.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2770 на: 23 Ноември 2012, 14:45:40 pm »
Печатна грешка... ако израчунаш 85 колку коња се, ти испаѓа 115 коња.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2771 на: 23 Ноември 2012, 14:54:27 pm »
и има преку 100кс на литар волумен :)
ова е еден од по небитните податоци кои можеш да ги кажеш за еден мотор. „Небитен“ значи „на корисникот на моторот не му значи ништо“
@FilipV, специфичната снага (или снага од одреден волумен) на еден мотор е битен податок, без разлика ти колку сакаш да го напраиш небитен. Поготово за атмосферци. Тоа ја покажува во најмала рака ефикасноста на тој мотор, а исто така и покажува колку од напредните технологии има применето во конструкцијата на истиот. Според тебе изгледа најбитно за еден мотор е да качи од ГТЦ паркингот во втора. Ако тоа го може - моторот е набољи на свет.
@FilipV, специфичната снага (или снага од одреден волумен) на еден мотор е битен податок ( . . . ) ја покажува во најмала рака ефикасноста на тој мотор,
симо ај прочитај што си напишал пред да продолжиме
Ок. Прочитав. Благодарам. Поздрав.
Ок. Прочитав. Благодарам. Поздрав.
:-\
Значи: поголемата густината на моќ (снага/кубикажа) на било кој мотор е добра особина, без разлика ти што сакаш да го занемариш. Не знам што е проблемот во напишаното?
Значи: поголемата густината на моќ (снага/кубикажа) на било кој мотор е добра особина, без разлика ти што сакаш да го занемариш. Не знам што е проблемот во напишаното?
замена на тези, тоа е проблемот :-(
Филип, не гледам проблем во тезите. Ова што го зборувам важи пред се` за Н/А бензински мотори (кои јас многу ги сакам и поштувам). Кај оние другите со вградено турбо - без разлика дали е бензинец или дизел, густината на моќ се „натепува“ вештачки со помош на компресор. Не е нативна карактеристика на моторот.
волку глупости на едно место одамна не сум прочитал. глупости фрчат на сите страни.
Comment: ^^ Веројатно на мене се однесуваше
уствари не знам зашто ти реплицирам кога не се ПОКАЈА ГОРКО за монументалната глупост која ја одвали со ефикасноста :-)
уствари не знам зашто ти реплицирам кога не се ПОКАЈА ГОРКО за монументалната глупост која ја одвали со ефикасноста :-)
Ова сега го прочитав - веројатно едитиран накнадно постот...нема везе
Добро, ете глупост сум тропнал, монументлана. Не можам да се покајам зошто сум глупав и не догледувам каде е глупоста. Те молам објасни ми.
Те молам објасни ми.
сериозен си?

Многу сериозен. Навистина чекам да ми се објасни како на учениче во прва клупа што седи на часови пред поправен на крај на година. А секако дека не сум некој wannabe Clarkson, човекот го почитувам поради интересниот начин на презентирање и поради доброто шоу, но секако не се раководам спрема неговите совети.
Значи пробај, како на глупо дете, објасни ми што од оноа горе издискутираното е замена на тези, што е погрешно, нацртај ми те молам, не разбирам денес сум глуп.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2772 на: 23 Ноември 2012, 14:54:56 pm »
И целиот проблем за кој се дискутира и се наполнија 200 страни се тие 2-3 секунди разлика во забрзувања и звук, што за мене се чисти глупости. Факт и двата мотори си вршат работа, те пренесуваат од точка А до точка Б, само што едниот е поекономичен, односно подобро го искористува горивото за да пренесе од едната до другата точка и тоа е тоа

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2773 на: 23 Ноември 2012, 15:00:32 pm »
Многу сериозен. Навистина чекам да ми се објасни како на учениче во прва клупа што седи на часови пред поправен на крај на година.

Aјде вака, еве ти две вики статии:

http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_efficiency#Internal_combustion_engines

http://en.wikipedia.org/wiki/Volumetric_efficiency

те молам најди каде се зборува за односот кубикажа/снага, т.е. каде вика дека ако мотор со помала кубикажа разивива поише снага дека тој мотор е поефикасен.

Ако и ова не помага, ок, идеме како на учениче.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #2774 на: 23 Ноември 2012, 15:10:03 pm »
Значи вртиш како киша око крагујевца ( не знам од кај изразов, ама..)



Те молам објасни (нацртај) ми. Јас во овие два текста (поготово во вториот) само најдов потврда на она што го кажувам:

Цитат: Simo
специфичната снага (или снага од одреден волумен) на еден мотор е битен податок, без разлика ти колку сакаш да го напраиш небитен. Поготово за атмосферци. Тоа ја покажува во најмала рака ефикасноста на тој мотор, а исто така и покажува колку од напредните технологии има применето во конструкцијата на истиот.

Цитат
Engines with higher volumetric efficiency will generally be able to run at higher speeds (commonly measured in RPM) and produce more overall power due to less parasitic power loss moving air in and out of the engine.

Понатаму

Цитат
There are several standard ways to improve volumetric efficiency. A common approach for manufacturers is to use larger valves or multiple valves. Larger valves increase flow but weigh more. Multi-valve engines combine two or more smaller valves with areas greater than a single, large valve while having less weight, but with added complexity. Carefully streamlining the ports increases flow capability. This is referred to as porting and is done with the aid of an air flow bench for testing. Another major aspect of design is to use a crossflow cylinder head, which has become the standard configuration in modern engines.

Many high performance cars use carefully arranged air intakes and tuned exhaust systems to push air into and out of the cylinders, making use of the resonance of the system. Two-stroke engines take this concept even further with expansion chambers that return the escaping air-fuel mixture back to the cylinder. A more modern technique, variable valve timing, attempts to address changes in volumetric efficiency with changes in speed of the engine: at higher speeds the engine needs the valves open for a greater percentage of the cycle time to move the charge in and out of the engine.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.