Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1990388 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55047
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #615 на: 13 Јануари 2012, 16:51:58 pm »
Зависи од колата, на некоја и личи дизел, на некоја бензин. Ама генерално дизелот нуди многу повеќе во секојдневието, зошто денес секој денар е битен. Да сме пред 10-15 години кога бензинот не бил миљон-евра литар, ај да праиме муабет. Вака нема логика. Да сме у нормална држава, да праиме муабет. Месечно за бензин се дава пола плата - ако ви е тоа нормално незнам.

Него вие дудлате на плин и сеа добар бил бензниот. Свашта. Плин е добро решение - зошто е ефтин, не бензин. Гледате дека се се сведува на тоа?

Едина позитивна ствар на беинзнците е тоа што имаат хибридно решение сега за сега и со тоа се во предност. Инаку слабо...

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3889
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #616 на: 13 Јануари 2012, 16:52:33 pm »
И се е добро, се додека не стасаме до моментот дека на директно вбризгување, како што имаат новиве мотори кој ги споредувате не се става плин :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #617 на: 13 Јануари 2012, 16:53:58 pm »
Никако Дени. Толку сеизедначени што ни јас не го посакувам тоа (нормално сакам бензинецот да е во предност)

Смислено го прават тоа така да биде.

И се е добро, се додека не стасаме до моментот дека на директно вбризгување, како што имаат новиве мотори кој ги споредувате не се става плин :)

Мислиш на турбо бензинец. Дирекно вбризгување има добар ефект плинот. Дупло.
 
Се става! Можеби не симиња колку кај атмосверец ама доволно за да се рамниме сo дизелите. :D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #618 на: 13 Јануари 2012, 16:54:55 pm »
me mrzi veke da citam i nema da ja citam temava, otruvte...
da sublimiram :

ti se vozi benzin, na visoki obrtai, da reze zvuk, imas poveke pari za gorivo ti se sviga mirisot na benzin, ti prai kef .... ok top uzivaj i plivaj ne se inaetete

jas licno sakam da prede masinceto, ne sakam koga cadi, ali mora posto nema katalizator, i sakam da ne davam mnogu pari da ide mnogu so kef da se smeam od use do use koga ke me potegne NM  ;D

gojde malce go povoziv i go stisnav boriceto, se zgrabi za rackata gore  ;D ;D ;D ;D ako ne e taka sorry  ;D ;D ;D schmitt isto taka...
miki 166 vo kisela voda si javi se ke napravime eden kruz po prvomajska pod gas i kulturno da vidis potrosuvacka i dali se osekaat vibracii tresenje ili zvuk a zvukot koj go barate go imate od 2500 nagore se slusa rezenje od nadvor...

ali dosta zamarate stvarno, se e stvar na izbor, i kaj benzinec i kaj dizel crka turbina i taa e potrosen materijal, i dvata tipa na vozaci ne gi interesira cena na delot se dodeka ja stava nasmevkata na liceto  ;D ;D ;) pozdrav i dosta aman vecer vo kafanceto razglabajte pozz

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #619 на: 13 Јануари 2012, 17:01:39 pm »
Нуме Ауди 1.8Т.Б качено на 196 кс. Леле мори мајко.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3889
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #620 на: 13 Јануари 2012, 17:07:31 pm »

И се е добро, се додека не стасаме до моментот дека на директно вбризгување, како што имаат новиве мотори кој ги споредувате не се става плин :)

Мислиш на турбо бензинец. Дирекно вбризгување има добар ефект плинот. Дупло.
  
Се става! Можеби не симиња колку кај атмосверец ама доволно за да се рамниме сo дизелите. :D

Не не, турбото не е проблем за плинот. Директното вбризугвање е зошто инјекторите мораат да шприцаат бензин зошто со него се ладат. Гледав некој систем имаат ставено Новус на Леон 1.4 ТСИ ама тој е претерано скапо и мислам деkа троши повеќе гориво зошто мора тоа да врти низ дизните. Но секако тој систем само за тси е, а ако и додека дојде до тби, цги... тешко. За алфа не верувам пак воопшто зошто мислам дека е 2.2јтс не одеше со плин така да овие уште помалце. Така да моторите со директно вбирзгување како ТСИ на ВЊ, ТБИ на Алфа, најновите на БМЊ, Мерц, Форд...... и сите слично. Плин тешко.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #621 на: 13 Јануари 2012, 17:38:16 pm »
Ova se bara...nezavisno dali e benzin ili dizel.


50-150 mph..in 4th.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #622 на: 13 Јануари 2012, 19:18:36 pm »
Ova se bara...nezavisno dali e benzin ili dizel.


50-150 mph..in 4th.

dobijas roki samo jas na 3500 ke ubacam vo 6-ta i ke cepam do 200 :D ;) idam utre do patarina :D :D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #623 на: 13 Јануари 2012, 19:34:58 pm »
I da ides...;)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11750
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #624 на: 13 Јануари 2012, 19:45:02 pm »
Нуме а оти мене и гого не не спомнуваш, што кочевме цела обиколница? Или дека позади, па не не гледаше ;D ;D ;D

А Филип, споредбата што е спомната поназад Голф 5 1.4 тси 140кс вс. Леон 2.0 тди 140 кс. во ред е ? Дали се рамнорправни играчите? Јас мислам дека се, скроз рамноправни.

Зошто леонот губи? И на старт и на летечи?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #625 на: 13 Јануари 2012, 19:45:12 pm »
Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Не, така не е фер пошто дизелашите се концепциски различни од бензинците и се ограничени на 4500-5000 вртежи, а бензинците не се. Тоа е споредување на баби и жаби. Фер ќе биде доколку споредуваме мотори со иста кубикажа, АМА само во опсегот кој можат и двата да го постигнат. Значи, фер ќе биде ако споредуваме без вс дизел од 2000 кубика како се понашаат до 4500 вртежи. После 4500 вртежи натпреварот нема смисла бидејќи има само еден натпреварувач.

Што фали на споредбата „100 коња бенз вс 100 коња дизел“? Мене ми изгледа најфер тоа. Што мислиш, кој ќе биде бољи во ОВАА споредба?

OK, не е проблем. Може и така да правиме Исто возило, иста снага, различен погонувач:
1.4 TB MultiAir    I4    940A2000    1,368 cc (83.5 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @5500 rpm    250 N·m (180 lb·ft) @2500 rpm    7.8    218 km/h (135 mph)    2010 -

2.0L MultiJet    I4    940A4000    1,956 cc (119.4 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @4000 rpm    350 N·m (260 lb·ft) @1750 rpm    8.0    218 km/h (135 mph)    2010 -

Уште има сомнежи во перформансите на бензинците?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #626 на: 13 Јануари 2012, 20:06:35 pm »
Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Не, така не е фер пошто дизелашите се концепциски различни од бензинците и се ограничени на 4500-5000 вртежи, а бензинците не се. Тоа е споредување на баби и жаби. Фер ќе биде доколку споредуваме мотори со иста кубикажа, АМА само во опсегот кој можат и двата да го постигнат. Значи, фер ќе биде ако споредуваме без вс дизел од 2000 кубика како се понашаат до 4500 вртежи. После 4500 вртежи натпреварот нема смисла бидејќи има само еден натпреварувач.

Што фали на споредбата „100 коња бенз вс 100 коња дизел“? Мене ми изгледа најфер тоа. Што мислиш, кој ќе биде бољи во ОВАА споредба?

OK, не е проблем. Може и така да правиме Исто возило, иста снага, различен погонувач:
1.4 TB MultiAir    I4    940A2000    1,368 cc (83.5 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @5500 rpm    250 N·m (180 lb·ft) @2500 rpm    7.8    218 km/h (135 mph)    2010 -

2.0L MultiJet    I4    940A4000    1,956 cc (119.4 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @4000 rpm    350 N·m (260 lb·ft) @1750 rpm    8.0    218 km/h (135 mph)    2010 -

Уште има сомнежи во перформансите на бензинците?


нема и никогаш немаше сомнежи ...... него дизелот го пружа истото со 30 % помал трошок.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43916
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #627 на: 13 Јануари 2012, 20:15:54 pm »
Јас мислам дека е најфер да се споредуваат по кубикажа. И тоа Н/А со Н/А или турбоб. со турбод. Затоа што само така капацитетите на моторите се споредливи - турбото е само начин форсирано да се „зголеми“ кубикажата на моторот.

Не, така не е фер пошто дизелашите се концепциски различни од бензинците и се ограничени на 4500-5000 вртежи, а бензинците не се. Тоа е споредување на баби и жаби. Фер ќе биде доколку споредуваме мотори со иста кубикажа, АМА само во опсегот кој можат и двата да го постигнат. Значи, фер ќе биде ако споредуваме без вс дизел од 2000 кубика како се понашаат до 4500 вртежи. После 4500 вртежи натпреварот нема смисла бидејќи има само еден натпреварувач.

Што фали на споредбата „100 коња бенз вс 100 коња дизел“? Мене ми изгледа најфер тоа. Што мислиш, кој ќе биде бољи во ОВАА споредба?

OK, не е проблем. Може и така да правиме Исто возило, иста снага, различен погонувач:
1.4 TB MultiAir    I4    940A2000    1,368 cc (83.5 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @5500 rpm    250 N·m (180 lb·ft) @2500 rpm    7.8    218 km/h (135 mph)    2010 -

2.0L MultiJet    I4    940A4000    1,956 cc (119.4 cu in)    170 PS (125 kW; 168 hp) @4000 rpm    350 N·m (260 lb·ft) @1750 rpm    8.0    218 km/h (135 mph)    2010 -

Уште има сомнежи во перформансите на бензинците?


нема и никогаш немаше сомнежи ...... него дизелот го пружа истото со 30 % помал трошок.
Но само во гориво :) еве една доста тазе информација од денес (јас вс брат ми):

[19:53:23] *: mu roknala na * brizgalka na pasatot
[19:53:30] *: 37k denari
[19:55:18] Simo Avramovski: e pa zatoa go smenija Pumpa Dizna sistemot
[19:55:44] *: epa
[19:56:01] *: da gi ebamm ludite 4 pumpi
[19:56:48] Simo Avramovski: 4 pumpi nov motor..
[19:58:27] *: 4x 650 eur
[19:58:59] *: epten derat
[19:59:33] *: pa nema niakakov rezon 10% od cenata na nova kola e toa

Имињата се сменети со зведички, од разбирливи причини. Па вклучи го ова во одржувањето на 4 години старо одлично дизелче.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #628 на: 13 Јануари 2012, 22:46:51 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 02:07:22 am zippo »

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #629 на: 13 Јануари 2012, 23:23:45 pm »
И јас размислувам слично како Зипо, без разлика, Дизелот повеќе мерак ми прави, и многу помоќно ми звучи кога го имам под хауба. Звукот(шуштењето) на Мерцедес 300 ТД, Е 270 ЦДИ, за мене неможе да го замени ниеден бензин, во нормална изведба, без дополнителни издуви или модификации, туку и двата да се како од мајка.
Бензинци кој вадат звук да ме наежат се ретки и големи мотори, БМВ 523 па нагоре.