Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1990566 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #540 на: 13 Јануари 2012, 13:59:07 pm »
На аутопут никад не ни била толку голема разликата. Но кога ќе почнеш низ гужва у град да уживаш во голем момент на мали вртежи...
Така е.

Значи и со турбо бензинец го имаш тоа. Што ти е поентата?

Да, само го имаш под поголем број вртежи и поголема потрошувачка. Ама затоа па бензинецот го имаш за помалку пари, полесен е и поекономичен за одржување.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #541 на: 13 Јануари 2012, 14:00:24 pm »
Од моите познавања, силата е производ на бризната на ротирање и обртниот момент.

Процедурално: Ова не е сила, туку моќност. Силата е моментот, кој се мери во њутнметри. Моќноста се мери во вати (или коњски снаги).

Што се однесува до темата: мене како возач ми е битен ЕДИНСТВЕНО моментот. Мењам 1.4 бензинец од 100 коња за 1.9 SDI од 68 коња во секој дел од денот и ноќта.

Коњите се маркетиншки податок, нешто слично на мегапиксели кај апратите. Не се ни приближно толку битни како што мислат луѓето. Навистина битното е моментот, т.е. неговата дистрибуција низ вртежите.

Коњажата не е воопшто мерка за снагата на моторот, туку за *максимално теоретски можната* снага на моторот. Повеќето од моторите ќе го истераат целиот свој век без било кога да ја постигнат таа максимална теоретски можна снага.

Од друга страна, во секојдневното возење, возачот редовно се соочува со максималниот момент.

Со други зборови, 1.9 SDI со максимум можни 68 коња ќе има во просек повеќе коњи од 1.4 со максимум можни 100 и кусур коња.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #542 на: 13 Јануари 2012, 14:01:05 pm »
Миле не ме е.и брат колку се тие поголеми вртежи те молам?

И која е таапоголема потрошувачка. На 100 км 20 денари повеќе. Абе вредат тие 20 ден.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #543 на: 13 Јануари 2012, 14:01:55 pm »
А јас ти викам дека веќе сегде во светот е поскапа нафтата

Не е точно. Летоска ја прокрстарев пола европа и секаде дизелот е малку поевтин од бензинот. Секаде.

Дизелот е поскап само во уса и можеби по некоја опскурна вукојебина.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11751
  • Архитект
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #544 на: 13 Јануари 2012, 14:02:06 pm »
Симо..... Mitsubishi Lancer EVO X 2.0 Turbo 280 KS   Nm/rpm    355/3500
              Subaru Impreza 2.0 WRX STi R205 315 KS   Nm/rpm    430/4000


Двете се стандардни возила со 5 години гаранција.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #545 на: 13 Јануари 2012, 14:03:42 pm »
Од моите познавања, силата е производ на бризната на ротирање и обртниот момент.

Процедурално: Ова не е сила, туку моќност. Силата е моментот, кој се мери во њутнметри. Моќноста се мери во вати (или коњски снаги).

Што се однесува до темата: мене како возач ми е битен ЕДИНСТВЕНО моментот. Мењам 1.4 бензинец од 100 коња за 1.9 SDI од 68 коња во секој дел од денот и ноќта.

Коњите се маркетиншки податок, нешто слично на мегапиксели кај апратите. Не се ни приближно толку битни како што мислат луѓето. Навистина битното е моментот, т.е. неговата дистрибуција низ вртежите.

Коњажата не е воопшто мерка за снагата на моторот, туку за *максимално теоретски можната* снага на моторот. Повеќето од моторите ќе го истераат целиот свој век без било кога да ја постигнат таа максимална теоретски можна снага.

Од друга страна, во секојдневното возење, возачот редовно се соочува со максималниот момент.

Со други зборови, 1.9 SDI со максимум можни 68 коња ќе има во просек повеќе коњи од 1.4 со максимум можни 100 и кусур коња.

Дружеееее , се сложуваме со тебе кога сезборува за атмосверски бензинец само не се сложуваме со тебе кога станува збор за турбо бензинец.
зашто го избегнуваш муабетот и не враќаш 1 год назад споменувајќи А. бензинец?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #546 на: 13 Јануари 2012, 14:04:41 pm »
Бенизнец: Обртен момент: 350Nm/1250rpm  а со новиве турба го задржува истиот или приближен обртен момент, се` до 5.000 вртежи, кога постигнува и максимална сила (245кс)

Дизел: Обртен момент 400Nm/1750-2500rpm, максимална сила има на 4000rpm. (190ks)

Од моите познавања, силата е производ на бризната на ротирање и обртниот момент.
Ако обртните моменти се приближни на двата дволитарски турбо мотори - а бензинскиот мотор има можност повеќе да се врти (неговата брзина на ротација е за 25% поголема), неговата снага е очигледно поголема (за отприлика исто толку проценти).
FilipV и AUDI, токму ова што го напиша Симо сега јас сакав да го објаснам утре. Ама ете, поискусен човек попаметен и поодморен од мене поубаво го напиша тоа. Ама со ниеден факт на светов не можете да тврдите дека ова не е точно.
Во ворска со она што се смеевте, потрошувачка на час, има перфектна смисла и во овој случај. Да, дизелот ќе потроши помалку гориво ама бензинецот ќе има повеќе сила во секој случај.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #547 на: 13 Јануари 2012, 14:07:04 pm »
А јас ти викам дека веќе сегде во светот е поскапа нафтата

Не е точно. Летоска ја прокрстарев пола европа и секаде дизелот е малку поевтин од бензинот. Секаде.

Дизелот е поскап само во уса и можеби по некоја опскурна вукојебина.
                 Б        Д

Spain    1.29    1.31

Sweden    1.48    1.54

Switzerland    1.34    1.42

United Kingdom  1.58    1.69

Poland    1.19    1.20

....

И јас сум шетал друже.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #548 на: 13 Јануари 2012, 14:08:55 pm »
Миле не ме е.и брат колку се тие поголеми вртежи те молам?

И која е таапоголема потрошувачка. На 100 км 20 денари повеќе. Абе вредат тие 20 ден.
Ама ако речам поголеми вртежи не мислам на драстично поголеми.
За дизелот меѓу 1250 до 2500 вртежи низ град а кај бензинецот од 1500-3000. Малку повеќе вртежи ама сепак се повеќе. Мора да е така поради и самата конструкција на мењачот и пропорциите на брзините.

И затоа бидејќи разликата во пари што викаш 20 денари е многу мала, дизел се исплати само ако го возиш мноооогу, иначе разликата во цена на возилата ја убива исплатливоста на дизелот. Тоталка се слагам со тебе.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #549 на: 13 Јануари 2012, 14:14:39 pm »
FilipV и AUDI, токму ова што го напиша Симо сега јас сакав да го објаснам утре. Ама ете, поискусен човек попаметен и поодморен од мене поубаво го напиша тоа. Ама со ниеден факт на светов не можете да тврдите дека ова не е точно.
Во ворска со она што се смеевте, потрошувачка на час, има перфектна смисла и во овој случај. Да, дизелот ќе потроши помалку гориво ама бензинецот ќе има повеќе сила во секој случај.

По не-знам-кој-пат: на иста кубикажа бензинецот ќе има поголема МОЌНОСТ (се мери у ВАТИ) а не поголема СИЛА (се мери во ЊУТНИ). Не можеме да праиме муабет ако не расчистиме со основната терминологија.

Она што го пиша тогаш (што е РАЗЛИЧНО од ова што сега го пишуваш) беше смешно. Не биди упорен. Треба сеа да копи-пејстирам и да демонстирам како суптилно менуваш тези кога ќе те притегнат?

Во врска со потрошувачката: стегам опклада у секое време дека разликата во РЕАЛНАТА потрошувачка меѓу супермодерен турбобензинец и супермодерен турбодизелаш е ЗНАЧАЈНО ПОВЕЌЕ од декларираните дваесетина проценти:

Пуниме резервоари до грло, возиме ИСТО (еден позади друг) една ИСТА комбинирана патека и после дополнуваме гориво пак до грло. И после гледаме кој колку пари потрошил за таа допуна.

Какви црни 20 посто.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #550 на: 13 Јануари 2012, 14:14:43 pm »
А јас ти викам дека веќе сегде во светот е поскапа нафтата

Не е точно. Летоска ја прокрстарев пола европа и секаде дизелот е малку поевтин од бензинот. Секаде.

Дизелот е поскап само во уса и можеби по некоја опскурна вукојебина.
                Б        Д

Spain    1.29    1.31

Sweden    1.48    1.54

Switzerland    1.34    1.42

United Kingdom  1.58    1.69

Poland    1.19    1.20

....

И јас сум шетал друже.

Ќе мора да се исправам. Јас сум грешка! Премногу долго само на еден сајт пратам се поместиле цениве доста.

Еве едно линкче.

http://www.see-search.com/business/fuelandpetrolpriceseurope.htm

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #551 на: 13 Јануари 2012, 14:15:08 pm »
Од моите познавања, силата е производ на бризната на ротирање и обртниот момент.

Процедурално: Ова не е сила, туку моќност. Силата е моментот, кој се мери во њутнметри. Моќноста се мери во вати (или коњски снаги).

Се прифаќа :) Мојата терминологија беше понародска :) Но твојата е прецизна.

Цитат
Што се однесува до темата: мене како возач ми е битен ЕДИНСТВЕНО моментот. Мењам 1.4 бензинец од 100 коња за 1.9 SDI од 68 коња во секој дел од денот и ноќта.

Коњите се маркетиншки податок, нешто слично на мегапиксели кај апратите. Не се ни приближно толку битни како што мислат луѓето. Навистина битното е моментот, т.е. неговата дистрибуција низ вртежите.

Коњажата не е воопшто мерка за снагата на моторот, туку за *максимално теоретски можната* снага на моторот. Повеќето од моторите ќе го истераат целиот свој век без било кога да ја постигнат таа максимална теоретски можна снага.

Од друга страна, во секојдневното возење, возачот редовно се соочува со максималниот момент.

Со други зборови, 1.9 SDI со максимум можни 68 коња ќе има во просек повеќе коњи од 1.4 со максимум можни 100 и кусур коња.
Јас пак не се согласувам.  Разликата е само дали при 2000 или при 4000 обртаи ќе ја имаш најдобрата влечна сила. Ако ова ти пречи, а не ти пречи да слушаш трактор - пеки. Вози дизел.
Polo SDI има 125Nm при 1600 вртежи. Потоа обртниот момент нагло паѓа се до 4000 обртаи, кога веќе е толку низок што веќе почнува и снагата опасно да паѓа (џабе повеќе вртежи).  
Fiat 500 1.4 16v 100hp  има 131 Nm при 4250 rpm, а веќе 80% од обртниот момент (104 Nm) при 2000 обртаи. А отприлика толку и при 5000 обртаи :)
Кој е подобар :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #552 на: 13 Јануари 2012, 14:15:41 pm »
                Б        Д

Spain    1.29    1.31

Sweden    1.48    1.54

Switzerland    1.34    1.42

United Kingdom  1.58    1.69

Poland    1.19    1.20

....

И јас сум шетал друже.

Збунет сум. Полнет гориво во шпанија и во швајцарија. Поевтин беше дизелот. Жими мајка!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43918
  • Il Moderatore
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #553 на: 13 Јануари 2012, 14:17:58 pm »
Симо..... Mitsubishi Lancer EVO X 2.0 Turbo 280 KS   Nm/rpm    355/3500
              Subaru Impreza 2.0 WRX STi R205 315 KS   Nm/rpm    430/4000


Двете се стандардни возила со 5 години гаранција.

Ма тоа се веќе спорташи со педигре ;) Не реков дека нема мотори, него како за добар пример за компарација, и едниот и другиот мотор максималното во стандардната понуда.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8535
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #554 на: 13 Јануари 2012, 14:18:25 pm »


Збунет сум. Полнет гориво во шпанија и во швајцарија. Поевтин беше дизелот. Жими мајка!


Моја грешка!


http://www.see-search.com/business/fuelandpetrolpriceseurope.htm