Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1990606 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #585 на: 13 Јануари 2012, 15:27:48 pm »
Има некои моменти кои мене ми прават задоволство толку големо колку оргазам при големи обртаи и прекрасен звук кој ниеден дизел неможе да го даде, ма колку и да е напреден. БАР за СЕГА.

Оф, околу ОВА нема ниту во лудило да спорам. И мене ми го дига звук на опичен бензинец! Ама збориме за нормално секојдневно ауто за град + аутопут. За такво нешто, цената која треба да се плати за корисен момент кај бензинците е малку превисока.

Во идеален свет ќе имам две аута: еден турбодизел кросовер за секој ден + една mx5-ка од 2 литри за повремено авто-мото-онанирање.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #586 на: 13 Јануари 2012, 15:29:22 pm »
За мене лично и ќефот. Дури и да беше иста потрошувачката на пари меѓу бензин и дизел, пак би одбрал дизел ради поголемиот ќеф при возењето. А ќефот е поголем затоа што ПРОСЕЧНАТА снага е поголема (за разлика од максималната која никад не се ни постигнува во нормално возење).


Де бе :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #587 на: 13 Јануари 2012, 15:29:55 pm »
Јас прв пат имав подолго искуство со модерен дизел. 1.4 тдци, 68 коњи, во Форд паковање.

Ех, сеа, си го нашол и ти најминијатурното дизелче да го споредуваш со лансер...

Спореди бензин и дизел со ИСТО коња. Спореди го тој 1.4 тдци со некој бензинец од 68 коња.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #588 на: 13 Јануари 2012, 15:30:05 pm »
Јас прв пат имав подолго искуство со модерен дизел. 1.4 тдци, 68 коњи, во Форд паковање. Направив околу 700км, со него низ македонијава, за празнициве. И можам да кажам дека секој километар, плачев по мојот лансер. Како првен е многу груб во својата работа. Нема нежен момент, се се дешава наеднаш, како што кажа Филип, ама тоа наеднаш лесно испарува и немаш никаква контрола. Посебно на снег, или шлафова или гасни. Ужас. Да за претицување стискаш само гас и одма влечи, ама пак кога крузам со лансерот 100 - 110, обртаите ми се на 2500- 3000, па тогаш да му дадам полна ќе откорни исто така добро.
И најмногу од се ми фалеше downshift, нема подобро чувство на мивек-от да му дадеш 3та, на 100ка, да рокни над 4-5к обртаи, да се разбуди Хирошима !!

И дали би купил дизел? Да, ама не за мене. ;D ;D

Осмица ...... тие две коли не се за споредба..... на ланцером му личи да го споредиш со 1.6 109 хп......

1.4 троши на пола од ланцерот ....

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #589 на: 13 Јануари 2012, 15:31:41 pm »
За мене лично и ќефот. Дури и да беше иста потрошувачката на пари меѓу бензин и дизел, пак би одбрал дизел ради поголемиот ќеф при возењето. А ќефот е поголем затоа што ПРОСЕЧНАТА снага е поголема (за разлика од максималната која никад не се ни постигнува во нормално возење).


Де бе :)

Да, да!

У колку обртаи се вози НОРМАЛНО кола? 2-3000. Така?

Епа на 2-3000 обртаи дизелот е појак. Нема бегање од тоа.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11751
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #590 на: 13 Јануари 2012, 15:31:49 pm »
Епа сега таква ми се падна, шо да прам јас. Сепак за тие 68 коњи, количето одлично си оди. Ама џабе е све, кога не прави ама ич мерак.
Иначе зш да не е тамам споредбата 1.4 турбо дизел со 1.5 атмосферец..... Скоро изедначени. ;)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11751
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #591 на: 13 Јануари 2012, 15:32:39 pm »
За мене лично и ќефот. Дури и да беше иста потрошувачката на пари меѓу бензин и дизел, пак би одбрал дизел ради поголемиот ќеф при возењето. А ќефот е поголем затоа што ПРОСЕЧНАТА снага е поголема (за разлика од максималната која никад не се ни постигнува во нормално возење).


Де бе :)

Да, да!

У колку обртаи се вози НОРМАЛНО кола? 2-3000. Така?

Епа на 2-3000 обртаи дизелот е појак. Нема бегање од тоа.
На 2-3 000 обрати ние само си играме со колата, вистинското возење е на повисоко  ;D ;D ;D   ;)

Банза со 4000 обр, влегува на паркинг. ;D ;D ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7690
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #592 на: 13 Јануари 2012, 15:33:04 pm »
Значи како единствена предност на бензинецот во однос на дизелот остана звукот...ОК, за оние кои сакаат звук.

Ја би моќен турбо-дизел со рамномерно распределен вртежен момент. Сум возел секакви турбо дизели и ретко кај кој сум осетил она, што филип пред неколку поста го објасни со график, а тоа е рамномерност при забрзвуањето.

На пример, кај службените Поло 1.4 ТДИ кои воедно брмчат како трактор со дупнат ауспух, моторот почнува да влече на 2000 вртежи до 4000, потоа ептем нагло опаѓа до 4500 вртежи каде е црвената линија и од каде погоре не иде.

Или друг пример, Dodge Caliber 2.0 кој почнува благо да влече кон 1500 до 2500 и потоа нагло потегнува до 3200 вртежи до степен да ти откине внатрешни органи, а потоа нагло опаѓа моментот и така до 4500 вртежи.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3832
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #593 на: 13 Јануари 2012, 15:36:44 pm »
Кога се вози на отворен пат дизелот е скоро секогаш во подрачје на макс. вртежен момент.

Има напредок и кај атмосферските бензнинците. Новиот 1.2 вти на ПСА развива максимален вртежен момент на 2700 вртежи.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #594 на: 13 Јануари 2012, 15:37:32 pm »
@gOJDO



Кој рече дека само е звукот?

Перформансите се тука некаде.  Т Б се малце појаки

Ама го занемаруваме тоа пошто се слични. Тогаш останувам на звукот и на потрошувачката. Според мене и задржување во една брзина (мерак).


Затоа го избирам звукот пред потрошњата. Ако не сме дошле до тука сите џабе прајме муабет. Можеме слободно да ја заклучиме темава.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #595 на: 13 Јануари 2012, 15:37:33 pm »

Епа на 2-3000 обртаи дизелот е појак. Нема бегање од тоа.

Моментот на 1.75 TBI kaj Alfa motorot e 340Nm pri 1900 вртежи. А и при 4.000 вртежи има отприлика ист торк. ЗОШТО би бил дизелот појак?!


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #596 на: 13 Јануари 2012, 15:55:13 pm »
Треба сеа да копи-пејстирам и да демонстирам како суптилно менуваш тези кога ќе те притегнат?
За разлика од некои луѓе тука јас сум секогаш искрен и признавам кога сум бил во заблуда или ако не сум изреагирал соодветно. Ако сакаш да комуницираш со мене треба ова да го сфатиш и ти да го почитуваш. Јас не застапувам ништо што е погрешно. Така да тој збор што го користиш „притегнат“ ти е несоодветен и е наменет за провокација. Мене не може никој да ме притегне, може само да ми предочи дека не сум бил во право а тогаш можам само да признаам дека е тоа така и дека се сложувам.

Затоа биди искрен, биди пријател со луѓето тука, немој да се служиш со руралски манири. Ок?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #597 на: 13 Јануари 2012, 15:58:11 pm »

Епа на 2-3000 обртаи дизелот е појак. Нема бегање од тоа.

Моментот на 1.75 TBI kaj Alfa motorot e 340Nm pri 1900 вртежи. А и при 4.000 вртежи има отприлика ист торк. ЗОШТО би бил дизелот појак?!



па дај конкретна споредба да направиме па ќе можам да ти одговорам.

Ќе повторам три ствари:

1. турбобензинец со макс торк на ниски вртежи не сум возел

2. колите обично ги возиме на 2 до 3 илјади вртежи

3. на 2 до 3 илјади вртежи дизелите у принцип генерираат поише коња ради поголемиот вртлив момент

Ако сакаш да споредувам некој специфичен бензинец, кажи со кој специфичен дизелаш би требало да споредуваме. Не можам да споредам ТОЧНО ОДРЕДЕН бензинец со неодреден дизелаш.

Зборам у принцип, ги споредувам замислените просечни бензинци и дизели.

Како ќе одредиме кои два мотори да ги споредуваме? Еве, јас предлагам да споредуваме бенз вс дизел кои имаат слична цена.

Или, да споредиме бенз и дизел кои имаат слично коња.

слично кубици нема поента да споредуваме бидејќи обртаите на дизелот се ограничени и споредбата нема да биде фер.

Доколку споредуваме било кој бензинец од 100 коња со било кој дизелаш до 100 коња, бидете сигурни дека во тоа сценарио дизелашот ќе биде во секој аспект супериорен - но и поскап.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #598 на: 13 Јануари 2012, 15:59:22 pm »
Треба сеа да копи-пејстирам и да демонстирам како суптилно менуваш тези кога ќе те притегнат?
За разлика од некои луѓе тука јас сум секогаш искрен и признавам кога сум бил во заблуда или ако не сум изреагирал соодветно. Ако сакаш да комуницираш со мене треба ова да го сфатиш и ти да го почитуваш. Јас не застапувам ништо што е погрешно. Така да тој збор што го користиш „притегнат“ ти е несоодветен и е наменет за провокација. Мене не може никој да ме притегне, може само да ми предочи дека не сум бил во право а тогаш можам само да признаам дека е тоа така и дека се сложувам.

Затоа биди искрен, биди пријател со луѓето тука, немој да се служиш со руралски манири. Ок?

И твоето „размисли малце“ кога си ти тој што треба да размисли е исто така несоодветно. Немој да ги обвинуваш другите за нешто што самиот го правиш многу повеќе.

Peace!

Ај да пиеме пиво некад!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #599 на: 13 Јануари 2012, 16:12:31 pm »

па дај конкретна споредба да направиме па ќе можам да ти одговорам.

Ќе повторам три ствари:

1. турбобензинец со макс торк на ниски вртежи не сум возел

2. колите обично ги возиме на 2 до 3 илјади вртежи

3. на 2 до 3 илјади вртежи дизелите у принцип генерираат поише коња ради поголемиот вртлив момент
Ако сакаш да споредувам некој специфичен бензинец, кажи со кој специфичен дизелаш би требало да споредуваме. Не можам да споредам ТОЧНО ОДРЕДЕН бензинец со неодреден дизелаш.
Зборам у принцип, ги споредувам замислените просечни бензинци и дизели.

Како ќе одредиме кои два мотори да ги споредуваме? Еве, јас предлагам да споредуваме бенз вс дизел кои имаат слична цена.

Или, да споредиме бенз и дизел кои имаат слично коња.

слично кубици нема поента да споредуваме бидејќи обртаите на дизелот се ограничени и споредбата нема да биде фер.

Доколку споредуваме било кој бензинец од 100 коња со било кој дизелаш до 100 коња, бидете сигурни дека во тоа сценарио дизелашот ќе биде во секој аспект супериорен - но и поскап.

Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Еве конкретно за 1.75 tbi моторот од Алфа 159, со 200кс, Цитат: developing 200bhp between 4750 and 5500 rpm, and 320Nm between 1400 and 3750 rpm.

Јас немам компаративен примерок за дизел со под 1.8 литри. Ако има некој - бујрум, па да споредуваме.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.